|
|
remco k
|
|
|
Tadic en promes moeten beiden die kans maken.
Tadic speelt verder eindelijk weer eens goed. Nee aanspeelbaar. Goed druk zetten en sterk aan de bal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blijft dit dan verdomme altijd gebeuren, trakteer je fans een keer ofzo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En dan in een mindere fase de 3-0 maken. Heerlijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijke assist van Tadic |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
En dat is 3 -0. Toch op naar een mogelijke zevenklapper ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heel apart. Vind hem een van de betere. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Raar he, als je eindelijk zegt wanneer het in de 37e minuut 3-0 wordt? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel zwak niet, 2 assists. Maar is wel een van de eerste die laconiek wordt steeds en dat vind ik kwalijk |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Als hij hem goed uitvoerd niks aan het handje niks laconiek gewoon kut uitgevoerd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:25 schreef Loetje het volgende:Heel zwak niet, 2 assists. Maar is wel een van de eerste die laconiek wordt steeds en dat vind ik kwalijk Alleen die stift is laconiek. Verder juist een van zijn beste potten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:25 schreef benjamin25 het volgende:[..] Als hij hem goed uitvoerd niks aan het handje niks laconiek gewoon kut uitgevoerd. Een echte spits schuift die gewoon hoor. Stiften doe je schuin voor de goal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kun je nagaan hoe de rest was ouwe ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
7 goals uitlopen op psv. En drie punten. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Lekker hoor, met 4 - 0 de rust in. Wanneer was dat voor het laatst ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het commentaar op hem was terecht.
Maar vandaag gewoon heel goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het blijft een mening Remco. Net als dingen Warrior. Ik vind hem niet goed en niet slecht. Ook dat is slechts een mening |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
4-0 en wat laat je daar Feyenoord mee wegkomen.
Maar heel benieuwd wat de insteek van Ajax na rust wordt en of ze nog willen. Beste eerste helft dit seizoen, dat zonder meer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tien laconieke minuten maar als je 4-0 voor staat na 45 minuten doe je het gewoon goed. Als Ajax aanzet snijdt het als een warm mes door boter. De Rotterdammers krijgen twee kansen in de periode dat Ajax plichtmatig speelt, maar komt echt overal tekort.
Als Ajax de tweede helft goed start kan er echt een monsterscore komen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:33 schreef Loetje het volgende:4-0 en wat laat je daar Feyenoord mee wegkomen. Maar heel benieuwd wat de insteek van Ajax na rust wordt en of ze nog willen. Beste eerste helft dit seizoen, dat zonder meer. Het hadden er echt al 5 of 6 kunnen zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:35 schreef Eide het volgende:Tien laconieke minuten maar als je 4-0 voor staat na 45 minuten doe je het gewoon goed. Als Ajax aanzet snijdt het als een warm mes door boter. De Rotterdammers krijgen twee kansen in de periode dat Ajax plichtmatig speelt, maar komt echt overal tekort. Als Ajax de tweede helft goed start kan er echt een monsterscore komen. Verbinding tussen middenveld is geweldig en dynamisch. Soms de scherpte nog. Nogmaals, hoop echt dat we doorgaan. Prima potje tot op heden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:37 schreef Loetje het volgende:[..] Verbinding tussen middenveld is geweldig en dynamisch. Soms de scherpte nog. Nogmaals, hoop echt dat we doorgaan. Prima potje tot op heden. Ziyech, Promes en Neres zorgen voor heerlijk veel dynamiek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Mij maakt het niet uit hoe maar dat de bal er maar in gaat. Het was gewoon echt heel slecht uitgevoerd en eerlijk als hij op doel was zat hij erin |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zullen we de gaspedaal nóg verder indrukken, om eerst naar een 5 -0 en mogelijk naar 6 -0 te gaan ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:41 schreef benjamin25 het volgende:[..] Mij maakt het niet uit hoe maar dat de bal er maar in gaat. Het was gewoon echt heel slecht uitgevoerd en eerlijk als hij op doel was zat hij erin Louter en alleen onzin. Was niet te stiften die bal want Vermeer blijft staan in dit geval |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En we kijken er allemaal anders naar! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nooit won Ajax met meer dan 6 doelpunten verschil tegen Feyenoord. Zou leuk zijn om dat record ff te verbreken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit ook weer, Tadic te lang wachtend en erna niet vrij lopen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Had gewoon de 5-0 moeten zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:52 schreef Hasjkoph het volgende:Nooit won Ajax met meer dan 6 doelpunten verschil tegen Feyenoord. Zou leuk zijn om dat record ff te verbreken. Ik zie er maximaal nog 1 vallen. Nu wordt het combineren om het combineren. Ajax kennende laat het lopen nu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan ga je zelf Ziyech, speel gewoon af. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fluit maar af. Dit wordt niks meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vreselijk dit. Als vanouds |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Blind wil weer 65+ voetbal! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tempo is nu ineens wel tergend laag. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ze lopen ook veel te lang door met de bal! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nog 5 minuten dit en flikker hem af om me eigen irritatie te vermijden. Nu Neres weer, lopen zonder idee. Gewoon dribbelen. FC Egoisme dit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daarom ook. Combineren, niet doelgericht en maar wat aanpappen. Schijt aan je supporters hebben. Blijft gewoon 4-0 dit |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lijkt mij een uitgelezen pot voor Schuurs en Traore, hoewel ik KJH ook een invalbeurt hun. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ik vind ze echt heerlijk spelen snap die negativiteit echt niet en vind het ook echt misplaatst |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Man man man, godverdomme. Ik kan dit echt niet aanzien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 18:02 schreef benjamin25 het volgende:Ik vind ze echt heerlijk spelen snap die negativiteit echt niet en vind het ook echt misplaatst Voor rust wel, na rust is het alleen maar laconiek |
|
|
|