|
|
Milo
|
|
|
Jaap is vernieuwend! Nog nooit eerder vertoond, om met 3 keepers te spelen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat het met 5 verdedigers waarvan 1 door kan schuiven de beste oplossing is. Op dit moment. Als dit perspectief biedt dan tegen 020 ook. Rust en opbouw moet dan rustig gaan, en dan in de winterstop een spits en iemand die in staat is het heft in handen te nemen n in het veld!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 11:44 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat het met 5 verdedigers waarvan 1 door kan schuiven de beste oplossing is. Op dit moment. Als dit perspectief biedt dan tege 020 ook. Rust en opbouw moet and r komen.alsmede spits en iemand die in staat is het heft in handen te nemen n in het veld! Schijnzekerheid met die vijf verdedigers zonder Haps en Karsdorp heb je met Fer erbij zeven man (Vermeer) die niet aan aanvallen gaan toekomen of in balbzit Malacia en Geertruida zwak zijn die zouden voor aanvallende impulsen moeten zorgen.
Narsingh tja een draver geen balvasthouder Sini ook niet en Berghuis moet het maar uitzoeken eventueel gesteund door Toornstra.
Wordt een lange avond met alleen aanvallen van Young Bopys vrees ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel lekker dat het al totaal niet loopt en dat je dan gewoon een nieuw systeem probeert.
Waanzin.
Schaaf dan je 4-3-3 bij want iedereen ziet de pijnpunten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het lukt met J S zijn opstelling ben ik tevreden met een punt succes allemaal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 13:44 schreef MMM het volgende:Wel lekker dat het al totaal niet loopt en dat je dan gewoon een nieuw systeem probeert. Waanzin. Schaaf dan je 4-3-3 bij want iedereen ziet de pijnpunten. Ik herinner je aan de HCS tijd, team draaide niet. Trainer weg en volgens mij Wimpie Janssen begon ook met dit systeem om rust te krijgen.Of dit lukt met deze Jongens ? Ik weet het niet , maar Jaap moet wat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 13:44 schreef MMM het volgende:Wel lekker dat het al totaal niet loopt en dat je dan gewoon een nieuw systeem probeert. Waanzin. Schaaf dan je 4-3-3 bij want iedereen ziet de pijnpunten. Feyenoord gaat ook niet met 5 man achterin spelen zoals gesuggereerd in diverse media. ‘Dat is iets wat je uitgebreid moet trainen en daar hebben we nog geen tijd voor gehad’, aldus Stam. De Rotterdammers zullen wel compacter spelen dan normaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Geertruida, Ié, Senesi, Malacia; Fer, Kökcü, Toornstra; Berghuis, Sinisterra, Larsson. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 17:35 schreef MMM het volgende:Opstelling Feyenoord: Vermeer; Geertruida, Ié, Senesi, Malacia; Fer, Kökcü, Toornstra; Berghuis, Sinisterra, Larsson. Juist |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En wat hebben we nu geleerd van miepen vooraf? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik was voor 5 man waarvan 1 iets aanvallend mag spelen ( malacia) Nu ben ik wel bang voor een afstraffing..... |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Tsja, lees net de opstelling. Stam is de weg kwijt, interview in VI geeft dat ook aan, dit is toch geen logische opstelling? Twee jeugdspelers zonder enige ervaring, centraal duo idem, daar stop je dan toch gewoon Botje tussen als extra slot en klaar is kees. Opnieuw Kokcu, die NIET in vorm is al weken, Larsson opeens weer terug en weer met een spits die geen spits is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo, eten al op. Rustig aan voorbereiden op een Europees avondje . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 18:09 schreef Bowie het volgende:Tsja, lees net de opstelling. Stam is de weg kwijt, interview in VI geeft dat ook aan, dit is toch geen logische opstelling? Twee jeugdspelers zonder enige ervaring, centraal duo idem, daar stop je dan toch gewoon Botje tussen als extra slot en klaar is kees. Opnieuw Kokcu, die NIET in vorm is al weken, Larsson opeens weer terug en weer met een spits die geen spits is. Stam heeft gezegd dat met vijf verdedigers starten geen optie was, omdat er te weinig tijd was om in die formatie te trainen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 18:09 schreef Bowie het volgende:Tsja, lees net de opstelling. Stam is de weg kwijt, interview in VI geeft dat ook aan, dit is toch geen logische opstelling? Twee jeugdspelers zonder enige ervaring, centraal duo idem, daar stop je dan toch gewoon Botje tussen als extra slot en klaar is kees. Opnieuw Kokcu, die NIET in vorm is al weken, Larsson opeens weer terug en weer met een spits die geen spits is. Ben benieuwd of het met Malacia en Geertruida beter staat. Die gaan niet ten pas en te onpas naar voren. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 15:05 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik herinner je aan de HCS tijd, team draaide niet. Trainer weg en volgens mij Wimpie Janssen begon ook met dit systeem om rust te krijgen.Of dit lukt met deze Jongens ? Ik weet het niet , maar Jaap moet wat Japie is geen Wim Jansen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 18:22 schreef Positivo het volgende:[..] Ben benieuwd of het met Malacia en Geertruida beter staat. Die gaan niet ten pas en te onpas naar voren. Dan gewoon lekker zo laten |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een zenuwen zooi zeg. Manmanman |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je krijgt n hartaanval van dat lage opbouwen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Krijg de tering waar zit ik nou naar te kijken al 40 keer dom balverlies meer dan Man City in 1 seizoen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat zijn al een hoop totaal mislukte passes... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer, Senesi, Fer, Berghuis met baggerballen. Die zou je voorafgaand aan dit seizoen zondermeer bijnde sterkhouders gezet hebben. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Al schiet de bal ook enorm door op deze mat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat lekker in de passing |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Die IE is ook een koekwaus |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Wat een gek joh eerst maar een omhaal toen een smash heb het al eerder gezegd kan er vrij weinig van |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Je hoeft echt niks te kunnen om in de basis van dit shit elftal te staan. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Wat een bagger zooi dit team |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geertruida is de beste aan de bal.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De scheids is toch geen dood element meer? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Geertruida en Senesi centraal |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Het gaat zoooo traaaaag en het is zooo voorspelbaar allemaal..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Flikker toch op met die lage opbouw |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zit even op te letten, maar de verdediging wil wel snel inspelen, maar t is gewoon onmogelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Berghuis moet van die band af, dat is een last voor m |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan zie je wat anders als ik , zelfs bij vrije trappen rond de middellijn kijken ze alleen achteruit Net 2 keer achter elkaar Malacia |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|