|
|
MMM
|
|
|
Willem II - Feyenoord (zondag 1 september, 16:45 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 1 september 2019, 16:45 uur Locatie: Koning Willem II-stadion, Tilburg Scheidsrechter: Bas Nijhuis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hele, hele belangrijke wedstrijd. Deze winnen zo vlak voor de interlandbreak kan een goed gevoel geven in combinatie met EL afgelopen 2 weken.
Senesi erbij, hopelijk nog een spits. Wat middelmaat weg. Dit kan een mooie week worden
Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Jaap trouwens weer met Narsingh in de spits begint, ga ik wel twijfelen aan hem hoor. Hij blijft maar vasthouden aan rare keuzes.
van Beek, Vente en nu Narsingh weer als spits
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beter Narsingh op rechts Berghuis spits? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zou met larsson, berghuis en Luis voorin beginnen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Larsson, Bannis en Berghuis. Gewoon durven. Maar vooral: druk zetten op W2. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Bannis komt nog echt tekort, zit nog niet op het niveau Vente |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bannis heeft nu al meer dan Vente. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 12:08 schreef MMM het volgende:Als Jaap trouwens weer met Narsingh in de spits begint, ga ik wel twijfelen aan hem hoor. Hij blijft maar vasthouden aan rare keuzes. van Beek, Vente en nu Narsingh weer als spits Van Beek en Vente?? Die spelen toch niet meer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan moet je dus Narsingh opstellen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vente's niveau is helaas deprimerend. Dat is na een behoorlijk aantal wedstrijden toch wel gebleken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk 1-1 pas na de stop gaat het draaien. En beginnen we de inhaal race |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 12:59 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vente's niveau is helaas deprimerend. Dat is na een behoorlijk aantal wedstrijden toch wel gebleken. En je zegt net dat we hem hadden moeten behouden in het transfergeruchten topic???? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hield Jaap ook te lang aan vast |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja snap ik wel, als je geen vervangers hebt moet je ermee aan de slag, hij had veel eerder deze nieuwe spelers moeten hebben dan had die nooit met die gasten doorgegaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord Vermeer, Karsdorp, Botteghin, Ié, Haps, Tapia, Fer, Kökcü, Berghuis, Narsingh, Sinisterra.
Wisselspelers Feyenoord Bijlow, Marsman, Johnston, Malacia, Geertruida, Burger, Kelly, Ayoub, Bannis, Azarkan.
Opstelling Willem II Wellenreuther, Dankerlui, Holmén, Peters, Heerkens, Llonch, Saddiki, Nunnely, Vrousai, Köhlert, Pavlidis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Narsingh weer in de spits.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En waarom zit Ayoub nog op de bank.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aanfluiting. Weer dezelfde fout |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ayoub op de bank. Had liever El Bouchataoui gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hopen dat hij nog nieuwe club vind |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: jij vindt t fout. Ik vind t logisch. Bannis heeft er niets te zoeken nog. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
hoe maakt niet ui, t maar we moeten drie punten meenemen! Anders gaat de stand op de ranglijst tegen je werken geen excuses. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens wat bannis betreft, dan lijkt de enigste keuze momenteel Narsingh/berghuis.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 16:16 schreef Positivo het volgende:hoe maakt niet ui, t maar we moeten drie punten meenemen! Anders gaat de stand op de ranglijst tegen je werken geen excuses. Ja drie punten zijn wel heel welkom.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Want? Die jongen is tenminste een spits, weet hoe het is daar te spelen en is nu al verder dan Vente. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 16:17 schreef MMM het volgende:[..] Want? Die jongen is tenminste een spits, weet hoe het is daar te spelen en is nu al verder dan Vente. Precies zoals je het zegt maat het is nog een jongen en geen man.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Word pas een man wanneer hij speelt. Spits 1 geblesseerd, Vente verhuurd dan spits 3 erin.
Jeugd was het motto toch? Narsingh heeft aangetoond niet als spits te kunnen spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 16:20 schreef MMM het volgende:[..] Word pas een man wanneer hij speelt. Spits 1 geblesseerd, Vente verhuurd dan spits 3 erin. Jeugd was het motto toch? Narsingh heeft aangetoond niet als spits te kunnen spelen. Denk je echt dat Jaap dat niet zou hebben overwogen, ik ga er vanuit dat Jaap precies weet wat ie doet en dat Bannis er nog niet helaas klaar voor is.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 16:17 schreef MMM het volgende:[..] Want? Die jongen is tenminste een spits, weet hoe het is daar te spelen en is nu al verder dan Vente. Omdat ie kansloos is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 16:17 schreef MMM het volgende:[..] Want? Die jongen is tenminste een spits, weet hoe het is daar te spelen en is nu al verder dan Vente. Valt van beide iets te zeggen ,maar ik had ook voor Bannis gekozen. Heeft op dit moment minimaal dezelfde snelheid ,misschien nog niet het fysiek maar scoort daarentegen een stuk makkelijker. Een jonge spits kan je beter maken,een vleugelspeler op leeftijd misschien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 16:22 schreef RenatoBos het volgende:[..] Denk je echt dat Jaap dat niet zou hebben overwogen, ik ga er vanuit dat Jaap precies weet wat ie doet en dat Bannis er nog niet helaas klaar voor is.. Vraag ik me af. Plus er moet sowieso een spits bij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bannis gaat nog wel invallen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Narsingh als spits ook, helaas..
Schrijf die jongen nog niet af, moet op zijn eigen plek gaan spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die had er al lang moeten wezen toch, zeker vanaf het moment dat je beslist Vente te verhuren.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen alvast een fijne wedstrijd gewenst, COMMON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 16:25 schreef MMM het volgende:[..] Narsingh als spits ook, helaas.. Schrijf die jongen nog niet af, moet op zijn eigen plek gaan spelen. Klopt alleen nu nog niet.
Als de drie voorin t goed doen zorgen ze voor veel doelpunten, maar niet per se van henzelf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Krijg lekker de pleuris.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verders hoop ik dat Feyenoord wint,hoppaaaaaa! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat moet uk daar nu mee.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Succes allemaal, wordt 1-3 |
|
|
|