|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mag het hele veld over sjokken blijkbaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
WAT IS DIT NOU VOOR CORNER |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ie beter en Jorgensen scheelt zes slokken op een borrel |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Twee ballen inleveren in 3 seconden best knap |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Totale wanprestatie. Een tegenstander dat hier in de middenmoot eindigt, kan er niks van.
Schaam je diep |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Alleen die laatste wissel was al dik 'n minuut |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaap heeft te laat gewisseld, anders pak je resultaat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit middenveld kan gewoon echt niet Walking dead. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Schandalige eerste helft.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zwakke tegenstander , en we werden 60 minuten weggespeeld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hier moet je in de kuip van winnen, in de tweede helft zaten de rangers er door heen. Maar het gemis van een spits tjonge en idd Tapia was heeeeeeeeeel slecht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Diep en diep triest.
Walgelijk gewoon |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Tweede helft beter Ie, Bot , Sinistera, Narsingh, Jorgensen en Berghuis.
Drama Haps, Larsson, Karsdorp, Tapia echt allen beneden elk niveau. Kokcu vermoord door Tapia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fer lijkt ook nog steeds weinig inhoud te hebben. Tis telkens op vroeg in de tweede helft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2019 - 22:54 schreef Positivo het volgende:Tweede helft beter Ie, Bot , Sinistera, Narsingh, Jorgensen en Berghuis. Drama Haps, Larsson, Karsdorp, Tapia echt allen beneden elk niveau. Kokcu vermoord door Tapia Zo zag ik het ook ik voeg bij goed ook Vermeer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hier knok je je dan twee voorrondes voor door. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Overwinteren zowat klaar nu tenzij je thuis alles wint pfff nou |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: En Jaap heeft dom gewisseld. Hoe kun je nou Kökcu eruit halen, terwijl je hun juist op voetballend gebied kunt pakken? |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Volkomen terecht nederlaag die Tapia en larsson staan stil Karsdorp heel slecht ja wie niet eigenlijk Bottogin nog redelijk Koksu ook zwak Berghuis zwak gewoon alles heel slecht |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Onbegrijpelijk hoe je deze wedstrijd toch weer makkelijk weggeeft. Op alle fronten afgetroefd en als je kansen krijgt, verpruts je deze ook net zo simpel. Ook werden ballen ingeleverd aan de tegenstander. Veel te slap vandaag en hoe kun je toch zo aan de Europa League beginnen. Niet te filmen gewoon. |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Sorry Arie Koksu net zo slecht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaap maakt echt grove fouten vind ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zo erg is het niet, denk dat je met relatief weinig punten door kan gaan, omdat het qua niveau niet heel erg ver uit mekaar zit. Maar het had veel gescheeld als je vandaag minimaal een puntje had gehaald. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begreep alleen niet dat je niet risicos neemt in het laatste kwart, rangers zaten er doorheen. En of je nu met 1-0 verliest of 2-0 boeie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eens, op basis van deze wedstrijd had ie als trainer meer kunnen doen. Na rust met wissels, Jorgensen wordt zeker een kwartier te laat gebracht vind ik. En voor rust vond ik onze tactiek niet logisch, geen wapens om Rangers te bestraffen voor het hoge druk zetten. Met name snelheid en vernuft op de juiste posities.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zijn er nu nog mensen die vinden dat Haps in oranje moet? Jezus, wat doen we met hem? Waarom heeft Troost Verdonk weggegeven en dit blinde paard gehouden. Troost heeft best wel wat goede spelers gehaald, maar daarin gaat hij flink de mist in.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lieveling Kokcu was te licht, maar ik geef hem TIJD |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
geen kwaliteit in de ploeg....bedankt Troost |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O ja Troost heeft het gedaan v Geel was veeeeel beter |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Omdat hij niet goed gebruikt wordt. Trouwens zo slecht vond ik hem nu ook weer niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Te licht , te onervaren |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2019 - 22:57 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] En Jaap heeft dom gewisseld. Hoe kun je nou Kökcu eruit halen, terwijl je hun juist op voetballend gebied kunt pakken? Larsson moest er veel eerder uit en Jorgensen erop. Tapia was rijp voor een wissel met Toornstra laf en dom gewisseld. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Wel inzake Verdonk Piet. Haps is niks. Verdonk wel. Is mijn mening. Hoef je niet met me eens te zijn. Zusjes Verdonk tegen ajakkes speelde zal Haps nooit kunnen. Haps is een blinde draver, met niet. Rendement van nul komma nul... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2019 - 23:08 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Wel inzake Verdonk Piet. Haps is niks. Verdonk wel. Is mijn mening. Hoef je niet met me eens te zijn. Zusjes Verdonk tegen ajakkes speelde zal Haps nooit kunnen. Haps is een blinde draver, met niet. Rendement van nul komma nul... Ik weet het niet |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Jaap is niet ontevreden met de wedstrijd :-S |
|
|
|