|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
aluminiUUUUUUUUUM de sterkste keeper vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sinisterra is duidelijk beter dan Narsingh |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Doe die Narsingh maar een enkeltje heel ver weg. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
fuck senesi, word geholpen door taap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
moest gebeuren volgens de maya's liet de scheids namelijk ook voor t laatst op zijn fluit blazen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gefeliciteerd met deze super mooie overwinning |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
wat een wedstrijd. fantastisch! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ze hebben ALLES gegeven. Trots! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik vond IE ook echt een van de besten. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal een 8 voor werken . Karsdorp en Toornstra fantastische goals. Botje sterk , mag ook gezegd worden. Van mij mag Feyenoord altijd zo spelen, gewoon n blok zetten , niet te veel opbouwen , en gaan met die banaan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We hebben het wel weer eens verdiend. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
We hebben het weer geflikt mannen op naar betere tijden!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 oktober 2019 - 20:51 schreef van geil het volgende:Allemaal een 8 voor werken . Karsdorp en Toornstra fantastische goals. Botje sterk , mag ook gezegd worden. Van mij mag Feyenoord altijd zo spelen, gewoon n blok zetten , niet te veel opbouwen , en gaan met die banaan. Eens! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
heerlijk genoten , dit hadden we weer eens nodig , ook leuk voor jaap die heel goed zijn tactiek aanpaste en met succes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wij staan bovenaan ,wij staan bovenaan ! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Berghuis speelde ook geweldig voornamelijk ook de absolute wil om te winnen straalde hij uit en liet hij zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat betekent dit voor Kokcu...denk in dit soort wedstrijden nog ff te licht of niet? toornstra was vandaag wel belangrijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Betekent wat voor de Taap |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gefeliciteerd allemaal... Heb wat gemist zo te lezen:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maarrr the Joker is een waanzinnig goede film hoor! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heee OK. Dat is mooi want daar ga ik heen met mijn vrouwtie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaaa!!! Ouderwets avondje zeg in de Kuip, genieten!
Het had ook 5-3 kunnen worden, beide teams hebben veel kansen gehad. Achterin stond het goed, Botteghin soms aan de bal wel weer matig maar IĆ© sterk. Fer en Tapia vond ik veel te veel met de bal lopen, Fer kan het vaak nog corrigeren met zijn fysiek maar Tapia raakt hem dan vaak kwijt. Slordig soms
Sinisterra deed het weer goed, bleef gaan! Pijnlijk om dan Narsingh in te zien vallen, op bijna halve kracht..
Klasse, trots op Feyenoord vanavond!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoop dat ie vandaag gewoon weer uit zijn grot loopt dan of op zijn laatst morgen, rustdaaaaaag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik kweet niet maar heb na gisteren ff twee weken geen nagelschaartje meer nodig en het bier smaakte achteraf toppie, heerlijk dit als je nu de pool bekijkt :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Net de samenvatting gekeken, 2-0 lijkt niet echt een logische uitslag als je alle grote kansen aan beide kanten ziet haha |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Regent het eigenlijk merk er niets van haha lekker de vrijdag in |
|
|
|