|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat luisteren we wel en wat vooral niet?
Mijn smaak hoor je niet op de radio. Te specifiek. Okee, King Crimson dan. Bagger zijn die hordes Hollands levenslied uitbrakers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zal ik het spits afbijten dan?
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vooral niet is eigenlijk die Hollandse bagger met op stip palingmuziek uit dat IJsselmeerdorp.
Wel alles als er een gevoel in zit, dus county, blues, reggae, tribe, klassiek, rock, metal alle soorten elektro met of zonder beat. Ik kan en zal me niet vastleggen op iets. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, door Dries is euthanasie weer een onderwerp geworden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De meester van het levenslied.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha ik ga voor de hoogste score |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan ook. Doe je hier de woordjes en daar de filmpjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar goed. Het is best lastig om precies aan te geven wat mijn muzieksmaak is. Het begon met rock op me 7de door invloeden van me broer zus en ouders. Deep purple ,the Ramones enzo enzo Mijn eigen echte liefde begon rond mijn 11de met Ska & reggae & Soul wat altijd is gebleven. Van de complete stroming van het Britse New wave stroming is ook nog steeds blijven hangen. Ben ook dol op vele dance classics .Ferry maat met de soulshow,nu DJ Sven met een vergelijkbaar iets. Ik vind verders vele blues rock en country ook goed om naar te luisteren. Beste arbeidsvitamine vind ik nu op DAB+ met Radio10 gold.
De jaren 80 blijft voor mij de bom. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is weer een echt voetballoos weekend zo te zien... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahahaha Zullen we er eentje roken Tom? Rookt het beste weg op deze muziek.
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 10:22 schreef FR-Henk het volgende:Wat luisteren we wel en wat vooral niet? Mijn smaak hoor je niet op de radio. Te specifiek. Okee, King Crimson dan. Bagger zijn die hordes Hollands levenslied uitbrakers. Omg Henk dat is geweldig. Met name het album red is top. Starless end. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ben zelf van led Zeppelin, Doors, Alice in chains, Nirvana op z'n tijd. Ook brand x , tool, Rammstein en diens solo werk lindemann, primus, rare bord en doe is gek die antwoord uit zuid Afrika Deep purple ook super, vind live in Japan wel leuk. Kyuss en Queens of the stoneage op z'n tijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De kop was er al af maat.. wel in de tuin want een kleinzoon logeert hier dit weekend ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha lekker man in t tuintje ;) En gezellig de kleine man als logé |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, hele album ja. USA is zo'n lekker live album. Ook latere KC top, maar anders. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Bij mij, zoals gewoonlijk, is de kop er ook al af, en zoals altijd in de tuin, ""blowing in the wind"" zoals m'n ouwe Indo maat dat zo mooi zegt.
En ja, King Crimson meer dan ok, ken Fripp ook een beetje via mijn idool David Bowie. Naar hem luister ik ongeveer 95% van de muziektijd, de rest voor Iggy Pop, Lou Reed, the Arcade Fire en Moby. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja man.. en om de chaos compleet te maken ook nog een brenner senner pup van 15 weken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 11:19 schreef Bowie het volgende:Bij mij, zoals gewoonlijk, is de kop er ook al af, en zoals altijd in de tuin, ""blowing in the wind"" zoals m'n ouwe Indo maat dat zo mooi zegt. En ja, King Crimson meer dan ok, ken Fripp ook een beetje via mijn idool David Bowie. Naar hem luister ik ongeveer 95% van de muziektijd, de rest voor Iggy Pop, Lou Reed, the Arcade Fire en Moby. Ghehe.. proosten met de spliffs dan maar ;) En je muziek is ook prima te pruimen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 11:12 schreef igor korneev het volgende:Ben zelf van led Zeppelin, Doors, Alice in chains, Nirvana op z'n tijd. Ook brand x , tool, Rammstein en diens solo werk lindemann, primus, rare bord en doe is gek die antwoord uit zuid Afrika Deep purple ook super, vind live in Japan wel leuk. Kyuss en Queens of the stoneage op z'n tijd Veel rock! Veel goed, ja. Brand X? Niet alledaags, jazzrock. Mahavishnu Orchestra? Ken je dat? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooie hond is dat,en een reden om lekker te gaan wandelen maat ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nog voor de koffie zelfs 0 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 11:19 schreef Bowie het volgende:Bij mij, zoals gewoonlijk, is de kop er ook al af, en zoals altijd in de tuin, ""blowing in the wind"" zoals m'n ouwe Indo maat dat zo mooi zegt. En ja, King Crimson meer dan ok, ken Fripp ook een beetje via mijn idool David Bowie. Naar hem luister ik ongeveer 95% van de muziektijd, de rest voor Iggy Pop, Lou Reed, the Arcade Fire en Moby. Robert Fripp. Icoon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 11:12 schreef igor korneev het volgende:Ben zelf van led Zeppelin, Doors, Alice in chains, Nirvana op z'n tijd. Ook brand x , tool, Rammstein en diens solo werk lindemann, primus, rare bord en doe is gek die antwoord uit zuid Afrika Deep purple ook super, vind live in Japan wel leuk. Kyuss en Queens of the stoneage op z'n tijd Kan ik wel mee leven....ga binnenkort naar Opeth...wilde ook naar Monster Magnet maar werd afgelast. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 11:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Veel rock! Veel goed, ja. Brand X? Niet alledaags, jazzrock. Mahavishnu Orchestra? Ken je dat? Brand x ontdekt via een gekregen bandrecorder, appje er naar laten luisteren. Was t brand x. Eindelijk ontdekt waarom phill Collins zo,n geroemde drummer is Zelfde geld voor rare bird, nooit van gehoord eerder Nee ken ik niet, zal ik eens opzoeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 08 september 2019 - 11:37 schreef CobusIII het volgende:[..] Kan ik wel mee leven....ga binnenkort naar Opeth...wilde ook naar Monster Magnet maar werd afgelast. Monster magnet lijkt mij live ook gaaf. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Jaren 60, 70, 80. Maar meer moderner: Katzenjammer, EUT, Rob Dekay, Gerson Main, Luna Mae. Nederlandse muziek ook wel, eigen nummers van Hessel, Tess. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schieten wat namen voorbij hier. Interessant. Voor de rockliefhebbers paar bands uit eigen land (niet meer actief): Birth of Joy, Automatic Sam, Shaking Godspeed. Voor de gevoeliger geesten: Damien Rice. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Metallica, Rammstein, Foo Fighters en ook veel sypmhonische Metal maar dat kent toch niemand hier denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Symphonische Metal? Gooi het eruit Ace. Je weet niet? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kamelot, Rhapsody of Fire, Nightwish (toen Tara de vocals nog deed), Epica, Hammerfall, Savatage... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Moet zeggen had niet gedacht zoveel goede smaken hier te vinden. Henk verbind |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Geeft niet styllz,als jij van stampen houd prima toch. Ook leuk beetje fruity loipen en je hebt jezelf in notime weer een leuke track gemaakt |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Alle legendarische bands Led Zeppelin etc Hiphop Jaren 80 Bruce Springsteen etc Elvis, Tom Jones ea Ottis Reading , Al Greene Nirvana kortom van alles ook Hazes |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaren 80: Talk Talk & Talking Heads. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verder... Sonic Youth, R.E.M., Tangerine Dream, Velvert Underground, Neil Young. Nu: Low, Portishead, Tame Impala, en nog veel meer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat kan je naar smaak regelen met de volumeknop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Road to no where Psycho Killer super! Dumb Dumb Girl ook lekker en vele meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev