|
|
kenny
|
|
|
misschien is het goed om door te pakken en langzaam naar een geschikte TD te gaan kijken , dat zou zelfs een minder ervaren iemand kunnen zijn , Arnesen heeft nog een contract en zou op de achtergrond mee kunnen blijven lopen om de nieuwe TD in te werken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Snelle blik leert dat het ook onderling al aardig naar de haren vliegt. En de waarheid in pacht heeft. Maar goed, dat was een snelle blik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 13:30 schreef FR-Henk het volgende:[..] Snelle blik leert dat het ook onderling al aardig naar de haren vliegt. En de waarheid in pacht heeft. Maar goed, dat was een snelle blik. Meer is niet nodig dan een snelle blik. Je ziet dat mensen bepaalde 'prominenten' echt beu raken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toch ook te heftig voor woorden als je dit leest, ook al komt het uit een bepaalde hoek
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 13:33 schreef Stylzz het volgende:[..] Meer is niet nodig dan een snelle blik. Je ziet dat mensen bepaalde 'prominenten' echt beu raken. Ja, en dat schiet al meteen weer door naar vergroten tot vijandschap, zondebok. Toch al modieus dezer jaren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je kan het groot maken, maar het blijft pulp. Ook al is er een 'markt' voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit is prediken voor eigen parochie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 11:34 schreef Stylzz het volgende:De geruchten zijn echt bizar. Er zijn bij Feyenoord echt machten aan de slag die de boel kapot willen maken. Vooral vanuit stadion rancune hoek. De geruchten worden wel steeds hardnekkiger. Kantoona1908 op Twitter zit er vaak goed op en meld t nu ook.
Zou een krankzinnig verhaal wezen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor de mensen die het gemist hebben:
Er gaat een gerucht rond dat Arnesen op non-actief gesteld is vanwege een deal die hij met Ali Dursun (zaakwaarnemer Malacia) heeft gemaakt om 3 miljoen onder de tafel te verdelen.
Nogmaals geen idee of het waar is maar dit lees je sinds 1 a 2 dagen.
Als het niet waar is zeer schadelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoe zou je in een transfer 3 miljoen zwart kunnen verhandelen?
Lijkt mij last met 4 partijen in een deal . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 14:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Hoe zou je in een transfer 3 miljoen zwart kunnen verhandelen? Lijkt mij last met 4 partijen in een deal . dat kan ook niet en is volslagen onzin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Verschrikkelijk laag om dan iemand zo weg te zetten . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De mensen gaan over lijken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je vaste aanhang verbannen naar de 3e ring, mocht het waar zij te zot voor woorden. Dat moet je toch niet willen, ook al is het je vakkie niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 14:49 schreef VVout het volgende:[..] Je vaste aanhang verbannen naar de 3e ring, mocht het waar zij te zot voor woorden. Dat moet je toch niet willen, ook al is het je vakkie niet. Nou VVout, jij denkt daar anders over dan ik, maar als er een groep continu eigen regels wil blijven maken en denken dat ze baas zijn in de Kuip en dat Feyenoord maar lekker naar hun moet luisteren, dan vind ik derde ring nog mild. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat blijkt ,zou mooi zijn als Feyenoord eens van deze lui afkomt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen niet eens de namen goed spellen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit is wel in en in triest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
JHK staat vast als triest ,dat andere geloof ik pas als het definitief is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er is nu zo veel lawaai, Feyenoord moet wel reageren. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Mits waar, is het ook altijd wat bij ons hea.. waarom kan het nou nooit eens normaal gaan |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
waar rook is is vuur denk ik dan maar , vond dat arnesen de club liet door lichten voor tonnen ook dubieus , daar was ook zo'n vrienden verstrengeling aan te pas
ik zal er niet van op kijken als Arnesen inderdaad via zijn zoon het een en ander achterover drukt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2022 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou VVout, jij denkt daar anders over dan ik, maar als er een groep continu eigen regels wil blijven maken en denken dat ze baas zijn in de Kuip en dat Feyenoord maar lekker naar hun moet luisteren, dan vind ik derde ring nog mild. Met wat voor regels word je opgezadeld mag je je ook afvragen. Een fakkel op het veld gaat veel te ver natuurlijk of bepaalde media uitingen en zo zij er nog wel wat kleine dingetjes, maar zonder een beetje emotie is het voor mij geen voetbal meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het snoert zich onderling de mond als het broodje aap blijkt. En daar lijkt het steeds meer op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alle partijen in de Kuip ontkennen bovenstaand verhaal, staat op AD.NL. Helaas premium artikel, maar kreeg m doorgestuurd via Whatsapp. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is te hopen dat het een broodje aap verhaal is , het zijn overigens geen ongebruikelijke tafarelen in de schimmige wereld met zaakwaarnemers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Premium.
Maar stukje staat nu ook op FR12 |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zou hij zijn dikke knie ook faken dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te Kloese neemt een deel van de taken van Arnesen nu over. Op internet gingen er roddels rond dat Arnesen zou zijn weggestuurd. ‘Soms mis ik de menselijkheid’, aldus Te Kloese tegen Voetbal International. ‘Frank is echt ziek en moet gewoon beter worden. Dan hoop ik ‘m weer te zien. In de tussentijd houden we hem op de hoogte van wat er speelt.'
Volgens de algemeen directeur van Feyenoord is Frank voetbal en leeft hij ook voetbal. 'Ik snap dat het dan lastig is afstand te moeten nemen, maar gezondheid gaat voor alles’, aldus Te Kloese. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Arnesen is op Varkenoord vandaag geld aan het verduisteren? Hahaha, Danish Maffia!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Man(nen) van meer dan 70 miljoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Drie maanden geleden schatte ik 80 miljoen. Kokcu nog even verkopen en/of Geertruida |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vooralsnog (zonder bonusclausules): In: 56,3 miljoen. Uit: 24,18 miljoen
Nog binnenkomend: Aursnes 15 miljoen
Nog uit: Bullaude 7,5
Saldo nu: 32,13 miljoen positief. Plus 7,5 miljoen = 39,63 miljoen
Is er nog een mooie som voor een vervanger en blijft er behoorlijk wat over voor aflossingen etc.
Ook grappig, de inkomende prijzen op transfermarkt (ex bonussen): Timber 7,4 Paixão 5 Dilrosun 4 Gimenez 4 Lopez 1,2 Wiefer 0,575 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En nog een Europese spaarpot van 20 miljoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja los van alle andere inkomsten dan nog inderdaad. Wat een topseizoen was dit voor de club.
En de aankopen lijken dit keer echt met visie te zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan knallen Of de grootste cashburn ooit. Laten we van de eerste uitgaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2022 - 13:23 schreef Stylzz het volgende:Vooralsnog (zonder bonusclausules): In: 56,3 miljoen. Uit: 24,18 miljoen Nog binnenkomend: Aursnes 15 miljoen Nog uit: Bullaude 7,5 Saldo nu: 32,13 miljoen positief. Plus 7,5 miljoen = 39,63 miljoen Is er nog een mooie som voor een vervanger en blijft er behoorlijk wat over voor aflossingen etc. Ook grappig, de inkomende prijzen op transfermarkt (ex bonussen): Timber 7,4 Paixão 5 Dilrosun 4 Gimenez 4 Lopez 1,2 Wiefer 0,575 https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/406210/kassa-in-de-kuip-dit-verdiende-en-betaalde-feyenoord-deze-zomer/ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat t al wat beter met Frank? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doet Frank niets meer dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis wel heel rustig rond deze persoon.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is misschien precies wat nodig is en achter het rookgordijn doet ie stiekem toch een beetje mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vertrekt volgens 1908.nl
Toch een bijzonder verhaal. Waarom zien ze geen plek meer voor hem, vraag ik me dan af? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Echt jammer dit..
Was al veel te rustig rond Frank, benieuwd wat de beweegredenen zijn.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan, maar deze man leeft voetbal, heeft gezondheidsklachten wat hem mogelijk tot denken heeft gezet om met pensioen te gaan is ook al 65 |
|
|
|