|
|
Frstu
|
|
|
Mijn opstelling:
_____________Vermeer Geertruida__Johnston__Senesi___Haps ________Fer_______El Bouchataoui ______________Kökçü Berghuis______Bannis____Toornstra
Rug recht. Vallen en weer opstaan. Fouten mag je maken. Het gaat erom hoe je er mee dealt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra als linksbuiten brrrrr.
Doe maar Sinisterra |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En El Bouchataoui naar rechts ,en Burger in de plaats van Fer.
Heeft Jaap ook meer overlevingskans,zelfs als hij verliest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alvast de waarderingscijfers voor morgen:
Vermeer 7 Karsdorp 7 Senesi 7 Ie 6 Haps 8 Toornstra 7 Fer 6 Kokcu 5 Berghuis 6 Bannis 7 Sinisterra 7 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als ie Tapia weer opstelt, Netflix. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vermeer, Karsdorp, ie, Sensesi , Haps ,Fer , Kokcu, Toornstra, Narsingh, Bannis en Berghuis |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Walking Dead is dynamischer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
6-0 Vind alles best, maar niet verliezen tegen Bayern wannabees |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Juist. Eigenlijk klinkt tyfus tukkers nog beter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Takke Tukkers mag ook nog |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Takke tering tyfus tukkers |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Een verkrampte buik en een ietwat verlamd gevoel in de benen: ik ben kei-zenuwachtig! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik moest gewoon schijten. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
wie ondermijnt het vertrouwen in de groep?
vaak zie ik tapia op een bal staan op het achtermiddenveld alsof hij de grote panna koning is. ik zie het nu soms anderen ook doen. is er werkelijk geen afspeel mogelijkheid of willen ze voorin niet met dit mannetje spelen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2019 door pat -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stam heeft het lek gevonden en laat Jan Arie terugkeren . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een Duitse 2-1 in de blessuretijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Langste zegen reeks van Feyenoord is tegen Twente. Na AZ zal Stam ook dit record wel om zeep helpen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zou me niets boeien, als het gat maar dicht is |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Je hebt doelpunten nodig. En die heb je niet. Sinisterra, Larsson of Narsingh maken nauwelijks goals.
Ik denk trouwens wel dat we gaan winnen. Al is het (en dat is niet echt een goede onderbouwing) maar omdat we nu allemaal wel heel cynisch worden. Daar raak ik een beetje geïrriteerd door. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bannis speeltijd geven. Waarom zou je spelers minuten geven die ook niet scoren ,boven een talent die minuten nodig heeft. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2019 - 17:14 schreef Frstu het volgende:Je hebt doelpunten nodig. En die heb je niet. Sinisterra, Larsson of Narsingh maken nauwelijks goals. Ik denk trouwens wel dat we gaan winnen. Al is het (en dat is niet echt een goede onderbouwing) maar omdat we nu allemaal wel heel cynisch worden. Daar raak ik een beetje geïrriteerd door. voor je goede gevoel dan van mij voor jou mede 12'er
Een man komt thuis van het werk en zegt tegen zijn vrouw: Schatje, ik heb een nieuwe secretaresse. En weet je wat? Ze had een rood-witte bh aan! Weet je wel, de kleuren van Ajax. Nou ja, het stelt niet zo veel voor, maar het gaf me toch een goed gevoel.’ De volgende dag komt hij thuis, en zijn vrouw vraagt: ‘Hoe was het op Je werk?’ De man antwoordt: ‘Fantastisch, ik liet mijn gummetje vallen, bukte om het op te rapen, en weet je wat? Ze heeft ook een slipje in de kleuren van Ajax! Goed, het stelt natuurlijk niet zo veel voor maar het gaf me toch een goed gevoel.’ De volgende dag komt hij thuis en vraagt aan zijn vrouw: ‘Hoe was je dag vandaag?’ Zegt zij: ‘Goed hoor, we hebben een nieuwe postbode!!! Zijn penis is 5 cm langer dan die van jou. Goed, het stelt natuurlijk niet zo veel voor, maar het gaf me toch een goed gevoel!’
cheers mate, i don't wanna go home..... |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Ze moeten maar eens kijken naar city wat een counters daar kunnen ze veel van leren. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2019 - 17:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Bannis speeltijd geven. Waarom zou je spelers minuten geven die ook niet scoren ,boven een talent die minuten nodig heeft. Gewoon een open vraag, want stel mij dezelfde vraag af als jij: Hoe zou het gros van het Legioen reageren wanneer Bannis meer dan 3 wedstrijden nodig heeft, of in meer dan 3 wedstrijden moeite heeft het schroom van zich af te spelen? Zou hij dan afgebrand worden en zo Ja zou hij dat mentaal aan kennen.
Dat zou een reden kennen zijn dat er gekozen wordt hem nog niet als 1ste spits neer te zetten. Een andere zou ik namelijk niet kennen bedenken. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Geen Tapia:-) , maar ook geen Bannis en Sensesi wordt niks morgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker weer morgen, stormachtig..
En weer beginnen met Botteghin en zonder spits? Zucht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vermeer, geertruida, botteghin, Senesi, Malacia, Toornstra, Burger, Kokcu, Berghuis, Bannis, Azarkan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal rustig zijn in de Kuip denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat denk je tyfus weer ook. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Ja joh,ze spelen bagger en pleuris weer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik verwacht een monster uitslag. Niks meer, niks minder |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik hoop dat ze spoedig faillissement aanvragen Beetje Fer wegkapen met gebakken lucht. Gebakken lucht kampioenschap. Had om verschillende redenen niet meer mogen bestaan Geen respect meer voor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 14:39 schreef igor korneev het volgende:Ik hoop dat ze spoedig faillissement aanvragen Beetje Fer wegkapen met gebakken lucht. Gebakken lucht kampioenschap. Had om verschillende redenen niet meer mogen bestaan Geen respect meer voor Spelen beter dan onze club |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Fer enough. Willem 2 en de rest boven ons ook
Maar kan niet tegen vals spel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Larsson HAAAAAHAHAHAHAH
Weer geen Senesi
Jaap pleur op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dus weer geen spits, en weer een gigantisch lang veld dat wij niet kunnen belopen. Briljant. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer geen spits.
10 keer niet gewerkt, misschien nu wel! Visie onze coach |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
GEEN TAPIA
OLE OLE OLE
GEEN TAPIA |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T lek is boven, gala voorstelling. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Hoe kan het nu geen Sensesi, geen Bannis weer Larsson en Bothegin. Wat een ellende |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz