|
|
VVout
|
|
|
Het is welletjes, heeft zijn kansen gehad en is vervangbaar. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Hoe wat zo moet? Heeft een prima contract aangeboden gekregen, waar hij mee akkoord was, maar moest zich in de basis vechten. Daarnaast mee ballen met O21 wanneer je niet met Feyenoord 1 gespeeld hebt. Voor een 18-jarige gewoon een prima route. Echt. Ik snap geen reet van dit soort gastjes de assertiviteit die wij nu hebben had ik op mijn 18de ook niet. als dan zon geldplukker alles veranderd en ik hoor verhalen over mensen om deze jongen heen dan kan je concluderen dat het niet aan HEM maar aan die zogenaamde familieleden en de zakenwaarnemer gaat. dat samen met de intresse uit eingeland maakt het compleet, deze jongen zal er nooit iets over gaan zeggen om dit terug te draaien, als hij dat oppert krijgt ie klappen van ze broer haha
nee hij is echt een technisch ventje, veel snelheid en ik vind het alleen maar jammer. tis nou niet zo dat dit de eerste keer is dus we mogen ook het beleid hieromtrend eens gaan bekijken he...
houdoe en succes cry, ik hoop dat je van dat rare entourage afkomt in de toekomst |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
@MikosGouka
Arnesen: Ik neem Summerville niets kwalijk. Het is z’n goed recht om niet bij te tekenen. We vinden het wel heel erg jammer. Ik heb met z’n management gesproken en we gaan kijken of hij deze zomer verkocht kan worden. #Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi zo goed nieuws..!!!! |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 - 12:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:@MikosGouka Arnesen: Ik neem Summerville niets kwalijk. Het is z’n goed recht om niet bij te tekenen. We vinden het wel heel erg jammer. Ik heb met z’n management gesproken en we gaan kijken of hij deze zomer verkocht kan worden. #Feyenoord KIJK ZO KAN HET OOK IN PLAATS VAN IK LAAT ME NIET IN DE MALING NEMEN, FRANK DENKT DAT OOK WEL MAAR HIJ KIJKT VERDER DAN ZIJN NEUS LANG IS; HA HA NEUS MOOI MAN!!!! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 - 12:36 schreef pat het volgende:[..] nee hij is echt een technisch ventje, veel snelheid en ik vind het alleen maar jammer. tis nou niet zo dat dit de eerste keer is dus we mogen ook het beleid hieromtrend eens gaan bekijken he... houdoe en succes cry, ik hoop dat je van dat rare entourage afkomt in de toekomst We doen t nu juist anders. Daar is ook de O21 voor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:[..] Hoe wat zo moet? Heeft een prima contract aangeboden gekregen, waar hij mee akkoord was, maar moest zich in de basis vechten. Daarnaast mee ballen met O21 wanneer je niet met Feyenoord 1 gespeeld hebt. Voor een 18-jarige gewoon een prima route. Echt. Ik snap geen reet van dit soort gastjes Dat de speler blijkbaar wel akkoord was maar een zaakwaarnemer aanvullende eisen gaat stellen. Vind ik jammer.
Dat hij niet in O21 wil spelen snap ik wel na een jaar Eredivisie. Van die O21 competitie gaat hij echt niet beter worden. Dan kun je beter verhuren. Geen idee of beide partijen dat zagen zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat spelen bij O21 of niet had hij in eigen hand door presteren of niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Normaal gesproken zou hij geen basisspeler zijn natuurlijk. Geen idee wat hem verteld is wat de verwachting is qua speeltijd.
Als hij vooral zijn minuten had moeten maken in O21, had ik een verhuurperiode veel logischer gevonden na een jaar Eredivisie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Oprotten dan maar. Geen geduld, wil kennelijk snel meer geld maken. Feyenoord als springplank en dan 2021 weg. Zak dan maar diep. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Ik had hem een contract aangeboden en vervolgens verhuurd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Moet ie wel tekenen hè |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis zo voor de hand liggend dat Feyenoord ongetwijfeld die optie aan hem heeft voorgelegd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De reden is dat hij geen fijn gevoel heeft bij Advocaat. Dat zou wederzijds kunnen zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. Is wel 1 van de weinigen dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gewoon een kutventje doei |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus slotje dan maar en langzaam weg laten zakken in de forumsoep dit topic. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Knoetser weer ophalen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Sorry tik fout Knoester moet het zijn hand in verband gesneden
Almeloooo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
1,5 miljoen voor deze beperkte speler.....DOEI... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dan weet je dus waar t om gaat als ie dit doet hè. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stenigen had meer opgeleverd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
13000 stenen zijn er best veel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We hadden het kunnen spreiden over n week of 3 , met kleine kiezeltjes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik hou het toch liever op darten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja maar dan 100€ per steen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1 milj Lens transfervrij wil 800000 verdienen dus .......ik zou niet blij worden van Lens maar de geruchten deden de ronde |
|
|
|
|
pat
|
|
|
lens??? die hebben we toch helemaal niet nodig. summerville weg, azarkan staat klaar om ze kans te pakken en die doet wel ze best.
ik las net ook iets over bruma, als we dat nou gewoon niet doen he, dan liever ie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Selectie is rond Dick kan beginnen met de 11 spelers voor tegen PEC Zwolle |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2020 - 19:44 schreef piet de paler het volgende:1 milj Lens transfervrij wil 800000 verdienen dus .......ik zou niet blij worden van Lens maar de geruchten deden de ronde Op de een of andere manier zijn er elke transferperiode weer geruchten over hem. Ik geloof er niet veel van. Is veel te duur. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig maar. Narsingh 2.0 die gozer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord gaat definitief afscheid nemen van Crysencio Summerville. De Rotterdammers en Leeds United hebben een akkoord weten te bereiken over de transfer van de 18-jarige aanvaller.
Dit meldt Gianluca Di Marzio. Summerville weigerde onlangs zijn contract te verlengen en mocht daarom uitkijken naar een nieuwe club. De buitenspeler gaat komend seizoen aan de slag in de Premier League. De transfersom is momenteel niet bekend. Eerder werd er gesproken over een bedrag van 1,5 miljoen euro. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker banken daar gozert..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Top, die zien we voorlopig niet meer terug en nog een paar euries aan over houden ook. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
prachtige deal boys. hardstikke mooi en nogmaals: ik hoop dat die jongen heel snel van ze zakenwaarnemer af gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2020 - 17:16 schreef pat het volgende:prachtige deal boys. hardstikke mooi en nogmaals: ik hoop dat die jongen heel snel van ze zakenwaarnemer af gaat. Ik hoop da5 die jongen heel snel af gaat.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou hij hoeft niet meer terug te komen maar afgaan gaat weer wat te snel he hahaha kereltje is 18 en kan zoveel geld verdienen man, dat verdienen wij in de maand nooit van ons leven. ik denk dat ze kop op hol is gelult joh, patserig gedrag van te voren en als het dan niet uitkomt ja dan ist dit. hij weet ook goed dat het niet netjes was wat hij deed hahaha
dat het em goed gaat, een transfer maakt van 100 miljoen en nooit meer terug komt hier, pakken wij van die 100 miljoen ff 25% ist weer goeie tog? |
|
|
|