BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 juli 2021 - 21:02   quote  deeplink  
Gaan we nu al zagen?
En we hadden zoveel tijd gegunt om een nieuwe organisatie en team neer te zetten?
Nicolai staat op de loonlijst voor 1,5 milj dus hoe eerder hoe beter
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 juli 2021 - 21:08   quote  deeplink  
Ik was het net van plan. Ik zat me net te bedenken dat ik niet zo onder de indruk ben van de prestaties van Arnesen. Vreselijk aardige man. Maar hij trekt Advocaat aan, wat natuurlijk totaal geen creatieve oplossing is, maar wel een dure. Advocaat staat er niet bekend om dat hij vertrouwen heeft in jeugdspelers. Die krijgen dus niet veel kans en ontwikkelen zich dus ook niet. Dan wordt Slot aangetrokken en die gaat wel voor de jeugd, want ze willen nu waarde creëren op het veld. Jammer dat ze die weg niet eerder zijn ingeslagen. Het komende seizoen zal qua resultaat ook een verloren seizoen worden
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 juli 2021 - 21:13   quote  deeplink  
Mwah, per saldo lijkt Arnesen steeds meer richting 'plus' te gaan.
Wel een stel onverklaarbare blunders begaan.
Maar goed, Frank is net in de leer he, en hij werkt zo hard....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 juli 2021 - 21:15   quote  deeplink  
Nou inderdaad want de afgelopen drie jaar liep t storm qua Nico interesse

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 juli 2021 door Stylzz --
VVout
 VVout - vrijdag 09 juli 2021 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juli 2021 - 16:55 schreef ar het volgende:

[..]

Dat wel, maar die gaan geen potten breken.
Je wilt waarde kweken, dus moet je hopen dat het er één wel doet.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juli 2021 - 07:41   quote  deeplink  
Eens hoor.
MMM
 MMM - donderdag 22 juli 2021 - 22:56   quote  deeplink  
Werk aan de winkel. Moet nog een hoop bij.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 juli 2021 - 22:56   quote  deeplink  
En weg
kenny
 kenny - donderdag 22 juli 2021 - 23:06   quote  deeplink  
die trauner schijnt ook niet veel bijzonders te zijn , harde werker bezige bij , hebben we al teveel van , moet kwaliteit bij simpel zat een goede RcV en een goede spits
MMM
 MMM - vrijdag 23 juli 2021 - 08:47   quote  deeplink  
Waar lees jij dat?

Afgelopen seizoen de beste centrale verdediger van Oostenrijk. Nee, dat is niet de beste competitie maar moet toch iets zeggen. Plus alle mensen die gek zijn op data zien in hem een versterking.

Ik laat me verrassen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 juli 2021 door MMM --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 23 juli 2021 - 11:25   quote  deeplink  
Met het budget van Arnesen komen er niet één twee drie wereldtop spelers naar ons. Is ook niet nodig als je in de Eredivisie speelt trouwens.
Ploegen als Salzburg en Lask Linz doe het de laatste jaren toch redelijk goed in Europa, dus zo'n gozert zal best wel iets van kwaliteit hebben.

Dat is nu aan Arnesen en Slot om te beoordelen, wat is nodig in het nieuwe systeem. En daar moet je op inkopen.

De praktijk zal het uitwijzen.
van geil
 van geil - dinsdag 27 juli 2021 - 19:02   quote  deeplink  
Red Bull bellen !
MMM
 MMM - woensdag 28 juli 2021 - 11:30   quote  deeplink  
Als hij Kelly, Diemers, Fer en Teixeira nog kan lozen deze zomer heeft hij wat het puin ruimen betreft echt een gigantische slag geslagen. Dan ben je echt van heel veel waardeloze spelers af.

Nu zijn aankopen nog afwachten. En hopen dat bovenstaande spelers daadwerkelijk verkocht worden.
kenny
 kenny - woensdag 28 juli 2021 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 11:30 schreef MMM het volgende:
Als hij Kelly, Diemers, Fer en Teixeira nog kan lozen deze zomer heeft hij wat het puin ruimen betreft echt een gigantische slag geslagen. Dan ben je echt van heel veel waardeloze spelers af.

Nu zijn aankopen nog afwachten. En hopen dat bovenstaande spelers daadwerkelijk verkocht worden.
eens , je vergeet Haps nog in je rijtje
MMM
 MMM - woensdag 28 juli 2021 - 11:49   quote  deeplink  
Klopt die ook nog inderdaad.
van geil
 van geil - woensdag 28 juli 2021 - 13:59   quote  deeplink  
Gas erop Frank .
van geil
 van geil - woensdag 28 juli 2021 - 13:59   quote  deeplink  
onze eigen Max
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 juli 2021 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 13:59 schreef van geil het volgende:
onze eigen Max
Tot nu toe meer Jos...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 juli 2021 - 19:12   quote  deeplink  
Frank wordt op handen gedragen.
Kan ie ook weer hard vallen.
Het is bekend patroon.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 28 juli 2021 - 19:55   quote  deeplink  
Denk dat er weinigen zijn die Frank op handen (willen) dragen...

Gewoon nuchter kijken naar zijn beleid, aankopen tot dit seizoen dikke NUL: Beleid langere termijn, jeugdopleiding, scouting, Jong Feyenoord etc, ziet er veelbelovend uit...

Bij ons cluppie zijn er nu eenmaal maar weinig, tot geen, die niet diep vallen, ook al hebben ze ook veel goeds gedaan...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 28 juli 2021 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 19:55 schreef Cruzcontrol het volgende:
Denk dat er weinigen zijn die Frank op handen (willen) dragen...

Gewoon nuchter kijken naar zijn beleid, aankopen tot dit seizoen dikke NUL: Beleid langere termijn, jeugdopleiding, scouting, Jong Feyenoord etc, ziet er veelbelovend uit...

Bij ons cluppie zijn er nu eenmaal maar weinig, tot geen, die niet diep vallen, ook al hebben ze ook veel goeds gedaan...
Kan ik wel in mee gaan.
Centjes op, zegt Frank.
Seizoen met weinig goals….
Of iemand met echte waarde verkopen.
kenny
 kenny - woensdag 28 juli 2021 - 23:23   quote  deeplink  
ook eens hoor aankoop beleid van arnesen is gewoon slecht , hoe hij alles met de jeugd en scouting doet is goed en was hard nodig
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 augustus 2021 - 17:49   quote  deeplink  
Volgens clubwatcher Martijn Krabbendam van Voetbal International rekent directeur Frank Arnesen deze zomer namelijk níét meer op de investeerders, die wel nodig zullen zijn om geld uit te kunnen geven aan transfers. "Ik vond het opvallend", opent Krabbendam in de Dick Voor Mekaar Podcast.

"Het gaat natuurlijk over de investeerders. Ik vroeg aan hem of hij er nog in geloofde. 'Nee, je hoopt er op, maar…' en daarna wees hij naar Eindhoven en PSV. Daar is binnen no time vijftig miljoen bij elkaar. Toen vertelde hij ook nog: 'Die Brabanders zijn wel zo van 'de club heeft hulp nodig, we steken de koppen bij elkaar boem het is geregeld en er komt ook niks over naar buiten.' Feyenoord heeft wel de naam van niet lullen maar poetsen, maar in de praktijk valt het toch wel tegen"
MMM
 MMM - dinsdag 03 augustus 2021 - 18:21   quote  deeplink  
Dan heb ik echt medelijden met Slot.

Dan is dit min of meer de selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2021 door MMM --
van geil
 van geil - dinsdag 03 augustus 2021 - 19:16   quote  deeplink  
Rechterrijtje
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 augustus 2021 - 19:18   quote  deeplink  
Zou zo maar kunnen inderdaad
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 augustus 2021 - 19:25   quote  deeplink  
Denk dat er nog wel rek in zit
kenny
 kenny - dinsdag 03 augustus 2021 - 20:04   quote  deeplink  
een beetje TD creeert zijn eigen geld met verkoop en aankoop , nu heeft frankie ons met een paar b keus spelers opgescheept die hij nu weer probeert te slijten , probleem is dat niemand die gasten moet dan is het een beetje flauw om die investeerders weg te zetten met niet lullen maar poetsen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 augustus 2021 - 21:06   quote  deeplink  
Hmmmm, ik denk dat Frank de laatste afwachtenden nog even het vuur aan de schenen legt.
kenny
 kenny - dinsdag 03 augustus 2021 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 augustus 2021 - 21:06 schreef FR-Henk het volgende:
Hmmmm, ik denk dat Frank de laatste afwachtenden nog even het vuur aan de schenen legt.
kan ook averechts werken , deze mensen zijn niet voor niks miljonair geworden , zijn harde zakenmensen die hier niet van wakker liggen
R()b
 R()b - woensdag 04 augustus 2021 - 01:38   quote  deeplink  
Men praat en doet zo moeilijk.
Terwijl de oplossing zo simpel kan zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2021 - 07:45   quote  deeplink  
De kern van t probleem wat Arnesen in VI benoemt: In de ogen van De Deen heeft dat mede te maken met hoe de club functioneert. ''Met al die entiteiten, zoals de rvc, het Stico, de Vrienden van Feyenoord en de directie. Allemaal hebben ze iets te vertellen.

Eigenlijk is alleen de VvF hier t issue. Directie:RVC is normale business. STICO bewaakt de club cultuur.
Probleem is dat de VvF in zowel STICO als RVC zit en zo een enorme vinger in de pap heeft. Dat maakt de directie bijna tandeloos
VVout
 VVout - woensdag 04 augustus 2021 - 08:20   quote  deeplink  
Geeft ook aan hoeveel invloed de nieuwe investeringsgroep zou willen hebben, dus nog meer issues.

Geld is fijn, maar het is tegelijk weer een nieuw blok aan je been en het is zaak dat je het verstandig gebruikt. Je zal er profijt uit moeten halen, als het opdroogde als sneeuw voor de zon ben je nog verder van huis.

Deze stappen kosten tijd en das verder prima lijkt me. Je kan er niet te lichtzinnig in gaan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2021 - 08:26   quote  deeplink  
Bij psv investeren ze ook zonder inspraak te eisen. Bij ons willen ze meteen mee beslissen
De VvF snap ik toen wel hoor. Die lichten 49% Vd club
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 augustus 2021 - 09:28   quote  deeplink  
Van Bodegom had 2019 meteen zijn perspectieven openbaar gemaakt. Amerikaanse investeerders. Je hoort hem niet meer.
Koevermans is de grijze muis. Geen algemeen directeur die sportieve uitspraken waagt. A priori geen man van statements. Maar zit er wel in die functie.
Arnesen bestendigt de wurggreep die op de achtergrond de club statisch houdt.

Dus ja, herken wel wat Stylzz aangeeft.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 04 augustus 2021 - 09:56   quote  deeplink  
STICO lijkt mij in een hervormingsproces een blok aan het been.
VVout
 VVout - woensdag 04 augustus 2021 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 08:26 schreef Stylzz het volgende:
Bij psv investeren ze ook zonder inspraak te eisen. Bij ons willen ze meteen mee beslissen
De VvF snap ik toen wel hoor. Die lichten 49% Vd club
Daar zullen echt wel contractuele voorwaarden zijn gesteld, alleen zijn ze het eens.

Als je het eens bent is het voor de media niet meer interessant en gaan ze niet meer graven en voor de partijen geen reden om te lekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 augustus 2021 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2021 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 09:58 schreef VVout het volgende:

[..]

Daar zullen echt wel contractuele voorwaarden zijn gesteld, alleen zijn ze het eens.

Als je het eens bent is het voor de media niet meer interessant en gaan ze niet meer graven en voor de partijen geen reden om te lekken.
Aan de investering an sich, natuurlijk!
Probleem is dat de VvF na de investering zeggenschap hield.

De investeerders bij PSV hebben geen plaatsgenomen in RVC of andere bestuursvorm.
Dat is t grootste verschil. Feyenoord heeft toen eigenlijk de touwtjes uit handen gegeven.
VVout
 VVout - woensdag 04 augustus 2021 - 10:59   quote  deeplink  
Vrienden van Feyenoord is altijd z'n dingetje gebleven en hebben zich lekker in het orgaan geïntegreerd. Je zou in de diverse statuten ervan eigenlijk dubbele belangen moeten verbieden, of zou het voor een deel gewoon al niet zo zijn?
van geil
 van geil - woensdag 04 augustus 2021 - 11:04   quote  deeplink  
Ik denk dat veel meer meespeelt dat Feyenoord nooit klappers maakt .
En vrijwel altijd verkeerd inkoopt .
Dat is bij PSV wel even wat beter .
Dus veel minder risico.
En veel meer kans op succes .
kenny
 kenny - woensdag 04 augustus 2021 - 11:36   quote  deeplink  
dat denk ik ook , er speelt meer in dat maasgebouw , het is de laatste tijd rustig maar het is geen publiek geheim dat VvF het niet ziet zitten met het huidige bestuur en daar wringt de schoen
zolang enge personen als v bodegem en troost er rondlopen zal er weinig gebeuren
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2021 - 11:54   quote  deeplink  
Of zo lang de VvF er zit blijven we continu in de jaren 90.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2021 - 12:04   quote  deeplink  
Met geld koop je spelers, simpel en geld kun je op meerdere manieren generen, op t veld, vanuit investeerders, vanuit kaartverkoop, merchandise en andere verkopen in t stadion.

Ik ben t met iedereen eens dat t beleid ruk is en dat we te weinig geld maken door 1. zelf spelers op te leiden en te verkopen of 2. slim in te kopen en te verkopen. Daar hebben we t uitgebreid al vaak over gehad.

Maar ik denk wel dat we te makkelijk over de Corona perikelen heen stappen. Vanaf maart vorig jaar nauwelijks inkomsten uit de exploitatie, dat zorgde voor een enorm gat in de begroting.

Weten jullie nog dat bericht volgens mij ergens oktober? Dat Feyenoord voor de vorige zomer echt een plan had klaar liggen om gerichte toptalenten aan te kopen? Toen was er een plan en geld voor spelers als Kudus, Veerman en Ejuke? En uiteindelijk kwamen ze uit op Diemers en Linssen? Tegen de zin van Arnesen toen, maar we moesten wat?

En dit jaar kunnen we dat dus weer niet. Al zijn aankopen als Jahanbakhsh, Til, Pedersen en Trauner toch nog wel redelijk te noemen voor deze periode, ondanks dat we er nog slechter voor staan dan vorig jaar.

En met een iets positievere bril zou je kunnen denken dat dit lijstje later best munten op kan leveren:
Bijlow
Hall
Hendriks
Malacia
Senesi
Geetruida
Pedersen
Milambo
Hartjes
EL BOUCHATAOUI
Kökcü
Sinisterra
Baldé

Dus voor de toekomst hoeft t er niet slecht uit te zien, voor t nu is t helaas zeuren.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 augustus 2021 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 11:54 schreef Stylzz het volgende:
Hoe zie jij dat dan?
kenny
 kenny - woensdag 04 augustus 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 12:04 schreef Stylzz het volgende:
Met geld koop je spelers, simpel en geld kun je op meerdere manieren generen, op t veld, vanuit investeerders, vanuit kaartverkoop, merchandise en andere verkopen in t stadion.

Ik ben t met iedereen eens dat t beleid ruk is en dat we te weinig geld maken door 1. zelf spelers op te leiden en te verkopen of 2. slim in te kopen en te verkopen. Daar hebben we t uitgebreid al vaak over gehad.

Maar ik denk wel dat we te makkelijk over de Corona perikelen heen stappen. Vanaf maart vorig jaar nauwelijks inkomsten uit de exploitatie, dat zorgde voor een enorm gat in de begroting.

Weten jullie nog dat bericht volgens mij ergens oktober? Dat Feyenoord voor de vorige zomer echt een plan had klaar liggen om gerichte toptalenten aan te kopen? Toen was er een plan en geld voor spelers als Kudus, Veerman en Ejuke? En uiteindelijk kwamen ze uit op Diemers en Linssen? Tegen de zin van Arnesen toen, maar we moesten wat?

En dit jaar kunnen we dat dus weer niet. Al zijn aankopen als Jahanbakhsh, Til, Pedersen en Trauner toch nog wel redelijk te noemen voor deze periode, ondanks dat we er nog slechter voor staan dan vorig jaar.

En met een iets positievere bril zou je kunnen denken dat dit lijstje later best munten op kan leveren:
Bijlow
Hall
Hendriks
Malacia
Senesi
Geetruida
Pedersen
Milambo
Hartjes
EL BOUCHATAOUI
Kökcü
Sinisterra
Baldé

Dus voor de toekomst hoeft t er niet slecht uit te zien, voor t nu is t helaas zeuren.
Hier ben ik het grotendeels mee eens
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2021 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 12:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoe zie jij dat dan?
Als mannen die in hun droom leven door een vinger in de pap te hebben bij hun favoriete voetbalclub. Die zaken graag bij t oude houden en er zelf weinig belang bij hebben dat Feyenoord weer een zelfstandige entiteit wordt.

We moeten ze dankbaar zijn dat ze toen ingestapt zijn en door hen zijn we mede blijven bestaan. We hebben toen wel onze ziel verkocht om zo maar te zeggen.

Inmiddels zijn er wel afspraken herzien:
e nauwelijks gebruikte belevingsrechten zijn komen te vervallen en het jaarlijkse dividend is verlaagd van maximaal 4% naar maximaal 2%, waarbij toekenning van dit dividend opnieuw alleen zal plaatsvinden als de financiële resultaten en financiële positie van Feyenoord dat toelaten. Daarom is er vorig jaar niet uitgekeerd. Dit betekent overigens wel dat t dit jaar 3% wordt, mits de liquiditeitspositie van Feyenoord dit toe staat. En wie beoordeelt dit? Onder andere de VvF.

Ook interessant is dat dit dividend pas uitgekeerd werd bij een eigen vermogen van meer dan 3 miljoen. Dus de VvF had er alle baat bij dat Feyenoord de afgelopen jaren weer een positief eigen vermogen bewerkstelligde. Daarnaast krijgen ze per ingelegd miljoen jaarlijks de beschikking over vier business seats en een parkeerkaart. Dat zijn dus omgerekend 120 business seats waar Feyenoord geen inkomsten van binnenkrijgt. Googelen levert dat een reguliere seat €5.375 kost. Is toch weer 7 ton.

Feyenoord kan de aandelen overigens terugkopen, voor t zelfde bedrag als waarvoor ze aangeschaft zijn, maar dit is gebonden aan voorwaarden:

De terugkoop mag op ieder moment door Feyenoord worden gerealiseerd, echter door een aantal specifieke afspraken vindt dit bij voorkeur jaarlijks plaats. De omvang van deze jaarlijkse terugkoop van aandelen is afhankelijk van en bedraagt een vast percentage (15%) van de gerealiseerde netto inkomsten uit Europees voetbal en netto transferresultaten (20%). Ook ontstaat er een verplichting tot terugkoop van de aandelen door Feyenoord als er twee opeenvolgende jaren geen dividend aan de VvF is betaald. Feyenoord kan echter te allen tijde afzien van de terugkoop als de liquiditeitspositie van de club het op dat moment niet toestaat.

De resultaten uit Europees en transfers is natuurlijk elk jaar dramatisch. Feyenoord mag afzien van terugkoop, waardoor ze nog langer aan deze VvF gebonden blijft. En teruggekochte aandelen mag Feyenoord minimaal 1,5 jaar niet weer doorverkopen aan een andere partij. De VvF mag dit overigens wel, maar Feyenoord kan dit blokkeren wanneer ze zelf een partij kunnen vinden die meer voor die aandelen wil betalen.

Oftewel, t zijn fijne vrienden, maar je kunt er beter van af.
kenny
 kenny - woensdag 04 augustus 2021 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 11:54 schreef Stylzz het volgende:
Je kan je ook afvragen wat een bodemen en troost hebben bijgedragen ?? Zolang deze 2 kontekruipers er zitten is er werkelijk niks veranderd maar deze heertje zijn zo glad dat ze zich aardig omhoog gewerkt hebben zonder maar iets toe te voegen , zeer enge mensen die 2 , ik geef investeerders eigenlijk gelijk om geen geld te geven zolang deze Pipo’s er zitten
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2021 - 13:05   quote  deeplink  
Beetje onsamenhangend verhaal geworden.
kenny
 kenny - woensdag 04 augustus 2021 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2021 - 13:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als mannen die in hun droom leven door een vinger in de pap te hebben bij hun favoriete voetbalclub. Die zaken graag bij t oude houden en er zelf weinig belang bij hebben dat Feyenoord weer een zelfstandige entiteit wordt.

We moeten ze dankbaar zijn dat ze toen ingestapt zijn en door hen zijn we mede blijven bestaan. We hebben toen wel onze ziel verkocht om zo maar te zeggen.

Inmiddels zijn er wel afspraken herzien:
e nauwelijks gebruikte belevingsrechten zijn komen te vervallen en het jaarlijkse dividend is verlaagd van maximaal 4% naar maximaal 2%, waarbij toekenning van dit dividend opnieuw alleen zal plaatsvinden als de financiële resultaten en financiële positie van Feyenoord dat toelaten. Daarom is er vorig jaar niet uitgekeerd. Dit betekent overigens wel dat t dit jaar 3% wordt, mits de liquiditeitspositie van Feyenoord dit toe staat. En wie beoordeelt dit? Onder andere de VvF.

Ook interessant is dat dit dividend pas uitgekeerd werd bij een eigen vermogen van meer dan 3 miljoen. Dus de VvF had er alle baat bij dat Feyenoord de afgelopen jaren weer een positief eigen vermogen bewerkstelligde. Daarnaast krijgen ze per ingelegd miljoen jaarlijks de beschikking over vier business seats en een parkeerkaart. Dat zijn dus omgerekend 120 business seats waar Feyenoord geen inkomsten van binnenkrijgt. Googelen levert dat een reguliere seat €5.375 kost. Is toch weer 7 ton.

Feyenoord kan de aandelen overigens terugkopen, voor t zelfde bedrag als waarvoor ze aangeschaft zijn, maar dit is gebonden aan voorwaarden:

De terugkoop mag op ieder moment door Feyenoord worden gerealiseerd, echter door een aantal specifieke afspraken vindt dit bij voorkeur jaarlijks plaats. De omvang van deze jaarlijkse terugkoop van aandelen is afhankelijk van en bedraagt een vast percentage (15%) van de gerealiseerde netto inkomsten uit Europees voetbal en netto transferresultaten (20%). Ook ontstaat er een verplichting tot terugkoop van de aandelen door Feyenoord als er twee opeenvolgende jaren geen dividend aan de VvF is betaald. Feyenoord kan echter te allen tijde afzien van de terugkoop als de liquiditeitspositie van de club het op dat moment niet toestaat.

De resultaten uit Europees en transfers is natuurlijk elk jaar dramatisch. Feyenoord mag afzien van terugkoop, waardoor ze nog langer aan deze VvF gebonden blijft. En teruggekochte aandelen mag Feyenoord minimaal 1,5 jaar niet weer doorverkopen aan een andere partij. De VvF mag dit overigens wel, maar Feyenoord kan dit blokkeren wanneer ze zelf een partij kunnen vinden die meer voor die aandelen wil betalen.

Oftewel, t zijn fijne vrienden, maar je kunt er beter van af.
Kort samengevat moet je altijd baas in eigen huis zijn of blijven , teveel kapiteins op een schip werkt niet en krijg je macht strijdjjes wat in het maasgebouw aan de gang is
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 10:16   quote  deeplink  
Nog een voorbeeld van restanten uit t verleden:

"Dan kan ik niet zeggen: prima, als je hier niet wil spelen, ga dan maar. Dat is iets anders dan dat ik het niet wíl zeggen. Het is wel iets waar we weer naartoe moeten, dat we als club kunnen handelen uit sterkte in plaats van zwakte. Nu staan we nog te vaak met de rug tegen de muur", aldus Arnesen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

0.0312361