BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 03 september 2020 - 19:59   quote  deeplink  
Wat een fijn interview.

Inderdaad kappen met die flauwe kul over ‘typische Feyenoord-speler’ want werkt hard. Bullshit. Goede voetballers moet je hebben
van geil
 van geil - donderdag 03 september 2020 - 20:04   quote  deeplink  
Beste TD ooit.
kenny
 kenny - donderdag 03 september 2020 - 20:23   quote  deeplink  
inderdaad mee eens , we moeten scouten op goede voetballers ipv dravers , hoop dat ie de jeugdopleiding ook tegen het licht gaat houden , waarom breken er bij ons nooit toptalenten door ??
ben wel blij met arnesen , eindelijk eens een TD met visie en beleid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2020 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2020 - 08:30   quote  deeplink  
Wat ik leuk vind om te lezen, is dat heel veel standaard zure Feyenoord-supporters m nu alweer afbranden vanwege de selectie die er nu staat. Terwijl die 1. nog niet compleet is en 2. nog geen wedstrijd competitief gespeeld hebben en 3. neergezet is met een bijna lege portemonnee.

Merk dat vooral het aantrekken van Diemers en Linssen hem heel kwalijk genomen wordt. Dat is de erfenis van de bord-op-schoot-scouting van zijn voorganger. Terwijl feitelijk deze spelers misschien wel de best presterende spelers waren buiten de Top 5. En betaalbaar. Maar omdat blijkbaar je tegenwoordig niets meer uit eigen land mag halen, terwijl dit decennia lang heel normaal was, is dit nu opeens een issue.

De drang naar kortetermijnsucces is groter dan het kunnen kijken naar de lange termijn.

Mensen nemen hem ook kwalijk dat hij zegt dat er geld nodig is om gelijkwaardig succesvol te zijn als PSV. Maar men leest dan niet verder, want ook dit gaat om succes op korte termijn. Dan is een financiële injectie nodig. Succes op de lange termijn kost dus tijd en daar is nu het beleid op gebaseerd. Doorstroming vanuit O21 en gerichte aankopen voor het eerste. Maar TOP-aankopen, daar hebben we t budget nog niet voor. Dus t zijn spelers die daaronder zitten, die hopelijk TOP worden en veel geld gaan opleveren, of een directe versterking zijn op t niveau van de huidige selectie.

Ik vind dit echt een hele fijne ontwikkeling.
MMM
 MMM - vrijdag 04 september 2020 - 09:27   quote  deeplink  
Diemers en Linssen hadden niet gehoeven van mij maar Frank zit helaas met de puinhopen van van Geel opgescheept waardoor er weinig mogelijk is. Destijds zei ik al dat dat jaren ging duren voordat we dat achter ons kunnen laten.

Arnesen de tijd gunnen en kijk wat hij kan gaan doen als er straks hopelijk wél geld is. Vooralsnog ben ik blij met hem, ook hoe hij naar buiten treed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2020 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2020 - 09:53   quote  deeplink  
Volgend jaar zul je wel al resultaat moeten hebben met een Senesi bijvoorbeeld als deze niet nu al weggaat. Probleem is dat prestaties dit jaar dan wel nodig zijn, om de prijs op te drijven.

met ons geluk gaan onze cashcows waarschijnlijk weer stuk of raken in een vormcrisis
kenny
 kenny - vrijdag 04 september 2020 - 10:11   quote  deeplink  
zoals stylzz ook al zegt knap wat arnesen in korte tijd al heeft bereikt , met echt 0,0 in kas toch 2 elftallen op peil weten te brengen , diemers en linssen hadden van mij ook niet gehoeven , toch zie en denk ik dat diemers wel aan gaat pikken , linssen laat het gewoon nog niet zien een versterking te zijn maar het is nog te vroeg om nu al te oordelen , ben ook blij met dickie die het uiterste uit deze groep weet te persen

het is daarom ook belangrijk een goede ervaren trainer aan te stellen na dickie , stel je weer een onervaren trainer aan en het mislukt worden de cashcows zeker minder waard , het risico dat je elftal niet gaat draaien is dan te groot waardoor je niet alleen dat jaar weer weggooit maar ook de waarde op het veld minder wordt
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2020 - 10:20   quote  deeplink  
Kan een onervaren man zijn, maar dan moet je een mentor hebben ernaast. Dan is dat geen probleem.
kenny
 kenny - vrijdag 04 september 2020 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2020 - 10:20 schreef Stylzz het volgende:
Kan een onervaren man zijn, maar dan moet je een mentor hebben ernaast. Dan is dat geen probleem.
lekker logisch ook , een trainer zonder ervaring aanstellen die dan een leermeester ernaast nodig heeft
is heel gebruikelijk zie alle topclubs hetzelfde doen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2020 - 11:49   quote  deeplink  
Inderdaad logisch. En ja, dat gebeurt vaak.
VVout
 VVout - vrijdag 04 september 2020 - 16:59   quote  deeplink  
Dat er nu al mensen zijn die hem afbranden vind ik echt totaal ongelofelijk. Net zo als er stempels gedrukt worden op spelers i.p.v. er eerst eens achter te gaan staan en met zijn alle van het beste uit gaan. Als we als legioen er de schouders niet onder zetten ontbreekt ze dat wat het verschil kan maken en wees eerlijk, heb in tijden een niet zo begrijpelijke visie gehoord met een logische onderbouwing dan die van Frank mannen.
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 04 september 2020 - 17:06   quote  deeplink  
Eens
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2020 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2020 - 16:59 schreef VVout het volgende:
Dat er nu al mensen zijn die hem afbranden vind ik echt totaal ongelofelijk. Net zo als er stempels gedrukt worden op spelers i.p.v. er eerst eens achter te gaan staan en met zijn alle van het beste uit gaan. Als we als legioen er de schouders niet onder zetten ontbreekt ze dat wat het verschil kan maken en wees eerlijk, heb in tijden een niet zo begrijpelijke visie gehoord met een logische onderbouwing dan die van Frank mannen.
Zal altijd verschil blijven die Kubus van ajaks scoort 14 doelpunten uit 57 wedstrijden in een of andere shit league en is een verlosser, die van ons kunnen er standaard niks van
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 september 2020 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2020 - 08:30 schreef Stylzz het volgende:
Wat ik leuk vind om te lezen, is dat heel veel standaard zure Feyenoord-supporters m nu alweer afbranden vanwege de selectie die er nu staat. Terwijl die 1. nog niet compleet is en 2. nog geen wedstrijd competitief gespeeld hebben en 3. neergezet is met een bijna lege portemonnee.

Merk dat vooral het aantrekken van Diemers en Linssen hem heel kwalijk genomen wordt. Dat is de erfenis van de bord-op-schoot-scouting van zijn voorganger. Terwijl feitelijk deze spelers misschien wel de best presterende spelers waren buiten de Top 5. En betaalbaar. Maar omdat blijkbaar je tegenwoordig niets meer uit eigen land mag halen, terwijl dit decennia lang heel normaal was, is dit nu opeens een issue.

De drang naar kortetermijnsucces is groter dan het kunnen kijken naar de lange termijn.

Mensen nemen hem ook kwalijk dat hij zegt dat er geld nodig is om gelijkwaardig succesvol te zijn als PSV. Maar men leest dan niet verder, want ook dit gaat om succes op korte termijn. Dan is een financiële injectie nodig. Succes op de lange termijn kost dus tijd en daar is nu het beleid op gebaseerd. Doorstroming vanuit O21 en gerichte aankopen voor het eerste. Maar TOP-aankopen, daar hebben we t budget nog niet voor. Dus t zijn spelers die daaronder zitten, die hopelijk TOP worden en veel geld gaan opleveren, of een directe versterking zijn op t niveau van de huidige selectie.

Ik vind dit echt een hele fijne ontwikkeling.
Waar wordt Arnesen afgebrand? Nog nergens gelezen namelijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 september 2020 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2020 - 18:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waar wordt Arnesen afgebrand? Nog nergens gelezen namelijk.
Het afvalputje dat Twitter heet
kenny
 kenny - vrijdag 04 september 2020 - 20:24   quote  deeplink  
denk dat iedereen wel tevreden met arnesen is , over spelers mag toch gediscussieerd worden daar is dit forum toch ook voor
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 september 2020 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2020 - 20:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Het afvalputje dat Twitter heet
Ow, oninteressant.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 september 2020 - 07:12   quote  deeplink  
Klein verschil is dat Arnesen niet hoeft te verkopen om gezond te blijven.
Dat was onder van Geel anders grotendeels
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 september 2020 - 08:07   quote  deeplink  
Ach ja, miniem verschil.
MMM
 MMM - zaterdag 05 september 2020 - 09:18   quote  deeplink  
Doelen we dan op het seizoen na het kampioenschap waar hij 30 miljoen de sloot in gedonderd heeft aan alleen maar KUT spelers?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 september 2020 - 09:30   quote  deeplink  
Wat wil jij onthouden?
VVout
 VVout - zaterdag 05 september 2020 - 09:55   quote  deeplink  
En wat wil je liever vergeten.
MMM
 MMM - zaterdag 05 september 2020 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2020 - 09:30 schreef FR-Henk het volgende:
Wat wil jij onthouden?
Dat we door van Geel weer in de shit zitten. Tientallen miljoenen uitgegeven aan kut spelers.
pat
 pat - zaterdag 05 september 2020 - 10:40   quote  deeplink  
of dat we ondanks dat feit met veel minder nu, moet nog wel uitkomen, een hele andere weg hebben ingeslagen?

frank is een goeie
kenny
 kenny - zaterdag 05 september 2020 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2020 - 10:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat we door van Geel weer in de shit zitten. Tientallen miljoenen uitgegeven aan kut spelers.
met mmm eens hoor , v geel heeft er voor gezorgd dat we in deze huidige situatie zitten , moet ik zeggen dat sintersjaak het vorig jaar ook niet best heeft gedaan
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 september 2020 - 12:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat kan, laatste jaren waren niet goed.
Maar je kunt ook onthouden dat hij vanaf 2011 Feyenoord mee uit de shit heeft helpen opbouwen. Tot aan landskampioenschap toe.
Feit.

En Arnesen begint met mooie visie.
Andere tijd, andere td.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 05 september 2020 - 13:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Net als iedere TD, zat ie er net te lang
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 05 september 2020 - 13:05   quote  deeplink  
Hij is 2 jaar te lang gebleven maar een iedere TD maakt fouten, een grote fout was toen ze voor de 2de keer konden instappen in de kkd heeft hij dit nagelaten om wat voor reden dan ook.
En voor van Bronckhorst geld die eerste regel ook had na het kampioenschap ook moeten opstappen.!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2020 - 14:12   quote  deeplink  
Alsof je een trainer gaat ontslaan die net kampioen is geweest met het elftal..
ar
 ar - zaterdag 05 september 2020 - 14:35   quote  deeplink  
Nee, in goed overleg heet dat hé :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 september 2020 - 14:52   quote  deeplink  
A juist
pat
 pat - zaterdag 05 september 2020 - 15:24   quote  deeplink  
hoe dan ook moet je natuurlijk niet NU al een oordeel klaar hebben. Het is natuurlijk ook niet zo dat sjaak troost, want zo heet de beste man, alles fout heeft gedaan. de houding t.o.v. tapia was een echte rotterdamse reactie en dat arnesen dat heel anders zou hebben aangepakt heeft natuurlijk alles met de ervaring te maken.

de gkl heeft ook prachtige dingen laten zien, maar het voornaamste van al de bovenstaande voorbeelden is wat ze allemaal gemeen hebben met elkaar:

dit is omdat ze het reeds hebben gedaan. frank arnesen moet nog beginnen en als hij weg is zullen we daar ook weer jaren over gaan klagen wat hij wel allemaal fout hebt gedaan. Ik was erg blij met van geel maar ook dat ging over maar ik stat er nietzo in als vele hier, tis wat overtrokken vind ik eigenlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 05 september 2020 - 17:45   quote  deeplink  
Van Geel heeft 6 jaar goed werk verricht.
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 september 2020 - 09:13   quote  deeplink  
Frank Arnesen vindt dat er het één en ander moet veranderen in de voetbalwereld. Het is technisch directeur Frank Arnesen opgevallen dat Ajax er steeds met de beste spelers vandoor gaat. Iets waar spoedig verandering in moet komen.

Arnesen wil gaan investeren in de jeugdopleiding van Feyenoord. "Simpel: om het niveau omhoog te krijgen. We hadden bij Chelsea zestig jeugdspelers, van wie er zes international waren. Toen ik wegging waren er zes géén international. We moeten openstaan voor dat soort jongens, omdat ze dingen met zich meebrengen die wij zelf niet hebben. Met alleen maar Rotterdammers redden we het niet."

"Ieder jaar gaan de beste spelers naar Ajax. Dat moet stoppen! Ajax zelf raakt nauwelijks spelers kwijt. Waarom niet? Doordat ze zorgen voor kwalitatief goede selecties en ze hun talenten beter belonen. Bij Feyenoord kreeg iedereen in de jeugd hetzelfde salaris en daarmee zijn we dus ook gestopt. We belonen nu naar talent, potentie en prestatie, zoals het hoort."
busio
 busio - zondag 06 september 2020 - 10:20   quote  deeplink  
eindelijk is iemand met wat voetbal visie
van geil
 van geil - zondag 06 september 2020 - 17:30   quote  deeplink  
Denkt niet aan eigen en korte termijn belang.
Maar op langere termijn voor de club.
Verder is hij open en duidelijk naar de pers ( dus ik denk ook, logischerwijs naar de spelers, stafleden etc)
Vakman en een prima persoonlijkheid met veel voetbalkennis.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 oktober 2020 - 11:07   quote  deeplink  
Huidige staat van de selectie:
If you pay peanuts, You get monkeys.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 oktober 2020 - 11:47   quote  deeplink  
4 miljoen voor een spits met zwaar ondermaatse techniek vind ik geen peanuts.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 oktober 2020 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2020 - 11:47 schreef FR-Henk het volgende:
4 miljoen voor een spits met zwaar ondermaatse techniek vind ik geen peanuts.
Dat is onkunde.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 31 oktober 2020 - 12:23   quote  deeplink  
Ik vond VI de kern van het probleem aansnijden.
Je mist je gehele as. Frank zo door blijven gaan , je hebt onder 21 goed versterkt ( toekomst visie waar veel forum leden over liepen te gillen ) Antonucci is vasrgelegd speelt goede wedstrijden bij Volendam , ik denk dat je met je weinige budget nog meer in de 1 ste divisie moet vastleggen, dat is dan nog betaalbaar en er zal er best wel miskopen bijzitten maar ja.
Sommige forum leden begrijpen nog steeds niet dat er geen geld is, en reageren vanuit teleurstellingen ( dat doe ik ook )
Maar ik zie visie
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 31 oktober 2020 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2020 - 11:07 schreef Stylzz het volgende:
Huidige staat van de selectie:
If you pay peanuts, You get monkeys.
ja dat is heel netjes omschreven helemaal mee eens.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 31 oktober 2020 - 13:31   quote  deeplink  
If you train young monkeys, You get strong and trained monkeys how can do magic.

Wat een cliche, wat wisten we nog niet aan aankopen zonder geld ?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 oktober 2020 - 14:03   quote  deeplink  
De vraag is of je die aankopen dan moet doen, of dat geld echt in de toekomst stoppen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 31 oktober 2020 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2020 - 14:03 schreef Stylzz het volgende:
De vraag is of je die aankopen dan moet doen, of dat geld echt in de toekomst stoppen.
Met dit team wordt je 3 of 4.
Echter het verschil met het verleden is dat je nu onder 21 en en speler hebt in de kk divisie die door kunnen komen.
Niet uit eigen jeugd maar gewoon vastgelegd , dat er iets heel goed tussenzit moeten we afwachten. Maar er zit nu echt iets achter wat potentie zou kunnen hebben
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 01 november 2020 - 19:34   quote  deeplink  
Hebben we geen betere rechtsback rondlopen dan Nieuwkoop (Geertruida)? Dit is toch echt 2 keer niks! Wanneer er in de jeugd niks rondloopt zul je echt op zoek moeten naar een ander. Nieuwkoop heeft de kans nu toch echt wel gehad en niet gepakt. Door selecteren aub.
piet de paler
 piet de paler - zondag 01 november 2020 - 19:42   quote  deeplink  
Kort antwoorrd NEE
Er loopt onder 21 wat rond maar als je geen GELD hebt kost dat tijd.
En dat heet lange termijn VISIE, daar hebben we om geroepen, er was geen visie voor de lange termijn. Dat is er nu wel
kenny
 kenny - dinsdag 01 december 2020 - 13:19   quote  deeplink  
die arnesen zal toch niet zo dom zijn om die kuyt aan te gaan stellen voor volgend seizoen ??? , ik mag hopen van niet pffff , wil niet helemaal alles afzagen wat arnesen doet maar zijn aankopen linssen , diemers , conte , bozenik en teixera kunnen nou ook niet bepaald overtuigen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 december 2020 door kenny --
MMM
 MMM - dinsdag 01 december 2020 - 13:48   quote  deeplink  
Dick Advocaat lijkt bezig te zijn aan zijn laatste maanden bij Feyenoord. Volgens Voetbal International is technisch directeur Frank Arnesen al druk bezig met volgend seizoen en bouwt de Deen aan een nieuw elftal. Ook moet er een nieuwe koers gaan varen in De Kuip en past Advocaat niet in de plannen.

Intern wordt Dirk Kuyt wel betrokken bij de plannen voor volgend seizoen.
MMM
 MMM - dinsdag 01 december 2020 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 13:48 schreef MMM het volgende:
Dick Advocaat lijkt bezig te zijn aan zijn laatste maanden bij Feyenoord. Volgens Voetbal International is technisch directeur Frank Arnesen al druk bezig met volgend seizoen en bouwt de Deen aan een nieuw elftal. Ook moet er een nieuwe koers gaan varen in De Kuip en past Advocaat niet in de plannen.

Intern wordt Dirk Kuyt wel betrokken bij de plannen voor volgend seizoen.
Dirk Kuyt, te bizar voor woorden. Arnesen zit met de erfenis van van Geel in deze.

En maar mensen die blijven zeggen dat van Geel het zo goed achtergelaten heeft.
VVout
 VVout - dinsdag 01 december 2020 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 13:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Dirk Kuyt, te bizar voor woorden. Arnesen zit met de erfenis van van Geel in deze.

En maar mensen die blijven zeggen dat van Geel het zo goed achtergelaten heeft.
Met één ding heeft Kuyt ontegenzeggelijk gelijk. Het moet professioneler!

Hiermee geeft hij gelijk ook zelf aan dat je Kuyt niet kan gaan laten aanmodderen als hoofdtrainer, die zal zich eerst moeten gaan bewijzen en de nodige ervaring opdoen. Hij ontkent het nog, maar misschien gewoon Wimpie er als hoofdtrainer er bij halen en Kuyt en de Wolf er naast. Wat te doen met Petrovic, t's aardig rustig rondom hem, maar eigenlijk kan ik hem slecht peilen op het moment.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

0.0136809