|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 11:19 schreef igor korneev het volgende:Iedereen die het niet aankan supporter te zijn, moet lekker weglopen. Frustratie is geen support Allemaal ja-knikken, geld blijven dokken en verder je muil houden.
Zo willen ze het graag in het Maasgebouw inderdaad. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zo is het bijna een eeuw goed gegaan. Zonder dat ook geen opleving tussen 2012 en 2017. Legioen was blij dat er weer wat te klappen viel. Weer wat trots. Na 2017 was het groeien van een kritische neus mode Het meest foute moment, als je als speler,coach,td net het onwaarschijnlijke hebt behaald. Deksel op eigen neus sindsdien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 11:56 schreef igor korneev het volgende:Zo is het bijna een eeuw goed gegaan. Zonder dat ook geen opleving tussen 2012 en 2017. Legioen was blij dat er weer wat te klappen viel. Weer wat trots. Na 2017 was het groeien van een kritische neus mode Het meest foute moment, als je als speler,coach,td net het onwaarschijnlijke hebt behaald. Deksel op eigen neus sindsdien Wat ben jij dom soms beste Igor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja was dik op dik thuis, voor al die drukte weg.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Hoezo lieve Leon, wat scheelt er aan de tekst? Of vind je niet dat thuisfluiten iets van de laatste jaren is? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je word als supporter gewoon keer op keer bedonderd, nu ook moeten er een aantal paaruursnipperen om bij de wedstrijd te kunnen zijn omdat het voor sommigen uren rijden is. Krijg je dit wederom voorgeschoteld..Laat je lekker bedonderen joh, Kökcü eruit halen coor Larsson was coor mij echt de druppel, stuur.oos zootje is het en ik kan dat niet meer aanzien dat doet me teveel pijn en dan word je terwijl ik al ruim dertig jaar een sk hebt door zo’n achterlijke fransoos in een 020-hoekje geschopt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 12:11 schreef RenatoBos het volgende:Je word als supporter gewoon keer op keer bedonderd, nu ook moeten er een aantal paaruursnipperen om bij de wedstrijd te kunnen zijn omdat het voor sommigen uren rijden is. Krijg je dit wederom voorgeschoteld..Laat je lekker bedonderen joh, Kökcü eruit halen coor Larsson was coor mij echt de druppel, stuur.oos zootje is het en ik kan dat niet meer aanzien dat doet me teveel pijn en dan word je terwijl ik al ruim dertig jaar een sk hebt door zo’n achterlijke fransoos in een 020-hoekje geschopt.. Er is werkelijk niemand die Piet serieus neemt hahaha Doe jij dat dan ook niet aub ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach billen maten meelullers. Maar je geeft gee n antwoord helpt weglopen ? En uitfluiten Iik neem maar enkele mensen serieus op deze site, er zijn er een paar die denken dat hun visie altijd de juiste is. Wakker worden Nu niet boos worden en rare antwoorden geven maar geef gewoon antwoord op mijn simpele vraag.
Er zit veel emotie op het topic, maar kijk naar de ranglijst 1 overwinning geeft weer lucht en hoop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zou nu een incident zijn. Meer niet. De ranglijst verteld 10 pnt in 7 wedstrijden.. wakker worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 14:13 schreef piet de paler het volgende:Ach billen maten meelullers. Maar je geeft gee n antwoord helpt weglopen ? En uitfluiten Iik neem maar enkele mensen serieus op deze site, er zijn er een paar die denken dat hun visie altijd de juiste is. Wakker worden Nu niet boos worden en rare antwoorden geven maar geef gewoon antwoord op mijn simpele vraag. Er zit veel emotie op het topic, maar kijk naar de ranglijst 1 overwinning geeft weer lucht en hoop Yep aanstaande zondag word het 5-0, hou op Emmen had verdient moeten winnen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 14:13 schreef piet de paler het volgende:Ach billen maten meelullers. Maar je geeft gee n antwoord helpt weglopen ? En uitfluiten Iik neem maar enkele mensen serieus op deze site, er zijn er een paar die denken dat hun visie altijd de juiste is. Wakker worden Nu niet boos worden en rare antwoorden geven maar geef gewoon antwoord op mijn simpele vraag. Er zit veel emotie op het topic, maar kijk naar de ranglijst 1 overwinning geeft weer lucht en hoop Uitfluiten zal in never doen..maar die elkend3 hoef ik niet aan te zien..als jij dat wel wilt ook prima maar nogmaals maakt mij dat een 020-er, die opmerking slaat kant nog wal.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Voel met gelijk een stuk fortuinlijker merci ami.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan zal ik ook wel dom zijn, vond en vind het huidige publiek ook vaak totaal het realisme uit het oog te verliezen. Maar zeuren dat het niet deugd allemaal en geen oplossingen in zicht hebben. Van Geel de deur uit maar wie in zijn plaats. Gio opzouten, maar wat krijg je terug. Nu zal je het echt met Jaap moeten gaan doen, want anders ga je dadelijk de trainer van Dort op het veld moeten zetten, hier gaat geen hond nog zijn vingers aan willen branden als het zo door gaat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 16:19 schreef VVout het volgende:[..] Dan zal ik ook wel dom zijn, vond en vind het huidige publiek ook vaak totaal het realisme uit het oog te verliezen. Maar zeuren dat het niet deugd allemaal en geen oplossingen in zicht hebben. Van Geel de deur uit maar wie in zijn plaats. Gio opzouten, maar wat krijg je terug. Nu zal je het echt met Jaap moeten gaan doen, want anders ga je dadelijk de trainer van Dort op het veld moeten zetten, hier gaat geen hond nog zijn vingers aan willen branden als het zo door gaat. Zonder onze digitale vriendschap tekort te doen ,ja je bent een beetje dom VVout. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, hij is fijn... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Mensen dom vinden zonder te zeggen waarom is altijd sterk. Kan ook een frustratie zijn omdat er koppen gerold zijn wat niet de oplossing bleek te zijn.
Blindstaren op minpunten zonder besef waar we eigenlijk staan en wat de alternatieven zijn, is orde van de dag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 17:00 schreef igor korneev het volgende:Mensen dom vinden zonder te zeggen waarom is altijd sterk. Kan ook een frustratie zijn omdat er koppen gerold zijn wat niet de oplossing bleek te zijn. Blindstaren op minpunten zonder besef waar we eigenlijk staan en wat de alternatieven zijn, is orde van de dag Haha, ik snap dat domme gelul wel ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Een paar honderd miljoen genereren, we zitten al 40 jaar op een houtje te bijten. Het enige wat het grootste haven en industriecomplex van Europa ons oplevert is een strook stikstof van west naar oost. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 17:17 schreef Gerard_FR het volgende:Een paar honderd miljoen genereren, we zitten al 40 jaar op een houtje te bijten. Het enige wat het grootste haven en industriecomplex van Europa ons oplevert is een strook stikstof van west naar oost. Als we met zijn alle 1% verantwoordelijker zouden leven, levert meer op als al dat gezeur. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Geen kinderen nemen scheelt minstens 100%, en een hoop gezeur. Maar voor vele is dat een gepasseerd station. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan moet je ook nog een sekspop nemen, kan je helemaal zelf doen waar je zin aan hebt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Beetje dom weer Wout, weet je wel wat zo'n pop kost. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 17:00 schreef igor korneev het volgende:Mensen dom vinden zonder te zeggen waarom is altijd sterk. Kan ook een frustratie zijn omdat er koppen gerold zijn wat niet de oplossing bleek te zijn. Blindstaren op minpunten zonder besef waar we eigenlijk staan en wat de alternatieven zijn, is orde van de dag MMM heeft het jou in een jaar tijd proberen uit te leggen . Hoe hij het ook beschreef ,jij begreep het maar niet. Dus koester of haat dit enne bericht van mij ,want meer zal ik er niet aan vuil maken ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kokcu was ruk gister. Uberruck! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat kwam omdat Berghuis zo nodig de hele wedstrijd mee ging lopen op zijn positie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Berghuis speelt niet eens meer in dienst van het elftal. En als ik Berghuis dan zie zie ik een Peaky Blinder-acteur. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 17:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Berghuis speelt niet eens meer in dienst van het elftal. En als ik Berghuis dan zie zie ik een Peaky Blinder-acteur. Peaky Blinder of een dolly dot? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 17:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Berghuis speelt niet eens meer in dienst van het elftal. En als ik Berghuis dan zie zie ik een Peaky Blinder-acteur. Een sociopaat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haarstijl en emotieloze uitdrukking. Zag je hem na z'n overtreding? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 17:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] MMM heeft het jou in een jaar tijd proberen uit te leggen . Hoe hij het ook beschreef ,jij begreep het maar niet. Dus koester of haat dit enne bericht van mij ,want meer zal ik er niet aan vuil maken ;) Ik ken alle ins en outs van MMM en nog een aantal op dit forum. Maar ben het daar voor een groot deel niet mee eens. Allerlei bijzaken kunnen voor mij nooit en te nimmer de resultaten overtreffen.
De resultaten onder van geel liegen er niet om. -Financieel uit de zorgen. Na een paar jaar van categorie 3 naar 1 -onder zijn bewind bijna structureel aanhaken met de top 3 -goede spitsen gehaald -kampioenschap -rust en orde -investeren in de jeugd
Vind de tegens minder dan de voors
Voor van geel was t kut, tijdens oké, na van geel lijkt t ook weer kut te worden.
Dit maak ik MMM ook al heel lang duidelijk, maakt dit MMM dom omdat hij een andere visie heeft wat belangrijk is voor de club? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan Arie heeft een kanarie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zondag Twente ,winnen we niet dan maandag een nieuwe trainert. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze ploeg past wel bij Mario Been eigenlijk... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 11:19 schreef igor korneev het volgende:Iedereen die het niet aankan supporter te zijn, moet lekker weglopen. Frustratie is geen support Ben al 50 jaar supporter, en heb alles wel gezien! Alleen nu is het wel zo dat de trend weer hetzelfde word als vaker, we zijn weer een keer kampioen geworden en nu kunnen we weer een hele tijd wachten voor we weer wat gaan presteren,lijkt het. Wij als supporters moeten altijd maar hopen dat we weer mee gaan doen.... Feyenoord supporter ben je niet voor je lol! Het zou wel eens fijn zijn dat de beleidsbepalers eens echt gaan doorpakken, en niet blij zijn met een KNVB beker of kampioenschap, luister naar je achterban Feyenoord! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2019 - 18:47 schreef igor korneev het volgende:[..] Ik ken alle ins en outs van MMM en nog een aantal op dit forum. Maar ben het daar voor een groot deel niet mee eens. Allerlei bijzaken kunnen voor mij nooit en te nimmer de resultaten overtreffen. De resultaten onder van geel liegen er niet om. -Financieel uit de zorgen. Na een paar jaar van categorie 3 naar 1 -onder zijn bewind bijna structureel aanhaken met de top 3 -goede spitsen gehaald -kampioenschap -rust en orde -investeren in de jeugd Vind de tegens minder dan de voors Voor van geel was t kut, tijdens oké, na van geel lijkt t ook weer kut te worden. Dit maak ik MMM ook al heel lang duidelijk, maakt dit MMM dom omdat hij een andere visie heeft wat belangrijk is voor de club? De vraag is niet relevant, igor. Jij hebt een mening over van Geel. MMM is de enige die met argumentatie de discussie aangaat. Dat moet je kunnen waarderen. Ik ben het voor een groot deel met je eens, maar Martin is history. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn puinhopen, daar moeten we nog jaren van smullen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Viel wel mee Sparta -Ajax gekeken onder 13 paar buitjes . Ging er naar toe voor een kleine man speelde geweldig. Helaas 0-3 omdat mindere spelers ook moeten spelen. Maar goed zag bij Sparta sorry Ajakkes 2 1 talent mijn aangetrouwde familie twee benig en inzicht. Bij de neuzen vier goede spelers leuk dat jeugdvoetbal. Jammer dat Sperma neus is geworden .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dacht het niet, weet je wat een vrouw kost, zeker als er al kinderen zijn en je moet er van af. Nou daar kan je aardig wat poppen van kopen hoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2019 - 01:37 schreef VVout het volgende:[..] Dacht het niet, weet je wat een vrouw kost, zeker als er al kinderen zijn en je moet er van af. Nou daar kan je aardig wat poppen van kopen hoor. Schoonmaakkosten |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Na gebruik ff de tuimslang er door en klaar is truus. |
|
|
|