|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je ziet het aankomen. Dit is gewoon Stam zijn elftal. Ik denk dat hij het gewoon niet ziet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb wel eens gehoord he, dat er clubs zijn, waar wanneer een spits geblesseerd is, dat er dan gewoon een andere spits neergezet wordt. Desnoods jeugd, maar wel iemand die er al heel zijn voetballeven speelt.
Die clubs schijnen te bestaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:Ik heb wel eens gehoord he, dat er clubs zijn, waar wanneer een spits geblesseerd is, dat er dan gewoon een andere spits neergezet wordt. Desnoods jeugd, maar wel iemand die er al heel zijn voetballeven speelt. Die clubs schijnen te bestaan. Om een voorbeeld te nemen.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Botteghin staat al 2 seizoenen te lang in de basis. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:Ik heb wel eens gehoord he, dat er clubs zijn, waar wanneer een spits geblesseerd is, dat er dan gewoon een andere spits neergezet wordt. Desnoods jeugd, maar wel iemand die er al heel zijn voetballeven speelt. Die clubs schijnen te bestaan. Ga weg.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 15:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Je ziet het aankomen. Dit is gewoon Stam zijn elftal. Ik denk dat hij het gewoon niet ziet. Je weet van te voren al dat je tegen een muur op gaat lopen. Dan kom je met een as van Tapia, Fer en Toornsra. Met Botteghin erachter. Verder speel je zonder echte spits.
Hou maar op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Waarom begin je ook niet met een paar frisse jongens. Je hebt ze gewoon lopen hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja , Je speelt tegen 4-4-2 /4-5-1 En met Tapia zet je daar 5 2 3 tegenover. Dan grossier je in balverlies, en kom je nooit aan voetballen toe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie tegen tien in de aanval.. pfft |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Senesi heb je. Die Braziliaanse slapjanus is een schande
Middenveld 0 voetbal
En de manier van spelen is een lachertje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 15:21 schreef van geil het volgende:[..] Ja , Je speelt tegen 4-4-2 /4-5-1 En met Tapia zet je daar 5 2 3 tegenover. Dan grossier je in balverlies, en kom je nooit aan voetballen toe. Iedereen ziet dit behalve die kale gek |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:[..] Je weet van te voren al dat je tegen een muur op gaat lopen. Dan kom je met een as van Tapia, Fer en Toornsra. Met Botteghin erachter. Verder speel je zonder echte spits. Hou maar op. Precies. Onvoorstelbaar toch? En ook nog eens precies dezelfde elf als nog geen 3 dagen terug, toen je diep moest gaan. |
|
|
|
|
john de Bijl71
|
|
|
Wat een triest elftal. Je wordt door Fortuna voor schut gezet ze hebben godverdomme in 8 wedstrijden 3x gecoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 15:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Precies. Onvoorstelbaar toch? En ook nog eens precies dezelfde elf als nog geen 3 dagen terug, toen je diep moest gaan. Ja, maar dan speel je vanuit de omschakeling, zoals Fortuna NU TEGEN ONS SPEELT |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Als dat gebeurt, heeft hij bij mij afgedaan. Dan snap je er niks van |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Supporters van die andere club honen vaak over Feyenooit.
Zieke 1e helft doen me beseffen dat ze eigenlijk gelijk hebben. Onze club is doodziek, en ik ook weer voor de gvd zoveelste keer alleen dit seizoen al weer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vind Stam echt een kneus aan het worden. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:[..] Je weet van te voren al dat je tegen een muur op gaat lopen. Dan kom je met een as van Tapia, Fer en Toornsra. Met Botteghin erachter. Verder speel je zonder echte spits. Hou maar op. Precies dat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij FOX zien ze het ook dat die Tapia alleen maar tussen de twee centrale staat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lekker lozen. Domme trainer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tja, dat zijn wij al weken, maar toch, gewoon opstellen en verlengen hoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij zal het wel weer lekker vonden gaan. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Is een kneus wij roepen al drie maanden dat het niet werkt en hij gaat stug door |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De analisten zijn het ook eens over Tapia. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja zelfs Vincent Bijlo zag t |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Landzaat ook volgens de Wolf , maar Tapia luistert niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kan nooit lang duren als dit zijn tactisch inzicht is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk de doelpunten kan de Taap niet zo veel aan doen, maar hij zorgt er voor dat we niet of moeilijk van eigen goal afkomen, daar ligt t probleem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou je wel denken inderdaad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 15:30 schreef Stylzz het volgende:Kijk de doelpunten kan de Taap niet zo veel aan doen, maar hij zorgt er voor dat we niet of moeilijk van eigen goal afkomen, daar ligt t probleem. Dat heeft ook met Botje te maken...als Botje 20 meter naar voren gaat, gaat de rest ook naar voren...maar hij durft niet... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 15:30 schreef Stylzz het volgende:Kijk de doelpunten kan de Taap niet zo veel aan doen, maar hij zorgt er voor dat we niet of moeilijk van eigen goal afkomen, daar ligt t probleem. En dan krijg je veel balverlies en doelpunten tegen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 15:30 schreef Stylzz het volgende:Kijk de doelpunten kan de Taap niet zo veel aan doen, maar hij zorgt er voor dat we niet of moeilijk van eigen goal afkomen, daar ligt t probleem. Daar ben ik het zeker mee eens. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nee 60ste minuut of 70ste |
|
|
|