|
|
Els
|
|
|
quote: Totaal ongeschikt als trainer. Jammer dat hij de kans heeft gegrepen om dat bij ons te bewijzen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Byebye Jaapie. Had hij Haps maar niet steeds weer moeten opstellen. Die kan er echt niets van....
Dat kutvolk heeft continu een mannetje meer. Die van ons lopen alleen maar achter de bal aan Dit wordt wel een nulletje of zeven, acht.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die Fer is zo lui als de pleuris |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:03 schreef Loetje het volgende:[..] Sorry, las hier even en poste iets wat bij Ajax moest. Scheld me gerust verrot, ging per ongeluk. Deze wedstrijd is zowel voor Feyenoord als Ajax slecht nieuws. Er is geen klassieker meer zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie t idee van Stam weet mag t zeggen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:05 schreef Els het volgende:[..] Deze wedstrijd is zowel voor Feyenoord als Ajax slecht nieuws. Er is geen klassieker meer zo. Beslist met je eens. Met alle respect en het wordt niet gewaardeerd, maar dit vind ik ook 10x niets. Door die 6-2 vorig jaar leefde die beker ineens weer. Dit is zo zonde. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Net als donderdag door Ie verwacht ik dat er sprake is van sabotage. Volslagen belachelijke opstelling en je vraagt je af wat ze doordeweeks doen. Ik vermoed klaverjassen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
De interesse in voetbal neemt gewoon zwaar af joh. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Daar stonden zowel Toornstra als Berghuis hoog. Dan blijft er geen middenveld over. Hoe kan je met 5 aanvallend ingestelde spelers spelen? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Sjok sjok Berghuis, sjok sjok Narsingh, sjok sjok Karsdorp, ‘ik kan niet harder’ Botteghin, ‘ik heb al jaren geen bal goed geraakt’ Jorgensen. En zo kan je nog wel even doorgaan. De toekomst van dit elftal is 0,0. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met El Bouchataoui en Kökcü had je ook 2 - 0 achtergestaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:09 schreef Alexmem het volgende:Sjok sjok Berghuis, sjok sjok Narsingh, sjok sjok Karsdorp, ‘ik kan niet harder’ Botteghin, ‘ik heb al jaren geen bal goed geraakt’ Jorgensen. En zo kan je nog wel even doorgaan. De toekomst van dit elftal is 0,0. Fer sjokt het meeste van allemaal ,vooral als we eens voorin de bal hebben |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Verbaasd me ook ja. Zeker ook omdat je nu eindelijk met snelheid op de vleugels speelt, dan denk dat je dat je meer gaat inzakken. Dat je met een wat stabieler middenveld speelt. AL helemaal omdat je Berghuis daar ook kwijt moet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zou Jansen nog een geldig trainersdiploma hebben? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Conform verwachting |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Eens hoor. Maar met 2 middenvelders tegen 5 zou ik geloof ik ook maar op m’n plek blijven staan ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Verkeerde strafschopgebied |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hahaha Berghuis, Botteghin. Toppers! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ah de herkauwers zijn ook weer in beeld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer weer klasse. Blijf gewoon staan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is toch schandalig |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
En die blinde mongool komt ook weer z’n goal uit rennen en heeft uiteraard de bal niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:24 schreef Alexmem het volgende:En die blinde mongool komt ook weer z’n goal uit rennen en heeft uiteraard de bal niet. Blijft die staan, dan kan ie bal er nooit in. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Boegbeeld. Verschrikkelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoog tijd om defensief te gaan wisselen. Proberen om in ieder geval uitslagen in de orde van grootte van 9 jaar terug te voorkomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Senesi///held!
Wilde ik even kwijt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
En dan geen kritiek mogen leveren op deze teringzooi, te grappig! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
4-0 ik stop ermee , een ergernis stelletje amateurs , is een grote teringzooi bij onze club ben er voorlopig klaar mee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet dat hij goed speelt, dat speelt ie totaal niet. Maar er is geen middenveld. Feyenoord valt constant in 2 linies uiteen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gelukkig kan zeikertje Berghuis nu de supporters niet de schuld geven.... |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Verschrikkelijk wat een tyfes team hebben wij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je kan mij heel veel vertellen, ze hebben zeker meer kwaliteit maar hier valt zoveel meer uit te halen.
Dit is schandalig, zo erg dit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wie gaat er als eerste een rotschop geven dadelijk? |
|
|