|
|
RenatoBos
|
|
|
Fortuna Sittard - Feyenoord (Zondag 06 oktober 2019, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 06 oktober 2019, 14:30 uur Locatie: Sittard, Fortuna Sittard Stadion Scheidsrechter: Van Boekel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Yay een normale speeltijd :).
1-3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja dit gebeurt inderdaad nooit.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das waar maar dit keer niet.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben echt benieuwd hoe Sammie zich presenteert.. 0-4 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik hoop op een invalbeurt voor bannis. Wel vroeg, 50ste min ofzo Ik hoop ook op een invalbeurt voor Senesi ipv bottagin Winst zonder bovenstaande 1-2 Met 0-5
Succes |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Na AZ thuis was ik rijp voor de psycholoog, maar Twente thuis én vooral de fantastische pot tegen Porto hebben me weer op het paard gezet.
Voorlopig in ieder geval.
En dan wordt vanmiddag heel belangrijk om erop te blijven. Met winst gaan we goed de interlandbreak in. Puntenverlies is een nieuwe ramp.
Ga voor een overtuigende overwinning, 0-3/1-4 in die orde. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 12:39 schreef Bowie het volgende:Na AZ thuis was ik rijp voor de psycholoog, maar Twente thuis én vooral de fantastische pot tegen Porto hebben me weer op het paard gezet. Voorlopig in ieder geval. En dan wordt vanmiddag heel belangrijk om erop te blijven. Met winst gaan we goed de interlandbreak in. Puntenverlies is een nieuwe ramp. Ga voor een overtuigende overwinning, 0-3/1-4 in die orde. Reeks maken idd belangrijk! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Ié, Botteghin, Haps; Fer, Tapia, Toornstra; Sinisterra, Berghuis, Larsson
Wissels: Bijlow, Marsman, Geertruida, Senesi, Malacia, Kökcü, Burger, Kelly, Narsingh, Jørgensen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Summervile doet het leuk bij ado |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kale suflul |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk winnen we ondanks Tapia. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Botteghin en Tapia blijft onbegrijpelijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je zou denken dat na die wedstrijd van donderdag er wat vermoeid is oid. Maar gewoon dezelfde 11. Maar es op letten hoeveel energie ze hebben vandaag, want een aantal posities loopt gewoon een redelijk alternatief rond. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zou Feyenoord xtra rente krijgen met Senesi op de bank? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Snap t wel, Porto en Fortuna spelen natuurlijk hetzelfde en zijn allebei levensgevaarlijk, dus dan moet je dicht op je eigen doel spelen... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Speelde laatst goed allebei |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, als ze toch een bankzitter nodig hebben, ik doe het voor de helft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, maar onvergelijkbare wedstrijden. Porto was echt een wedstrijd voor terugtrekkende spelers en dan op de counter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 14:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Snap t wel, Porto en Fortuna spelen natuurlijk hetzelfde en zijn allebei levensgevaarlijk, dus dan moet je dicht op je eigen doel spelen... Precies, blijft vreemd weer van Jaap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij verkoopt jezelf nog voor een stuiver.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Taap is breder inzetbaar. Botje is dat minder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen fijnewedstrijd gewenst..
Common Feyenoord.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies. En dan heb je hetzelfde als Senesi. ;) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voorzitter van de Taap fanclub |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap al waarom Tapia speelt. week tegen de eenzaamheid. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Ach gut Gaan we weer zo doen Ik wil dat Feyenoord zoveel mogelijk cashed Jij dat Feyenoord zoveel mogelijk bashed en verlies lijdt
Fan van taap nee, waardeloos nee,slecht nee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 14:27 schreef igor korneev het volgende:[..] Ach gut Gaan we weer zo doen Ik wil dat Feyenoord zoveel mogelijk cashed Jij dat Feyenoord zoveel mogelijk bashed en verlies lijdt Fan van taap nee, waardeloos nee,slecht nee De Taap is een verschrikking. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ben wel fan...en stel me beschikbaar als voorzitter..maar een ander mag ook op het middenveld als hij beter is...dus kom maar maar op met burger en kelly.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voorzitterschap bekijk ik overigens wel van wedstrijd tot wedstrijd... |
|
|
|