|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 19:22 schreef van geil het volgende:[..] Dan zie je wat anders als ik , zelfs bij vrije trappen rond de middellijn kijken ze alleen achteruit Net 2 keer achter elkaar Malacia Ook ja. Ik heb over de CV's |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Schwalbe en weer Berghuis’ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wordt weer n kut avondje lijkt het |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wil wel bijna tegen die TV schreeuwen, durf nu eens te voetballen!. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hier hoef je helemaal niet te verliezen ,maar ja |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat Young Boys is zo ontiegelijk slecht. En Feyenoord zoveel slechter dan dat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er zit toch ook niks in, los zand.
Jaapie wegwezen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze selectie kan zoveel meer. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: En met hem graag een paar meer. Als allereerste die wanstaltige mafkees die langs de lijn banjert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Als een stelletje kranten lopen ze weer te voetballen en ook weer achteruit. Zo win je natuurlijk geen enkele wedstrijd. Wat is dit toch weer voor een slappe en bange instelling tegen een tegenstander die je zo moet kunnen oprollen want zo sterk is Young Boys niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Berghuis is ook alweer moe |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
IE en Berghuis wisselen irriteer me de pest tering aan die Berghuis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die voorzet, daar staat niemand. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste pass is altijd breed of achteruit. dan staat het dicht , De eerste bal met de opbouw moet vooruit en altijd n man overslaan . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, dan had de medische staf toch eerst wel effe naar hem gekeken? Die verzorger deed ook niks. Lijkt meer op een excuus. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hier moet je overheen kunnen walsen man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 19:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, dan had de medische staf toch eerst wel effe naar hem gekeken? Die verzorger deed ook niks. Lijkt meer op een excuus. Exact |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 19:32 schreef van geil het volgende:De eerste pass is altijd breed of achteruit. dan staat het dicht , De eerste bal met de opbouw moet vooruit en altijd n man overslaan . Maar niemand durft t |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het stelt geen zak voor deze tegenstander |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jaap heeft al een paar keer aangegeven in interviews dat hij eerst wil, dat de bal een paar keer verplaatst wordt van links naar rechts, ik vind het waanzin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Senesi speelt een goede partij |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet op deze wijze inderdaad. Onstaat nu toch steeds vaker een soort kortsluiting bij hem. Beetje zoals Tapia dat ook heeft. En zeker ook omdat het hij een huurling is natuurlijk. Steek dan maar tijd in spelers die nog langer bij je onder contract staan. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 19:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Niet op deze wijze inderdaad. Onstaat nu toch steeds vaker een soort kortsluiting bij hem. Beetje zoals Tapia dat ook heeft. En zeker ook omdat het hij een huurling is natuurlijk. Steek dan maar tijd in spelers die nog langer bij je onder contract staan. Hij is gek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo onnodig deze achterstand.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De balbehandeling bij sommigen is van een bedenkelijk niveau |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Hou me hart vast voor zondag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijf erbij, die tweede penalty was echt onzin |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vreselijke wedstrijd tot nu |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ik niet Karsdorp, Haps en Jorgensen terug en geen IE |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Eigenlijk qua kwaliteit en wat er uit komt is Steven misschien wel de allerslechtste op het veld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
35 minuten echt belachelijk niveau . Balen balen balen. |
|
|
|