|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar goed ,daar misdragen ,daar een ban. Dan had hij hier ook een ban moeten hebben toen hij Fart beledigde. Want er is geen neus belangerijker dan onze eigen Fart. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2019 - 08:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wat hij op t neuzenforum doet heeft niks met hier te maken. En het is niet ons forum ,maar van elke Feyenoorder. En zolang hij zich hier aan de regels houd is het prima,hoe irritant hij soms ook is. Hij heeft het bij ins ook gedaan meerdere keren met hem overgepbt in het verleden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2019 - 09:43 schreef Fart het volgende:verbaasd niemand toch? In de eerste 10 post hier wenste hij een ander ook al de kanker. Heel voorspellend allemaal. Precies dat dus.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hahaha nee niet jij .. met roken is niets mis. Ging meer om de begeleiding die hij mist |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2019 - 16:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar goed ,daar misdragen ,daar een ban. Dan had hij hier ook een ban moeten hebben toen hij Fart beledigde. Want er is geen neus belangerijker dan onze eigen Fart. Ik lees deze nu pas en schiet helemaal vol. Thanks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mocht je dat restmateriaal kunnen lozen ben je een topper. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nogmaals ,wat hij hier deed kon gewoon niet. Wat hij in Jeruzalem deed boeit niet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Frank haal A.U.B. goeie spelers geen Linssen en Lens maar iets jonge en ook betere waar Feyenoord lange van kan genieten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Frank ik zou wel Tim Matavz voor 2 jaar er bij willen hebben zijn contract loopt in 2020 af
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha, beetje tegenstrijdig bericht bluffert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: laat mij lezen waarom |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Even geduld nog, laat hem lezen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Je wilt graag jongere en betere spelers bij Feyenoord. Vervolgens zeg je Matavz graag bij ons te zien ,maar die is ook al weer 30.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Arnesen moet deze winterstop een aantal spelers zien te slijten en een goede spits zien te halen , advocaat wil in elke linie er wat bij maar daar moet je niet aan beginnen die wil korte termijn (eigen) succes boeken , er is geen geld dus wat je haalt is niet veel beter dan wat je hebt dit seizoen is gespeeld voor ons , proberen europees voetbal te halen en nu al gericht gaan werken aan volgend seizoen en toekomst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat hij daar deed kan ook niet.
Als zo’n neuzelaar dat hier komt doen word ie ook gemeld.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2019 - 12:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wat hij daar deed kan ook niet. Als zo’n neuzelaar dat hier komt doen word ie ook gemeld.. Mee eens... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2019 - 12:59 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wat hij daar deed kan ook niet. Als zo’n neuzelaar dat hier komt doen word ie ook gemeld.. Als een neuzelaar hier komt irriteren ,dan hier een ban maar toch niet op zijn eigen forum. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Lins en Lens. Op links en rechts. Ik moet er niet aan denken!! Matavz = niveau Kramer.
Mario Been zou een spreekverbod moeten krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2019 - 16:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als een neuzelaar hier komt irriteren ,dan hier een ban maar toch niet op zijn eigen forum. Met zulks respectloos, minachtend taalgebruik hoor je nergens meer te kunnen posten. Ieder zijn mening maar zo denk ik er over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, iedereen is wel eens over de limiet gegaan. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2019 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Met zulks respectloos, minachtend taalgebruik hoor je nergens meer te kunnen posten. Ieder zijn mening maar zo denk ik er over. +1 |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja bij de Bvd staan zowel Geile en RenatoBos omschreven als voorbeelden van hoe de maatschappij eruit moet zien.p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sterker nog , wij zijn de Bvd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik snap zowiezo de behoefte niet om als Feyenoorder op een kneuzen forum te gaan posten.... Maar dat is mijn mening!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2019 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jij nog taal niet goed ingeboergerd? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar jij goed post op kneusunforoem. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2019 - 23:00 schreef Cruzcontrol het volgende:Ik snap zowiezo de behoefte niet om als Feyenoorder op een kneuzen forum te gaan posten.... Maar dat is mijn mening! Na, had het wel eens. Ik heb me de tering geërgerd toondertijd met die vermeende elleboog van Kramer tegen die vervelende Veltman en het theater van hem en er om heen.
Heb toen dat ook in nette bewoording duidelijk gemaakt, zonder tirades en ziektes op het neuzenforum. Elleboog is elleboog, maar ga geen theater maken als je denkt er maar een te krijgen.
Nogmaals enige gingen daar normaal op in en hadden daar een visie over, toch vond er één het nodig een mes in de rug te steken en sindsdien heb ik een ban, waarom? Ik was ff vergeten dat ik op het wedstrijdforum zat en er idioten zijn die niet met gezonde wedijver om kunnen gaan.
Niet rouwig om, is nu gewoon klaar, maar mensen het blijft wel gewoon een spelletje weet je. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
onze frankie is al druk aan het scouten in denemarken , doet ie goed hoop dat hij een paar talententjes weet op te pikken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2019 - 19:50 schreef kenny het volgende:onze frankie is al druk aan het scouten in denemarken , doet ie goed hoop dat hij een paar talententjes weet op te pikken Ja dat is leuk om te lezen ,ben toch wel benieuwd wat hij allemaal gaat brengen. Dat er in Scandinavië genoeg talent aanwezig is ,is duidelijk. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2019 - 19:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat is leuk om te lezen ,ben toch wel benieuwd wat hij allemaal gaat brengen. Dat er in Scandinavië genoeg talent aanwezig is ,is duidelijk. klopt , 2 van die talenten waar hij naar keek komen van FC Nordsjaelland die een hele goede jeugdopleiding hebben ook hun hoofdtrainer zou ik graag zien komen om volgend seizoen advocaat op te volgen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2019 - 20:07 schreef kenny het volgende:[..] klopt , 2 van die talenten waar hij naar keek komen van FC Nordsjaelland die een hele goede jeugdopleiding hebben ook hun hoofdtrainer zou ik graag zien komen om volgend seizoen advocaat op te volgen Ik ben voor Kenny ,zou weleens een gouden greep kunnen worden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: dat denk ik ook , zat gisteren voetbalpraat op fox te kijken daar had die Perez het ook over iemand uit de redbull stal dat vind ik ook niet zo'n gek idee , ook had hij het maanden terug ook al over die Kasper Hjulmand dat hij dat een uitstekende keus voor feyenoord zou vinden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2019 - 21:21 schreef kenny het volgende:[..] dat denk ik ook , zat gisteren voetbalpraat op fox te kijken daar had die Perez het ook over iemand uit de redbull stal dat vind ik ook niet zo'n gek idee , ook had hij het maanden terug ook al over die Kasper Hjulmand dat hij dat een uitstekende keus voor feyenoord zou vinden Ja hij had het over een trainer uit de stal die het in Duitsland nu erg goed doet. Maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze bij Red Bull in rijen staan opgesteld? Dan liever die Kasper Hjulmand ,als het duidelijk is dat hij het nu goed doet. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Hjulmand wordt coach van het Deense elftal..... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2019 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Met zulks respectloos, minachtend taalgebruik hoor je nergens meer te kunnen posten. Ieder zijn mening maar zo denk ik er over. Eensch. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2019 - 23:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja hij had het over een trainer uit de stal die het in Duitsland nu erg goed doet. Maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze bij Red Bull in rijen staan opgesteld? Dan liever die Kasper Hjulmand ,als het duidelijk is dat hij het nu goed doet. mee eens , maar wil aangeven welke richting ik hoop dat ze gaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou fijn zijn Kenny. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop dat arnesen orde op zaken gaat stellen op varkenoord , de oude kliek vind dat het geweldig gaat en er goede talenten voort gebracht worden , de werkelijkheid is anders en dat heeft niet alleen met het missen van de voetbal pyramide te maken de lat moet daar echt omhoog en dingen moeten anders ingevuld worden , het is niet voor niks dat de 019 dramatisch presteerd , jeugdspelers klagen en overstappen , oud spelers en journalisten aan de bel trekken , onze jeugdopleiding moet gewoon op de schop en wie niet mee wil in de veranderingen bedanken voor bewezen diensten , de jeugdopleiding is je levenader van je club hoop dat arnesen hier mee aan de gang gaat |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Onder 17 staat boven aan, dus er komen weer goede spelers aan. Ben voor het beleid inzake Senesi gewoon een speler halen , die je voor veel geld kan verkopen. In de jeugd moet je de Kockzoetjes koesteren. Spelers als Malacia en Geertruida zijn bruikbaar om de bank te bezetten en indien er blessures zijn op te stellen. Zijn gewoon degelijke spelers die heb je ook nodig. Het beleid om spelers als Kelly of andere transfervrije spelers aan te trekken of geblesseerde ex toppers moet maar eens afgelopen zijn. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 december 2019 - 13:53 schreef Positivo het volgende:Onder 17 staat boven aan, dus er komen weer goede spelers aan. Ben voor het beleid inzake Senesi gewoon een speler halen , die je voor veel geld kan verkopen. In de jeugd moet je de Kockzoetjes koesteren. Spelers als Malacia en Geertruida zijn bruikbaar om de bank te bezetten en indien er blessures zijn op te stellen. Zijn gewoon degelijke spelers die heb je ook nodig. Het beleid om spelers als Kelly of andere transfervrije spelers aan te trekken of geblesseerde ex toppers moet maar eens afgelopen zijn. Inderdaad, alleen spelers halen die meerwaarde hebben voor het elftal en geld maken bij doorverkopen. Beter 1 of 2 speler van 5 a 6 miljoen, dan 8 die niks kosten en niks bijdragen. Jeugdspelers laten doorstromen of op tijd verhuren zodat ze meters maken... Werk voor Arnesen dus om zich te bewijzen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|