|
|
igor korneev
|
|
|
Speciaal voor Pat en sommige anderen wellicht, voor de zekerheid. Ik proef wat emotie.
Suggereert dit topic dat we klote supporters zijn? Nee dat zeker niet. Dit topic is bedoeld ter ondersteuning waar Feyenoorders goed in zijn. Supporten |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Jij gelooft de jauden media haha. Ga dat niet oprakelen er is genoegzaam bekend dat de GKL erin is geluisd en een aantal dorpsmongolen dit nieuws nog geloofde ook triest volk |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
De 40.000 in het stadion zijn de echte fans wat een giller tuurlijk ken zat hardcore gasten die alleen nog maar uitwedstrijden pakken of niet meer komen vanwege de gebeurtenissen van de afgelopen jaren. Het is niet meer wat het was het legioen hopelijk komt het ooit weer, het legioen is met pensioen en dat klopt wel zo ongeveer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 - 17:00 schreef igor korneev het volgende:Speciaal voor Pat en sommige anderen wellicht, voor de zekerheid. Ik proef wat emotie. Suggereert dit topic dat we klote supporters zijn? Nee dat zeker niet. Dit topic is bedoeld ter ondersteuning waar Feyenoorders goed in zijn. Supporten en ik vroeg jou nog zo netjes om ....
oh oh wat ben jij een vervelend mannetje. hoe ging de bevalling bij je ma? heeft maanden geduurt omdat je telkens weer ergens op terugkwam met zuigende argumenten? ohhhh kut nu geef ik je weer een mogelijkheid om knullig te reageren. een sneu figuur |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 - 17:18 schreef Positivo het volgende:De 40.000 in het stadion zijn de echte fans wat een giller tuurlijk ken zat hardcore gasten die alleen nog maar uitwedstrijden pakken MMM of niet meer komen vanwege de gebeurtenissen van de afgelopen jaren. Het is niet meer wat het was het legioen hopelijk komt het ooit weer, het legioen is met pensioen en dat klopt wel zo ongeveer je lult nu uit je nek. die gasten laten hun club niet in de steek. volgens mij zitten ze op dat 020 forum hartelijk te lachen om mij en andere die zo serieus op jou en igortje ingaan. jullie zijn gewoon undercover...
kut we zijn erin getrapt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2019 door pat -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 - 17:22 schreef pat het volgende:[..] je lult nu uit je nek. die gasten laten hun club niet in de steek. volgens mij zitten op dat 020 forum hartelijk te lachen om mij en andere die zo serieus op jou en igortje ingaan. jullie zijn gewoon undercover... kut we zijn erin getrapt Bezetting 73 procent. Waarom ik en Igor zielig mannetje omdat ik vind dat MVG het goed heeft gedaan en anti de RVC en het bestuur is?
Jij denkt dat je supporter bent omdat je aanwezig bent helaas maak je met je overspannen verwachtingen meer kapot dan dat seizoenskaartje of dat je enig recht geeft. Je hoeft namelijk niet te gaan |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: In de jaren 80 zaten we met 15.000 man wat zanik je. SV komt al helemaal niet binnen met dit bestuur heb je zo levenslang voor een rotje. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 - 17:36 schreef Positivo het volgende:[..] In de jaren 80 zaten we met 15.000 man wat zanik je. SV komt al helemaal niet binnen met dit bestuur heb je zo levenslang voor een rotje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 - 16:41 schreef igor korneev het volgende:[..] Welke td krijgt jaren om puinzooi op te ruimen? Van geel had, op jong Feyenoord na, er een stijgende lijn in zitten en was bereid elk jaar een beetje beter te worden. Tenminste bijna elk jaar. Krijgt de volgende td dan wel de kans 20 jaar verloedering te herstellen. Gaat sws niet lukken in een paar jaar Niet elk jaar kan er gewonnen worden, je kan zelfs een jaar met verlies draaien. Maar een td met een plan heeft in een club met zwaar weer gewoon tijd nodig. Zeker als je je 5 jaar op rij bewijst heb ik wel een jaar krediet als t minder gaat. Maar goed. Historie, O.t. ik hoop gewoon op wat meer support en dat de volgende td de lijn verder mag zetten, met ook weer regelmatig een prijs. En geen schulden vergroot. De boel aanjagen. Als ze niet willen of laks zijn, vind ik fluiten geen probleem Er zijn wel wat jaren nodig om er weer bovenop te komen denk ik.
Support geeft iedereen maar iedereen beleefd het ook op zijn manier. Iedereen die in de Kuip komt support Feyenoord ook, of je nou soms fluit of scheld.. We zijn de afgelopen 2 jaar niet verwend en dit seizoen vast ook niet. Mag best wat van gezegd worden op zijn/haar manier. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 - 18:01 schreef MMM het volgende:[..] Er zijn wel wat jaren nodig om er weer bovenop te komen denk ik. Support geeft iedereen maar iedereen beleefd het ook op zijn manier. Iedereen die in de Kuip komt support Feyenoord ook, of je nou soms fluit of scheld.. We zijn de afgelopen 2 jaar niet verwend en dit seizoen vast ook niet. Mag best wat van gezegd worden op zijn/haar manier. Eens! Maar de organisatie moet om het kan mij geen reet schelen waar het geld vandaan komt. Op eigen kracht zijn we kansloos. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Feyenoord staat een zware week te wachten. Zondag wacht een thuiswedstrijd tegen het verrassend sterk presterende Heracles, waarna twee echte krachtmetingen wachten in uitwedstrijden tegen Young Boys (donderdag) en Ajax (zondag). Jan Boskamp heeft er een hard hoofd in dat Feyenoord de week schadevrij door gaat komen. Vooral de aanstaande Klassieker boezemt de oer-Feyenoorder angst in. "Nou, ik zal je vertellen: ik had al een slecht gevoel tegen Fortuna Sittard en wij spelen volgende week donderdag ook nog Europa League. Maak daar maar even de vergelijking mee met hoe we tegen Fortuna speelden, nadat we ons tegen Porto helemaal uit de voegen gelopen hebben, denk ik dat we het ontzettend moeilijk krijgen", zo vertelt Boskamp voor de camera van Veronica Inside. Heracles thuis zou nog wel moeten lukken. "Normaal [gesproken wel], en dat blijf ik zeggen, omdat ze dan geen twee wedstrijden in de week hebben. We hebben drie spelers gehaald. Senesi heeft niet gespeeld en kost zeven miljoen. Als Feyenoord een speler van zeven miljoen op de bank kan laten zitten, dan moet je kampioen worden, dat kan niet anders." Dat zit er echter juist helemaal niet meer in. "Dan zet ik liever de eigen jeugd erin. Dan heb ik liever Geertruida erin, Wouter erin. Kenneth is een fantastische keeper, maar we hebben Bijlow. Ik bedoel: als je nou toch niet voor de prijzen speelt dan kun je beter de eigen jeugd erin zetten. Dat is mijn mening. Ze zullen het me wel weer niet in dank afnemen, maar dat interesseert mij niet zoveel. Het is mijn cluppie en op het moment baal ik als een stekker."
Jan is er ook klaar mee post maar weer een Right meme |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zijn t Milan van Nederland |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Wij zijn bijna terug bij af |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ga niet langs start |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Tja, ik kom nog uit de tijd dat ik met 6000 man in die grote (toen verloederde) Kuip zat te kijken eind jaren 80, begin 90. De GKL was wel een verlosser hoor, Kampioenschappen in 1993 en 1999, bekers in 1991, 1992, 1994 en 1995 en ook nog eens de UEFA Cup in 2002. En niet te vergeten de grote renovatie van de toen verloederde Kuip, tot het mooie stadion wat het nu is.
Was Van den Herik perfect? Nee, zeker niet, maar er was wel duidelijkheid, in tegenstelling tot de chaos wat het nu is.... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 - 16:26 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Tja, ik kom nog uit de tijd dat ik met 6000 man in die grote (toen verloederde) Kuip zat te kijken eind jaren 80, begin 90. De GKL was wel een verlosser hoor, Kampioenschappen in 1993 en 1999, bekers in 1991, 1992, 1994 en 1995 en ook nog eens de UEFA Cup in 2002. En niet te vergeten de grote renovatie van de toen verloederde Kuip, tot het mooie stadion wat het nu is. Was Van den Herik perfect? Nee, zeker niet, maar er was wel duidelijkheid, in tegenstelling tot de chaos wat het nu is.... Precies trieste tijden. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 - 16:26 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Tja, ik kom nog uit de tijd dat ik met 6000 man in die grote (toen verloederde) Kuip zat te kijken eind jaren 80, begin 90. De GKL was wel een verlosser hoor, Kampioenschappen in 1993 en 1999, bekers in 1991, 1992, 1994 en 1995 en ook nog eens de UEFA Cup in 2002. En niet te vergeten de grote renovatie van de toen verloederde Kuip, tot het mooie stadion wat het nu is. Was Van den Herik perfect? Nee, zeker niet, maar er was wel duidelijkheid, in tegenstelling tot de chaos wat het nu is.... Precies trieste tijden. Qua publiek toch leuker dan nu :-) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Waarom is Henk zijn bericht eigenlijk verwijderd? |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Pffff, wat een gelul allemaal zeg, Feyenoord-supporter ben je nou eenmaal niet voor je lol! Leer ermee leven... Allemaal passanten, Feyenoord 4 ever! Slotje. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 - 21:01 schreef Alexi het volgende:Pffff, wat een gelul allemaal zeg, Feyenoord-supporter ben je nou eenmaal niet voor je lol! Leer ermee leven... Allemaal passanten, Feyenoord 4 ever! Slotje. Till I Die |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 - 16:26 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Tja, ik kom nog uit de tijd dat ik met 6000 man in die grote (toen verloederde) Kuip zat te kijken eind jaren 80, begin 90. De GKL was wel een verlosser hoor, Kampioenschappen in 1993 en 1999, bekers in 1991, 1992, 1994 en 1995 en ook nog eens de UEFA Cup in 2002. En niet te vergeten de grote renovatie van de toen verloederde Kuip, tot het mooie stadion wat het nu is. Was Van den Herik perfect? Nee, zeker niet, maar er was wel duidelijkheid, in tegenstelling tot de chaos wat het nu is.... Op zekers, mocht je ook nog gewoon gezellig vuurwerk afsteken zonder dat iedereen gelijk aan het janken was en relax je tjaapie smoren. Ondertussen zong je wat over een schele zeehond met waterschade, de grens en was een jood gewoon een jood. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die kale was misschien wel de beste ooit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verdomd ja. Er is meer verwijderd. Beter. Mietjes die 'velen' als legitimatie gebruiken moeten vooral erg veel exceem oplopen. Smerig maniertje om forumlid Igor weg te krijgen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zeker, nu ook veel successupporters helaas, die het als een evenement zien, maar niks doorstaan hebben zoals ons indertijd... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 - 23:08 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Zeker, nu ook veel successupporters helaas, die het als een evenement zien, maar niks doorstaan hebben zoals ons indertijd... Ja die Succes supporters zie je alleen omdat we nu toevallig in t linkerrijtje staan :) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 - 22:17 schreef VVout het volgende:[..] Op zekers, mocht je ook nog gewoon gezellig vuurwerk afsteken zonder dat iedereen gelijk aan het janken was en relax je tjaapie smoren. Ondertussen zong je wat over een schele zeehond met waterschade, de grens en was een jood gewoon een jood. Het was de tijd dat de bengaalse fakkels de halve Kuip in vuur en vlam zetten, de sfeer was geweldig, en veel meer vrijheid... Je kon indertijd zelfs nog gewoon sterke drank kopen in het stadion, jenevertje, vieuxtje, lekker tegen de kou in de winter.... En nog leuke liedjes... Jingle bell, jingle bell, Kluivert in de cel... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 - 23:14 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Het was de tijd dat de bengaalse fakkels de halve Kuip in vuur en vlam zetten, de sfeer was geweldig, en veel meer vrijheid... Je kon indertijd zelfs nog gewoon sterke drank kopen in het stadion, jenevertje, vieuxtje, lekker tegen de kou in de winter.... En nog leuke liedjes... Jingle bell, jingle bell, Kluivert in de cel... Daar boven op die berg,..... enz, enz, ja :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 - 22:33 schreef FR-Henk het volgende:[..] Verdomd ja. Er is meer verwijderd. Beter. Mietjes die 'velen' als legitimatie gebruiken moeten vooral erg veel exceem oplopen. Smerig maniertje om forumlid Igor weg te krijgen. Igor heeft gewoon een mening, moet kunnen. Ik vind dat respectabel, je mag voor iets opkomen wat nog enigzins stuktuur had, het vervolg waar we nu in zitten is ook niet waar we op zitten te wachten. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Bedankt. Vind het ook bizar dat er zo heftig gereageerd word op een positief bedoeld stukje support. Maar het ergste vind ik nog wel het verwijderen van enkele vrij onschuldige berichten, terwijl veel beledigingen van Pat dan blijven staan. Als dat niet fair kan. Geef ik me gewonnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 00:34 schreef igor korneev het volgende:Bedankt. Vind het ook bizar dat er zo heftig gereageerd word op een positief bedoeld stukje support. Maar het ergste vind ik nog wel het verwijderen van enkele vrij onschuldige berichten, terwijl veel beledigingen van Pat dan blijven staan. Als dat niet fair kan. Geef ik me gewonnen. Hij zal het wel gemeld hebben en dan komt het bij B aan, typische neuzestreek. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 - 23:08 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Zeker, nu ook veel successupporters helaas, die het als een evenement zien, maar niks doorstaan hebben zoals ons indertijd... Klopt maar wij hebben wel samen met de GKL Feyenoord terug op de kaart gezet! Man gouden tijden waren het op en buiten het veld 1 front niemand kon met de belangen van Feyenoord sollen. Zelfs John de Mol niet heel hoor hem nog zeggen ik trek die stekker eruit:-) Legendarische wedstrijden zoals wat later Juve thuis het grote Juve twee keer Cruz. Bremen uit kan wel ff doorgaan, Nu leggen ze Feyenoord naast Ajakked of P€V. Nou die waren toen ook verder maar wij hadden een blok een gevoel je wist gewoon vandaag verliezen wij niet. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 00:34 schreef igor korneev het volgende:Bedankt. Vind het ook bizar dat er zo heftig gereageerd word op een positief bedoeld stukje support. Maar het ergste vind ik nog wel het verwijderen van enkele vrij onschuldige berichten, terwijl veel beledigingen van Pat dan blijven staan. Als dat niet fair kan. Geef ik me gewonnen. Ik blijf erbij dat deze topic werkelijk kant nog wal slaat. Het manco is het beleid dat er gevoerd wordt. De beleidsmakers zijn de veroorzakers van deze ellende. Van Geel die er een puinhoop van heeft gemaakt en Troost, Kuyt samen met de RVC die er nu een puinhoop van maken. Verder de Tauments, de van Gobbels en al die billenmaten die onze jeugd verzieken. 1 groot wespennest is het daar.
De supporters laten slechts hun hart spreken en de een doet dit iets uitbundiger dan de ander. Dit is slechts het gevolg van het wanbeleid. Ik zal altijd fanatiek blijven en op mijn manier mijn hart laten spreken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 oktober 2019 door Leuv -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De honger is twee jaar geleden gestild. De teleurstelling is nu groter dan de honger naar nieuw succes. Verbindende factor is weggevallen Tweestrijd binnen de supporters is ontstaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zit wat in. Ik merk het ook bij mezelf, vroeger was je hele zondag verziekt en was je chagrijnig. Dat is nu al tijden niet meer, je moet er af en toe zelfs om lachen als je een paar kneuzen ziet lopen. Het went om weer te verliezen en niet mee te doen.
Maar kritisch zal ik altijd blijven, ik hou niet van ja-knikkers. Het manco is het Maasgebouw, al jaren. Niet het publiek, bakken met geld uitgeven om zondag naar niets te kijken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 08:45 schreef Stylzz het volgende:De honger is twee jaar geleden gestild. De teleurstelling is nu groter dan de honger naar nieuw succes. Verbindende factor is weggevallen Tweestrijd binnen de supporters is ontstaan Tweestrijd krijgt ook kans als bestuurders zelf geen duidelijke visie laten horen, op financieel, algemeen zakelijk en sportief vlak.
En ja, een kampioenschap is een hoge prijs en schept hogere verwachtingen. De vis wordt duur betaald. Ook letterlijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 08:31 schreef Positivo het volgende:[..] Klopt maar wij hebben wel samen met de GKL Feyenoord terug op de kaart gezet! Man gouden tijden waren het op en buiten het veld 1 front niemand kon met de belangen van Feyenoord sollen. Zelfs John de Mol niet heel hoor hem nog zeggen ik trek die stekker eruit:-) Legendarische wedstrijden zoals wat later Juve thuis het grote Juve twee keer Cruz. Bremen uit kan wel ff doorgaan, Nu leggen ze Feyenoord naast Ajakked of P€V. Nou die waren toen ook verder maar wij hadden een blok een gevoel je wist gewoon vandaag verliezen wij niet. Inderdaad, gouden tijd. Prachtig elftal met sterke unieke karakters, oer Feyenoorders Jansen en Van Hanegem aan t roer, een sterke voorzitter en een geweldig Legioen.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 08:41 schreef Leuv het volgende:[..] Ik blijf erbij dat deze topic werkelijk kant nog wal slaat. Het manco is het beleid dat er gevoerd wordt. De beleidsmakers zijn de veroorzakers van deze ellende. Van Geel die er een puinhoop van heeft gemaakt en Troost, Kuyt samen met de RVC die er nu een puinhoop van maken. Verder de Tauments, de van Gobbels en al die billenmaten die onze jeugd verzieken. 1 groot wespennest is het daar. De supporters laten slechts hun hart spreken en de een doet dit iets uitbundiger dan de ander. Dit is slechts het gevolg van het wanbeleid. Ik zal altijd fanatiek blijven en op mijn manier mijn hart laten spreken. Je goedrecht. Maar dit is al jaren dagelijkse routine en ze spelen er alleen maar minder door. Boodschap is meer dan eens duidelijk geworden bij de medewerkers. Ondanks dat er dingen beter kunnen en konden vind ik dat we teveel illusies opwerpen. Ik ben klaar met dat stille spanningsveld tijdens gewone wedstrijden, het helpt niet. Wat wel helpt is een kolkende kuip, werkt vaak wel. Zoals laatst FC Porto. Scheelt even 300% |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 12:35 schreef igor korneev het volgende:[..] Wat wel helpt is een kolkende kuip, werkt vaak wel. Zoals laatst FC Porto. Scheelt even 300% Onzin. Wat helpt is slim en goed aanvallend voetbal, spelers die 100% geven en hun salaris meer dan waard zijn. Met goed voetbal wordt vanzelf alles beter. Zoveel geluk als tegen Porto blijven we niet houden. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 12:57 schreef Leuv het volgende:[..] Onzin. Wat helpt is slim en goed aanvallend voetbal, spelers die 100% geven en hun salaris meer dan waard zijn. Met goed voetbal wordt vanzelf alles beter. Zoveel geluk als tegen Porto blijven we niet houden. Hiermee doe je de kracht van de 12e man tekort. En spelers die al 100% geven ook. Doen ze dat niet fluit maar raak, mag dan.
Het voetbal wat jij voor ogen hebt, is dat dan wel geweest afgelopen 40 jaar? Altijd al strijdvoetbal met een kuip erachter. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 12:57 schreef Leuv het volgende:[..] Onzin. Wat helpt is slim en goed aanvallend voetbal, spelers die 100% geven en hun salaris meer dan waard zijn. Met goed voetbal wordt vanzelf alles beter. Zoveel geluk als tegen Porto blijven we niet houden. Jullie zijn geen twaalfde man, allemaal overspannen verwachtingen jullie jagen alles weg. Ga maar weer naar het Maasgebouw. Ga lekker zeiken op Gio ,op MVG ,op de GKl etc. Jullie verneuken alles Sini was gescout en van Geel kocht hem op advies van de scouting dus er was overleg!
Wij haalden prijzen, niet genoeg volgens jou en al die HVH wannabee 90 er jaren hoolies. Hu heb je Troost , Koevermans en weet ik veel Bodegom van harte gefeliciteerd wees er blij mee!
Geen hond wil nog bij ons werken zelfs een onervaren coach als Stam twijfelde. Goed gedaan ik denk zal het eens duidelijk gaan zeggen vriend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 14:09 schreef Positivo het volgende:[..] Jullie zijn geen twaalfde man, allemaal overspannen verwachtingen jullie jagen alles weg. Ga maar weer naar het Maasgebouw. Ga lekker zeiken op Gio ,op MVG ,op de GKl etc. Jullie verneuken alles Sini was gescout en van Geel kocht hem op advies van de scouting dus er was overleg! Wij haalden prijzen, niet genoeg volgens jou en al die HVH wannabee 90 er jaren hoolies. Hu heb je Troost , Koevermans en weet ik veel Bodegom van harte gefeliciteerd wees er blij mee! Geen hond wil nog bij ons werken zelfs een onervaren coach als Stam twijfelde. Goed gedaan ik denk zal het eens duidelijk gaan zeggen vriend Het zal allemaal wel. Lees eerst wat jezelf schrijft en lees waarop je reageert! Je noemt jezelf positivo maar het zou beter onkunde kunnen zijn. Manonmanoman... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha tsja, vermoeiend word het wel.
Ik zou dit topic gewoon sluiten. Meningen blijven verdeeld en komen toch niet verder |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Hahahaa. Ja soms t hele forum eigenlijk. Toenadering doen we niet aan.
Zolang zin en onzin maar word geschreven door medestanders klopt het. Andersom klopt het nooit en lijd men aan onkunde of illusies.
Als ik nou alle punten op ga zoeken om mvg af te kraken en bv. Mmm alle positieve punten te benoemen, wie weet komt het dan goed. Of ook niet hahaaha, gebeurd er hetzelfde maar dan met omgedraaide standpunten |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Inderdaad ... ...Ik ben wel helemaal klaar met die kortzichtigheid.
Kopen kopen kopen. Jullie beoordelen van Geel alleen maar op zijn aankopen. Een beetje hetzelfde als boodschappen, de ingredienten halen maar niet kunnen koken. Wat een beleid...
Hoe delete ik mijn profiel hier ?? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 16:27 schreef Leuv het volgende:Inderdaad ... ...Ik ben wel helemaal klaar met die kortzichtigheid. Kopen kopen kopen. Jullie beoordelen van Geel alleen maar op zijn aankopen. Een beetje hetzelfde als boodschappen, de ingredienten halen maar niet kunnen koken. Wat een beleid... Hoe delete ik mijn profiel hier ?? Van Geel moest toch noodgedwongen Wijnaldum, Fer, Castaignos verkopen? Daarna zijn de Vrij, Bruno, Kongolo, Karsdorp , ea doorgekomen, die zijn voor redelijk tot goede bedragen verkocht . Vilhena is lang behouden gebleven en dan zijn er wat mindere goden doorgekomen.
Nu Blijlow, Malacia, Kokcu, Burger niet top op Kokcu na maar tochis regelmatig over al die jaren talent doorgekomen en opgesteld.
Volgens mij heeft ie er nog een stuk of acht vastgelegd dat valt ook wel allemaal mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 16:27 schreef Leuv het volgende:Inderdaad ... ...Ik ben wel helemaal klaar met die kortzichtigheid. Kopen kopen kopen. Jullie beoordelen van Geel alleen maar op zijn aankopen. Een beetje hetzelfde als boodschappen, de ingredienten halen maar niet kunnen koken. Wat een beleid... Hoe delete ik mijn profiel hier ?? Ook dit is nu dan omgedraaid. Mvg werd door jullie juist uitgekotst door zijn aankoop beleid. Nu t toch mee blijkt te vallen, ga je de boel omdraaien. Nee het is juist beleid wat er was onder Martin. En in tegenstelling tot jou, kan ik gerust de minpunten van zijn beleid noemen. Zoals jong Feyenoord. Wat Martin de beste td van de afgelopen 40 jaar maakt, is dat hij werkend in categorie 3 (falliesement dreiging max) er voor gezorgd heeft dat er weer een beetje geld in de la kwam door extreem voorzichtig aankoop beleid, daarnaast nog prijzen sinds jaren won ,de club naar categorie 1 (gezond) brengt. Enige keer dat hij wat heftiger ging besteden is na het kampioenschap. In de hoop de lijn voort te kunnen zetten. Dat is niet gelukt, maar zijn we ook niet terug bij af mee. En stonden ook niet op plek 10. Nog steeds overdreven gereageerd erop.
Beleid van Martin was met minimale middelen het maximale er proberen uit te halen. Is toch mooi een aantal seizoenen gelukt.
Van de herik, heeft mooie jaren gehad, maar deed er na succes nog een schepje bovenop op om Feyenoord aan de top te houden. Gevolg een mega schuld. Dat is gelukkig niet gebeurd onder Martin.
Account kun je niet verwijderen ,dit is een soort sekte |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 16:39 schreef Positivo het volgende:[..] Van Geel moest toch noodgedwongen Wijnaldum, Fer, Castaignos verkopen? Daarna zijn de Vrij, Bruno, Kongolo, Karsdorp , ea doorgekomen, die zijn voor redelijk tot goede bedragen verkocht Vilhena is lang behouden gebleven en dan zijn er wat mindere goden doorgekomen. Nu Blijlow, Malacia, Kokcu, Burger niet de subtop op Kokcu na maar tochis regelmatig over al die jaren ytalent doorgekomen en opgesteld. Volgens mij heeft ie er nog een stuk of acht vastgelegd dat valt ook wel allemaal mee. We kunnen het blijven herhalen, sommige willen het niet horen. En beschouwen elke vorm van steun aan mvg, als een oorlogs aanval op ...ja wat weet ik eigenlijk ook niet |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 16:44 schreef igor korneev het volgende:[..] We kunnen het blijven herhalen, sommige willen het niet horen. En beschouwen elke vorm van steun aan mvg, als een oorlogs aanval op ...ja wat weet ik eigenlijk ook niet Bosz heeft in 1 jaar tijd vijftig miljoen schuld gemaakt snap je pffff echt soms. |
|
|
|