BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële ‘nieuwe trainer’ topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 07 oktober 2019 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 13:31 schreef netsurfer het volgende:
Ik vind het allemaal te opportunistisch en te snel om nu al het vertrek van Stam te eisen. Natuurlijk is het dramatisch wat er in de competitie gebeurt en houdt hij te lang vast aan bepaalde spelers. Maar hij is nog geen 3 maanden binnen, geef het nog even de tijd.
Laten we net als bij Rutten wachten tot het te laat is..

Voorbereiding plus competitie heeft aangetoond dat hij maar wat doet, blijft vasthouden aan dezelfde spelers. Ik zie 0 redenen om vertrouwen te houden in Stam, eigenwijze man die zijn eigen fouten maar niet onder ogen wil zien. Zo lijkt het.

Stam heeft überhaupt weinig gepresteerd als coach. De keuze voor hem was sowieso al onbegrijpelijk.

Van de ervaren Advocaat naar broekie Stam. Het beleid van van Geel in een notendop, het doet maar wat
de senior
 de senior - maandag 07 oktober 2019 - 18:54   quote  deeplink  
Ik denk dat een goede psycholoog op dit moment belangrijker is dan een trainer. Voetballen kunnen die jongens echt wel, maar je moet de juiste snaar bij ze raken, ze moeten voor hun leider als dat nodig is, met hun kop door de muur gaan. Maar wie o wie is in staat dit stuurloos ronddobberende elftal weer in de juiste koers te dirigeren!!
Positivo
 Positivo - maandag 07 oktober 2019 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 18:54 schreef de senior het volgende:
Ik denk dat een goede psycholoog op dit moment belangrijker is dan een trainer. Voetballen kunnen die jongens echt wel, maar je moet de juiste snaar bij ze raken, ze moeten voor hun leider als dat nodig is, met hun kop door de muur gaan. Maar wie o wie is in staat dit stuurloos ronddobberende elftal weer in de juiste koers te dirigeren!!
Denk een TD een AD en een bestuur op 1 lijn. Feyenoord had nooit MVG weg moeten doen misplaatste arrogantie. Maar goed ik ben voorstander van Pi-Air, Kuyt, Van Wonderen of met Frasier.
MightyAce
 MightyAce - maandag 07 oktober 2019 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 19:02 schreef Positivo het volgende:

[..]

Denk een TD een AD en een bestuur op 1 lijn. Feyenoord had nooit MVG weg moeten doen misplaatste arrogantie. Maar goed ik ben voorstander van Pi-Air, Kuyt, Van Wonderen of met Frasier.
... But I don't know what to do with those tossed salads and scrambled eeeeggs
Positivo
 Positivo - maandag 07 oktober 2019 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 19:26 schreef MightyAce het volgende:

[..]

... But I don't know what to do with those tossed salads and scrambled eeeeggs
Me too
MMM
 MMM - maandag 07 oktober 2019 - 21:47   quote  deeplink  
https://twitter.com/verbaasdegozer/status/1180952240766488577?s=12

Kwam dit draadje tegen. Zeer sterk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 oktober 2019 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Duidelijke en reële berichtjes
Positivo
 Positivo - maandag 07 oktober 2019 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 21:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Duidelijke en reële berichtjes
Koe in zijn hol kijken vervolgens alles aan elkaar lullen
van geil
 van geil - maandag 07 oktober 2019 - 22:09   quote  deeplink  
Ware het niet dat bovenstaande heren alles al 2 jaar geleden aangaven . dus laat die koe maar weg.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 oktober 2019 - 22:11   quote  deeplink  
Plakband.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 oktober 2019 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 22:09 schreef van geil het volgende:
Ware het niet dat bovenstaande heren alles al 2 jaar geleden aangaven . dus laat die koe maar weg.
Jij ook.
Positivo
 Positivo - dinsdag 08 oktober 2019 - 03:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2019 - 22:09 schreef van geil het volgende:
En dan moet ik ze zeker serieus nemen wat staat er nou eigenlijk in? Helemaal niets MVG, Gio zondebok? Ja en de VVF het zwalkende bestuur en al het geld dat al aan het stadion is uitgegeven geen woord.

Geld stadion 25 miljoen niet naar Varkenoord of in de selectie.
Nergens lees ik over de blessure golf St Juste, Haps, Jorgensen van de laatste jaren waar GIO mee te maken had.

Nergens lees ik de tientallen miljoenen die dankzij de CL zijn opgehaald door MVG , Gio en Kuyt. De laatste wordt nu zelfs door mensen van het legioen van alles verweten stank voor dank niet zoon beetje ook.

Nu zitten wij met een tweede hands autoverkoper die ff zeven miljoen neerlegt op basis van bevriende zaakwaarnemers van Stam en een tenniser, die onze algemeen directeur is en geen hond uit de voetballerij die in ons wespennest wil instappen . Schei toch uit man lachwekkend is het, maar goed zes prijzen waren niet genoeg met een middelmatige begroting. Onze toekomst ziet er heel rooskleurig uit met kapitein Jaap en Troost aan het stuur.
Met een schip van rederij Koevermans en co VVF.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2019 door Positivo --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 oktober 2019 - 07:18   quote  deeplink  
Misschien eens op tijd gaan slapen
Positivo
 Positivo - dinsdag 08 oktober 2019 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 07:18 schreef Stylzz het volgende:
Misschien eens op tijd gaan slapen
Ouderdom moet je er weleens uit :-)
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 08 oktober 2019 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 03:30 schreef Positivo het volgende:

[..]

En dan moet ik ze zeker serieus nemen wat staat er nou eigenlijk in? Helemaal niets MVG, Gio zondebok? Ja en de VVF het zwalkende bestuur en al het geld dat al aan het stadion is uitgegeven geen woord.

Geld stadion 25 miljoen niet naar Varkenoord of in de selectie.
Nergens lees ik over de blessure golf St Juste, Haps, Jorgensen van de laatste jaren waar GIO mee te maken had.

Nergens lees ik de tientallen miljoenen die dankzij de CL zijn opgehaald door MVG , Gio en Kuyt. De laatste wordt nu zelfs door mensen van het legioen van alles verweten stank voor dank niet zoon beetje ook.

Nu zitten wij met een tweede hands autoverkoper die ff zeven miljoen neerlegt op basis van bevriende zaakwaarnemers van Stam en een tenniser, die onze algemeen directeur is en geen hond uit de voetballerij die in ons wespennest wil instappen . Schei toch uit man lachwekkend is het, maar goed zes prijzen waren niet genoeg met een middelmatige begroting. Onze toekomst ziet er heel rooskleurig uit met kapitein Jaap en Troost aan het stuur.
Met een schip van rederij Koevermans en co VVF.
Gaat hier vooral om dat er veel lui graag hun club de grond in praten.
Alles wat redelijk rendeert moet kapot. Zonder alternatief

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële ‘nieuwe trainer’ topic

0.0064380