|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:Groot probleem zit ook in dit: Vermeer; Geertruida, Ié, Senesi, Malacia; Toornstra, Kökcü, Fer; Berghuis, Sinisterra, Larsson #ybfey Vermeer; Karsdorp, Ié, Senesi, Haps; Fer, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra #feyher Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Ié, Haps; Tapia, Toornstra, Fer; Berghuis, Sinisterra, Larsson #forfey Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Ié, Haps; Tapia, Toornstra, Fer; Berghuis, Sinisterra, Larsson #feypor Vermeer, Karsdorp, Botteghin, Ié, Haps, Toornstra, Fer, Kökçü, Berghuis, Sinisterra, Larsson #feytwe Feyenoord: Vermeer; Geertruida, Botteghin, Ié, Haps; Toornstra, Tapia, Kökcü; Berghuis, Narsingh, Sinisterra #feyaz Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Ié, Haps; Fer, Tapia, Kökcü; Berghuis, Narsingh, Larsson #emmfey Feyenoord : Vermeer; Karsdorp, Ié, Botteghin, Haps; Tapia, Kökcü, Fer; Berghuis, Sinisterra, Larsson #ranfey #UEL Zolang jij altijd begint met Vermeer inplaats van Bijlow ,blijven er altijd problemen bestaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar je zorgt wel voor duidelijkheid. En dit gaat alleen maar op als Jorgensen er niet is ( dat is te vaak) En Vente hebben we niet meer. De ballen komen voor maar er is geen speerpunt, em als je niet scoort heb je anderen die kansen krijgen, En alles beter dan een bal van de flanken waar dan niemand staatt. Dit is toch geen onzin. Zo slijt je een systeem er in. Alle andere oplossingen hebben niet voldaan toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vet met die knallen,mooie laatste training eindelijk weer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Miesschien besef dat we strijd willen zien ook volgende week tegen vvv |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een kansloos realisme hier allemaal, we gaan gewoon winnen met 0-5 of meer en zo niet hebben we er de tering in. Die denken dat dit onrealistisch is kunnen het dak op van mij! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Respect voor die 800 aanwezigen. Overwinning komt hen toe. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zit onder het dak achter de tap en drink me wat moed in, ieder zijn ding. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zit met Stylzz op het dak. Lekker terug naar de tijd van Been....... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Op een grote paddestoel... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Senesi, Haps; Toornstra, Kökcü, Fer; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra
Nog een paar wedstrijden en we zitten aan de juiste 11. Komt vanzelf goed, duurt alleen ff |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik gun 020 een nederlaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 11:50 schreef Fart het volgende:Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Senesi, Haps; Toornstra, Kökcü, Fer; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra Nog een paar wedstrijden en we zitten aan de juiste 11. Komt vanzelf goed, duurt alleen ff .....................Bijlow.................... Karsdorp ...Botje.........Senesi........Malacia
......El Bouchataoui.......Burger..............
.................Jørgensen.....................
Berghuis................................Larsson.
..................Sinisterra....................
Opdracht je best doen ,geniet en wees een baas voor jezelf en het team. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 12:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] .....................Bijlow.................... Karsdorp ...IE.........Senesi........Malacia ......El Bouchataoui.......Burger.............. .................Jørgensen..................... Berghuis................................Larsson. ..................Sinisterra.................... Opdracht je best doen ,geniet en wees een baas voor jezelf en het team. Heb Botje in IE veranderd. Denk dat die in potentie wel beter is dan Botje. Maar gaat natuurlijk nooi gebeuren deze opstelling.
De opstelling die ik laatste was overigens de vermeende opstelling volgens update.nl |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Botje geeft wel rust,kon je zien tegen YB |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 12:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] .....................Bijlow.................... Karsdorp ...Botje.........Senesi........Malacia ......El Bouchataoui.......Burger.............. .................Jørgensen..................... Berghuis................................Larsson. ..................Sinisterra.................... Opdracht je best doen ,geniet en wees een baas voor jezelf en het team. Je wordt wel volledig overlopen natuurlijk met deze opstelling. De voorste 4 doen verdedigend niet mee en alles komt op het bordje van je onervaren duo voor de verdediging. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4-4-2 Berghuis op het middenveld erbij als valse 9 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beghuis en Larson kunnen ook terug vallen op het middenveld als valse vleugelspelers. Je moet alleen mee willen lopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er komen geen verassingen in de opstelling , hij gaat door met de succes formule... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vermeer Karsdorp, Botteghin, Senesi, Haps, Toornstra, Fer, Burger, Berghuis, jorgensen, Sinestera. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geloof wel dat dit eens de beste kan zijn, misschien Geertruida ipv Bot |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 13:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je wordt wel volledig overlopen natuurlijk met deze opstelling. De voorste 4 doen verdedigend niet mee en alles komt op het bordje van je onervaren duo voor de verdediging. Klopt T maar dat word je met elke opstelling. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als we de deur wijd opengooien, zoals we al een aantal keer gedaan hebben recentelijk, dan wel ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alsof we anders kunnen op dit moment. Zelfs wanneer we met tien verdedigers zouden spelen is t gatenkaas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
True. Laat ik het dan anders zeggen, Jorgensen heeft niets van een middenvelder m.i. En Larsson en Berghuis op vleugels doen en verdedigend niets en ze missen beide diepte in hun spel. Ik vind dat je eigelijk altijd snelheid op vleugels moet hebben. Je kan er eentje opofferen als je een goede voetballer daar hebt lopen, zoals Berghuis (mits in vorm). Maar niet zowel Berghuis als Larsson tegelijk. Hoogtens bij uitzondering (blessures, tactische variant, whatever).
Dus je stelt in mijn optiek 9 van de 10 keer altijd of Sinisterra of Narsingh op als buitenspeler. En misschien wel allebei tegen Ajax. Ze zijn ook wat minder werkschuw dan Larsson en Berghuis heb ik het idee. En je kan evt overwegen om met Berghuis op 10 te gaan spelen, zeker ook gezien het feit dat Kokcu totaal uit vorm is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 18:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:True. Laat ik het dan anders zeggen, Jorgensen heeft niets van een middenvelder m.i. En Larsson en Berghuis op vleugels doen en verdedigend niets en ze missen beide diepte in hun spel. Ik vind dat je eigelijk altijd snelheid op vleugels moet hebben. Je kan er eentje opofferen als je een goede voetballer daar hebt lopen, zoals Berghuis (mits in vorm). Maar niet zowel Berghuis als Larsson tegelijk. Hoogtens bij uitzondering (blessures, tactische variant, whatever). Dus je stelt in mijn optiek 9 van de 10 keer altijd of Sinisterra of Narsingh op als buitenspeler. En misschien wel allebei tegen Ajax. Ze zijn ook wat minder werkschuw dan Larsson en Berghuis heb ik het idee. En je kan evt overwegen om met Berghuis op 10 te gaan spelen, zeker ook gezien het feit dat Kokcu totaal uit vorm is. Eens. Als je in de diepte wilt spelen, zijn Narsingh en Sini je snelste mensen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Scoren alleen zo weinig. Heb je dan ook weer weinig profijt van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In deze fase waarin je alles verliest ,zelfs van alle laagvliegers zou ik vol voor de jeugd gaan. Kijk nou naar Fer ,aardige gozer hoor maar als Burger de rest van het seizoen speelt dan heb je tegen die tijd een betere of gelijkwaardige speler als Fer in huis. Die ook nog eens een transferwaarde heeft . Zelfde telt voor Malacia Geertruida El Bouchataoui. Ik ben wel klaar om naar die oude semi vedetten te gluren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Met een uitbraak heb je wel inlopende mensen nodig, die dan ook rond het doelgebied verschijnen. Met Nico als bliksemafleider/afmaker. En dan diezelfde uitbraak in 1 vloeiende beweging.. :))) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 20:32 schreef Leon FR1908 het volgende:In deze fase waarin je alles verliest ,zelfs van alle laagvliegers zou ik vol voor de jeugd gaan. Kijk nou naar Fer ,aardige gozer hoor maar als Burger de rest van het seizoen speelt dan heb je tegen die tijd een betere of gelijkwaardige speler als Fer in huis. Die ook nog eens een transferwaarde heeft . Zelfde telt voor Malacia Geertruida El Bouchataoui. Ik ben wel klaar om naar die oude semi vedetten te gluren Tis zeker iets om te overwegen, zeker omdat je al zo weinig transferwaarde op het veld hebt staan. En je vedettes laten het ook afweten inderdaad. Je moet ze alleen wel op de juiste wijze brengen, want je kan ze ook kapot maken. Fer op het middenveld bijvoorbeeld houdt iemand als Kokcu toch meer uit de wind.
Malacia heeft de pech dat ie Haps voor zich heeft. Ze zijn een beetje hetzelfde niveau en Haps heeft ook nog transferwaarde natuurlijk. Geertruida rammelt aan de poort, maar zie niet echt een back in hem vooralsnog. Misschien naast Senesi? El Bouchataoui heb ik niet genoeg zien spelen, al zou ik wel graag een dergelijk type voor ons middenvelder erbij hebben, een regiseur op het middenveld (zoals bijvoorbeeld Clasie dat was in zijn goede tijd). Burger vind ik nog erg licht. Dacht ik vorig seizoen en nu weer. Al liet ie in de voorbereiding en begin van het seizoen goede dingen zien. Maar je zou bijvoorbeeld de keepers in de winterstop oid een concurrentiestrijd kunnen laten aangaan. Want eigenlijk wil je Bijlow als eerste keeper hebben natuurlijk, met name met het oog op de toekomst.
Eigenlijk zou ik Feyenoord naar zoiets willen zien toewerken:
Bijlow Karsdorp-Geertruida-Senesi-Haps/Malacia El Bouchataoui Fer-Kokcu Berghuis-Jorgensen-Sinisterra |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis zeker iets om te overwegen, zeker omdat je al zo weinig transferwaarde op het veld hebt staan. En je vedettes laten het ook afweten inderdaad. Je moet ze alleen wel op de juiste wijze brengen, want je kan ze ook kapot maken. Fer op het middenveld bijvoorbeeld houdt iemand als Kokcu toch meer uit de wind. Malacia heeft de pech dat ie Haps voor zich heeft. Ze zijn een beetje hetzelfde niveau en Haps heeft ook nog transferwaarde natuurlijk. Geertruida rammelt aan de poort, maar zie niet echt een back in hem vooralsnog. Misschien naast Senesi? El Bouchataoui heb ik niet genoeg zien spelen, al zou ik wel graag een dergelijk type voor ons middenvelder erbij hebben, een regiseur op het middenveld (zoals bijvoorbeeld Clasie dat was in zijn goede tijd). Burger vind ik nog erg licht. Dacht ik vorig seizoen en nu weer. Al liet ie in de voorbereiding en begin van het seizoen goede dingen zien. Maar je zou bijvoorbeeld de keepers in de winterstop oid een concurrentiestrijd kunnen laten aangaan. Want eigenlijk wil je Bijlow als eerste keeper hebben natuurlijk, met name met het oog op de toekomst. Eigenlijk zou ik Feyenoord naar zoiets willen zien toewerken: Bijlow Karsdorp-Geertruida-Senesi-Haps/Malacia El Bouchataoui Fer-Kokcu Berghuis-Jorgensen-Sinisterra Fer is de dissonant in dit team... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wie anders? Ben niet kapot van Burger vooralsnog. En een beetje ervaring her en der is wel lekker. Maar Fer is niet heilig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis zeker iets om te overwegen, zeker omdat je al zo weinig transferwaarde op het veld hebt staan. En je vedettes laten het ook afweten inderdaad. Je moet ze alleen wel op de juiste wijze brengen, want je kan ze ook kapot maken. Fer op het middenveld bijvoorbeeld houdt iemand als Kokcu toch meer uit de wind. Malacia heeft de pech dat ie Haps voor zich heeft. Ze zijn een beetje hetzelfde niveau en Haps heeft ook nog transferwaarde natuurlijk. Geertruida rammelt aan de poort, maar zie niet echt een back in hem vooralsnog. Misschien naast Senesi? El Bouchataoui heb ik niet genoeg zien spelen, al zou ik wel graag een dergelijk type voor ons middenvelder erbij hebben, een regiseur op het middenveld (zoals bijvoorbeeld Clasie dat was in zijn goede tijd). Burger vind ik nog erg licht. Dacht ik vorig seizoen en nu weer. Al liet ie in de voorbereiding en begin van het seizoen goede dingen zien. Maar je zou bijvoorbeeld de keepers in de winterstop oid een concurrentiestrijd kunnen laten aangaan. Want eigenlijk wil je Bijlow als eerste keeper hebben natuurlijk, met name met het oog op de toekomst. Eigenlijk zou ik Feyenoord naar zoiets willen zien toewerken: Bijlow Karsdorp-Geertruida-Senesi-Haps/Malacia El Bouchataoui Fer-Kokcu Berghuis-Jorgensen-Sinisterra Burger kan mij ook nog niet bekoren ,maar ik hoop toch echt dat hij hele wedstrijden gaat spelen.Hij komt absoluut nog tekort maar wat gaan wij winnen dan dit jaar. Als Burger het niet kan dan zou ik Kökcü op zijn positie zetten. Als ik Jørgensen op 10 zet Sini spits en Larsson en Berghuis op de vleugels dan krijg ik er meer vertrouwen in Dan maar Kökcü en El Bouchataoui op de 6 en de 8. Vorig seizoen was Bouchataoui de man bij O19 ,en ook overtuigend. Ik ben klaar met dat wanbeleid terwijl het geld op de bank zit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We hebben de discussie Tapia gehad ,eerlijk gezegd is Fer net zo slecht of zelfs nog minder .Dat lees je dan weer niet hier in de reacties. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fer gaat wel aardig richting Tapia als het om riskant spelen gaat. Fer valt tegen. En Fer doet soms maar wat. Blind draven bv. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] We hebben de discussie Tapia gehad ,eerlijk gezegd is Fer net zo slecht of zelfs nog minder .Dat lees je dan weer niet hier in de reacties. Fer is net zo matig ja. Maar tegen Tapia hebben we al langer aan zitten kijken natuurlijk (eerste periode Fer bij ons niet meegerekend). Dus niet helemaal vergelijkbaar in die zin. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Burger kan mij ook nog niet bekoren ,maar ik hoop toch echt dat hij hele wedstrijden gaat spelen.Hij komt absoluut nog tekort maar wat gaan wij winnen dan dit jaar. Als Burger het niet kan dan zou ik Kökcü op zijn positie zetten. Als ik Jørgensen op 10 zet Sini spits en Larsson en Berghuis op de vleugels dan krijg ik er meer vertrouwen in Dan maar Kökcü en El Bouchataoui op de 6 en de 8. Vorig seizoen was Bouchataoui de man bij O19 ,en ook overtuigend. Ik ben klaar met dat wanbeleid terwijl het geld op de bank zit. Ben het grotendeels met je eens, het enige waar ik voor wil oppassen dat je niet maar wat gaat doen als club, onder het mom van het kan niet minder. Dan moet je eens opletten hoe diep je als club kan zinken. En Kokcu heeft m.i. weinig van een 8. Zien hem eigenlijk alleen als 10 of hangend op links. Of een 6 misschien, als je hem vooral als opbouwer wil benutten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 22:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Fer is net zo matig ja. Maar tegen Tapia hebben we al langer aan zitten kijken natuurlijk (eerste periode Fer bij ons niet meegerekend). Dus niet helemaal vergelijkbaar in die zin. Ik vind van wel omdat voetbal om het hier en nu gaat. Als dit het is wat Fer laat zien dit seizoen,dan moet je die optie volgend seizoen niet gebruiken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 22:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ben het grotendeels met je eens, het enige waar ik voor wil oppassen dat je niet maar wat gaat doen als club, onder het mom van het kan niet minder. Dan moet je eens opletten hoe diep je als club kan zinken. En Kokcu heeft m.i. weinig van een 8. Zien hem eigenlijk alleen als 10 of hangend op links. Of een 6 misschien, als je hem vooral als opbouwer wil benutten. Je laat aan alle kanten zien dat je ballen heb als je morgen aantreedt met deze jongens in deze formatie. Maar je heb gelijk ,er is niemand in heel Nederland die dit zou durven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat wij tot nu toe van hem gezien hebben is het. Veel meer gaat er niet meer uitkomen. Alleen misschien nog een beetje meer frustratie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind van wel omdat voetbal om het hier en nu gaat. Als dit het is wat Fer laat zien dit seizoen,dan moet je die optie volgend seizoen niet gebruiken. Als dit het is bij Fer, zou ik hem ook niet houden nee. Net als Clasie vorig seizoen, Feyenoorders die terugkeren zijn welkom, maar ze moeten ook nog wat te bieden hebben natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fer is al drie meer van waarde geweest als Clasie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: 3x niks is nog steeds niks. ;)
Tis wel wat meer dan Clasie, maar over het geheel genomen niet voldoende. Hij heeft wel zijn fysiek mee, das een plus. Maar goed, ik heb de hoop nog niet opgegeven dat Fer nog wat kan betekenen. Gezien de concurrentie is hij m.i. onomstreden op 8 vooralsnog. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop het maar ik geloof niet dat het beter word. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik beschouw het maar als een oefenwedstrijd...........voor de wedstrijd tegen vvv |
|
|
|