|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De hele 45 minuten eigenlijk |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Tweede helft er voor gaan die zure zult eruit zet Kokcu maar op links Toornstra en Berghuis voor Fer. Narsingh op de positie van Berghuis volle bak erop klappen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Waar kijk jij naar?....10% van zijn passes komen aan. Denk wel dat hij beter gaat worden en een aanwinst blijkt.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verleden seizoen had je hier nooit ven verloren. Feyenoord is slecht maar YB man man. Ik hoop op 2-2 dat is mogelijk. Eens kijken hoe de combi Bot en Senesi gaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 19:45 schreef Positivo het volgende:Tweede helft er voor gaan die zure zult eruit zet Kokcu maar op links Toornstra en Berghuis voor Fer. Narsingh op de positie van Berghuis volle bak erop klappen Maakt geen reet uit als je je medespeler niet fatsoenlijk kan aanspelen..kun je van alles wel proberen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 19:46 schreef CobusIII het volgende:[..] Waar kijk jij naar?....10% van zijn passes komen aan. Denk wel dat hij beter gaat worden en een aanwinst blijkt.. Niet mee eens hoor, speelt minimaal gelijkwaardig aan de rest. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Letterlijk te zwaar voor hem.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Berghuis ook slecht durf hem eens te wisselen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kip zonder kop heeft bijgetekend pffffffff |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Vindt de passing juist beter gaan Theo zegt hoe het is met Berghuis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik blijf hopen op 2-2 het kan echt |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hoort centraal hè Piet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Welke club heeft er nog meer helemaal geen spits? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En blijft in positie, maar dat gaat wel ten koste van t spel van Berghuis, die heeft een opkomende back nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik weet niet, waar speelt van geil? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond Senesi na de eerste 5 zwakke minuten wel wat beter spelen. Probeerde wat meer vooruit te spelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, Senesi wel een plusje |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Heel makkelijk geef je de goals via twee strafschoppen weer weg. Dat kan en mag gewoon niet op dit niveau. Zo sterk is Young Boys niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Maar dat is dan toch slecht... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 19:52 schreef Positivo het volgende:[..] Hoort centraal hè Piet [/quote Ja ok , nou ik ga er weer voor zitten, het verlies had ik ingecalculeerd maar zo ? Het ergste vind ik de commentaren morgen in kroeg krant en zgn 020 fans. Ik loop tegewoordig weg hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja was rustig aan de bal en ineens wordt ie van zijn voeten gehaald door IE , die hem verliest echt niet te geloven.
Conclusie Vermeer kan niet meer IE gewoon genomen uit pure wanhoop Larsson komt er nooit Berghuis is geen 2 miljoen waard Troost, die toch hard faalt als TD
Er hoort gewoon een spits te lopen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Werkelijk geen bal komt fatsoenlijk aan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zit ook allemaal tegen deze prutser komt er ook gewoon langs met drie keer een klutsbal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien niet meer nemen Kökcü |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kokcu maar es even die cornertjes laten oefenen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 - 19:46 schreef CobusIII het volgende:[..] Waar kijk jij naar?....10% van zijn passes komen aan. Denk wel dat hij beter gaat worden en een aanwinst blijkt.. Lul niet speelt prima, Fer daarentegen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunstgras hoekschoppen, je komt heel slecht onder de bal |
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Luis is goud waard trouwens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het erge is gewoon dat Young Boys er ook niks van kan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Het zit echt tussen de oren hoor bij die gasten. Feyenoord is gewoon beter ploeg |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoe kan Geertruida daar tegen 2 man staan? |
|
|
|