|
|
igor korneev
|
|
|
Ja dat is helemaal bizar Dat kon gewoon echt niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 16:44 schreef igor korneev het volgende:[..] We kunnen het blijven herhalen, sommige willen het niet horen. En beschouwen elke vorm van steun aan mvg, als een oorlogs aanval op ...ja wat weet ik eigenlijk ook niet Haha, zeg dat en dan begrijpen ze ook nog geen eens hoe het woord positivo op zuid wordt verstaan. Ik had ook graag vernieuwing binnen het bestuur gezien, maar geen hersenloze rot trap zonder vervolg koers. Echt iets van deze tijd, wijzen en de structuur neersabelen en vervolgens niet met een oplossing komen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 16:44 schreef igor korneev het volgende:[..] We kunnen het blijven herhalen, sommige willen het niet horen. En beschouwen elke vorm van steun aan mvg, als een oorlogs aanval op ...ja wat weet ik eigenlijk ook niet Van Geel heeft de laatste 2 jaar een minder sterk aankoopbeleid getoond, ondermaats zelfs. Daarvoor was ie voor Feyenoord spekkoper. Blijft ook aan zijn palmares hangen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
was zeker minder goed. Ik noem het liever pech, maar ok. Maarrr ook in zijn Spekkoop tijd waren er hier onwijs veel tegenstanders. Zie ook het onlangs naam gewijzigde topic die Martin rot op heette uit 2016 Vreemde vete in vette jaren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe dan ook, lijkt me logisch dat je eerst een plan hebt hoe je verder wilt. Deze interim koers gaat je ook geen betere toekomst brengen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Een onhandige actie voor de buhne geweest. Erger nog, Martin was gelukkig zo verstandig het seizoen af te maken, speciaal om Feyenoord de gelegenheid te geven een vervanger te zoeken. Dat er helemaal niemand onder de huidige hoge supporter verlangens zit te wachten was duidelijk. Elke td krabt zich achter de oren waarom Martin zo gehaat is en stellen zichzelf voor hoe ze in godsnaam daar aan moeten gaan voldoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 18:33 schreef igor korneev het volgende:was zeker minder goed. Ik noem het liever pech, maar ok. Maarrr ook in zijn Spekkoop tijd waren er hier onwijs veel tegenstanders. Zie ook het onlangs naam gewijzigde topic die Martin rot op heette uit 2016 Vreemde vete in vette jaren Pech, ongelukkig, whatever, het was uiteindelijk ondermaats. De puinhopen van van Geel vind ik overdreven. Het verketteren regelrechte onzin, maar nogmaals: history. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 18:29 schreef FR-Henk het volgende:[..] Van Geel heeft de laatste 2 jaar een minder sterk aankoopbeleid getoond, ondermaats zelfs. Daarvoor was ie voor Feyenoord spekkoper. Blijft ook aan zijn palmares hangen. Jij doet alles goed in je leven ik ook niet mag je Henk lul niet 25 miljoen geïnvesteerd. De transferwaarde van Berghuis. Dat Haps, Nico ea chronisch geblesseerd waren de laatste twee jaar kan je Martin niet de schuld van geven.
Iemand die zoveel gedaan heeft nu met Sini weer 10 plus miljoen heeft gehaald behandel je niet zo. Alleen omdat bij voetbal inside hij wordt weggezet als een engerd met zijn wijf. Nou dan gaat de meute tegenwoordig iemand wegpesten. De
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 22:09 schreef Positivo het volgende:[..] Jij doet alles goed in je leven ik ook niet mag je Henk lul niet 25 miljoen geïnvesteerd. De transferwaarde van Berghuis. Dat Haps, Nico ea chronisch geblesseerd waren de laatste twee jaar kan je Martin niet de schuld van geven. Iemand die zoveel gedaan heeft nu met Sini weer 10 plus miljoen heeft gehaald behandel je niet zo. Alleen omdat bij voetbal inside hij wordt weggezet als een engerd met zijn wijf. Nou dan gaat de meute tegenwoordig iemand wegpesten. De oude jongens zouden eigenlijk eens orde op zaken moeten stellen maar ik ben er wel klaar mee. Kijk alles zie alles maar ben echt lamgeslagen door de ongebreidelde domheid van de twintigers die op ons succes teren. Zelfs bij Willem 3 krijgen ze klappen haha. Jou lezen is niet altijd makkelijk, maat, maar laat duidelijk zijn dat de VOLKOMEN zwartgalligheid rond van Geel onterecht is. Miskopen zijn er, en meerdere. Pech ook. Zijn bestedingspatroon na het landskampioenschap vind ik verdedigbaar. Een bredere sterke selectie neerzetten voor de CL. Dat is mislukt. Maar een nieuw trainingscomplex is ook dankzij zijn bijdrage. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk