|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Stevige wandelpas inmiddels. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Opschieten dan tis nog maar twaalf minuten.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Berghuis Pfaff die verschrikkelijke sneeuwman met baard heeft alles |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Kijk als je maar aanvalt Jaap |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat speelt die Berghuis kut zeg....(en nu 2x scoren,,) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga m'n kippie maken Mazzel Ff afkoelen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nooit meer Bothegin en Tapia |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nooit meer Bothegin en Tapia |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Allemaal nog slechter dan vorig seizoen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ach, we moeten ook niet doen alsof we dit niet verwacht hadden.
Boos word ik er ook niet meer van, lachwekkend is het wel. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Had gewoon een gelijkspel kunnen worden bij 4-1 is het over |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
Je ziet aan Stam zn blik, dat hij het heeft opgegeven.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Jorgensen hé. Toppertje. In woorden en daden. :-S Nou ja, het was weer een typische Feyenoord uitwedstrijd. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Echt, dat zou gaaf zijn.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De laatste 35 minuten was om aan te gluren , eindelijk een man erbij op het middenveld. Stam heeft al veel punten gekost met zijn "visie" |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 16:31 schreef van geil het volgende:De laatste 35 minuten was om aan te gluren , eindelijk een man erbij op het middenveld. Stam heeft al veel punten gekost met zijn "visie" Va bank voetbal...als Fortuna het hoofd koel houdt, verlies je met 7-2.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 16:31 schreef van geil het volgende:De laatste 35 minuten was om aan te gluren , eindelijk een man erbij op het middenveld. Stam heeft al veel punten gekost met zijn "visie" Hoeveel tegen doelpunten hebben wij! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: PRecies, want je speelde eindelijk van je doel af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft Jaap nog twee man die ook moeten zien, dan het anders moet én kan. JP en Danny. Hardhollend uitgang. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 16:37 schreef FR-Henk het volgende:Heeft Jaap nog twee man die ook moeten zien, dan het anders moet én kan. JP en Danny. Hardhollend uitgang. Als assistent, en niet het door de trainer zelf gekozen vriendje, heb je verdomde weinig te vertellen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 16:31 schreef van geil het volgende:De laatste 35 minuten was om aan te gluren , eindelijk een man erbij op het middenveld. Stam heeft al veel punten gekost met zijn "visie" Klopt, Tapia liep er voor spek en bonen bij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 16:38 schreef Alexmem het volgende:[..] Als assistent, en niet het door de trainer zelf gekozen vriendje, heb je verdomde weinig te vertellen. Geen mening duo. Spelers voewlen weerstand., maar DZ en JP zijn nobodies. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oktober en nu al weten dat het play-offs gaat worden |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Daar ben ik nog niet zeker van, hoor. We kunnen ook zo maar 12 worden. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Onzin met Jorgensen en Kokcu erbij en Senesi |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat je blij bent dat je volgende week interlands hebt.. Dat is echt iets van de laatste 2 jaar bij mij.
Heerlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, en de week daarop weekendje naar Limburg. Heerlijk! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2019 - 20:37 schreef MMM het volgende:Dat je blij bent dat je volgende week interlands hebt.. Dat is echt iets van de laatste 2 jaar bij mij. Heerlijk. Plus 1 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig is er komend weekende weer F1, oranje kan me gestolen worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je ziet aan heel veel acties dat ze zich de blubber werkten , maar het stond gewoon niet goed. (Perez) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Feyenoord-supporter laat zich invriezen tot volgende kampioenschap
‘Anders ga ik het niet meer meemaken’
André Sloet had de dag van zijn leven toen Feyenoord op 14 mei 2017 kampioen van de Eredivisie werd. Hij heeft er alles voor over om dat nog eens meemaken. Hij is alleen al 72 en is bang dat hij een nieuw kampioenschap niet meer mee gaat maken. Daarom laat hij zich invriezen tot het zover is.
“Het heeft bij Feyenoord altijd weer even tijd nodig”, legt de Rotterdammer uit. “De kans dat ik 85 word, is gewoon niet zo groot. Zeker niet als je je bedenkt dat ik als een ketter rook.” Sloet heeft alles tot in de puntjes voorbereid. “Ik vlieg morgen naar Arizona om me daar in te laten vriezen. De techniek is daar als alles goed gaat ver genoeg gevorderd dat ze me weer tot leven kunnen wekken tegen de tijd dat Feyenoord weer kampioen wordt.”
Sloet: “Ik heb tegen doktoren daar gezegd dat ze de Eredivisie wel op de voet moet blijven volgen. Geen woorden maar daden.” Bron : de speld |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|