|
|
aanpassen
|
|
|
helpt Nena stalken, ze is gewoon een hoer!! Haar nummer is -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
je bent een zielig persoon als je een echte vent bent zet je eigen telefoonnummer er ook bij, dan kunnen we kiezen wie we stalken nena of jij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
hehehe ja ik zal gek zijn zeg! Ik hoef al die rukkers niet op mijn telefoon |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
dus je vindt alle mensen op dit forum rukkers. je bent dus een vent zonder ruggegraat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
DAT zeg ik niet ik zeg alleen dat mensen die gaan bellen wel vaak van die zielige rukkers zijn |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik vind het nog zieliger om via dit forum, mensen op te roepen om nena te stalken.
ik hoop dat de webmaster jou van deze site trapt
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Nou ik geef mensen wat ze verdienen |
|
|
|
|
knikeend
|
|
|
je begint nu beetje vervelend te worden met dat gespam van dat nummer hoor |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
Jammer dan ik vind mensen ook wel eens vervelend |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik hoop dat jij ook iemand tegenkomt die je geeft wat je verdient |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
maar heelgewoon ik,is het niet zo,dat als iemand met iemand een relatie heeft en er wat mis gaat diegene het zelf moeten uitzoeken?waar twee mensen ruzie maken hebben twee mensen schuld.. Je geeft haar niet wat ze verdiend,je zet jezelf eerder voor schut met deze actie hoor ;-) |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
als je er zo over denkt,ga je toch niet zo'n actie zetten? |
|
|
|
|
aanpassen
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
oke wacht even,ik begrijp iets niet....je probeerd iemand een hak te zetten,vervolgens zet je jezelf voor schut,dan maakt het je niet uit....nou als het nit uitmaakt hoef je ook niet zo'n actie te zetten.. En dan vind je juist van wel???leg uit.;-) |
|
|
|