|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 18:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En weer stond na die corner de achterste linie in no-time op de eigen 16. Vrijwillig. Ja, want ze zijn bang |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 18:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En weer stond na die corner de achterste linie in no-time op de eigen 16. Vrijwillig. Als ze er al weggeweest waren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is echt de meest schandalige pot die ooit door Feyenoord in de Kuip gespeeld is. Gewoon 83 minuten 0 inzet en beleving . En een chaotische tactiek die alleen door een ei bedacht kan zijn. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Stop maar met Stam hij heeft het niet spelers doen maar wat. Gaan we eindelijk all-in heb je een partij pech 6 kansen die moeten hangen. Senesi is echt niet slecht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
helemaal koekkoek
schandalig hoe het gaat, slechtste seizoen ever dusver, nog erger dan 2010 waarschijnlijk. ongelooflijk met deze spelers moet je minstens gio resultaten kunnen halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 18:39 schreef igor korneev het volgende:helemaal koekkoek schandalig hoe het gaat, slechtste seizoen ever dusver, nog erger dan 2010 waarschijnlijk. ongelooflijk met deze spelers moet je minstens gio resultaten kunnen halen. Eens al mag Fer Vilhena zijn veters nog niet strikken. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Karsdorp weer bij dat tegendoelpunt. Krijg toch de tyfus. Voor de rest, alles armoedig muv Sinisterra. En die was in de afronding ook niet best.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2019 door Alexmem -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Stam wil met een middenvelder met de punt naar achter hij snapt het niet echt niet. Het is een tactische onbenul. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T probleem blijft bestaan. Te traag in de opbouw, want niemand aanspeelbaar en de linies zijn zo groot daar kan een drumband tussen marcheren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 18:43 schreef Positivo het volgende:Stam wil met een middenvelder met de punt naar achter hij snapt het niet echt niet. Het is een tactische onbenul. Zo stonden ze niet, stonden zonder punt, er was geen enkele middenvelder die bijsloot, ja bij t doelpunt, maar er kwam bijna geen middenvelder in scoringspositie. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ganzen droomvlucht formatie |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 18:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Zo stonden ze niet, stonden zonder punt, er was geen enkele middenvelder die bijsloot, ja bij t doelpunt, maar er kwam bijna geen middenvelder in scoringspositie. Fer en Toornstra stonden echt 20 meter voor de middellijn. Waarom laat ze het achterin gewoon uitzoeken alle afvallende ballen verlies je. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens met Perez en Berghuis. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Fer had rood kunnen hebben... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben t eens met mezelf, geen lijn te ontdekken en hopeloos kut.
En nul aanknopingspunten dat t dit seizoen nog wat gaat worden |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
wat dan @geill
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Berghuis zei dat hij kut speelde...dus eens.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis ziet onvoldoende samenwerking. Dat is een teken aan de wand.
Perez heeft het over een verdediging die de bal veel te traag vooruit speelt.
En de middellijn wordt niet eens opgezocht. Deze verdediging is angstig. En Jaap kijkt het aan en doet niets bijzonders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wie legt mij uit waarom de twee centrale nog steeds naast Vermeer staan?
Wat was dit een armoedige wedstrijd zeg, echt ongekend.
Exit Jaap, dit komt niet meer goed |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
nee stam is toevallig vandaag bezweken voor de kritiek die er was en alsnog geluisterd. tapia eruit,senesi erin,burger en kocku .
ergens maar goed ook, dan weten we nu dat we nog even achter onze oren moeten krabben of we tapia nu wel willen dumpen, want minder is hij ook niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee met Tapia ging het goed hahahahahaha |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 18:59 schreef igor korneev het volgende:nee stam is toevallig vandaag bezweken voor de kritiek die er was en alsnog geluisterd. tapia eruit,senesi erin,burger en kocku . ergens maar goed ook, dan weten we nu dat we nog even achter onze oren moeten krabben of we tapia nu wel willen dumpen, want minder is hij ook niet Spelers zijn onzeker weten het niet. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
@mmm nee. nou ja een paar keer zonder ook niet goed
maar als het zo doorgaat hebben we van de winter een nieuwe trainer, laat die maar opnieuw kijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De selectie heeft veel kwaliteit, maar Jaap's tactiek past niet. Snelle spelers achterin, moet je toch veel hoger durven spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoor net Jaap , echt niet te volgen . Perez snapt er ook geen ruk van. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 19:02 schreef igor korneev het volgende:@mmm nee. nou ja een paar keer zonder ook niet goed maar als het zo doorgaat hebben we van de winter een nieuwe trainer, laat die maar opnieuw kijken Kan beter nu afscheid nemen pak je verlies. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beter materiaal dan Gio afgelopen seizoen.
Jaap moet zich schamen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We staan gewoon fucking 10de . |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
2010 dalijk 10-0 verliezen van de neuzen en de boel ontploft |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Gelukkig heb ik volgende week iets te doen. Weet nog niet wat. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stof is gedaald, Feyenoord had gewoon een doelpunt moeten zetten bij de kansen. Stam had Berghuis, Koczu,moeten wisselen, Jurgensen liep overal maar niet in de spits. Kortom ik weet het niet meer. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het wordt er maar niet beter op en Toon van Bodegom moet echt gaan ingrijpen. Willem van Hanegem zei vorige week al dat Feyenoord schoon schip had moeten maken en dat moet echt nu eens gaan gebeuren. De scouting is al jaren niets en treedt als directie dan ook eens op en zet het mes er dan ook eens een keer scherp in. De club glijdt steeds verder af en we hebben al eens een keer 10-0 van PSV verloren en na de E.L.wedstrijd donderdag spelen we tegen Ajax in Amsterdam. Vandaag tegen Heracles was het niet veel en tegen Ajax na de E.L. wedstrijd donderdag, kun je er de klok op gelijk zetten dat het ook weer niets wordt. Wat een groot drama is het weer vandaag en na al die jaren wordt het er niet beter op en Jaap Stam is hier niet schuldig aan, maar het wanbeleid van de directie al jarenlang.Willem van Hanegem ziet waar de pijnpunten zitten en wat mij betreft Willem je hebt volledig gelijk. Robert Eenhoorn als algemeen directeur en Max Huiberts als technisch directeur.Optreden van Toon van Bodegom is bittere noodzaak. Grijp in !!!!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Supporters bleven er wel achter staan gisteren.
Kan dat ook weer van het lijstje. Werd er qua spel niet beter van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoeveel waren er eigenlijk, is dat misschien de reden dat dit sfeertje weer overheerste?
Natuurlijk prima dat ze er achter gingen staan en dat viel me zeker ook op. Je zag Feyenoord ook steeds weer gaan hierdoor, fuck de tering dat ze de kansen niet beter af maakten, dan had er weinig aan de hand geweest en Heracles gewoon gebroken geweest. Ik heb er geen woorden voor hoe ze nu de verdediging aan het afbreken zijn, t’s niet direct dat. Ga eens beter met je kansen om en verpruts een niet zo veel ballen op het middenveld, hierdoor ga je achter de feiten aanlopen. De tweede helft ging het dan daarin wat beter, maar maak dan ook 2 a 3 goals wat had gekund. Nee je kon er op wachten dat je een tegendoelpunt kreeg en hiermee het zelfvertrouwen van spelers weer een geweldige deuk heeft opgelopen.
Ik vind dit echt zo jammer dit, maar top dat de Feyenoorder achter zijn team stond en bleef staan en ook ik kom woorden te kort om een panklare oplossing hiervoor aan te dragen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Net zoveel als de laatste weken, 37.000 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was nog niet klaar MMM, broeide toch in eens van alles op in mijn kop :) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
12 open kansen missen is ook een gave ook al is het spel slecht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Goals creëren zelfvertrouwen, daardoor alleen al een heel anders spelend geheel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha zag het.
Het probleem is en blijft al jaren dat Feyenoord voetballend gigantisch achterblijft. Kijk eens een potje van clubs als Emmen of Heracles, dat ziet er voetballend vaak beter uit dan bij ons..
Verbaasd mij echt al jaren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik had na afloop een pleuris bui. Ben naar huis gegaan en mijn bed ingedoken met een rot gevoel. Senesi was een teleurstelling, de enige lichtpuntjes waren Sinisters, en je gelooft het niet maar Narsingh viel goed in vooral op zijn echte positie op de flank vond ik goed. Maar voor de rest pfffffffff en nu weer praatgroepen op 1908 ? Naar buiten met die zooi in de regen trainen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Narsingh viel dramatisch in. Die kans moet er sowieso in en frommelde verder maar wat.
1 goede voorzet op Jorgensen en dat was het.. |
|
|
|