BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het manco bij Feyenoord. Het publiek??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 oktober 2019 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2019 - 15:27 schreef piet de paler het volgende:
in een geestelijk zwak moment heb ik gereageerd. Dit moet ik niet doen op een voetbal topic.
Laten we het in gods naam hebben over voetbal en daar over kibbelen
Zondag zit ik weer lekker in het stadion en support zoals iedereen op deze site ons Feyenoord

Hopelijk allemaal zondag achter ons Feyenoord
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 oktober 2019 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 oktober 2019 - 15:27 schreef piet de paler het volgende:
in een geestelijk zwak moment heb ik gereageerd. Dit moet ik niet doen op een voetbal topic.
Laten we het in gods naam hebben over voetbal en daar over kibbelen
Zondag zit ik weer lekker in het stadion en support zoals iedereen op deze site ons Feyenoord

Hopelijk allemaal zondag achter ons Feyenoord
Hup feyenoord
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 oktober 2019 - 22:51   quote  deeplink  
Laten we het over voetbal hebben.
Positivo
 Positivo - woensdag 16 oktober 2019 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 22:51 schreef piet de paler het volgende:
Laten we het over voetbal hebben.
Prima we werden kampioen onder de Kromme met 11 Nederlanders in de basis Jozef reken ik ook als Nederlander.
Onder Beenhakker idem al hadden wij natuurlijk Cruz en een type Kuyt van Vossen en een Tomasson.
Onder van Marwijk idem de UEFA Cup
MVG idem kampioenschap

De lijn in al deze kampioenschappen was het vakmanschap op voetballend gebied heel de staf. Iedere keer dat wij die successen behaalde zaten er waarschijnlijk mensen op het pluche, die verdere successen tegenhielden door niet door te pakken. Geld in de selectie, sponsoren en af van de stadionhuur.

Nu zitten wij weer in een periode dat mensen zonder enig verstand ervoor hebben gezorgd dat wij een technisch hart van niets hebben en de inkomsten niet stijgen ach wat boelen zij zich belangrijk iedere Zondag met het vrouwtje.

Alle voorgaande trainers hadden een 9 en 10 die er 40 plus per jaar inlegde nu is onze duurste aankoop een verdediger.

Meer valt er niet te zeggen zolang de huidige RVC en AD met patsertje Troost er zitten wordt het niets.
Positivo
 Positivo - woensdag 16 oktober 2019 - 06:50   quote  deeplink  
XYZ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door Positivo --
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Over wie heb je het nou eigenlijk?
Ik bedoel hiermee igor. een mening kan, het verdedigen van een mening is ok maar op het moment dat er een andere mening is moet je na je verdediging niet door blijven gaan. Ik heb na zijn gejank op dat tapia topic niet gereageert en gelezen en daar waar ik las was het weer zoals ik net zeg.

nou kan het zijn dat ik me sneller aangevallen voel dan andere mensen maar goed het is wat ik zie en meestal zijn dit soort mensen de linkse rakkers die aan het einde van de straat gaan lopen schelden toen ze even daarvoor de discussie niet konden winnen.
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 19:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hij reageert kennelijk zonder goed te lezen waarop ik reageer. Ik beschrijf de politie-organisatie.
Hij denkt dat ik op Feyenoord reageer.

Kortom, de ziekte van deze tijd: niet lezen maar meteen schieten.

Of hij bedoelt het anders, Dan heb ik niets gezegd.

en wat iemand heeft meegemaakt of heeft gewaagd interesseert me in dit verband geen ene moer.
je begrijpt me verkeerd, geeft niet. je reactie klopt hoor, ik dacht inderdaad dat je het over de organisatie van feyenoord had en dan ben ik het ook in die woorden hardstikke met jou eens. het resultaat is dat de meningen van bijvoorbeeld deze igor gewoon nooit stoppen, hij doet zich naar mijn mening voor als een al wetend iemand met woorden die alleen in een face to face discussie thuis horen.

dat het je niet intresseert wat iemand meemaakt is prima, eigenlijk heb je daar ook een punt. ik moet dat natuurlijk ook niet aanhalen. daar laat ik me ook wat uitlokken maar hoe dan ook.
zolang mensen als igor steeds maar zo blijven reageren dan snappen die mensen gewoon niks van ons feyenoord.

rug rechten, kritiek is geuit, we staan er altijd en dus hierna ook en laten we allemaal nou niet de illusie hebben dat wij met ons getikt dat hier kunnen veranderen want daar wordt niet naar geluisterd. wanneer je dat ambieert moet je naar fsv gaan of tifo of wat dan ook...

maar goed voetbal
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 11:24   quote  deeplink  
sorry dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door pat --
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2019 - 22:50 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Hup feyenoord
ik ook, schouder eronder hup feyenoord.
excuus
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 oktober 2019 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 11:20 schreef pat het volgende:

[..]

je begrijpt me verkeerd, geeft niet. je reactie klopt hoor, ik dacht inderdaad dat je het over de organisatie van feyenoord had en dan ben ik het ook in die woorden hardstikke met jou eens. het resultaat is dat de meningen van bijvoorbeeld deze igor gewoon nooit stoppen, hij doet zich naar mijn mening voor als een al wetend iemand met woorden die alleen in een face to face discussie thuis horen.

dat het je niet intresseert wat iemand meemaakt is prima, eigenlijk heb je daar ook een punt. ik moet dat natuurlijk ook niet aanhalen. daar laat ik me ook wat uitlokken maar hoe dan ook.
zolang mensen als igor steeds maar zo blijven reageren dan snappen die mensen gewoon niks van ons feyenoord.

rug rechten, kritiek is geuit, we staan er altijd en dus hierna ook en laten we allemaal nou niet de illusie hebben dat wij met ons getikt dat hier kunnen veranderen want daar wordt niet naar geluisterd. wanneer je dat ambieert moet je naar fsv gaan of tifo of wat dan ook...

maar goed voetbal
Kraakheldere reactie. Hou ik van.
Top en akkefietje bij deze afgesloten.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 11:13 schreef pat het volgende:

[..]

Ik bedoel hiermee igor. een mening kan, het verdedigen van een mening is ok maar op het moment dat er een andere mening is moet je na je verdediging niet door blijven gaan. Ik heb na zijn gejank op dat tapia topic niet gereageert en gelezen en daar waar ik las was het weer zoals ik net zeg.

nou kan het zijn dat ik me sneller aangevallen voel dan andere mensen maar goed het is wat ik zie en meestal zijn dit soort mensen de linkse rakkers die aan het einde van de straat gaan lopen schelden toen ze even daarvoor de discussie niet konden winnen.
O een mening kan dus niet.
Dat je nu zo lelijk zit te doen en huilebalken over een beetje kritiek, laat zien dat jouw bovenstaande analyse eigenlijk naar jezelf bedoeld is.
Zoals meer rechtse blaaskaken hier, schreeuwen zonder diepgang of vermogen tot inbeelding.
Zonder janken en blerren geen discussie kunnen winnen. Niet reageren, alleen uitdelen.
Want een rechts persoon zou zo,n discussie afkappen met een rechtse.
Weerloos anders.

Bovenstaande is natuurlijk (ook van mij) complete onzin en stigmatiserend als de pest.
Fuck links en rechts en praat over voetbal.
Jankmuil gedoe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 11:35   quote  deeplink  
Wat wil je dan eigenlijk wel zeggen over Feyenoord Pat?
Ik heb geen flauw idee waar je je aan ergert namelijk.

Ik ben ook maar een fan die op zijn manier meedenkt met de club.
En zodra ik het idee heb dat er geld weggegooid word of verkeerde mensen de laan uitgaan, uit ik dat.
Ik sta als je mij een beetje kent hier open voor andere inzichten.
Maar laat mij niet omlullen als ik desnoods als enige, overtuigd ben van iets.
Als je daar niet tegen kunt?
Denk je dat in mijn wereld hier geen onzin te vinden is, waar ik slecht tegen kan.
Meestal slik ik het maar, soms breek ik ook weleens uit en weet ik dat ik fout zit
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 11:40   quote  deeplink  
goed een poging on topic te geraken dan maar hahaha

het publiek van feyenoord reageert logisch, het is zelfs nog een wonder dat het zolang duurde.
Kijk je hoort het geroezemoes, daar zijn we allemaal in het stadion aan het afvragen wat er nou precies allemaal gebeurt op dat veld. wij praten met onze buurman en vragen... op het moment dat we de vraag niet beantwoorden kunnen kunnen we alleen maar het ongenoegen kenbaar maken door fluiten en gedrag te veroordelen van spelers om in die zelfde wedstrijd een minuut of 10 later de ploeg naar voren te schreeuwen en erop te gaan. de rotterdamse eerlijkheid...

ik zie dat we weten dat er iets mis is en nu heel duidelijk aangeven dat wij hier klaar mee zijn. dat heeft in dit geval niks met de kwaliteit te maken maar het gevoel waarmee een wedstrijd wordt begonnen en gespeeld.

Berghuis zei het echt goed, het heeft niks met instelling te maken, we willen allemaal. we moeten gewoon onze taken uitvoeren of woorden van die strekking. ik vind trouwens dat berghuis wel vaker hele scherpe analyses maakt. als hij zijn gedrag in de negatieve momenten verandert... dat gaat niet denk ik want hij is eigenlijk de man waar iedereen tegenop kijkt.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 11:46   quote  deeplink  
Thanks Pat.

Elke Feyenoorder wil dat het beter gaat.
Maar vind je niet dat dit al sinds na het kampioenschap gebeurt.?(kritiek)
Ik heb juist het idee, dat door de teleurstelling van de seizoenen na het kampioenschap ( te hoog verwachtings patroon) dat de spelers en staf met hun staart tussen de benen staan te werken.
Er een soort kuipvrees naar eigen team ontstaat.
Zoals je zegt, de wil is er wel .
Ligt denk ik aan een stuk vertrouwen welke wij kunnen bieden

Het hoeft ook niet allemaal ja en amen te zijn en als er geen inzet zou zijn, prima dat we ons laten horen.
Maar het slaat een beetje door vanuit mijn optiek

Toevallig of niet, maar in een kolkende kuip, met positief legioen zoals tegen Porto, spelen ze wel goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 12:06   quote  deeplink  
Topic naam aangepast in vraag vorm.
Hopelijk minder stuitend zo
Leuv
 Leuv - woensdag 16 oktober 2019 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 12:06 schreef igor korneev het volgende:
Topic naam aangepast in vraag vorm.
Hopelijk minder stuitend zo
Ik word toch echt wel heel moe van jou Igor.

Het manco bij Feyenoord is het wanbeleid en het gebrek aan een topsportklimaat. Jij mag ervan denken wat je wil maar van Geel was hiervoor verantwoordelijk en die heeft er een bende van gemaakt. Ik, als supporter, voel mij zeker niet verantwoordelijk voor het manco bij Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door Leuv --
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 14:27   quote  deeplink  
Word? Dat was je al.
Goed je niet elke post te herhalen, maar als je er gelukkig van wordt, prima

De rest wat je schrijft vind ik zwaar overtrokken.
Door van geel zijn weer een beetje iets en hebben we kampioenschap gevierd.
Daarna viel het wat tegen, maar niet dusverre dat iedereen maar moet oprotten.
Mijn mening idd. Ben er al 3 jaar moe van het anti support.

Positivo
 Positivo - woensdag 16 oktober 2019 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 13:35 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik word toch echt wel heel moe van jou Igor.

Het manco bij Feyenoord is het wanbeleid en het gebrek aan een topsportklimaat. Jij mag ervan denken wat je wil maar van Geel was hiervoor verantwoordelijk en die heeft er een bende van gemaakt. Ik, als supporter, voel mij zeker niet verantwoordelijk voor het manco bij Feyenoord.
Moe worden van? Man man man het is het besuur en de RVC al sinds de 80 jaren droom door. Onder van den Herik waren de ratten ff weg maar ze zijn weer uit hun holen gekropen en hebben en passant meer ratten meegenomen.
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 14:33 schreef Positivo het volgende:

[..]

Moe worden van? Man man man het is het besuur en de RVC al sinds de 80 jaren droom door. Onder van den Herik waren de ratten ff weg maar ze zijn weer uit hun holen gekropen en hebben en passant meer ratten meegenomen.
GKL??? ff he:
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/redder-feyenoord-treft-nooit-schuld~bf673e8e/
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 oktober 2019 - 14:48   quote  deeplink  
Er zijn redders van Feyenoord in vele gedaantes geweest.
Ze hebben allen twee dingen gemeen:
1. Ze hebben Feyenoord gered.
2. Toen ze weer weggingen was t een enorme puinhoop.

Die golfbewegingen lopen al decennia door deze club.
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 14:48 schreef Stylzz het volgende:
Er zijn redders van Feyenoord in vele gedaantes geweest.
Ze hebben allen twee dingen gemeen:
1. Ze hebben Feyenoord gered.
2. Toen ze weer weggingen was t een enorme puinhoop.

Die golfbewegingen lopen al decennia door deze club.
idd, hoe dit op te lossen?

ik denk, ondanks de malaise van nu, dat we goed doen om geduld te hebben. Die directeur van az en een andere TD en dan ziet de wereld er anders uit.

spelers fit dan ziet het er ook anders uit maar ik vind wel dat wij er op moeten zitten juist nu want anders zie ik die 0-10 terug komen. dus als ze ff wegzakken ze naar voren schreeuwen en als ze met 2-0 voorstaan de stil staande mensen een goed bedoeld fluitje geven zodat ze weer wakker worden.

En dat geouwehoer op de achtergrond moet echt ophouden, laat elkaar in de waarde en ga niet andermans mening wegschijven als onzin (op welke manier je dat ook maar verwoordt en op welke manier je dat textueel dan ook maar opschrijft. als jullie doorgaan maak ik een topic aan speciaal voor jullie, en wie de schoen past trek maar lekker aan mijn toverlantaarn)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door pat --
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2019 - 15:24   quote  deeplink  
Ik vind eigenlijk de topictitel, ook al is het nu in vraag-vorm, echt de omgekeerde wereld.

Bleven de supporters maar eens weg, kijken hoe het dan zou zijn in het Maasgebouw.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 oktober 2019 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:24 schreef MMM het volgende:
Ik vind eigenlijk de topictitel, ook al is het nu in vraag-vorm, echt de omgekeerde wereld.

Bleven de supporters maar eens weg, kijken hoe het dan zou zijn in het Maasgebouw.
Ben bang dat dat hen niets uitmaakt, ik zie al jaren geen respect vanuit de loges voor de echte fans
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:09 schreef pat het volgende:

[..]

idd, hoe dit op te lossen?

ik denk, ondanks de malaise van nu, dat we goed doen om geduld te hebben. Die directeur van az en een andere TD en dan ziet de wereld er anders uit.

spelers fit dan ziet het er ook anders uit maar ik vind wel dat wij er op moeten zitten juist nu want anders zie ik die 0-10 terug komen. dus als ze ff wegzakken ze naar voren schreeuwen en als ze met 2-0 voorstaan de stil staande mensen een goed bedoeld fluitje geven zodat ze weer wakker worden.

En dat geouwehoer op de achtergrond moet echt ophouden, laat elkaar in de waarde en ga niet andermans mening wegschijven als onzin (op welke manier je dat ook maar verwoordt en op welke manier je dat textueel dan ook maar opschrijft. als jullie doorgaan maak ik een topic aan speciaal voor jullie, en wie de schoen past trek maar lekker aan mijn toverlantaarn)
Raar hoe jullie mogen ouwehoeren over de club.
En mensen met een andere mening dus kennelijk de volle laag moeten krijgen.
Je niet opgevallen dat alles bij de nee knikkers weggehoond word als onzin, schandalig en de volle laag andere kritiek krijgen? Niet eens inhoudelijk.
Nu is er een topic geopend door een nee knikker, alle ja knikkers gelijk helemaal op de kast gejaagd. Echt een beetje zielig
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:29 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ben bang dat dat hen niets uitmaakt, ik zie al jaren geen respect vanuit de loges voor de echte fans
Zeker wel.
Maar een echte fan gaat niet in 2016 schreeuwen over wan beleid.
Een jaar voor de titel.

Dan ben je geen fan ,maar een jager op grindtegels

Daarna zielig de topic naam veranderen van geel oprotten ,naar naamloos

igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:24 schreef MMM het volgende:

Zou ik jammer vinden.
Maar spelers spelen momenteel beter in een lege kuip af en toe.
Als t zo,n fluit ketel is in de kuip
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 14:44 schreef Leuv het volgende:

[..]

2 handen op 1 buik.
Je snapt hem wel maar ziet niet in dat ook hij met zijn opmerking het wanbeleid van van Geel aanhaalt.
Soms.

Nee daar doelt positivo niet op.
Die heeft over voor en na van geel
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2019 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:34 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Zou ik jammer vinden.
Maar spelers spelen momenteel beter in een lege kuip af en toe.
Als t zo,n fluit ketel is in de kuip
Onzin
pat
 pat - woensdag 16 oktober 2019 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:30 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Raar hoe jullie mogen ouwehoeren over de club.
En mensen met een andere mening dus kennelijk de volle laag moeten krijgen.
Je niet opgevallen dat alles bij de nee knikkers weggehoond word als onzin, schandalig en de volle laag andere kritiek krijgen? Niet eens inhoudelijk.
Nu is er een topic geopend door een nee knikker, alle ja knikkers gelijk helemaal op de kast gejaagd. Echt een beetje zielig
igor als iedereen volgens jou de ja knikker is kan het dan heel misschien niet een heel klein beetje zou kunnen zijn dat jij degene bent die gewoon ze bek moet houden.

"wanneer 40.000 mensen in een stadion roepen dat je moeder een hoer is dan zal er wel een waarheid inzitten"

hou gewoon je kop dicht, je bent meer dan irritant. ga naar buiten, span een gesprek aan met een van de supporters en gebruik je woordjes zoals je die hier gebruikt.

dit topic verdient, nee schreeuwt om een slotje
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 14:44 schreef Leuv het volgende:

[..]

Dat ben ik al inderdaad. En gezien de meerdere posts ik niet alleen.
Je wordt door velen hier toch aardig uitgekotst en inderdaad ik kom er openlijk vooruit.
Klopt er zijn 2 kampen en sta niet geheel alleen.
Tevreden supporters hoor je ook minder helaas, zou het ook wat gezelliger maken deze Feyenoord fan site
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2019 - 15:42   quote  deeplink  
Omdat er niets is om tevreden over te zijn. Gek hè.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:41 schreef pat het volgende:

[..]

igor als iedereen volgens jou de ja knikker is kan het dan heel misschien niet een heel klein beetje zou kunnen zijn dat jij degene bent die gewoon ze bek moet houden.

"wanneer 40.000 mensen in een stadion roepen dat je moeder een hoer is dan zal er wel een waarheid inzitten"

hou gewoon je kop dicht, je bent meer dan irritant. ga naar buiten, span een gesprek aan met een van de supporters en gebruik je woordjes zoals je die hier gebruikt.

dit topic verdient, nee schreeuwt om een slotje
Ik spreek genoeg fans die balen van de gefrustreerde bezem die erdoor moest gaan.
Andere denken misschien dat het allemaal veel beter kon in Feyenoord zijn positie.
Dit is de geschiedenis van Feyenoord UPS en downs
En wij staan bekend bij downs de club te steunen.
Daar hoop ik nog steeds op.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:42 schreef MMM het volgende:
Omdat er niets is om tevreden over te zijn. Gek hè.
Nee het verval word flink gestimuleerd.
Voorheen konden we gewoon tevreden zijn met de plaatsen die Gio haalde met de middelen van Feyenoord
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2019 - 15:47   quote  deeplink  
Dat vind ik altijd zo mooi aan jou. Omdat Feyenoord al jaren ups en downs heeft moeten we het maar accepteren dat het nu weer flink in de shit zitten.

Kap nou eens met dat terugkijken van 40 jaar geleden en focus je op de afgelopen en komende jaren. Je moet niet accepteren dat er veel dalen zijn.

Jij wilt in een ideale wereld leven waarin alles mooi is, vrolijk, blij. Zo werkt het niet. Het is een puinhoop bij Feyenoord en dat we al tig jaar ups en downs hebben is totaal niet relevant.

Eis nou eens een topsportklimaat. Je kan niet elk jaar pieken, maar de diepe diep dalen moeten we eens vanaf.
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2019 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:47 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Nee het verval word flink gestimuleerd.
Voorheen konden we gewoon tevreden zijn met de plaatsen die Gio haalde met de middelen van Feyenoord
Jij bent al heel snel tevreden.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 15:50   quote  deeplink  
Geen probleem Pat.
Ik heb helemaal niks tegen jullie.
Maar als jullie perse fanatiek willen zijn in het onderstrepen van de situatie bij Feyenoord, ook in de kuip, is jullie goed recht.
Dit punt is al duidelijk sinds 2016(hoe gestoord ook) en brengt niet veel goeds mee.
Mijn goed recht om op mijn eigen manier naar de situatie te kijken
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Jij bent al heel snel tevreden.
Realist.
Laatst heb ik al uitgelegd dat de kans vanuit Feyenoord maar een paar procent was om de lijn voort te zetten. Omdat sinds Koeman, tot Gio de jeugd en de prestaties boven niveau van de jaren ervoor lagen.
Dan hoor je een buffer te hebben voor plek 3 of 4.
Zeker als de club bezig is met het opruimen van de puinzooi die in 2010 was achtergelaten.
Dat duurt op eigen kracht gewoon ruim 10 jaar
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2019 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:54 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Realist.
Laatst heb ik al uitgelegd dat de kans vanuit Feyenoord maar een paar procent was om de lijn voort te zetten. Omdat sinds Koeman, tot Gio de jeugd en de prestaties boven niveau van de jaren ervoor lagen.
Dan hoor je een buffer te hebben voor plek 3 of 4.
Zeker als de club bezig is met het opruimen van de puinzooi die in 2010 was achtergelaten.
Dat duurt op eigen kracht gewoon ruim 10 jaar
Die discussie hebben we inderdaad al vaker gehad, was ik het niet mee eens.

Maar jij accepteert klakkeloos de diepe dalen, 'omdat dat des Feyenoord is en al jaren aan de gang is'. Waarom moet je dat accepteren?

De diepe dalen zijn vaak totaal onnodig geweest. Van 7 keer verliezen op rij onder Gio, tot 9 keer achter elkaar niet winnen onder Gio. Meer dan 20 punten achter de kampioen. Onder Fred Rutten was het een puinzooi met een waardeloos elftal dat niet eens Europees haalde. Verliezen van Trencin, verliezen van tig promovendi.

Pieken kan niet altijd, zeker niet. Maar er moet wel een bepaalde ondergrens zijn en daar zakt Feyenoord elk jaar keihard doorheen.

En dat accepteren is stilstand. Je moet VEEL MEER eisen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:47 schreef MMM het volgende:
Dat vind ik altijd zo mooi aan jou. Omdat Feyenoord al jaren ups en downs heeft moeten we het maar accepteren dat het nu weer flink in de shit zitten.

Kap nou eens met dat terugkijken van 40 jaar geleden en focus je op de afgelopen en komende jaren. Je moet niet accepteren dat er veel dalen zijn.

Jij wilt in een ideale wereld leven waarin alles mooi is, vrolijk, blij. Zo werkt het niet. Het is een puinhoop bij Feyenoord en dat we al tig jaar ups en downs hebben is totaal niet relevant.

Eis nou eens een topsportklimaat. Je kan niet elk jaar pieken, maar de diepe diep dalen moeten we eens vanaf.
Dan is er in jouw wereld maar q ding mogelijk.
Opzoek gaan naar een sjeik, je hebt anders geen goed beeld van de financiële situatie, al meer dan 20 jaar bij Feyenoord.
Er is Geen TD die Feyenoord op eigen kracht structureel nummer 1 of 2 kan maken.
Sterker nog, de club staat er een stuk gezonder voor dan voor van geel.
Ik zie niet snel een TD zo langdurig presteren in de top 3 als onder de jaren van van geel, zelfs niet in deze verbeterde situatie
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2019 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:57 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Dan is er in jouw wereld maar q ding mogelijk.
Opzoek gaan naar een sjeik, je hebt anders geen goed beeld van de financiële situatie, al meer dan 20 jaar bij Feyenoord.
Er is Geen TD die Feyenoord op eigen kracht structureel nummer 1 of 2 kan maken.
Sterker nog, de club staat er een stuk gezonder voor dan voor van geel.
Ik zie niet snel een TD zo langdurig presteren in de top 3 als onder de jaren van van geel, zelfs niet in deze verbeterde situatie
Onzin. Met een goed beleid, een goed netwerk en goede visie is er zo ontiegelijk veel mogelijk.

van Geel heeft, nogmaals, het geluk gehad dat er pareltjes van Varkenoord kwamen die hij voor veel geld kon verkopen.. Dat wil jij niet horen, maar zo is het wel.

Zonder Varkenoord waren we nu nergens geweest.

En nogmaals, alles maar klakkeloos accepteren schiet niet op. In het Maasgebouw zullen ze gek op je zijn, niet negatief zijn en je bek houden.. Tsja, zo werkt het niet.

Kom jij zelf trouwens weleens in de Kuip?
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Maar jij accepteert klakkeloos de diepe dalen, 'omdat dat des Feyenoord is en al jaren aan de gang is'. Waarom moet je dat accepteren?

De diepe dalen zijn vaak totaal onnodig geweest. Van 7 keer verliezen op rij onder Gio, tot 9 keer achter elkaar niet winnen onder Gio. Meer dan 20 punten achter de kampioen. Onder Fred Rutten was het een puinzooi met een waardeloos elftal dat niet eens Europees haalde. Verliezen van Trencin, verliezen van tig promovendi.

Pieken kan niet altijd, zeker niet. Maar er moet wel een bepaalde ondergrens zijn en daar zakt Feyenoord elk jaar keihard doorheen.
Nee, geen diepe dalen. Wel gewone dalen.
Nu moeten we zorgen dat Feyenoord nog een plaats van betekenis haalt einde seizoen,zoals Gio bijna altijd gelukt is en Koeman.
Anders is het wel een diep dal en is t werkelijk crisis.
Ik was ook niet tevreden, afgelopen 2 seizoenen, maar crisis en Wanbeleid is mij een brug te ver.

Dank voor de nette reactie BTW.
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2019 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 16:01 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Nee, geen diepe dalen. Wel gewone dalen.
Nu moeten we zorgen dat Feyenoord nog een plaats van betekenis haalt einde seizoen,zoals Gio bijna altijd gelukt is en Koeman.
Anders is het wel een diep dal en is t werkelijk crisis.
Ik was ook niet tevreden, afgelopen 2 seizoenen, maar crisis en Wanbeleid is mij een brug te ver.

Dank voor de nette reactie BTW.
7 keer verliezen op rij en 9 keer niet winnen op rij noem ik met een club die de 3e begroting van Nederland heeft zeker wel diepe dalen.

Zo ver achterstand op PSV en 020 was onacceptabel. Crisis en wanbeleid absoluut, zelfs AZ is boven ons geëindigd. Dat mag toch niet met een veel mindere begroting?

Het kan wel.. :)

igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 15:57 schreef MMM het volgende:

[..]

En dat accepteren is stilstand. Je moet VEEL MEER eisen.
Hele pijnlijke momenten idd.
Daar mag je als dan gerust boos om zijn
Kritiek mag ook zeker dan!
Maar het was daarna herstelt en kind van de club Gio heeft nu eenmaal meer krediet
Gaat erom dat het wekelijks gemor blijft.
Hoe verklaar je de haat al richting het bestuur in 2016?
Het ging gewoon prima toen

Nu is er van alles schoon geveegd en gaat het ook niet goed.
Lekker makkelijk parkeren met puinzooi, maar dat was 2010.
Het is nu makkelijker om door te gaan dan toen en er staat een ok selectie.
Tijd om door te gaan.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 16:02 schreef MMM het volgende:

[..]

7 keer verliezen op rij en 9 keer niet winnen op rij noem ik met een club die de 3e begroting van Nederland heeft zeker wel diepe dalen.

Zo ver achterstand op PSV en 020 was onacceptabel. Crisis en wanbeleid absoluut, zelfs AZ is boven ons geëindigd. Dat mag toch niet met een veel mindere begroting?

Het kan wel.. :)
Dat is voetbal en gebeurde voor van geel vaker dan tijdens(slechte prestaties). Een keer AZ boven je is klote, maar dan komt er een nieuw seizoen, nieuwe kansen.
Nu is de tendens Feyenoord word omlaag gepraat en AZ omhoog.
Ik kijk naar de spelers en het enige wat ze nodig hebben is het publiek zoals bij porto.
Mensen die er spelen, spelen met de rem erop als ze zich gehaat voelen

Ik kom zo nu en dan in de kuip, als er een plek vrij is van de zaak

FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 oktober 2019 - 16:12   quote  deeplink  
Gezellig hier.
Hup van Geel!
MMM
 MMM - woensdag 16 oktober 2019 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 16:07 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Hele pijnlijke momenten idd.
Daar mag je als dan gerust boos om zijn
Kritiek mag ook zeker dan!
Maar het was daarna herstelt en kind van de club Gio heeft nu eenmaal meer krediet
Gaat erom dat het wekelijks gemor blijft.
Hoe verklaar je de haat al richting het bestuur in 2016?
Het ging gewoon prima toen

Nu is er van alles schoon geveegd en gaat het ook niet goed.
Lekker makkelijk parkeren met puinzooi, maar dat was 2010.
Het is nu makkelijker om door te gaan dan toen en er staat een ok selectie.
Tijd om door te gaan.
In 2016 ging het ook niet goed, toen verloren we 7 keer op rij. Gelukkig wonnen we nog de beker en werden we net aan 3e.

Maar het kan nu ook niet goed gaan Igor, maar daar verschillen wij van mening in. Je kan niet verwachten dat een interim-TD, of überhaupt een nieuwe TD, de achtergelaten zooi in 1 zomertje kan repareren. Dat kan gewoon niet, nergens niet. Dat duurt jaren.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 16:32   quote  deeplink  
Ik neem Sjaak niks kwalijk.
Er zijn overhaast,door onrust mensen weggestuurd zonder een benul te hebben wat te doen. En daar start (hopelijk niet) waarschijnlijk de toekomstige puinzooi.
Idd ik vind dat van geel(niet alles) het ok heeft achtergelaten naar omstandigheden.

Bekijk het van de andere kant.
Gio en van geel hebben ok gepresteerd,maar moesten weg.
Daarom durven maar weinigen de job coach en td aan.
Niet vanwege de gesuggereerde puinzooi.maar een massa mensen die meer wil.

Dit zal jouw mening niet zijn, geeft niet, is de mijne.
En deze 2 tegenstellingen zullen elkaar zo nu en dan tegen komen.

ar
 ar - woensdag 16 oktober 2019 - 16:35   quote  deeplink  
Eeuwige 3e.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 16:13 schreef MMM het volgende:

[..]

In 2016 ging het ook niet goed, toen verloren we 7 keer op rij. Gelukkig wonnen we nog de beker en werden we net aan 3e.

Maar het kan nu ook niet goed gaan Igor, maar daar verschillen wij van mening in. Je kan niet verwachten dat een interim-TD, of überhaupt een nieuwe TD, de achtergelaten zooi in 1 zomertje kan repareren. Dat kan gewoon niet, nergens niet. Dat duurt jaren.
Welke td krijgt jaren om puinzooi op te ruimen?
Van geel had, op jong Feyenoord na, er een stijgende lijn in zitten en was bereid elk jaar een beetje beter te worden. Tenminste bijna elk jaar.

Krijgt de volgende td dan wel de kans 20 jaar verloedering te herstellen.
Gaat sws niet lukken in een paar jaar

Niet elk jaar kan er gewonnen worden, je kan zelfs een jaar met verlies draaien.
Maar een td met een plan heeft in een club met zwaar weer gewoon tijd nodig.
Zeker als je je 5 jaar op rij bewijst heb ik wel een jaar krediet als t minder gaat.

Maar goed. Historie, O.t. ik hoop gewoon op wat meer support en dat de volgende td de lijn verder mag zetten, met ook weer regelmatig een prijs.
En geen schulden vergroot.
De boel aanjagen.
Als ze niet willen of laks zijn, vind ik fluiten geen probleem
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 oktober 2019 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2019 - 16:35 schreef ar het volgende:
Eeuwige 3e.
Knap wel :-)
Presteren naar verwachting

Soms groot feest tussendoor 1e

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het manco bij Feyenoord. Het publiek??

0.0084249