|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moet ook wel weer ietsje beter. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Niet goed spelen, maar wel 5-0 voor staan. Zeker vanavond heb ik er geen moeite mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2019 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vorig jaar speel je prima en maak je er maar 4. Nu speel je het grotendeel ruk en maak je er 5. Raar wereldje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Conclusie, 3 goals uitlopen op PSV.
En door... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gewoon slecht voetballen maar wel 5-0... tadic zwak maar toch weer belangerijk bij de openings treffer.... marin ? weet het niet hoor.. vd beek ? nog niet... maar goed heb ik bij veel meer.. nog lang niet wat het zou moeten zijn.. veltman ? foutloze pot maar dat mag ook wel tegen fortuna ;) ik wil echt graag ziyech zien op 10 met lopers als promes tadic en neres.. en dan maar afwachten of vd beek het niveau weer kan halen uberhaubt.. en heb echt martinez gemist vandaag.. en taqi wat een held is dat !!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2019 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hele zwakke eerste helft wat intensiteit betreft, 5 goals maken in de tweede helft, niets weggeven in die helft en gewoon nog wat kansen missen, dan speel je gewoon een prima tweede helft. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vond de tweede helft anders ook niet goed. Wel prima natuurlijk, want je wint uiteindelijk eenvoudig en maakt 5 goals. Dat neemt niet weg dat ik niet een lekker swingend Ajax heb gezien, ook niet de tweede helft.
Wel een aantal prachtige aanvallen. Vooral de 1-0 en 3-0 waren van grote schoonheid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2019 door Loetje -- |
|
|
|