|
|
van geil
|
|
|
Als we zelfs van AZ verliezen , dan vrees ik het ergste. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 21:28 schreef Positivo het volgende:[..] Niemand heeft geen zin. Stam past niet bij Feyenoord en heeft zijn krediet verspeeld. Ontslaan en verder met de jeugd. Da's nog ernstiger inderdaad. 0,0% knokkersmentaliteit. Geen geloof. Weerloos, machteloos, troosteloos. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nog niet Troost hebben we nog |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Larsson weer met een terug speel balletje , Lüllensmüller! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Alles leg al op de grond. Nu iemand nog persoonlijk neerhalen is kopschoppen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sterkte mannen , ik ben helemaal kapot. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Jens vanaf morgen ook geblesseerd Overbelasting |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker ,goed beleid word beloond. Wij hebben heel veel enge rijke mannen met eigenbelang. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ben zo blij dat vandaag mijn boardingpassen zijn binnen gekomen. Gewoon 2 weken weg van deze ellende. Aftellen is begonnen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe zal Eenhoorn dit allemaal beoordelen... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Hoe zal Gio het beoordelen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 21:55 schreef Fart het volgende:Ik ben zo blij dat vandaag mijn boardingpassen zijn binnen gekomen. Gewoon 2 weken weg van deze ellende. Aftellen is begonnen Waar ga je heen? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: 2 weken Tenerife. Over 2 weken, maar tis een welkome afleiding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lekker man ,en een leuk eiland. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ja heb dr wel zin in. Had een winnend lootje in de loterij, dus een iets luxer hotel en vakantie geboekt. Zin an. Wel lekker zo laat in het seizoen. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Met afgrijzen zitten kijken.....,er zit helemaal niks in deze ploeg! Niemand die het voortouw neemt,niet 1 die gif in de ploeg heeft...., geen winnaars mentaliteit, he-le-maal fucking niks!! Wat is er aan de hand?? Wat een declassering zeg! Je word er gewoon niet goed van en dit is al maanden zo! Er moet wat veranderen, het gaat echt niet goed zo! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Feyenoord zakt door het ijs! En dat zat er al een tijdje aan te komen! Doei doei, seizoen!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe resume Ik zit in een stadion waar het dak lekt ( geen onderhoud door de bv Stadion) Spelersgroep met debielen: Een Berghuis die denkt dat hij een nummer. 10 is Een Boteghin die zichzelf in de weg loopt Geen spits ( eentje die je inzet 10 minuten voor tijd) Een Larsson die je passeert entoch weer inzet Een Senesi die niet goed genoeg is volgens Dtam ( nee stam jou aankoop Kelly is echt een topper)
Tapia ach Maar het toppunt was dat Botteghin weg wilde lopen en niet naar het publiek wilde lopen Hoe nu verder |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zat je toevallig recht onder de 2de ring? Want dan kan het best zijn dat er iemand op je knikker stond te zeiken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:12 schreef Fart het volgende:[..] Ja heb dr wel zin in. Had een winnend lootje in de loterij, dus een iets luxer hotel en vakantie geboekt. Zin an. Wel lekker zo laat in het seizoen. Canarische eilanden zijn top rondom deze tijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:24 schreef Fart het volgende:[..] Zat je toevallig recht onder de 2de ring? Want dan kan het best zijn dat er iemand op je knikker stond te zeiken. Hahahahahaha! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat zei het reisbureau ook. Het was kiezen tussen dit en Portugal. Scheelde 6 graden, dus dit geworden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar je heb wel het koudste eiland genomen haha Crancanaria en Lanzerôte liggen in de luchtstroom van de Sahara . Dat kan 2 tot 3 graden schelen met Tenerife. Toevallig gelezen deze week. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kom je nu mee Leon. Omboeken kan niet meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2019 - 22:22 schreef piet de paler het volgende:Effe resume Ik zit in een stadion waar het dak lekt ( geen onderhoud door de bv Stadion) Spelersgroep met debielen: Een Berghuis die denkt dat hij een nummer. 10 is Een Boteghin die zichzelf in de weg loopt Geen spits ( eentje die je inzet 10 minuten voor tijd) Een Larsson die je passeert entoch weer inzet Een Senesi die niet goed genoeg is volgens Dtam ( nee stam jou aankoop Kelly is echt een topper) Tapia ach Maar het toppunt was dat Botteghin weg wilde lopen en niet naar het publiek wilde lopen Hoe nu verder Die lekkages waren te zien bij de voorbeschouwing. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Even gekeken voor je . De komende 10 dagen gemiddeld 25 graden. Jij red jezelf wel daar haha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Denk ik ook wel. Heb er alle vertrouwen in. En anders hebben we altijd nog een minibar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat was het moment dat ik het stadion verliet.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Serieus? Dan zit het diep. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord is ziek, de club is totaal kapot gemaakt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ga voorlopig ook niet meer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik snap je.
Hier heb je m'n schoudert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zat toen al op Netflix haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Afgehaakt loop van de tweede helft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb helaas de hele wedstrijd uitgezeten, de enige die hard gewerkt heeft was Toornstra. Dan naar huis en het commentaar van Jaap aap man man man waar gaat dit over Nu moet je ala Koevermans eens een praatje gaan maken met de selectie, En Jaap even wikzen dat de club groter is dan hij Het lijkt wel dat Jaap een punt wil maken om Senesi niet op te stellen, masr Jaap slechter dan Botje od Geertruida loopt er niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
had een paar goede momenten en werklust, maar grossierde in slechte passes... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Of kun je zeggen iedereen stond stil? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik begrijp werkelijk niet waarom velen zeggen dat we op papier een goede selectie hebben. Dit is werkelijk een dramatisch elftal met degradatievoetbal wat ik aan het begin van het seizoen al heb gezegd. Ben ik blij dat ik mijn kaart heb ingeleverd zeg. Geen ergernis en geldverkwisting meer, en ik houd zeeen van tijd over !! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Er was sowieso weinig beweging, dus alleen het middenveld de schuld geven is onredelijk. De achterste linie stond te ver naar achteren en middenveld en de aanvallers bewegen te weinig... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was koczu geblesseerd of wil Jaap verliezen, omdat hij hem wisselde voor Larsson? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zou jezelf tot held nomineren dan zeg, beter nog maak er held van de week van.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Weglopen heb ik nooit gedaan Jij wel ? En bereikte je er wat mee ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Iedereen die het niet aankan supporter te zijn, moet lekker weglopen. Frustratie is geen support |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ok. Dan accepteren we alles en blijven we lekker cult. |
|
|
|