|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 15 september 2019, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 15 september 2019, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Gözübüyük |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We maken ooievaarssoep van ze. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Gaat denk ik inderdaad 4 a 5-0 worden tegen de ooievaars. Wordt de eerste wedstrijd in eredivisie waar we indruk gaan maken, beetje zoals de Europese wedstrijden tot nu. Bovendien moet die schandalige nederlaag bij afscheid Robin en Gio ff rechtgezet worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Legendarische dubbele cijfers 10-0 Rood voor Beugelsdijk en Immers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3 punten en met overtuiging hoop ik . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Narsingh gaat los met 3 goals |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Ie, Haps; Kokcu, Tapia, Fer; Berghuis, Narsingh, Larsson. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis niet te hopen maar denk wel dat hetbzoiets gaat worden.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer ouderwets positief vooraf. Benieuwd wat ik hier morgen om half 5 allemaal lees. (Ongeacht het resultaat) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is de beste optie Bannis is veel te licht nog Nico niet fit
Alleen Tapia en Botte discutabel |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Jorgensen, Toornstra en Senesi zullen wel rustig gebracht worden. Wellicht dat ze alle drie minuten gaan maken, deze wedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk het ook wel. Ik was iig met senesi gestart. Benieuwd ook hoe de bank eruit gaat zien, zullen Nicolai en Jens plaats nemen..? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op basis van wat weer Larsson? Sinisterra bevalt mij meer dan die luie Zweed.
Narsingh aub geen spits, doe dan Berghuis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Persoonlijk zie ik ook liever Sinisterra..ben wel klaar met die vermoeide houding.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2019 - 07:23 schreef RenatoBos het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Ie, Haps; Kokcu, Tapia, Fer; Berghuis, Narsingh, Larsson. Snap dat Botje nog begint en dat Senesi even moet landen, maar zie nu liever Sinistera starten dan Larsson...Voor de rest logisch met wat je nu aan min of meer fitte spelers hebt. In ieder geval genoeg om Adieu te verslaan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vermoedelijke opstelling. Dus niet van Jaap zelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo jij bent scherrup voor een ouwe.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat vinden die malle meeuwen al snel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe dan ook: 4-0, godverredomme. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop dat Tapia er ook eens twee in knalt, laat hem maar lekker groeien en belangrijk worden en maandag ff voor 3 jaar bijtekenen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Feyenoord won 51,6% van haar duels tegen ADO Den Haag in deze categorie wedstrijden.26,2% Van de partijen werd verloren, terwijl 22,1% geen winnaar opleverde. Feyenoord scoorde gemiddeld 2,05 maal per wedstrijd, ADO Den Haag 1,41 keer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Broedert broedert let op uw taal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Excuus. Ik liet mij gaan. 4-0 potverdriedubbeltjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, hoe ouder hoe brutalert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na de uitslagen van gisteren wordt winst met minimaal 4 goals verschil verplicht. 5 goals van Narsingh. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik ben zenuwachtig. Het zal wel weer een zwaarbevochten 2-1 worden, als je naar de beginopstelling kijkt. Hopelijk lichtpuntjes zodra Jorgensen, en/of Toornstra, en/of Senesi er in komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk echt flitsend voetbal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als ze er weer alles aan doen om Robin te laten scoren wordt het een lange middag... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Prachtig die actie voor Sophia ! Gaan we nu ook fluiten als er het K woord gebruikt wordt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen Berghuis, t schijnt dat er nu iemand huilend op de stoep voor de Kuip gezien is, met een foto van Berghuis en een haarborstel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dramatisch nieuws. Hopelijk niks ernstigs |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die kut privacy wet....hopelijk nu snel Nicolai en Jens erin dat brengt meer scorend vermogen..
Iedereen een fijn e wedstrijd toegewenst..COMMON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2019 - 13:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Die kut privacy wet....hopelijk nu snel Nicolai en Jens erin dat brengt meer scorend vermogen.. Iedereen een fijn e wedstrijd toegewenst..COMMON FEYENOORD.. Tik tegen de knie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar