BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente 29-09-2019

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - zondag 29 september 2019 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2019 - 18:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Karsdorp was goed he pffffff
Nou.....
Frstu
 Frstu - maandag 30 september 2019 - 17:42   quote  deeplink  
Met een Jørgensen die in vorm is, denk ik dat we toch beter zijn dan AZ.
Positivo
 Positivo - maandag 30 september 2019 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 17:42 schreef Frstu het volgende:
Met een Jørgensen die in vorm is, denk ik dat we toch beter zijn dan AZ.
Nee die zijn veel verder ook voetballend
Frstu
 Frstu - maandag 30 september 2019 - 17:50   quote  deeplink  
Dat geloof ik niet. Ik vond het maar een middelmatig team. Zelfs tegen Feyenoord. Het lag meer aan de totale afgang van Feyenoord dan aan de kwaliteiten van AZ. En zou op Stengs, Idrissi na niemand willen hebben van dat elftal.

Het elftal van AZ heeft wel meer toekomst. Bij Feyenoord lopen veel bepalende spelers al tegen de dertig.
Positivo
 Positivo - maandag 30 september 2019 - 17:51   quote  deeplink  
Kokmeijer, Mitso, Boduah
Frstu
 Frstu - maandag 30 september 2019 - 19:07   quote  deeplink  
AZ heeft vooral veel lagere verwachtingspatronen bij de supporters. Dat geeft minder druk.

En ja de spelers die jij noemt zijn talenten. Maar tegelijkertijd zijn ze er nog niet.

Als AZ ze nog 4 jaar kan behouden dan doen ze mee om de titel.
Positivo
 Positivo - maandag 30 september 2019 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 19:07 schreef Frstu het volgende:
AZ heeft vooral veel lagere verwachtingspatronen bij de supporters. Dat geeft minder druk.

En ja de spelers die jij noemt zijn talenten. Maar tegelijkertijd zijn ze er nog niet.

Als AZ ze nog 4 jaar kan behouden dan doen ze mee om de titel.
Ja maar ze pakken wel steeds goed geld Janssen, die Iranees en ze scouten toch heel aardig en hebben een goede jeugd. Zeker als je naar de blessures van sommige kijkt. Maar goed organisatorisch zit het daar prima in elkaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2019 door Positivo --
Frstu
 Frstu - maandag 30 september 2019 - 20:20   quote  deeplink  
Volgens mij is de jeugd van Feyenoord (m.u.v. het huidige jaar) al jaren beter.

Maar er is nu eenmaal geen Jong Feyenoord in de eerste divisie.

Daarnaast heeft Feyenoord een begroting die ruim twee keer zo hoog ligt als die van AZ. Daarnaast hebben we een stadion dat (voorlopig) nog staat. Dat stadion is echt een probleem voor AZ.

Maar Feyenoord kan wel wat leren van AZ. Wij investeren al jaren in veel te oude middelmaat. Zij niet. Omdat onze ambitie gewoon irreëel is. Ieder jaar denken we weer aan de korte termijn. Alsof er ook maar enige kans is dat we kampioen worden!?

Ga er nu eens vanuit dat Feyenoord de komende 5 jaar geen kampioen wordt. Geef spelers de kans zich te ontwikkelen. Net als de jaren onder Ronald Koeman. Niet alle jeugdspelers zijn een schot in de roos. Maar er zullen heus weer talenten opstaan. Blijven proberen. Vallen en weer opstaan.

En begin het liefst gisteren nog met instromen van Jong Feyenoord in de derde divisie o.i.d.
Positivo
 Positivo - maandag 30 september 2019 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2019 - 20:20 schreef Frstu het volgende:
Volgens mij is de jeugd van Feyenoord (m.u.v. het huidige jaar) al jaren beter.

Maar er is nu eenmaal geen Jong Feyenoord in de eerste divisie.

Daarnaast heeft Feyenoord een begroting die ruim twee keer zo hoog ligt als die van AZ. Daarnaast hebben we een stadion dat (voorlopig) nog staat. Dat stadion is echt een probleem voor AZ.

Maar Feyenoord kan wel wat leren van AZ. Wij investeren al jaren in veel te oude middelmaat. Zij niet. Omdat onze ambitie gewoon irreëel is. Ieder jaar denken we weer aan de korte termijn. Alsof er ook maar enige kans is dat we kampioen worden!?

Ga er nu eens vanuit dat Feyenoord de komende 5 jaar geen kampioen wordt. Geef spelers de kans zich te ontwikkelen. Net als de jaren onder Ronald Koeman. Niet alle jeugdspelers zijn een schot in de roos. Maar er zullen heus weer talenten opstaan. Blijven proberen. Vallen en weer opstaan.

En begin het liefst gisteren nog met instromen van Jong Feyenoord in de derde divisie o.i.d.
Kan niet anders dan het met je eens zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente 29-09-2019

0.0086050