|
|
Fart
|
|
|
Wordt hier gejuigd voor de kaart van Tapia? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Botteghin is gvd de enige de fucking enige die zich de tyfus werkt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Das gegarandeerd rood |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Karsdorp rot op naar rome! Geertruida brengen! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Haps, Karsdorp , Kokcu, Larsson spannen echt de kroon de tering zeg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vermeer, botteghin en berghuis zijn de enige die mogen blijven staan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Typisch Feyenoord avondje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Senesi jorgensen en toornsta aub |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tapia Tapia Tapia Tapia Tapia taaaaapppiiieeeejaaaa
Tis ALLEMAAL KUT |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer en Botje onderscheiden zich. Mare drie keer paal geloof ik en een keer kruising . Het was ontluisterend slecht . Pluspunt, het is pas 1-0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer en Botje onderscheiden zich. Mare drie keer paal geloof ik en een keer kruising . Het was ontluisterend slecht . Pluspunt, het is pas 1-0 Ik vergeet Berghuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is Tapia goed hee. En nu allemaal! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zouden Fer en Tapia al moe zijn? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat Jaap ze alle hoeken van de kleedkamer laat zien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
HOLY CRAP! DIE TAPIA HÉ...
DIE IS GOED HEEEEEEE |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Collectief falen....breng Toornstra maar voor kokcu...misschien iets meer power en scorend vermogen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Deed Kokcü mee joh... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fer is ruk. Karsdorp is ruk, Botteghin schijnt mee te doen, Haps is thuis gebleven. Berghuis wil bij Rangers voetballen. Sinisterra en Kokcu is gewoon zielig. Enzovoort. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Botje aardig in de duel..maar blijft weer hangen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2019 - 21:52 schreef FR-Henk het volgende:Fer is ruk. Karsdorp is ruk, Botteghin schijnt mee te doen, Haps is thuis gebleven. Berghuis wil bij Rangers voetballen. Sinisterra en Kokcu is gewoon zielig. Enzovoort. Alleen Tapia excelleert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je vindt dat echt hè? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het lijkt wel of ze strak staan van de zenuwen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tapia wordt niet begrepen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik verwachte eigenlijk al een beetje voor zo'n potje. Rangers speelt met veel intensiteit en Feyenoord mist het vernuft/ervaring om er onderuit te spelen. En misschien nog wel erger, je kan niet eens de lange bal hanteren. Bovendien mis je pure snelheid op de flanken voorin dus Feyenoord heeft eigenlijk in geen enkel opzicht de wapens om het spel van Rangers te bestraffen.
Vind Haps de minste bij ons, erg matig. Op Sinesterra na overigens, maar die speelt niet op zijn eigen plek, dus vooruit. Ie heeft het moeilijk, maar die kan nog heel veel corrigeren met zijn snelheid.
Wat Stylzz zegt het begint op het middenveld, daar moet je ingrijpen. Ook omdat Fer en Tapia al geel hebben. Maar Kokcu is eigenlijk nog de minste van die 3. En ik zou Sinesterra naar de flank laten verhuizen. Laat dan maar Berghuis centraal spelen, zolang Jorgensen er nog niet staat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eindelijk een post die lees waardig is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die passes, die sprintjes, de mandekking.
Watertanden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kwaliteit. Onder de druk vandaan kunnen spelen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sinistera naar links Berghuis in de spits narsingh rechts Larsson douchen optie ? Is dit wat ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Haps en Karsdorp slecht in de duels.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zenuwen en een bepaalde intensiteit die veel speler niet gewend zijn, want in Nederland speelt geen ploeg zo. Ja Feyenoord komt een eind in de richting soms, maar verder eigenlijk niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En Rangers is niveau FC Groningen. Gaat nergens over. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Larsson ook onzichtbaar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vond vooral die bal op de volledig vrijstaande Berghuis die zo richting keeper kon gaan geniaal, 20 meter achter hem , en zo over het achterlijntje , smullen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk