|
|
FR-Henk
|
|
|
En Patricia Paay om het gras te sproeien. Tering, mensen verzinnen ook alles. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We mogen overigens inmiddels wel concluderen dat Arnesen nog geen gelukkige hand heeft met zijn aankopen. Nu geloof ik wel in zijn visie en hij zit er nog niet lang. En met een lege portemonnee is het niet makkelijk. Allemaal waar. Maar toch, tis niet alleen Dickie. Op sommige posities mis je specifieke kwaliteiten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 19:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We mogen overigens inmiddels wel concluderen dat Arnesen nog geen gelukkige hand heeft met zijn aankopen. Nu geloof ik wel in zijn visie en hij zit er nog niet lang. En met een lege portemonnee is het niet makkelijk. Allemaal waar. Maar toch, tis niet alleen Dickie. Op sommige posities mis je specifieke kwaliteiten. Dab komt ook voor een groot deel op het neerzetten van de poppetjes en de verouderde eenzijdige speelwijze |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 19:11 schreef van geil het volgende:[..] Dab komt ook voor een groot deel op het neerzetten van de poppetjes en de verouderde eenzijdige speelwijze Voor een deel zeker. Maar die mensen die hij heeft gehaald, daarvan valt hun inbreng nog niet mee. Al lijkt Balde een goede deal. En een aantal spelers is ontegenzeggelijk voor de toekomst gehaald. Iemand als Antonucci kan zich komend seizoen gaan bewijzen natuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou Frank, kan je de knuppel niet ff door het hok halen. Dit kan echt niet! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
eens feyenoord moet ingrijpen , morgen de zoveelste praatsessie met de spelersgroep pffff dit gaat wederom niet uithalen , zo door aanmodderen is feyenoord onwaardig , het is toch overduidelijk dat advocaat deze groep niet aan de praat krijgt , er zit veel teveel scheef en onvrede in deze groep en daar is advocaat voor verantwoordelijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, dat zou slim zijn. Mensen ontslaan terwijl je niet eens geld hebt om anderen aan te trekken.
Zolang er geen schip met geld binnen komt...... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is zeker niet slim om zo door te gaan , play offs staan voor de deur voor europees voetbal , zo door gaan kan je net zo goed bedanken voor de play offs |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kijk, als je geen geld hebt om te halen houdt het op, maar als je een jongen als 'Van den Berg' (jong ventje rood haar, debuteerde op zijn 17de bij PEC, is inmiddels naar england) niet opmerkt, terwijl dat de hele wereld direct ziet dat hij best eens goed zou kunnen worden, heb je zitten slapen. Dat hoort een technisc directeur toch te zien, vooral omdat zo'n jochie niet duur kan zijn en je het gebrek aan geld toch ergens moet compenseren. Hetzelfde ge!ldt voor Hoogms. Die hadden ze direct moeten halen. Wanbeleid? Hoeft natuurlijk niet, maar als je niet lang erna Spajic moet huren, die ook nog eens door Botje uit de basis gespeeld wordt die op zijn beurt eigenijk al vervangen had moeten worden, heb je wat mij betreft wel gefaald.
Dit kunnen we Arnesen niet aanrekenen, maar hij moet wel aan de bak, want anders is het over een sluiten. Dan gaat Feyenoord naar de kloten, failliet, over en sluiten.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zou vreselijk zijn, maar Feyenoord kan beter failliet gaan dan gedoemd zijn tot het spelen in de marge de komende decennia |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2021 - 20:53 schreef Arie.Klooster het volgende:Ja, dat zou slim zijn. Mensen ontslaan terwijl je niet eens geld hebt om anderen aan te trekken. Zolang er geen schip met geld binnen komt...... Soms is er gewoon een grens en moet je dingen doen waarvan je denkt omg. Uiteindelijk is dat alleen beter dan de ogen sluiten en met een stuk frustratie opgescheept te blijven zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Was die ontslagen krijg je weer dat je met die paar wedstrijden toch je trainer niet ontslaat...
Ze zijn hiermee gewoon te laat en ik vind het echt onnodig dat dick op deze manier weggaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had je dat ook gevonden als hij 40 was geweest?
Zijn we hier voor Feyenoord of om Dick een waardig afscheid te geven dus geen ontslag? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad , het gaat om feyenoord niet om dickie zo'n leuk afscheid te geven , hij heeft zelf het grootste deel van de selectie in de media afgezeken en dan vind hij het gek dat ze niet door het vuur gaan volgende week gaat hij alsnog de deur uit dit is niet tegen te houden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2021 - 15:13 schreef MMM het volgende:Had je dat ook gevonden als hij 40 was geweest? Zijn we hier voor Feyenoord of om Dick een waardig afscheid te geven dus geen ontslag? Schei toch uit. Als spelers hun bek niet open trekken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar zijn werknemers niet voor om in gewone bedrijfstermen te blijven. De directie is er om t management te beoordelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2021 - 17:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Daar zijn werknemers niet voor om in gewone bedrijfstermen te blijven. De directie is er om t management te beoordelen Anno 2021 gaat dat regelmatig anders. Bewerken gaat vaak off the record. Zeker ook als het deel uitmaakt van de in gang zijnde bedrijfscultuur. En dat zou hier zo maar eens het geval zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Misschien kan Dick ook eens in de spiegel kijken? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Om zijn haar te kammen, vind ie wel best zo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dick heeft nooit een spiegel gehad. Was allang duidelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is wel erg dat zo een succesvolle trainer zo afgemaakt wordt. Ik schaam mezelf daarvoor, hij heeft op EK,WK s gestaan kampioen geworden met diverse ploegen. Wat zijn we op dit forum toch wijs............... En hoe hebben we hem toegejuicht op dit forum en hoe verguisen we hem nu. Iets om trots op te zijn ?
Even voor de lange teentjes ik zeg WE
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 mei 2021 - 12:43 schreef piet de paler het volgende:Het is wel erg dat zo een succesvolle trainer zo afgemaakt wordt. Ik schaam mezelf daarvoor, hij heeft op EK,WK s gestaan kampioen geworden met diverse ploegen. Wat zijn we op dit forum toch wijs............... En hoe hebben we hem toegejuicht op dit forum en hoe verguisen we hem nu. Iets om trots op te zijn ? Even voor de lange teentjes ik zeg WE Oké eens, Punt is wel, dat je dan niet automatisch immuum bent van kritiek ofzo. Of ineens nooit geen ongelijk kan krijgen, niet in je wisselbeleid, je kritiek, je randzaken, je opstellingen, je handelwijze, je media optreden, je klagen om spelers. Daarbij bovenop publiekelijk je spelers laten vallen.
Het maakt je wel meer verantwoordelijk voor het zooitje, dat wel! Want zeg nou zelf, zo'n fanatieke wereldklasse coach moet dit toch allemaal beter aanpakken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou nou, toen ie oranje onder zijn hoede had vond ik het ook niet om naar huis te schrijven. Het liep toen ook aardig mis na de successen onder Rinus toen Dickie het stokje over naam. Ver daarna met een stug systeem nog wel aardig gepresteerd, maar nooit sprankelend voetbal gezien met hem.
Ja ik was best enthousiast toen hij naar Feyenoord kwam omdat ik dacht dat met de spelersgroep die voorhanden was er hiermee het uiterste mogelijk was en dat liep ook best wel aardig.
Tot de winterstop dit seizoen eigenlijk, de spelers begonnen te morren en het zwelt steeds meer aan. Elke keer wordt de boel weer strak gestreken en wat moet je, laat het seizoen in godsnaam snel afgelopen zijn.
Dickie bedankt dat je deze ondankbare klus met je enthousiasme voor Feyenoord hebt aangepakt en dat van ADO, kudt kabouter het zal wel.
Succes Dickie met je pensioen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je kan ook noemen, Landkampioen in Rusland, ver gekomen met oranje en noem maar op. Ik blijf erbij de labbekakken zijn de spelers, kom op jongens toch totaal geen inzet en minachting naar ons supporters of niet? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 mei 2021 - 12:43 schreef piet de paler het volgende:Het is wel erg dat zo een succesvolle trainer zo afgemaakt wordt. Ik schaam mezelf daarvoor, hij heeft op EK,WK s gestaan kampioen geworden met diverse ploegen. Wat zijn we op dit forum toch wijs............... En hoe hebben we hem toegejuicht op dit forum en hoe verguisen we hem nu. Iets om trots op te zijn ? Even voor de lange teentjes ik zeg WE Als iemand niet meer presteert dan moet iedaarop afgerekend worden. Advocaat is geen slechte trainer, wel één met beperkte houdbaarheid. Met nagenoeg dezelfde spelers lang ongeslagen gebleven.
Dus ligt het dan uitsluitend aan de spelers? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja , op het veld moeten mensen opstaan, die de boel neerzetten, en motiveren. Voor de beeldspraak een generaal maakt de plannen. En hoe slecht de plannen ook zijn de soldaten in het veld moeten dit uitvoeren met alles wat je in huis hebt. En mensen die niet willen moeten in het veld een motivatie schop krijgen. Ik zeg niet dat hij geen schuld heeft, maar kom op heb je ze zien wandelen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 mei 2021 - 17:43 schreef piet de paler het volgende:Je kan ook noemen, Landkampioen in Rusland, ver gekomen met oranje en noem maar op. Ik blijf erbij de labbekakken zijn de spelers, kom op jongens toch totaal geen inzet en minachting naar ons supporters of niet? Heb je ze wel eens zien spelen toen, alla Chelsea met de dubbeldekker voor de goal met van die grote beulen achterin. Gewoon antivoetbal als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben wij ooit de spelers gehad de laatste jaren die aanvallend en oogstrelend konden spelen. Van een trekpaard maak je nooit een dressuurpaard. Maar als trekpaard kun je er wat mee. Jaap Stam werd door dezelfde forum genoten afgemaakt , en die wilde aanvallend voetbal toch .....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je op een andere manier traint en instelt is er ook geen progressie in die richting. Tegen ADO bijv. scoren 2 van de 3 spitsen en hadden er met Prato ook goed 3 kunnen zijn. Waarom zou je dan geen spitsen gebruiken. Waarom gebruik je Haps niet als back als Malacia gepowerd in de eerste helft als wissel. Waarom gebruik je Teixera of Jorgensen niet als 10 en speel je met de punt naar voren. Ik kan zo een paar dingen dus opnoemen waar ik grote vraagtekens bij heb en Diemers is vanaf het begin wel een hele grote! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je vond Diemers anders wel een goeie aankoop...
Maar goed, je leest wel vaker hier op het forum "Ik zag van begin af aan dat het niks is." En zelden leest: "Ik zat verkeerd, ik heb mij vergist, is beter/slechter dan ik dacht."
Heeft z'n charme. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 mei 2021 - 21:36 schreef FR-Henk het volgende:Je vond Diemers anders wel een goeie aankoop... Maar goed, je leest wel vaker hier op het forum "Ik zag van begin af aan dat het niks is." En zelden leest: "Ik zat verkeerd, ik heb mij vergist, is beter/slechter dan ik dacht." Heeft z'n charme. De gok hem aan te kopen is een keuze. Iemand blijven opstellen die niets brengt, vind ik ergerLijk. Ook in een ander systeem zie ik het hem niet doen, jammer genoeg niet nee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach ja, nieuwe spelers altijd een periode gunnen om 'op gang' te komen. Denk aan Karsdorp. Nu pas een revelatie bij AS Roma.
Diemers komt uiteindelijk te kort om aan een hoger niveau te voldoen. Dat oordeel kun je pas echt vellen na een langere periode. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we ze levenslang geven en dan oordelen . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst aan de galg en dan oordelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sommige zitten nog steeds te wachten dat Jorgensen een Messi wordt. Het zit er gewoon niet in helaas. Maar we zien wel wie Ar(ne) gaat opstellen volgend seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 mei 2021 - 22:29 schreef FR-Henk het volgende:Ach ja, nieuwe spelers altijd een periode gunnen om 'op gang' te komen. Denk aan Karsdorp. Nu pas een revelatie bij AS Roma. Diemers komt uiteindelijk te kort om aan een hoger niveau te voldoen. Dat oordeel kun je pas echt vellen na een langere periode. Dat oordeel kan ik nu al vellen. Hele slechte speler die in alles tekort komt.
Ik hoop dat Slot hem direct weer wil lozen van de zomer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2021 - 07:43 schreef MMM het volgende:[..] Dat oordeel kan ik nu al vellen. Hele slechte speler die in alles tekort komt. Ik hoop dat Slot hem direct weer wil lozen van de zomer. Een 4tal maanden basis maakt het wel duidelijk. Hier worden we idd niet beter van. Bozeniks al 16 maanden in de selectie, paar keer gespeeld en is al heel lang reserve omdat ie zo goed is. Ik vind het nog steeds niks. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2021 - 11:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Een 4tal maanden basis maakt het wel duidelijk. Hier worden we idd niet beter van. Bozeniks al 16 maanden in de selectie, paar keer gespeeld en is al heel lang reserve omdat ie zo goed is. Ik vind het nog steeds niks. Van Diemers kan je zeggen dat hij de kans gehad heeft over een langere periode. Bozenik niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bovendien was hij lang geblesseerd. En vorig seizoen heeft hij na zijn goede begin niet gespeeld omdat de competitie werd stilgelegd.
Dat gezegd hebbende, ik ben er ook niet van overtuigd dat Bozenik het niveau heeft. Maar er zijn nog wel wat verzachtende omstandigheden. Naast wat reeds genoemd is, ook de spelwijze van Feyenoord bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat betreft Diemers, die speelde in het begin een aantal aardige wedstrijden. Niet veel, maar toch. Gezien de financiële situatie en het gegeven dat er een nieuwe trainer is, kan ik me voorstellen dat Slot hem in de voorbereiding aan het werk wil zien. Ons middenveld is dit seizoen zo ontzettend matig, alleen Toornstra heeft over een langere periode niveau getoond.
Maar goed, het moge duidelijk zijn dat niemand er wakker van zal liggen als hij na de zomer elders speelt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2021 - 11:36 schreef MMM het volgende:[..] Van Diemers kan je zeggen dat hij de kans gehad heeft over een langere periode. Bozenik niet. Dickie heeft 3 spitsen. Jorgensen, Pratto, Bozeniks en nepspits Linssen. Allen voldeden geheel niet. Hij stelt nl. een nepspits op.
Toen het kon heeft Dick Bozeniks NIET opgesteld. Kijk, ook al is het Dickie, je laat een speler die enig talent heeft niet zomaar op de bank.
Bozeniks had geen geweldenaren als concurrent. Integendeel. Dat is het ount hier. Dus heeft hij nu 9 maanden (met aftrek blessure en herstel, alsmede corona-stop) kans gehad om zich in de basis te spelen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2021 - 11:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dickie heeft 3 spitsen. Jorgensen, Pratto, Bozeniks en nepspits Linssen. Allen voldeden geheel niet. Hij stelt nl. een nepspits op. Toen het kon heeft Dick Bozeniks NIET opgesteld. Kijk, ook al is het Dickie, je laat een speler die enig talent heeft niet zomaar op de bank. Bozeniks had geen geweldenaren als concurrent. Integendeel. Dat is het ount hier. Dus heeft hij nu 9 maanden (met aftrek blessure en herstel, alsmede corona-stop) kans gehad om zich in de basis te spelen. Of 9 maanden gewoon geen kans gehad van een trainer die hem openlijk kleineerde... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we mogen wel oppassen , bij fc utrecht timmeren ze ook aardig aan de weg , met van Seumeren hebben ze een financiele man achter de hand , een elftal in de KKD , en zo te zien tot nu toe een betere selectie als ons
Arnesen moet echt zijn best gaan doen deze zomer , een flinke bezem erdoor maar ook gerichte aankopen doen desnoods huren , in ieder geval Slot een selectie geven waar hij wat mee kan |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
bozenik komt voetballend wel te kort , maar altijd lekker als je een trainer hebt die je geen kansen geeft en in de media verkondigd dat je er niets van kan toch in de weinige minuten die hij kreeg liet hij zien enorm doelgericht te zijn en kan afmaken en dat is toch een kwaliteit |
|
|
|