|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bvalt mee. Vind hem eigenijk wel realistisch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2019 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Eerste vijf minuten waren redelijk ja, tweede helft was gelukkig iets beter. Nog teveel zwakke schakels Tapia, Larsson en de backs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Larsson en Tapia , dat valt na zo'n tijd toch niet meer te verdedigen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nee ze kunnen beide naar RKC |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als spelers niet doorhebben dat ze naief de duels in gaan en ze blijven dit maar doen, heb je een probleem. Feyenoord had veel problemen vanavond.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zijn onbetaalbaar voor het merendeel van de eredivisie. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Zoals zij durven te spelen is een belediging voor de supporters |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En gewoon 600-700 k verdienen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laat dat maar aan de naam die niet genoemd mag worden over. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Denk niet dat Tapia 700k pakt, zal iets van 400k zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , Zuid Amerikaan , gehaald van groot betaler Twente. Wat denk je zelf. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: was 20 en heeft niet veel gespeeld, zal meevallen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Arie 750.000 wat denk jij? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Arie is ouder en was belangrijker..Tapia hoort niet bij de grootverdieners |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Jij hebt het huishoudboekje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Oooo dacht dat hetballemaal aan Tapia lag.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt ook. En dat ligt dan weer aan Jaap. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Je ziet geen enkele vooruitgang geen speler was een voldoende. Misschien ligt het wel aan de trainer en de manier waarop hij wil spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 08:24 schreef Positivo het volgende:[..] Je ziet geen enkele vooruitgang geen speler was een voldoende. Misschien ligt het wel aan de trainer en de manier waarop hij wil spelen. Onze verwachtingen van deze groep zijn te hoog denk ik. Nog wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoppa V Geel was het of Tapia. Of bottegin onee het is Sjaak Troost, nee ik weet het het zijn de plannen voor een nieuw stadion. Nee ik weet het het is Stam.
Geef het team tijd, zoals ik al vaker zeg, de opbouw van het team gaat NU pas plaatsvinden Dit door de smalle beurs,en terugkomende blessure gevallen. 2e helft met Toornstra, en Jorgensen zat er meer lijn in.
Maar je kon aan de rangers zien dat ze in de eerste helft heel veel gegeven hadden, daar was Feyenoord niet op ingesteld. Dom ja maar daar heb je van geleerd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 08:54 schreef piet de paler het volgende:Hoppa V Geel was het of Tapia. Of bottegin onee het is Sjaak Troost, nee ik weet het het zijn de plannen voor een nieuw stadion. Nee ik weet het het is Stam. Geef het team tijd, zoals ik al vaker zeg, de opbouw van het team gaat NU pas plaatsvinden Dit door de smalle beurs,en terugkomende blessure gevallen. 2e helft met Toornstra, en Jorgensen zat er meer lijn in. Maar je kon aan de rangers zien dat ze in de eerste helft heel veel gegeven hadden, daar was Feyenoord niet op ingesteld. Dom ja maar daar heb je van geleerd. Hoe weet jij nou dat ze hier iets van geleerd hebben? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 08:24 schreef Positivo het volgende:[..] Je ziet geen enkele vooruitgang geen speler was een voldoende. Misschien ligt het wel aan de trainer en de manier waarop hij wil spelen. Kan, wat ik bedoel aan te geven dat ze Zowat allemaal barslecht waren maar dat het Zo fucking irritant aan het worden is dat Tapia zn topic trendy is en de rest er bijkant mee wegkomt. Vond hem echt niet de slechtste.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hoe weet jij nu dat het niet zo is ( pot verwijt de ketel verhaal) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Aantal spelers doet nog precies hetzelfde fout wat twee maanden eerder ook al fout ging. Dus of ze zijn te dom om te leren of dit is het plafond van hun vaardigheden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
99% van wat hier staat komt voort uit niet weten. We doen alsof we weten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trouwens, zelden een wedstrijd gezien waarin een probleem verplaatst naar een speler op het middenveld, vanaf zijkant met pass. Rangers kon daar makkelijk op anticiperen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik weet een ding wel Ik blijf mijn ploeg steunen onvoorwaardelijk, en bedreigen en negatief doen helpt niet. Feyenoord krijgt mijn steun en het komt goed, of waren jullie in de veronderstelling dat we de poule fase doorkomen ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 09:32 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik weet een ding wel Ik blijf mijn ploeg steunen onvoorwaardelijk, en bedreigen en negatief doen helpt niet. Feyenoord krijgt mijn steun en het komt goed, of waren jullie in de veronderstelling dat we de poule fase doorkomen ? Bij onvoorwaardelijk steunen verlies je de sportieve ambitie van topsport. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 09:32 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik weet een ding wel Ik blijf mijn ploeg steunen onvoorwaardelijk, en bedreigen en negatief doen helpt niet. Feyenoord krijgt mijn steun en het komt goed, of waren jullie in de veronderstelling dat we de poule fase doorkomen ? Doen we allemaal onze ploeg steunen. En als het slecht is mag het gezegd worden net so als ze goed spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wat de forum leden nu doen ach lees het zelf maar. Ik blijf herhalen dit team is pas erg laat compleet, nu ga je pas bouwen aan een team. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 09:36 schreef piet de paler het volgende:Maar wat de forum leden nu doen ach lees het zelf maar. Ik blijf herhalen dit team is pas erg laat compleet, nu ga je pas bouwen aan een team. Iedereen ziet dat het team in opbouw is Piet. Dat is geen excuus om je taken niet uit te voeren, geen enkel duel te willen winnen en bang te zijn om de bal te krijgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 09:38 schreef MightyAce het volgende:[..] Iedereen ziet dat het team in opbouw is Piet. Dat is geen excuus om je taken niet uit te voeren, geen enkel duel te willen winnen en bang te zijn om de bal te krijgen. Hier kan ik wat mee, je hebt gelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 09:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Kan, wat ik bedoel aan te geven dat ze Zowat allemaal barslecht waren maar dat het Zo fucking irritant aan het worden is dat Tapia zn topic trendy is en de rest er bijkant mee wegkomt. Vond hem echt niet de slechtste.. Hij en Fer zorgen ervoor dat het hele elftal niet marcheert, het is echt een cruciale positie in opbouw, verdediging en druk zetten.
Maar goed, hoera voor Tapia. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 10:21 schreef Stylzz het volgende:[..] Hij en Fer zorgen ervoor dat het hele elftal niet marcheert, het is echt een cruciale positie in opbouw, verdediging en druk zetten. Maar goed, hoera voor Tapia. En dat is de fout van tapia dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan me redelijk in je vinden hoor tis echt te traag maar dan moeten we toch echt bij jaap zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Grotendeels wel. Ik heb t al toegelicht in het Tapia topic. Maar Fer is duidelijk nog op zoek naar de oude Fer, mist nu handelingssnelheid en doet alles op wandeltempo bijna.
Maar Tapia, is echt levensgevaarlijk voor je team. Je kunt niet op m vertrouwen. Geeft soms onverklaarbare ballen. Probeert zich met pirouettes uit situaties te draaien vlak voor eigen goal, geeft geen steun aan medespelers bij verdedigen in strafschop gebied. Loopt in wandeltempo met de bal aan de voet t veld over.
En nee dan is hij nogmaals op dat moment niet de slechtste speler op t veld, maar wel de speler die het slechtste zijn eigen positie invult en daar gaat het om. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat sowieso, die stelt dit middenveld op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ook IE moest heel veel opknappen door het trage instappen van Botteghin of zag ik dit verkeerd? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 10:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Grotendeels wel. Ik heb t al toegelicht in het Tapia topic. Maar Fer is duidelijk nog op zoek naar de oude Fer, mist nu handelingssnelheid en doet alles op wandeltempo bijna. Maar Tapia, is echt levensgevaarlijk voor je team. Je kunt niet op m vertrouwen. Geeft soms onverklaarbare ballen. Probeert zich met pirouettes uit situaties te draaien vlak voor eigen goal, geeft geen steun aan medespelers bij verdedigen in strafschop gebied. Loopt in wandeltempo met de bal aan de voet t veld over. En nee dan is hij nogmaals op dat moment niet de slechtste speler op t veld, maar wel de speler die het slechtste zijn eigen positie invult en daar gaat het om. Ff over denken. Klinkt plausibel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weet je heb altijd bij dat trage van tapia (zoals poot op de bal) dat hij zoekt naar een aanspeelpunt maar niet kan vinden, dan moet ie hem elders sneller afspelen natuurlijk.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 11:05 schreef RenatoBos het volgende:Weet je heb altijd bij dat trage van tapia (zoals poot op de bal) dat hij zoekt naar een aanspeelpunt maar niet kan vinden, dan moet ie hem elders sneller afspelen natuurlijk.. Ja en dan weer zeiken dat ie hem in eigen doel schiet zeker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Zolang de mindere spelers het meeste balbezit hebben is er iets fundamenteels mis met het elftal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou de trainer tegen Emmen weer dezelfde spelers opstellen? Of toch Ie , Senesi,karsdorp, geertuida? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 11:38 schreef piet de paler het volgende:Zou de trainer tegen Emmen weer dezelfde spelers opstellen? Of toch Ie , Senesi,karsdorp, geertuida? Kunnen we niet gewoon een weekend overslaan ?
Ik heb jarenlang een band met het elftal gehad, ook in mindere tijden, maar met dit elftal heb ik werkelijk helemaal niets. Ik ben wel zo klaar met de Karsdorps, de Fers, de Tapias, de Larssons, de Vermeers. Wat een verschrikkelijk elftal hebben wij !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geef pas een mening na de winterstop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kutzooi Zo'n eerste helft, echt ongelooflijk . Alsof ze alle dagen ervoor een marathon hebben afgelegd. 0 bezieling ,0 conditie, met een uitzondering daargelaten. En tactisch echt bizar , niet compact, niet bijsluiten , niet aanbieden na passing etc etc. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 17:22 schreef van geil het volgende:Kutzooi Zo'n eerste helft, echt ongelooflijk . Alsof ze alle dagen ervoor een marathon hebben afgelegd. 0 bezieling ,0 conditie, met een uitzondering daargelaten. En tactisch echt bizar , niet compact, niet bijsluiten , niet aanbieden na passing etc etc. Vooral dat conditionele vind ik een raadsel... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja nou voor mij is het spel een raadsel , dat wij twintig ballen inleveren zonder enige druk . Heeft dat iets met conditie of kwaliteit te maken? |
|
|
|