|
|
MMM
|
|
|
EL: Feyenoord - FC Porto (donderdag 3 oktober 2019, 19:00 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 3 oktober 2019, 19:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Sergei Karasev
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Dit wordt volgens mij heel kut |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Kolkende kuip lekker europees sfeertje en maar eens laten zien wat ze waard zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kolkende Kuip, dat is lang geleden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
5-0 maar kan ook zo maar ander lopen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
0-4 maar het kan ook slecht aflopen.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ergens daartussen en vind het nu alweer spannend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Dat wordt een verliespartij gewoon realistisch spelen en de schade beperken. Doelsaldo kan ook bepalend zijn. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Dat wordt een verliespartij gewoon realistisch spelen en de schade beperken. Doelsaldo kan ook bepalend zijn. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vier verliespartijen kut IPhone 11 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja Henk bij jou is het glas halfvol dit is tig niveaus te hoog. Neem een kaasplankje glaasje Port of Madeira nootjes heb je een gezellige avond |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je moet je vingers afvegen als je klaar bent, heb je met z'n touchscreen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2019 - 17:49 schreef Positivo het volgende:[..] Ja Henk bij jou is het glas halfvol dit is tig niveaus te hoog. Neem een kaasplankje glaasje Port of Madeira nootjes heb je een gezellige avond Dit is Feyenoord. De kameleon van de Nederlandse competitie. Dus ik ga kijken en verwacht minimaal gelijk spel. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Haha ja zelfs in het OV |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2019 - 17:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dit is Feyenoord. De kameleon van de Nederlandse competitie. Dus ik ga kijken en verwacht minimaal gelijk spel. Nou vertel het aan Botje, IE, Tapia en Larsson en wie er in de spits staat |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij gaat niet kijken, dus. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Waarschijnlijk gewoon samsung s3 Anders zet je die 11 er niet achter |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik zou 5-3-2 spelen vermeer karsdorp ie senesi botje en haps botje voorstopper niet achter de 2 cv,s anders word hij er uit gelopen midden veld toornstra fer kocku aanval sinisterra berghuis zo maken ze de meeste kans volgens mij op een mooi resultaat. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Altijd heb ook er 0-10 tot het laatste fluitsignaal gezien.
Ben alleen realist en denk dat we dit niet gaan redden. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Een prepaid je hebt mij door ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En gestolen, nog even wennen . |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Precies al die adressen erin |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Complete netwerk van v Geel . Familie Dost , Kees Jansma , Igor , Henk , en redactie Studio Sport. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2019 - 21:23 schreef van geil het volgende:Complete netwerk van v Geel . Familie Dost , Kees Jansma , Igor , Henk , en redactie Studio Sport. Zit je aan de absint geile smullert |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bluetooth met jouw gestolen telefoontje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Da's al meer dan het netwerk waar jij deel vanuit maakt, geile. Sjaak Stroman, geile en de maling. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Haha wat een kinnesinne om zoon goedkoop kut telefoontje. Mijn netwerk bestaat uit mensen uit de voetballerij zelf tegen gespeeld nu trainer of voorzitter bij de jeugd of scout. Ga maar weer los ooh wat een bluffer zou mij mijn reet en mijn lul roesten. Prepaid stelen begrijp je ook niet dan steel je nachtapotheek klanten Geile |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Jij komt uit Den-Haag toch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Hahahaa Mooi dit allemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha wat een kinnesinne om zoon goedkoop kut telefoontje. Mijn netwerk bestaat uit mensen uit de voetballerij zelf tegen gespeeld nu trainer of voorzitter bij de jeugd of scout. Ga maar weer los ooh wat een bluffer zou mij mijn reet en mijn lul roesten. Prepaid stelen begrijp je ook niet dan steel je nachtapotheek klanten Geile
Gee wahat a chin-sense about son/such a cheap cunt telephone. My network contains people into soccer to whom I played myself. Nowadays i'm trainer or chairman of the youth-sector or scout. Say haha en get loose in sense of ohhh what a boast, it wil rust my ass and dick. To steal prepaid is stupid and is if you steal from the poor souls, horny one. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heet jij Singerling met je achternaam? Krijg vaak berichten van hem,dan bel ik m maar op want snap er soms weinig van hahaha Ja woon in Den Haag maar ben een 010ert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2019 - 21:30 schreef Positivo het volgende:[..] Haha wat een kinnesinne om zoon goedkoop kut telefoontje. Mijn netwerk bestaat uit mensen uit de voetballerij zelf tegen gespeeld nu trainer of voorzitter bij de jeugd of scout. Ga maar weer los ooh wat een bluffer zou mij mijn reet en mijn lul roesten. Prepaid stelen begrijp je ook niet dan steel je nachtapotheek klanten Geile Echt geen touw aan vast te knopen 130 Zit je weer aan de halve liters aldi bier? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ah ik dacht dat het aan mij lag haha |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Geen touw? Rare opmerking over mijn telefoon nodige commentaar kinnesinne Verleden dat ik hoog gevoetbald nodige commentaar heb kinnesinne IQ ook niet vergeten zie ik Drugsdealers of nachtapothekers stelen van andere zakenmannen hun prepaid voor adressen van gebruikers Nou wat een lol weer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2019 - 21:53 schreef Positivo het volgende:[..] Geen touw? Rare opmerking over mijn telefoon nodige commentaar kinnesinne Verleden dat ik hoog gevoetbald nodige commentaar heb kinnesinne IQ ook niet vergeten zie ik Drugsdealers of nachtapothekers stelen van anders zakenmannen hun prepaid voor adressen van gebruikers Nou wat een lol weer Wat zeg je nou allemaal man. |
|
|
|