|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 02:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 3x niks is nog steeds niks. ;) Tis wel wat meer dan Clasie, maar over het geheel genomen niet voldoende. Hij heeft wel zijn fysiek mee, das een plus. Maar goed, ik heb de hoop nog niet opgegeven dat Fer nog wat kan betekenen. Gezien de concurrentie is hij m.i. onomstreden op 8 vooralsnog. Heeft er al drie gemaakt, waarvan 2 beslissend voor de EL. Verder wint Fer heel veel duels, ook in de lucht. En het draait voor geen meter met het team, dus ik zie veel ruimte voor verbetering . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat wordt niet meer beter..hij is zowat 30..met zijn fysiek zit hij al in de nadagen van zijn carriere |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je wordt bedankt. Deja VU.
Toentertijd na die vreselijke uitslag bij PSV week later ook tegen VVV. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik dacht eerder aan die uitslag in die wedstrijd voor VVV, toen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oh... dat weet ik niet meer Henk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zondag gehaktdag, ik heb er zo geen zin in! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga ze vanmiddag toevallig draaien Milo.. uitje erin? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik heb er gewoon buikpijn van! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik kan me er niet druk om maken, en dat vind ik heel erg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T boeit mij nooit zo veel deze wedstrijd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mij boeit alleen: geducht weerwerk of willoos slachtoffer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ga gewoon lekker kijken en hoop op het beste, erger door eigen domheid en 3 plaatsen terug gezet worden zal het hopelijk niet worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd of Jaap een plan heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vooral een keer een goed plan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is helemaal niet interessant als spelers niet thuis geven. Wat ik eerder deze week al schreef ,je kan als speler met passie altijd een zesje halen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik heb nog nooit voor een wedstrijd tegen Ajax zó'n gevoel van een soort desinteresse en -vooral- angst gehad.
Keek zojuist toch weer op de klok, en dacht gelijk nog 5 uur voor aftrap. Dus het houdt me wel degelijk weer bezig, ondanks goede voornemens om deze dag gelaten te ondergaan, het wordt vanzelf wel weer donker en dan weer bedje in, dat principe.
Maar die tot nu slechtste wedstrijd van amper 2 dagen geleden, die spoot zó door m'n hoofd. Vooral die schandalige eerste 10 minuten, waarin geen bal goed werd geplaatst, door alle spelers.
Kijk, als dit over 5 uur weer het geval is, dan staat het binnen een kwartier al 3 of 4-0 en gilt die verschrikkelijke Arena weer 10, 10, 10.
En precies daar zit mijn angst, die wedstrijd tegen PSV onder Been in herhaling. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En je slaat de spijker op z'n kop Leon.
Dat is wat mij op dit moment óók het meeste irriteert, die verschrikkelijke instelling van de groep. Dat was onder Gio zo, en dat is onder Stam alleen maar erger geworden.
Een blonde snol voor deze groep is denk ik de enige oplossing nog. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kijk anders, winnen we ? Dan tegen VVV weer billen knijpen, verliezen we met een klein resultaat denkt Jaap het gaat goed. Verliezen we met dikke cijfers dan gaat Jaap op de schop en misschien eerder actie bij de zgn bestuurders. Dus we winnen bij een verlies. Ik hoop echter op ............ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
8 ton salaris en een blonde snol. Doe ik het voor. Voor die 8 ton ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooie is hoe iedereen ons afschrijft. Dat is de ideale positie om in te zitten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat klopt. Maar dit team is zo kwetsbaar, 1 tegenslag en alles dondert in elkaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We moeten winnen van Emmen Willem2 en VVV. Deze pot is alleen maar leuk voor andere als wij winnen. Wat moet je hier in godsnaam mee? De gewonnen klassieker het moment van t jaar? Diep triest is dat. Ik heb dus ook geen angst voor als wij verliezen. Voor volgende week heb ik angst ,VVV uit altijd lastig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 12:46 schreef Leon FR1908 het volgende:We moeten winnen van Emmen Willem2 en VVV. Deze pot is alleen maar leuk voor andere als wij winnen. Wat moet je hier in godsnaam mee? De gewonnen klassieker het moment van t jaar? Diep triest is dat. Ik heb dus ook geen angst voor als wij verliezen. Voor volgende week heb ik angst ,VVV uit altijd lastig. Zo denk ik er helaas ook over |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 12:46 schreef Leon FR1908 het volgende:We moeten winnen van Emmen Willem2 en VVV. Deze pot is alleen maar leuk voor andere als wij winnen. Wat moet je hier in godsnaam mee? De gewonnen klassieker het moment van t jaar? Diep triest is dat. Ik heb dus ook geen angst voor als wij verliezen. Voor volgende week heb ik angst ,VVV uit altijd lastig. Die ga je op zeker verliezen. Echt een angstgegner voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerlijk die ouderwetse positiviteit |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat gemist dan zeker? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zit straks tussen een huis vol joden. Sociale verplichting. Kutter dan kut. Waar ik niet onderuit kan. De eerste heb ik al gesproken. En die zei het kan zo'n middag worden dat heel amsterdam het mooiste verwacht en dan met legen handen blijft zitten. Net als vorig jaar in de kuip. Ik zei dat hij daarvoor niet hoeft te vrezen. Gewoon 7-0 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De groeten aan je broer ;) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wat doe jij dan nog bij onze club |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Zat ik daar maar.....kon ik hem nog op zijn bek timmeren als hij een grote bek had ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Tegen beter weten in! Come on Feijenoord!!! Wij komen uit ROTTERDAM!!!! HAND IN HAND KAMERADEN!! HAND IN HAND VOOR FEIJENOORD1! ach laat ook maar..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Erg aanvallende opstelling? Poeh.. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Als je er 2 wilt maken moet je ook niet heel verdedigend gaan voetballen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En hoe wil je aan vastigheden werken als je zelf ook blijft wisselen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit is de opstelling waar de linies zo ver uit elkaar staan toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Totale verwarring bij de tegenstander, die verwacht natuurlijk een tactiek die wel werkt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 - 18:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:True. Laat ik het dan anders zeggen, Jorgensen heeft niets van een middenvelder m.i. En Larsson en Berghuis op vleugels doen en verdedigend niets en ze missen beide diepte in hun spel. Ik vind dat je eigelijk altijd snelheid op vleugels moet hebben. Je kan er eentje opofferen als je een goede voetballer daar hebt lopen, zoals Berghuis (mits in vorm). Maar niet zowel Berghuis als Larsson tegelijk. Hoogtens bij uitzondering (blessures, tactische variant, whatever). Dus je stelt in mijn optiek 9 van de 10 keer altijd of Sinisterra of Narsingh op als buitenspeler. En misschien wel allebei tegen Ajax. Ze zijn ook wat minder werkschuw dan Larsson en Berghuis heb ik het idee. En je kan evt overwegen om met Berghuis op 10 te gaan spelen, zeker ook gezien het feit dat Kokcu totaal uit vorm is. Japie leest mee T.. :)) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Narsingh op de vleugel vind ik niet verkeerd |
|
|
|