|
|
piet de paler
|
|
|
Nu er een weekje geen competitie voetbal is, zou je denken dat de gordijntjes gesloten zijn op 1908 En dat er hard gewerkt wordt aan een andere verdediging opzet. Maar is dit zo? Zijn er fans die zijn wezen kijken dezé week. Of zou Stam doorgaan met deze opzet ? Als dat zo is tegen Heracles heb ik het wel gehad met Stam. Jammer. Maar is er verandering op komst? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gerucht gaat dat Stam zich schaamt voor zijn opwinding langs de lijn. Hij windt zich nu op vanaf de trainers bank.
De aangeschafte vibrator van zijn vrouw werkt naar behoren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vroeger toen het slecht ging had je elke dag geruchten. Nieuwe trainer, Nieuwe voorzitter, spelers of investeerders het is doodstil rondom de club baart mij zorgen. Heeft iedereen zich erbij neergelegd? Is onze club ook in de media niet meer belangrijk?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk verdient het hele Legioen een gratis vibrator. De opwinding van nu is logisch, maar voor hardere acties te vroeg. Vandaar een vibrator als surrogaat. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vibrator neuh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Frank Arnesen aanstellen als technisch directeur ik zie het wel zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hoop doet leven :-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja we wachten af, ik denk een verlies of gelijkspel tegen Heracles einde Stam is ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, eerst de bladeren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Stand up commedie. Prachtig wat een talent :) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Weer een gezellig weekje Troost en Koevermans zijn aan het tennissen. Jaap legt de achtergebleven toppers uit hoe je druk zet met heel het elftal er luisteren er vijf. Doet het even voor net als Gert Jan de mouwen opgestroopt.De VVF en het Bestuur zijn aan het ruzieën over wie wat krijgt van het stadion dat niet komt op een plaquette. Bodegom is op seksvakantie in Thailand.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan kan jij het mooi overnemen met je commentaar wat je al altijd geeft |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: O sorry meneer Erdogan , er staan vraagtekens achter dus een vraag |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Los van deze opmerking Feyenoord kan niet trainen met Senesi deze zit in Argentinie met Jong Argentinie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga vandaag eens kijken , moet daar toch in de buurt zijn ....u hoort nog van mij |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Regen regen regen, de hemel huilt om Feyenoord, Kon niets zien. Alleen een kansenparel die vroeg of ik drugs wilde kopen. Snel die Franse platen van de auto |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahah die plaat voor mijn kop behoud ik. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 - 15:56 schreef piet de paler het volgende:Regen regen regen, de hemel huilt om Feyenoord, Kon niets zien. Alleen een kansenparel die vroeg of ik drugs wilde kopen. Snel die Franse platen van de auto Paupers |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch tegen beter weten in denk ik dat Feyenoord net voor of na de winterstop veel punten gaat halen en 3 e wordt. En bij een goede loting ook ver in de beker.. Er staat geen slecht team alleen de puzzel stukjes moeten in elkaar vallen Europees zie ik heen kans , misschien in de kuip een overwinning tegen de rangers. Maardan moet Jaap Aap wel ingrijpen en durf tonen met inzetten van Burger Koczu en Azarkan aangvuld door de ouwetjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 oktober 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben echt benieuwd wat er staat tegen Heracles. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hahahah MAAR WELKE 11 Grijpt hij in, of die week heeft Jaap een plan gesmeed ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij weer met Botteghin en Tapia begint is hij nog dommer dan ik dacht. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Blij dat de interland periode weer voorbij is. Saai. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zet ik snel fifa aan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop de beste Piet,plan B |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nog interessanter: kan ie het ook uitleggen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft nu 2 weken gehad om iets anders te verzinnen. Als hij dit niet kan en op een systeem (? ) blijft gokken dan wordt het erg zwaar.Je wint dan van Heracles maar verliest van YB en erger een veegpartij in A Dam. Ik lees ook dat Geertuida bijtekent tot 2022 ( of was dit een oud bericht) ik vond hem bijzonder slecht, liet zijn mannetje comstant lopen. Maar heb er stiekum toch weer zin in ( kees) v wonderen zijn de wereld nog niet uit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Joh, ik zou zijn uitleg wel eens willen horen. Dus Jaap, wat doe jij met 7 miljoen op de bank? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 - 09:27 schreef FR-Henk het volgende:Joh, ik zou zijn uitleg wel eens willen horen. Dus Jaap, wat doe jij met 7 miljoen op de bank? "mijn middelvinger opsteken naar Troost natuurlijk" |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Troost loopt rond met zonnekoeker |
|
|
|