|
|
Loetje
|
|
|
Ajax is na de goal gestopt met voetballen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Domme onana. Laat dat lekker gaan man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wedstrijd is te open. Ajax gaat mee in de duels waar ze moeten gaan voetballen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo de tering onana wat een redding zeg. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Tadic en neres nog niet best zullen we maar zeggen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Laat tagliafico zijn man echt te makkelijk weg lopen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wilde het net zeggen. Tadic is onzichtbaar en Neres maakt geen acties. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De tering man. Hoe kan je daar nou affluiten man. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wat is dit nou weer, scheidsrechter. Mijn God. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu herpakken. En aan dr bal opnieuw beginnen. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ik mag toch hopen op een betere 2de helft vind beide teams aan elkaar gewaagd maar dit hadden we wel al voorspeld |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Vind die scheidsrechter niet heel overtuigend fluiten! |
|
|
|
|
Sjaakgroen
|
|
|
Spannende wedstrijd. Ik denk dat er nog wel een rode kaart gaat vallen. Mijn gevoel zegt dat Ajax wel aan het langste eind gaat trekken 3-1 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Gewoon een rare snuiter die het presteert een vrij tam potje bijna uit de hand te laten lopen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
spannend maar wat billen knijpen met dit centrale duo.. komen zwaar snelheid tekort centraal.. ziyech man van de eerste helft samen met promes en martinez die prima spelen.. en de scheids, wtf doet die nu dan.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2019 - 21:51 schreef nummer10 het volgende:spannend maar wat billen knijpen met dit centrale duo.. komen zwaar snelheid tekort centraal.. ziyech man van de eerste helft samen met promes en martinez die prima spelen.. en de scheids, wtf doet die nu dan.. Veltman en Blind spelen gewoon meer dan prima. Het gevaarlijkste moment van hen komt door Dest en Tagliafico. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2019 - 21:51 schreef nummer10 het volgende:spannend maar wat billen knijpen met dit centrale duo.. komen zwaar snelheid tekort centraal.. ziyech man van de eerste helft samen met promes en martinez die prima spelen.. en de scheids, wtf doet die nu dan.. Ik vind promes ook niet echt geweldig eigenlijk. Buitenom die goal en goede aanname en 1 loopactie was hij slordig. We moeten het er maar mee doen, doelpunt altijd lekker natuurlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onana belangrijk hoor. Goed begin, onrustig einde? Ja, denk dat het zo wel gezegd kan worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja. Na de 1-0 lijkt het ineens open en dat komt doordat Ajax in de duels komt. Zowel bal duels als sprint duels. En volgens mij hebben ze op 6 posities een snellere speler. Dan moet je dus uit die duels wegblijven. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2019 - 21:56 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ik vind promes ook niet echt geweldig eigenlijk. Buitenom die goal en goede aanname en 1 loopactie was hij slordig. We moeten het er maar mee doen, doelpunt altijd lekker natuurlijk. Ik viond Promes, samen met Ziyech en Martinez de besten van de eerste helft. Tadic wat onzichtbaar en centraal achterin oogt zo fragiel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppa. En heerlijk voor neres dit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha ik dacht nog lief te wezen in mijn commentaar. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kappen met dat frivole en zakelijk afmaken nu. Dit moet echt een waarschuwing zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax nu even goed op dreef. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Onana weer zo belangrijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Neres is een stuk beter in de tweede helft. Maar verdedigd ook gewoon twee belangrijke momenten niet terug. Dat kan echt niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Jeetje dit gaat ineens hard |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een kopbal. Wat een corner ook. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax moet stoppen met al die hakjes enzo. Totaal niet de wedstrijd voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dest en Ziyech lijken beiden leeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik wou net zeggen. Tijd voor wissels. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Jawel man zolang het lukt mooi toch genieten joh |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Echt iedere keer leed het tot balverlies als het te ver werd doorgevoerd. En iedere keer tot een counter. Dan ga je zelf veel te veel lopen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Chelsea inmiddels thuis op achterstand! |
|
|
|