|
|
van geil
|
|
|
Als je ons deze winter kunt versterken , dan kan t misschien een leuk seizoen worden . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zondagmorgen te gast bij goedemorgen eredivisie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay interessant om eens te kijken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Frank is onderweg met zijn calculator . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ouderwets zeg, heeft ie geen smartphone? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
’Feyenoord wil contract Arnesen verlengen'
Feyenoord is te spreken over de werkzaamheden van technisch directeur Frank Arnesen. De Deen heeft vooral de afgelopen transferperiode met een bescheiden budget de selectie flink weten te versterken. De aankopen blijken tot nu toe allemaal een meerwaarde te zijn in de ploeg van trainer Arne Slot.
Volgens het Algemeen Dagblad zijn Arnesen en de clubleiding van Feyenoord ook in gesprek om zijn aflopende contract te verlengen. De Deen, die gisteren in De Kuip zijn 65ste verjaardag vierde, ziet een langere samenwerking ook wel zitten. De verwachtingen zijn dat er de komende dagen meer duidelijkheid gaat komen over de onderhandelingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 oktober 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan nog wat jaartjes mee.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Centjes druppelen binnen . |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Snel voor langere periode vastleggen. Is in principe de belangrijkste man binnen de club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ook.
Maar met een fatsoenlijke spits win je m gisteren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , als dessers zijn kansen had benut , probleem vind ik toch wel de aanval linssen als linksbuiten is niks , dessers valt eigenlijk gewoon tegen en jahanbaks heeft nog niet de vorm , dan wordt het lastig voetballen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met deze buitenspelers kun je beter zonder spits spelen, of met een valse 9 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nog ff wat terug zitten kijken. Echt je hebt een punt. Maar we moeten echt van die wandelaars met bal af. Wanneer je voorin spelers hebt die ruimte nodig hebben, moet je zorgen dat je daar snel komt. Veel spelers van ons blijven maar met die bal lopen wanneer we iets moeten forceren. Dat werkt dus niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2021 - 10:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Nog ff wat terug zitten kijken. Echt je hebt een punt. Maar we moeten echt van die wandelaars met bal af. Wanneer je voorin spelers hebt die ruimte nodig hebben, moet je zorgen dat je daar snel komt. Veel spelers van ons blijven maar met die bal lopen wanneer we iets moeten forceren. Dat werkt dus niet. Ook volledig mee eens. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kan wel zo zijn maar die pass naar voren moet wel aankomen. Daar ligt het probleem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Meer die schotjes op of naast de goal . Kansen zat gehad . Linssen , Jahan 2 , Dessers 3, Nelson,Geertruida . En nog de kopbal van Senesi en de 2 goals uiteraard . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die wedstrijd tegen RKC was ronduit een fiasco. Geen woorden voor. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Arnesen de beste van dit seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tering haha. Ik ga even naar het Aursnes topic |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Arnesen stopt ? Brandts wordt genoemd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doorgaan met Arnesen en de gekozen richting. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als je je kan verbeteren moet je het altijd doen , door selecteren geld niet alleen voor de selectie maar hoort ook in het maasgebouw te gebeuren , dit is professioneel topsport klimaat creeren arnesen is op leeftijd bereikt bijna zijn pensioen en zo'n brands is geen verkeerde TD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Brands zelfde filosofie.
Arnesen kan natuurlijk ook best zelf voor pensioen kiezen |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
We gaan een petitie maken: "Frankie moet blijven" |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
We gaan een petitie maken: "Frankie moet blijven" |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij wil sowieso eerst de koers van de nieuwe directeur weten. logisch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pensioen is ook lekker, ik had t wel geweten. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arne Slot, de trainer van Feyenoord, heeft het aankoopbeleid van zijn club verdedigd. De komst van Jorrit Hendrix kwam de Rotterdammers op veel kritiek te staan, maar daar is de coach uit Bergentheim het niet mee eens.
In Rotterdam-Zuid wordt her en der sceptisch gereageerd op het aantrekken van Hendrix. Daar heeft Slot geen boodschap aan. "Ik krijg wel eens mee dat mensen zeggen: hoe kan je nou van Veerman, naar Bazoer, naar Hendrix gaan?", zegt hij in een uitzending van Feyenoord TV. "Maar voor mij gaan we van Veerman naar Bazoer en dan naar Walemark."
Het gaat volgens de trainer dan ook niet om positie, maar om leeftijd. "Wij proberen waarde te creëren in het elftal. En dan moet je dus jonge jongens aantrekken, en Walemark is nog jonger dan Veerman en Bazoer, die de kwaliteiten hebben om te spelen in Feyenoord 1, maar die we ook op termijn kunnen verkopen. Het zijn dus investeringen om waarde te creëren op het veld." |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2021 - 10:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Nog ff wat terug zitten kijken. Echt je hebt een punt. Maar we moeten echt van die wandelaars met bal af. Wanneer je voorin spelers hebt die ruimte nodig hebben, moet je zorgen dat je daar snel komt. Veel spelers van ons blijven maar met die bal lopen wanneer we iets moeten forceren. Dat werkt dus niet. daarom ben ik gecharmeerd van Aursners, die zie je haast nooit met de bal lopen. kokcu veel te vaak.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Frank Arnesen gaat langer door als technisch directeur van Feyenoord, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Deen bereikte vrijdag een akkoord met de Rotterdammers om zijn aflopende contract te verlengen. Daarmee worden geruchten over een mogelijke overgang naar Ajax de kop ingedrukt. Feyenoord kondigt de nieuwe verbintenis van Arnesen binnen enkele dagen aan.
Arnesen liet zondag bij ESPN al doorschemeren verder te willen bij Feyenoord. "Ik ben heel positief over de gesprekken die ik heb gevoerd met Feyenoord", zei Arnesen. "Daar wil ik over praten. Ik vind het niet terecht om over andere clubs te praten. Ik wil heel graag bij Feyenoord blijven."
Arnesen werd in november 2019 aangesteld als technisch directeur bij Feyenoord nadat hij enkele maanden voordien werd ontslagen door Anderlecht. Door het plotselinge vertrek van Marc Overmars bij Ajax werd zijn naam door verschillende media gelinkt aan de Amsterdammers |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Die Driessen moet nu eens stoppen met iedere keer dat stomme stoken en anti feyenoord opmerkingen hij maakt me doodziek en niet alleen mij maar mijn hele omgeving |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Hij probeert het nu weer in die 020 krant de telegraaf Misselijke vent |
|
|
|