BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het manco bij Feyenoord. Het publiek??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Marciano
 Marciano - dinsdag 08 oktober 2019 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 19:12 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Dat kan.

Maar hoe groot is de kans, dat met een club als Feyenoord , over de hele breedte alles slaagt met weinig middelen.
Wie had verwacht dat Larsson en Ayoub van te voren het toch niet konden.
Of dat een Haps en jorgenson steeds geblesseerd zijn.

De kans die je schets is in mijn ogen niet groter dan een paar procent.
Nu hebben er ook wat gekochte en jeugd spelers gefaald. Maar als ik zo naar onze selectie kijk, ben ik nog steeds best tevreden.
Oude aankopen lijken alsnog wat te gaan worden.
Sommige hebben best wat waarde. Zoals we ook bij St juste hebben gezien.
Laten we gewoon accepteren wat t is en die gasten steunen.
Maar dat is dan mijn idee van t verhaal
Ben ik het helemaal mee eens! Ik zie echt wel de intentie om elke wedstrijden te winnen en voor mij is dat genoeg om achter de spelers te gaan staan. Er zijn spelers die elke week hun niveau niet halen (helaas) en altijd wel goed zijn voor fouten. Deze spelers mogen van mij zeker gewisseld worden, maar dat uitfluiten vind ik zo triest. Neem bijvoorbeeld Jan Arie vd Heijden die jongen heeft onwijs veel goede dingen gedaan met Feyenoord en ja hij speelde de laatste tijd als een natte krant, maar dat geklap en gejuich toen die gewisseld werd verdiend hij niet. Misschien is het meer te wijten aan het beleid van Feyenoord dat ze te lang met spelers zijn doorgegaan, dan is het wachten totdat de speler het niveau niet meer haalt..
MMM
 MMM - dinsdag 08 oktober 2019 - 20:46   quote  deeplink  
Larsson en Ayoub twijfelde ik al bij voor de aankoop. Haps vond ik een goede aankoop, pech qua blessures. Jorgensen ook veel pech mee na seizoen 1

Misschien was de kans klein om elk jaar mee te doen als je je versterkingen vooral in NL wilt halen. Dat is toch vaak middelmaat, ook gebleken helaas. Ik zeg niet dat elke exotische aankoop of aankoop uit Scandinavië een succes was geweest maar er had wel wat meer variatie in gemogen. Nu dacht je bij voorbaat al, zucht weer een aankoop uit de Eredivisie of een oude bekende.. Dat neem ik van Geel en de scouting ook kwalijk.

Op welke oude aankopen doel je, wat nog wat kan worden? Ik zie alleen Sinisterra nog wat worden eigenlijk.

Larsson en Tapia heb ik afgeschreven. Voor Larsson krijg je vast wel iets, maar niet de hoofdprijs
Positivo
 Positivo - dinsdag 08 oktober 2019 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 20:46 schreef MMM het volgende:
Larsson en Ayoub twijfelde ik al bij voor de aankoop. Haps vond ik een goede aankoop, pech qua blessures. Jorgensen ook veel pech mee na seizoen 1

Misschien was de kans klein om elk jaar mee te doen als je je versterkingen vooral in NL wilt halen. Dat is toch vaak middelmaat, ook gebleken helaas. Ik zeg niet dat elke exotische aankoop of aankoop uit Scandinavië een succes was geweest maar er had wel wat meer variatie in gemogen. Nu dacht je bij voorbaat al, zucht weer een aankoop uit de Eredivisie of een oude bekende.. Dat neem ik van Geel en de scouting ook kwalijk.

Op welke oude aankopen doel je, wat nog wat kan worden? Ik zie alleen Sinisterra nog wat worden eigenlijk.

Larsson en Tapia heb ik afgeschreven. Voor Larsson krijg je vast wel iets, maar niet de hoofdprijs
Gelukkig hebben wij in het verleden in dat soort landen toppers gescout kan 40 miskopen opnoemen. Spelers als Dolberg kosten op hun zestiende al zes miljoen.
Positivo
 Positivo - dinsdag 08 oktober 2019 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 20:46 schreef MMM het volgende:

Gelukkig hebben wij in het verleden in dat soort landen toppers gescout kan 40 miskopen opnoemen. Spelers als Dolberg kosten op hun zestiende al zes miljoen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 09 oktober 2019 - 00:42   quote  deeplink  
Ach ja, nu zal het aan de supporters liggen... Waar het aan ligt, van die spelertjes die boos zijn als ze gewisseld worden na weer een wanprestatie, of Berghuis, die af en toe top is, maar ook heel vaak bagger, en dan het lef heeft om de supporters die er al jaren in weer en wind staan (en geen miljoenen per jaar verdienen) publiekelijk aan te vallen... Dat vind ik schandalig! Als die Berhuis zo'n kerel is, is het aan hem om de ploeg op sleeptouw te nemen... Hij heeft nog nooit zoiets gehoord, alleen bij Feyenoord... Ja, want hij heeft dan ook al in de Europese top gespeeld... flikker toch op man... 20 jaar geleden zou zo'n speler met pek en veren De Kuip uitgesmeten zijn... Bah!
Positivo
 Positivo - woensdag 09 oktober 2019 - 06:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2019 - 00:42 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ach ja, nu zal het aan de supporters liggen... Waar het aan ligt, van die spelertjes die boos zijn als ze gewisseld worden na weer een wanprestatie, of Berghuis, die af en toe top is, maar ook heel vaak bagger, en dan het lef heeft om de supporters die er al jaren in weer en wind staan (en geen miljoenen per jaar verdienen) publiekelijk aan te vallen... Dat vind ik schandalig! Als die Berhuis zo'n kerel is, is het aan hem om de ploeg op sleeptouw te nemen... Hij heeft nog nooit zoiets gehoord, alleen bij Feyenoord... Ja, want hij heeft dan ook al in de Europese top gespeeld... flikker toch op man... 20 jaar geleden zou zo'n speler met pek en veren De Kuip uitgesmeten zijn... Bah!
De Ajaks supporters hebben structureel van der Sar en Ovemars met de dood bedreigt moest van der Sar meedansen bij de harde kern.
MMM
 MMM - woensdag 09 oktober 2019 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2019 - 21:04 schreef Positivo het volgende:

[..]

Misschien dan de scouting er eens uitgooien?

Ajax heeft Dolberg voor 270.000 euro opgepikt destijds. Dat is scouten.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 09 oktober 2019 - 09:12   quote  deeplink  
Passie en gedrevenheid kan doorslaan in onredelijkheid en agressie.
Kan voordeel zijn als het goed gaat
Leuv
 Leuv - woensdag 09 oktober 2019 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2019 - 00:42 schreef Cruzcontrol het volgende:
+1
Positivo
 Positivo - woensdag 09 oktober 2019 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2019 - 08:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Was een tip, maar goed geluk heeft iedere club weleens.

Zou Dollberg die naar heel de top van Europa kon voor ons kiezen denk je?
Positivo
 Positivo - woensdag 09 oktober 2019 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2019 - 08:31 schreef MMM het volgende:

[..]

piet de paler
 piet de paler - woensdag 09 oktober 2019 - 14:22   quote  deeplink  
Dolberg gaat alleen naar de clubs waar een goede homoscene is............
MMM
 MMM - woensdag 09 oktober 2019 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2019 - 14:06 schreef Positivo het volgende:

[..]

Mwah geluk wil ik het bij 020 niet meer noemen.. Die hebben inderdaad ook genoeg mindere spelers gehaald maar dat is inmiddels wel gecompenseerd met Dolberg en de Jong..

Sommige spelers zijn gevoelig voor een goed plan en toekomstperspectief, dus je weet het nooit.
Positivo
 Positivo - woensdag 09 oktober 2019 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2019 - 14:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Mwah geluk wil ik het bij 020 niet meer noemen.. Die hebben inderdaad ook genoeg mindere spelers gehaald maar dat is inmiddels wel gecompenseerd met Dolberg en de Jong..

Sommige spelers zijn gevoelig voor een goed plan en toekomstperspectief, dus je weet het nooit.
Mwah een goed verhaal wat hebben wij te bieden dan?
Een horror verhaal van Stephen King.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 09 oktober 2019 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2019 - 15:49 schreef Positivo het volgende:

[..]

Mwah een goed verhaal wat hebben wij te bieden dan?
Een horror verhaal van Stephen King.
Ben zijn nieuwe aan 't lezen, The Institute. Prima leesvoer.
Positivo
 Positivo - woensdag 09 oktober 2019 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2019 - 17:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ben zijn nieuwe aan 't lezen, The Institute. Prima leesvoer.
Jammer dat de films zo slecht zijn.

Sorry vergeet de Shining

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2019 door Positivo --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 oktober 2019 - 22:22   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/624520

We zijn inmiddels echt bijna niveau ADO
MightyAce
 MightyAce - zondag 13 oktober 2019 - 10:26   quote  deeplink  
Duurt niet lang meer voor er nooit meer supporters naar uitwedstrijden mogen
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 oktober 2019 - 10:40   quote  deeplink  
Als ik Feyenoord was zou ik t nu al doen.
In t nieuwe stadion willen ze ook geen supportershome meer.
Ik snap t volledig.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 oktober 2019 - 10:54   quote  deeplink  
Een snuifbak voor ze. Boven de Maas.
De rest mag zelf bedacht worden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 oktober 2019 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2019 - 10:40 schreef Stylzz het volgende:
Als ik Feyenoord was zou ik t nu al doen.
In t nieuwe stadion willen ze ook geen supportershome meer.
Ik snap t volledig.
Misdragingen worden beloont in dit Landje
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 oktober 2019 - 11:47   quote  deeplink  
Oké Piet
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 oktober 2019 - 13:20   quote  deeplink  
Dank je
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 oktober 2019 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2019 - 11:36 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Misdragingen worden beloont in dit Landje
Is dat de reden dat je het Nederlanderschap wil?
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 oktober 2019 - 14:55   quote  deeplink  
Ja misschien wel, ik wil een nieuw leven starten in dit land.
En in Frankrijk is het niet anders allleen ze zijn trotser en mationalistischer.
En laten hun niets opdringen door immigranten.
CobusIII
 CobusIII - zondag 13 oktober 2019 - 15:07   quote  deeplink  
Waarom zou je liever hier wonen? frankrijk=ruimte, lekker eten + drinken, lekker weer, zelfs een lelijk wijf klinkt goed in het donker...
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 oktober 2019 - 15:11   quote  deeplink  
Hahahaha, het heeft een andere reden. Ik heb veel slechte dingen gedaan. In Nederland word ik niet geconfronteerd metde taal en de mensen. En de herinneringen.
Heb een leuk huisje aan zee in NL, en moet zo nu en dan naar Frankrijk voor mijn pensioen en behandeling.
Maar ik klaag maar vind het heerlijk waar dit landje zich druk om maakt, net zoals voetbal lekker kneuterig
CobusIII
 CobusIII - zondag 13 oktober 2019 - 15:14   quote  deeplink  
Ik wens je alle geluk...
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 oktober 2019 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2019 - 15:14 schreef CobusIII het volgende:
Ik wens je alle geluk...
Bedankt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 oktober 2019 - 15:19   quote  deeplink  
Gelukzoeker en kansenparel uit Frankrijk.
Heeft meer doden op zijn geweten dan de gemiddelde IS strijder.

En CobusIII wenst hem alle geluk.
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 oktober 2019 - 15:27   quote  deeplink  
in een geestelijk zwak moment heb ik gereageerd. Dit moet ik niet doen op een voetbal topic.
Laten we het in gods naam hebben over voetbal en daar over kibbelen
Zondag zit ik weer lekker in het stadion en support zoals iedereen op deze site ons Feyenoord

Hopelijk allemaal zondag achter ons Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 oktober 2019 door piet de paler --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 oktober 2019 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2019 - 15:27 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Tja............ maar ook tussen de hootsies en de tootsies gestaan, veel voeding transporten beveiligd in Mali,
In Kosovo concentratie kampen bevrijd en mensen die uithgemergeld waren verzorgd, in de woestijn massagraven opgegraven en herbegraven,
En ja ik heb mijzelf en amderen moeten verdedigen.
Jammer Leon als je zo over mij denkt, maar het is jou mening die respecteer ik, ik draag mijn kruis en vecht s'nachts oorlogen uit in mijn nachtmerries maar laten we het over. Voetbal hebben i
Hahaha Piet laat je niet gek maken door mij.
Uiteraard ook welkom terug ,maar wel met behoud van dat Fransje pensioentje he.
Wij hebben er niks aan als jij straks droog brood moet gaan eten.
piet de paler
 piet de paler - zondag 13 oktober 2019 - 15:39   quote  deeplink  
Zeker niet en een klein glaasje wijn erbij
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 oktober 2019 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2019 - 15:39 schreef piet de paler het volgende:
Zeker niet en een klein glaasje wijn erbij
Tuurlijk flesje mag ook.

Verders heb je gelijk dat misdragingen worden beloont in dit land..

Er is gewoon 300% te weinig blauw op straat.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 oktober 2019 - 17:57   quote  deeplink  
En t blauw wat er is...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 oktober 2019 - 19:53   quote  deeplink  
Ja die controleren het liefst schoolkinderen op hun licht,terwijl
er een km verderop de 1 na de andere grove overtreding word gepleegd.
Hier in deze stad heb je gedoog zones haha,behalve voor als je blond haar heb hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 oktober 2019 door Leon FR1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 oktober 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Als je organisatie uitgekleed is, de pokkeleiers op hogere functies komen en de collega's op hun pensioen wachten, ja....Blijf dan maar eens gemotiveerd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 oktober 2019 - 22:04   quote  deeplink  
Wie zijn Feyenoord nou eigenlijk?
Welke mensen hebben er een vinger in de pap,en welke belangen hebben deze mensen?

Vroeger met die zaak van van de Herik was die snor nog scherp,wist alle feitjes en
was er diep in gedoken.
Nu is hij een soort Joling geworden die snor .
Maar wie zijn nu de mensen binnen Feyenoord bij naam en toenaam.
pat
 pat - dinsdag 15 oktober 2019 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2019 - 15:27 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Tja............ maar ook tussen de hootsies en de tootsies gestaan, veel voeding transporten beveiligd in Mali,
In Kosovo concentratie kampen bevrijd en mensen die uithgemergeld waren verzorgd, in de woestijn massagraven opgegraven en herbegraven,
En ja ik heb mijzelf en amderen moeten verdedigen.
Jammer Leon als je zo over mij denkt, maar het is jou mening die respecteer ik, ik draag mijn kruis en vecht s'nachts oorlogen uit in mijn nachtmerries maar laten we het over. Voetbal hebben i
Ik zie je hier overdrijven piet. ik slaap ook niet trouwens.

ot:
de maker van dit topic heeft een probleem. aandacht tekort.
wat aangehaald wordt is van alle tijden, net zoals dat de hedendaagse terroristen een volledig nieuw fenomeen is.

feyenoord = 12 = de trouwste aanhang
dat verandert nooit, twijfelen eraan is zorgen dat je 12 moet afslaan en verder moet gaan naar een club die past in je gedachten. wat mij betreft tot ziens voor de maker. zo ontzettend klaar met die gast
pat
 pat - dinsdag 15 oktober 2019 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2019 - 20:24 schreef FR-Henk het volgende:
Als je organisatie uitgekleed is, de pokkeleiers op hogere functies komen en de collega's op hun pensioen wachten, ja....Blijf dan maar eens gemotiveerd.
dan krijg je ook van deze mafkezen... het straalt gewoon door naar de mensen die denken supporter te zijn na we kampioen zijn geworden. gewoon niet op reageren, deze man verkoopt de onzin van een succes supporter.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 15 oktober 2019 - 15:06   quote  deeplink  
Beetje vaag Pat.
Bovenste post verklaar je dat mijn bericht wbt succes support onzin te vinden, dat de 12e man staat als een huis.

Om een bericht eronder schrijf je over succes supporters sinds het kampioenschap.
Dus ben je het eigenlijk weer eens.

Zal me verder een worst wezen wat jij of men ervan denkt
Ik vind dat de Feyenoord supporter (tuurlijk niet allemaal) is veranderd.
Stuk kritischer en negatiever

Verder ben ik geen dagelijkse poster, om de aandacht die ik het niet.
Zo populair in goede zin ben ik hier ook niet. Dus ook een loze aamval

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 oktober 2019 door igor korneev --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 oktober 2019 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 13:11 schreef pat het volgende:

[..]

dan krijg je ook van deze mafkezen... het straalt gewoon door naar de mensen die denken supporter te zijn na we kampioen zijn geworden. gewoon niet op reageren, deze man verkoopt de onzin van een succes supporter.
Over wie heb je het nou eigenlijk?
Positivo
 Positivo - dinsdag 15 oktober 2019 - 19:01   quote  deeplink  
Ben het kwijt maar heb i.g.g veel respect voor Piet en Pat , die hun leven hebben gewaagd voor onze normen en waarden. Die nu weer razendsnel door onze politici worden verkwanseld. Morgen het leger tegen boeren ook al heb je een eed afgelegd ja mag ook idiote dingen weigeren.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 oktober 2019 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 19:01 schreef Positivo het volgende:
Ben het kwijt maar heb i.g.g veel respect voor Piet en Pat , die hun leven hebben gewaagd voor onze normen en waarden. Die nu weer razendsnel door onze politici worden verkwanseld. Morgen het leger tegen boeren ook al heb je een eed afgelegd ja mag ook idiote dingen weigeren.
Hij reageert kennelijk zonder goed te lezen waarop ik reageer. Ik beschrijf de politie-organisatie.
Hij denkt dat ik op Feyenoord reageer.

Kortom, de ziekte van deze tijd: niet lezen maar meteen schieten.

Of hij bedoelt het anders, Dan heb ik niets gezegd.

en wat iemand heeft meegemaakt of heeft gewaagd interesseert me in dit verband geen ene moer.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 15 oktober 2019 - 19:15   quote  deeplink  
Valt mij sws op dat je volle bak kritiek hebt op de club die je support, zelfs in de kuip.
Maar als er dan kritiek komt op de criticasters dat de wereld dan te klein is.
Valt mij op dat er 2 kampen zijn op dit gebied, dus dit topic komt niet uit de lucht vallen. Slechts iets om over te discuseren.
Het is niet gelijk de waarheid voor iedereen
Positivo
 Positivo - dinsdag 15 oktober 2019 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 19:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hij reageert kennelijk zonder goed te lezen waarop ik reageer. Ik beschrijf de politie-organisatie.
Hij denkt dat ik op Feyenoord reageer.

Kortom, de ziekte van deze tijd: niet lezen maar meteen schieten.

Of hij bedoelt het anders, Dan heb ik niets gezegd.

en wat iemand heeft meegemaakt of heeft gewaagd interesseert me in dit verband geen ene moer.
Agressieve reactie ik zeg begrijp niet waarover het gaat. Persoonlijk vind ik de Feyenoorders te kritisch op de spelers , TD en de trainers die de afgelopen jaren zijn gehaald. Zonder geld of perspectief. Mijn woede richt zich op die amateuristische kutviolen op het pluche. Nu ook als AD en TD vertegenwoordigd.

Jouw opmerking over wie wat dankzij dit soort gasten met ballen kan jij kritiek spuien met waarschijnlijk een rood wijntje en kaasplankje en maar zeggen hoe het beter moet in de wereld. Al dit soort mensen met praatjes omdat zij beschermt zijn omdat andere landen en echte gasten de kastanjes uit het vuur halen vind ik um zu kotsen. Heel dit liberale geouwekuthoer landje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 oktober 2019 door Positivo --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 oktober 2019 - 19:40   quote  deeplink  
Lekker verhuizen dan?
Positivo
 Positivo - dinsdag 15 oktober 2019 - 19:47   quote  deeplink  
a

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 oktober 2019 door Positivo --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 15 oktober 2019 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 19:30 schreef Positivo het volgende:

[..]

Agressieve reactie ik zeg begrijp niet waarover het gaat. Persoonlijk vind ik de Feyenoorders te kritisch op de spelers , TD en de trainers die de afgelopen jaren zijn gehaald. Zonder geld of perspectief. Mijn woede richt zich op die amateuristische kutviolen op het pluche. Nu ook als AD en TD vertegenwoordigd.

Jouw opmerking over wie wat dankzij dit soort gasten met ballen kan jij kritiek spuien met waarschijnlijk een rood wijntje en kaasplankje en maar zeggen hoe het beter moet in de wereld. Al dit soort mensen met praatjes omdat zij beschermt zijn omdat andere landen en echte gasten de kastanjes uit het vuur halen vind ik um zu kotsen. Heel dit liberale geouwekuthoer landje.
Schei toch man, je kent me niet dus weet ook niet wat ik heb meegemaakt. En dat doet er ook niet toe.
Stom gelul.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 oktober 2019 - 21:58   quote  deeplink  
Cultclub

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het manco bij Feyenoord. Het publiek??

0.0088400