|
|
piet de paler
|
|
|
Januari hopelijk voor die tijd al een lijstje wie in de winterstop mag gaan: Karsdorp terug Ie terug Enzv heb je ruimte in je salaris huis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iemand die je huurt voor een seizoen terugsturen? Wat denk jezelf Piet hoe je als verhuurder zou reageren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Prima , een uitzend ktacht die niet voldoet stuur je ook terug |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wezenlijk verschil tussen iemand die je huurt voor een seizoen of een uitzendkracht. Uitzendkracht hoef je niet te betalen als ie niet werkt. Roma neemt hem niet terug die hebben een afspraak voor een seizoen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
dan wordt het moeilijk, Tapia, Bot, zien te slijten dan ? Voor ruimte in het salaris huis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2019 - 16:19 schreef piet de paler het volgende:dan wordt het moeilijk, Tapia, Bot, zien te slijten dan ? Voor ruimte in het salaris huis Yep , tapia wil niet weg en botte ook niet of misschien terug naar Brazilië. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zat net wel te lezen dat de structuur die nu neergezet wordt. Een van de eisen is van Eenhoorn. Dus misschien toch visie van v Bodegom? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2019 - 16:32 schreef piet de paler het volgende:Zat net wel te lezen dat de structuur die nu neergezet wordt. Een van de eisen is van Eenhoorn. Dus misschien toch visie van v Bodegom? Het neerzetten van een poppetje is geen visie... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eenhoorn neerzetten getuigd toch van visie? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O jou neerzetten is dat visie |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nee, dat is een goede actie... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb zitten lezen over Frank Arnesen hij is een voorstander van jeugd. En heeft hele interesante netwerken, en scouting Er wordt nu een bestuur constructie neergezet ,met een TD, Een Directeur en een financieel directeur. Die meer macht hebben. Er komt een andere visie dat is duidelijk, jeugd en een beter scouting.apparaat Dat gaat even duren, dus toch visie |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nu lijkt het erop....laten we in godsnaam iemand met een goede reputatie naar binnen halen, misschien weet diegene wel wat we moeten doen... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2019 - 18:07 schreef piet de paler het volgende:Heb zitten lezen over Frank Arnesen hij is een voorstander van jeugd. En heeft hele interesante netwerken, en scouting Er wordt nu een bestuur constructie neergezet ,met een TD, Een Directeur en een financieel directeur. Die meer macht hebben. Er komt een andere visie dat is duidelijk, jeugd en een beter scouting.apparaat Dat gaat even duren, dus toch visie Dat lijkt meer op strategie.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Noem het zoals je wil , heeft tijd nodig . Eerst puinruimen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 11 november 2019 - 18:07 schreef piet de paler het volgende:Heb zitten lezen over Frank Arnesen hij is een voorstander van jeugd. En heeft hele interesante netwerken, en scouting Er wordt nu een bestuur constructie neergezet ,met een TD, Een Directeur en een financieel directeur. Die meer macht hebben. Er komt een andere visie dat is duidelijk, jeugd en een beter scouting.apparaat Dat gaat even duren, dus toch visie we mogen vurig hopen dat Arnesen een goede structuur neer gaat zetten , jeugdopleiding MOET op de schop daar moeten veranderingen doorgevoerd worden , gisteren fc rijnmond ff zitten kijken en daar hadden sinclair bischop en krabbedam het ook al over in zachte kritiek , het langzittende kliekie vind dat het wel goed zo en is niet voor veranderingen , nou dan bedanken voor bewezen diensten en exit het gaat om feyenoord niet om dit vrienden kliekie , de lat moet daar omhoog en de scouting moet beter verder hoop ik ook dat Arnesen een goede trainer aansteld en hoop op zijn landgenoot Kasper Hjulmand van FC Nordsjælland |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Buiten aankoopbeleid en dergelijke is het van levensbelang de doorstroming van de jeugdopleiding naar het eerste grondig te reorganiseren. Zolang er geen schip met geld binnenvaart, is dat echt de levensader van de club. Analyseren hoe de jeugdwerking nu is, is het inderdaad zo dat er een vriendenkliek zit die niet mee wil gaan met de tijd? Wordt gezegd, is dat zo?... Maar nog belangrijker, goede samenwerking met een club ivm stallen van echte talenten die nu tussen wal en schip raken, totdat we wel hoog in de voetbalpiramide staan met Jong Feyenoord... Grote en belangrijke uitdagingen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2019 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Idd. is het van belang dat de doorstroom vanuit de jeugd eens op pad geholpen wordt, ontwikkeling in de jeugd loopt wel en op het laatst loopt het dan dood. Vriendenkliek en soortgelijke verwijten vind ik wat overdreven, we zitten gewoon met die mismaakte pyramide en dat nekt de doorstroom omdat we daar mis peerde. Jammer maar waar, had hier ook liever een andere oplossing gezien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jeugd op top niveau gaat heel lang duren, ik was het met Mossou eens , weer samen werking zoeken met Excelsior Hier gaat minimaal 2 jaar overheen.bij 17 jarigen loopt talent Hoopvol ..... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2019 - 14:36 schreef kenny het volgende:[..] we mogen vurig hopen dat Arnesen een goede structuur neer gaat zetten , jeugdopleiding MOET op de schop daar moeten veranderingen doorgevoerd worden , gisteren fc rijnmond ff zitten kijken en daar hadden sinclair bischop en krabbedam het ook al over in zachte kritiek , het langzittende kliekie vind dat het wel goed zo en is niet voor veranderingen , nou dan bedanken voor bewezen diensten en exit het gaat om feyenoord niet om dit vrienden kliekie , de lat moet daar omhoog en de scouting moet beter verder hoop ik ook dat Arnesen een goede trainer aansteld en hoop op zijn landgenoot Kasper Hjulmand van FC Nordsjælland Ik hoop op Po King Pau goede Vietnamese trainer kan ook heerlijk loempia’s bakken waarom een Noor. Wat hebben die ooit gepresteerd ? Gewoon Henk en Dirk geen verassingen, MBT de jeugd ben ik het helemaal eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 november 2019 - 19:00 schreef Positivo het volgende:[..] Ik hoop op Po King Pau goede Vietnamese trainer kan ook heerlijk loempia’s bakken waarom een Noor. Wat hebben die ooit gepresteerd ? Gewoon Henk en Dirk geen verassingen, MBT de jeugd ben ik het helemaal eens. als je weinig van voetbal snapt kan je misschien beter niet zo reageren , in nederland zie ik zo een twee geen capabele trainer ja bosz , schreuder , koeman of een rutten maar die liggen al vast of bedanken ervoor , Kasper Hjulmand is een vernieuwende trainer speeld graag aanvallend druk zettend voetbal zijn elftallen zijn ook altijd super fit en werkt graag met de jeugd , hij heeft het gewoon ook goed gedaan bij FC Nordsjælland wat ook een zeer goede club is met visie en beleid , brengen veel goede talenten voort , Kasper Hjulmand schijnt ook hoog op de nominatie te staan om coach van het deens elftal te worden , ook kenneth perez had het een half jaar terug over hem als een geschikte kandidaat voor feyenoord feyenoord moet echt een omslag gaan maken we zakken steeds verder weg het gat naar 020 en psv wordt met het jaar groter en zelfs AZ stevent ons voorbij , ik hoop werkelijk zoals ik al eerder zij dat Arnesen door gaat pakken scouting jeugdopleiding moet op de schop en er moet visie beleid en lijn in onze club komen en daar hoort een goede capabele trainer bij en al komt hij uit Vietnam prima als hij maar capabel genoeg is om feyenoord weer op de rit te krijgen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 november 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Leestekens en alinea's zijn je vriend, Kenny. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 13 november 2019 - 11:03 schreef kenny het volgende:[..] als je weinig van voetbal snapt kan je misschien beter niet zo reageren , in nederland zie ik zo een twee geen capabele trainer ja bosz , schreuder , koeman of een rutten maar die liggen al vast of bedanken ervoor , Kasper Hjulmand is een vernieuwende trainer speeld graag aanvallend druk zettend voetbal zijn elftallen zijn ook altijd super fit en werkt graag met de jeugd , hij heeft het gewoon ook goed gedaan bij FC Nordsjælland wat ook een zeer goede club is met visie en beleid , brengen veel goede talenten voort , Kasper Hjulmand schijnt ook hoog op de nominatie te staan om coach van het deens elftal te worden , ook kenneth perez had het een half jaar terug over hem als een geschikte kandidaat voor feyenoord feyenoord moet echt een omslag gaan maken we zakken steeds verder weg het gat naar 020 en psv wordt met het jaar groter en zelfs AZ stevent ons voorbij , ik hoop werkelijk zoals ik al eerder zij dat Arnesen door gaat pakken scouting jeugdopleiding moet op de schop en er moet visie beleid en lijn in onze club komen en daar hoort een goede capabele trainer bij en al komt hij uit Vietnam prima als hij maar capabel genoeg is om feyenoord weer op de rit te krijgen Noren hebben nooit iets gepresteerd werken met computers, statistieken en lijstjes en ik heb er geen verstand van ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 november 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De jamaicanen van scandinavie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik vond die Buijs zo gek nog niet en hopelijk doet John het ook goed, Dirk er nog bij en dan zou het moeten lukken denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Buijs doet het goed bij Groningen ,maar die zal niet zo snel vertrekken daar denk ik. Is daar slecht begonnen maar nu is er duidelijk een stijgende lijn in het spel . Ook leuke interviews van hem |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ze zijn wel,oud maar Rob Baan, en doe andere oudere die vaak in zuid amerika zit . Als je die zou huren maak je stappen. Reuze stappen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 13 november 2019 - 13:15 schreef Positivo het volgende:[..] Noren hebben nooit iets gepresteerd werken met computers, statistieken en lijstjes en ik heb er geen verstand van ;-) ja leuk maar het is een deen , koekoek blij dat je er verstand van heb |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Herhaling van zetten ik zie er niets in er is hier genoeg know how |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ja er is zoveel knowhow dat de jeugdopleiding geen grote talenten aflevert , we een bankrekening met 0,0 hebben , waarde op het veld ook te verwaarlozen is en we intussen op positie 10 staan en van alle ellende dick advocaat hebben moeten aanstellen om puin te ruimen van jaren wanbeleid , nee knowhow genoeg pffff |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop niet dat Arnesen cocu gaat aanstellen zoals sommige media suggereren , dan wordt ik echt gek , cocu past totaal niet in rotterdam |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mikos gouka verwoorde het gisteravond bij voetbalpraat ook dat er een en ander mis is in de jeugdopleiding , de oude kliek vind het wel goed gaan zo , stanly brard is aangesteld om dat kliekie maar tevreden te houden en zo gezellig door te kunnen gaan gouka had het ook over dat Arnesen daar veranderingen in wil gaan doorvoeren alsook in de scouting maar hoop wel op ruggesteun van bovenaf om deze maatregelingen en de daarbij het misschien ontslaan van mensen gepaard gaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Cocu zou echt een nachtmerrie zijn. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Hoop dat Ho Chi Min de nieuwe trainer wordt echt goede resultaten in Poepjongkang. Vernieuwing hebben we nodig jongens! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: g
En dan en goeie trainer aanstellen type Koeman niet te oud mag ook wel een goeie buitenlander zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 november 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 november 2019 - 08:37 schreef Positivo het volgende:Hoop dat Ho Chi Min de nieuwe trainer wordt echt goede resultaten in Poepjongkang. Vernieuwing hebben we nodig jongens! Dan wordt poker met de Wolf vergezeld door mahjong met Ho Chi Min, dat zal een gezellige bende worden in de keet. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 november 2019 - 09:30 schreef VVout het volgende:[..] Dan wordt poker met de Wolf vergezeld door mahjong met Ho Chi Min, dat zal een gezellige bende worden in de keet. Hahaha loempia voor de de jongens komt goed! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Philip Cocu os einde seizoenskaart.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Flip heeft wel een ander inzicht, dat willen we toch |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kom dan halen we Veltman er ook nog bij, clubliefde is toch aan de wilgen gehangen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je wil anders krijg je niet door EX Feyenoorders binnen te halen. Anders is anders Hans anders ( doet niet ter zake)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 november 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Piet ik wil het anders dan de laatste 2 jaar, maar er zijn momenten geweest dat ik Feyenoord graag zag spelen. Dat hoeft niet zo nodig met voetbal zoals sommige dat nu voor ogen hebben, als er maar met hart en ziel gespeeld wordt en met positieve resultaten. |
|
|
|