|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord moet het donderdagavond in de Europa Leauge-wedstrijd tegen Young Boys doen zonder Rick Karsdorp en Nicolai Jørgensen. De twee Feyenoorders zijn niet inzetbaar op het kunstgrasveld in Zwitserland vanwege een blessure, zo meldt Feyenoord-watcher Mikos Gouka
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahahaha.. Comedy capers! MAN.... MAN... MAN! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe dan ??? Je speelt 3 wedstrijden in een week , je gaat me toch niet vertellen dat Stam ze laat trainen tussendoor? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haps doet ook niet mee hahahahahaha |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nou Malacia en Geertruida dan en Sini in de spits.
Verdedigend zou je dan beter moeten staan als Jaap aap ze laat verdedigen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 - 21:36 schreef Positivo het volgende:[..] Nou Malacia en Geertruida dan en Sini in de spits. Verdedigend zou je dan beter moeten staan als Jaap aap ze laat verdedigen. Ja van Porto wonnen we ook zonder Jorgensen. Malacia vind ik sowieso beter ,en Geertruida vind ik minder dan Karsdorp maar heeft wel talent . |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Het is lachwekkend aan het worden. Alles wat je hoort, ziet en leest over de club. Of 't nou het al eeuwen durende gelul over een nieuw stadion, of Arnesen als nieuwe TD, of Kuyt met al zijn reisjes en dat dan onder 19 gewoon dagen niet traint (ook dikke middenmoter), of die waardeloze, spiritloze kneuzenselectie. Het is allemaal om je te schamen als Feyenoorder. Het is pas eind oktober en ik heb 't gevoel of dit seizoen al afgelopen is.
Zal trouwens donderdag heus wel weer voor de buis zitten en ik verwacht qua opstelling nu Ié op rechts en Botteghin terug samen met Senesi in het centrum. Malacia is geen achteruitgang tov Haps, Jorgensen en kunstgras is niks, dus Sini en Narsingh voorin op de counter met Berghuis van het midden aansluitend. Je ziet 't Leon, ik blijf gvd maar meedenken ook met onze KUTclub. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Op 't werk sta ik trouwens tijdens een peukpauze met een Italiaan, die jij ook wel kent, te vloeken over de club. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dit is toch werkelijk niet te geloven hé Wat een Kneuzen zooi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 - 21:59 schreef Bowie het volgende:Het is lachwekkend aan het worden. Alles wat je hoort, ziet en leest over de club. Of 't nou het al eeuwen durende gelul over een nieuw stadion, of Arnesen als nieuwe TD, of Kuyt met al zijn reisjes en dat dan onder 19 gewoon dagen niet traint (ook dikke middenmoter), of die waardeloze, spiritloze kneuzenselectie. Het is allemaal om je te schamen als Feyenoorder. Het is pas eind oktober en ik heb 't gevoel of dit seizoen al afgelopen is. Zal trouwens donderdag heus wel weer voor de buis zitten en ik verwacht qua opstelling nu Ié op rechts en Botteghin terug samen met Senesi in het centrum. Malacia is geen achteruitgang tov Haps, Jorgensen en kunstgras is niks, dus Sini en Narsingh voorin op de counter met Berghuis van het midden aansluitend. Je ziet 't Leon, ik blijf gvd maar meedenken ook met onze KUTclub. Het is gewoon jammer dat een andere club geen optie is ,maar je zou bijna overstappen naar die Kralingers.Ben je tenminste zeker dat het met alle mogelijkheden nooit wat word. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sparen zich voor zondag
Haaaaaaaaaaahshaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 - 22:00 schreef Bowie het volgende:Op 't werk sta ik trouwens tijdens een peukpauze met een Italiaan, die jij ook wel kent, te vloeken over de club. Hahahaha nu je het over die Italiaan heb ,samen met hem een zooi rot wedstrijden gezien in de Kuip. Soms tot aan de sokken zeiknat van de regen. Nu jij het over hem heb ,besef ik opeens dat dit wat wij nu hebben, Wij seizoenen achter elkaar hebben gehad.
Doet m maar de groeten van mij haha (y)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sterker door strijd Ar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Welke strijd momenteel!? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik stap de auto in, onderweg naar Bern..iedereen een fijne wedstrijd gewenst.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Overigens lekker nieuws m mee af te reizen ook, pffffffff.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De emotionele van de Feyenoorders om dit te mogen meemaken, of je nou wilt of niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kom ff een biertje halen in Bingen als je tijd hebt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Goede reis en hopelijk een mooi resultaat! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik zal Vin de groeten van je doen Leon, en RenatoBos laat het onverwachte gebeuren in Bern, succes Kameraad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kunstgras mmmmmm bang voor flaters van Senesi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 08:47 schreef Bowie het volgende:Ik zal Vin de groeten van je doen Leon, en RenatoBos laat het onverwachte gebeuren in Bern, succes Kameraad. Is goed man haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Succes gozer ,word nog mooi weer ook daar dus zet m op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanx we rijden nu Luxemburg in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Peuken halen en tanken ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha nee joh 6 uurtjes onderweg nou, dr is al 8 liter bacos doorheen, tray bier en 3 envelopjes.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
""Haha nee joh 6 uurtjes onderweg nou, dr is al 8 liter bacos doorheen, tray bier en 3 envelopjes..""
Hahaha RenatoBos, prachtig, ik herken 't nog wel van vroeger, heerlijk door Deutschland koersen, ""und dann ist alles was man hört, das lied von Feyenoord...""
Nogmaals geniet, succes morgen, en laat het wonder, dus 3 ptn mee op de weg terug, gebeuren! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 11:42 schreef Bowie het volgende:""Haha nee joh 6 uurtjes onderweg nou, dr is al 8 liter bacos doorheen, tray bier en 3 envelopjes.."" Hahaha RenatoBos, prachtig, ik herken 't nog wel van vroeger, heerlijk door Deutschland koersen, ""und dann ist alles was man hört, das lied von Feyenoord..."" Nogmaals geniet, succes morgen, en laat het wonder, dus 3 ptn mee op de weg terug, gebeuren! Jaaaaaa heerlijk komt goed maat.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 11:42 schreef Bowie het volgende:""Haha nee joh 6 uurtjes onderweg nou, dr is al 8 liter bacos doorheen, tray bier en 3 envelopjes.."" Hahaha RenatoBos, prachtig, ik herken 't nog wel van vroeger, heerlijk door Deutschland koersen, ""und dann ist alles was man hört, das lied von Feyenoord..."" Nogmaals geniet, succes morgen, en laat het wonder, dus 3 ptn mee op de weg terug, gebeuren! Zou gewoon de wedstrijd overslaan en dit gewoon volhouden ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 - 11:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Haha nee joh 6 uurtjes onderweg nou, dr is al 8 liter bacos doorheen, tray bier en 3 envelopjes.. Krijg nou de pleuris ouwe rellert :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Coke en baco’s maakt mij niet uit af en toe is het lekker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk joh trek je bontkraagje aan ook.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nee waarom? alleen werd het ontkent toen ik het zei en ik word voor alcoholistist uitgemaakt beetje krom.
Verder zal mij het mijn reet roesten wat een ieder doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2020 - 21:53 schreef Positivo het volgende:[..] Nee waarom? alleen werd het ontkent toen ik het zei en ik word voor alcoholistist uitgemaakt beetje krom. Verder zal mij het mijn reet roesten wat een ieder doet. Ontken het nog steeds, staat toch niet bij dat ik drink of snuif.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
jij leest wat je wilt lezen maar dat was ons al lang duidelijk hoor met al die onzin die je verspreid.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2020 - 22:22 schreef RenatoBos het volgende:jij leest wat je wilt lezen maar dat was ons al lang duidelijk hoor met al die onzin die je verspreid.. Sorry dan neem ik het terug |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha.. Renato leeft op appelsap. |
|
|
|