|
|
MightyAce
|
|
|
Stel je niet zo vreselijk aan cavia |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ja hoor hangen beetje assist tapia? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Had zelf moeten scoren maar faalde |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Lekker hoor Larsson weer en een spitsengoal van Sini. Nu Burger en Sensesi brengen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Elkd veegje in het gezicht is dram3, wat een wijven sport af en toe pfff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs als Tapia niet eens heel slecht speelt is ie vreselijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Erger me kapot aan die debiel |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: onbedoelde assist dan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zag je hem net die bal verkloten waar een counter uit kwam??? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ja, maar zie ook wel goede dingen. bij gebrek aan belichting spring ik bij toornstra speelt minder vandaag |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ok haha, genoeg is genoeg |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 18:26 schreef igor korneev het volgende:ja, maar zie ook wel goede dingen. bij gebrek aan belichting spring ik bij toornstra speelt minder vandaag Matig zeker. Maar het Tapia niveau van geklungel haalt niemand anders dan hijzelf. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Makkelie ook tergend slecht |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
kan voetballen, maar een klungel is het zeker |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Tapia valt weer slecht in weer een Tapiaatje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Hopelijk is Larsson over een drempel en gaat ie ballen!!!! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Was toch een eigen goal? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Echt een tyfushond die Aitor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Net als die Fukiets, gadverdamme |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
gefeliciteerd, geeft weer een beetje lucht |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De boys hebben goed geantwoord |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tevreden , eindelijk een normale pot. Veel compacter , en met name door Fer en Karsdorp veel sneller en dynamischer naar voren gespeeld waardoor de spelers grotere ruimtes hadden . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Twente wel heel erg zwak... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee, Feyenoord deed eindelijk zijn werk |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fukking tukkers Op je muil gauw |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Karsdorp was goed he pffffff |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
genoten hoor prima pot , met een spits had je er nog een paar gemaakt , zelfs larsson speelde goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 18:41 schreef van geil het volgende:Tevreden , eindelijk een normale pot. Veel compacter , en met name door Fer en Karsdorp veel sneller en dynamischer naar voren gespeeld waardoor de spelers grotere ruimtes hadden . Eens!
En Sinisterra was goed!! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien een beetje zuur na een 5-1 overwinning, maar het lek is echt nog niet boven..vond de ruimtes op het veld nog erg groot..Ik houd mijn hart vast tegen Porto.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 19:11 schreef CobusIII het volgende:Misschien een beetje zuur na een 5-1 overwinning, maar het lek is echt nog niet boven..vond de ruimtes op het veld nog erg groot..Ik houd mijn hart vast tegen Porto.. mee eens ook ik hou mijn hart vast tegen porto , we hebben gewoon een matige ploeg |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 19:11 schreef CobusIII het volgende:Misschien een beetje zuur na een 5-1 overwinning, maar het lek is echt nog niet boven..vond de ruimtes op het veld nog erg groot..Ik houd mijn hart vast tegen Porto.. Ja dan speel je gewoon met 10 man op eigen helft. Zoals vandaag spelen is zelfmoord |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik wil compact driehoekjes voetbal zien dan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 19:11 schreef CobusIII het volgende:Misschien een beetje zuur na een 5-1 overwinning, maar het lek is echt nog niet boven..vond de ruimtes op het veld nog erg groot..Ik houd mijn hart vast tegen Porto.. Realistisch. Twente als geheel ondermaats. Het breste is er daar ook alweer af. Winsrt vandaag is hooguit goed voor wat zelfvertrouwen.
En Sinisterra wat meer in de punt. Doet ie beter dan die lul Narsingh. Larsson en Berghuis op de buitenkanten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|