|
|
van geil
|
|
|
quote: We gaan ook nog rood krijgen , let maar op. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat zou je wel denken ja.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das dan die ene die zich er wel wat van aantrekt, of een kortsluiting in de bovenkamer van de bewuste onmisbare. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop vier keer rood, zo snel mogelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2019 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze douwen nou allemaal een pak kauwgom in hun meelis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaap is echt van de pot gerukt, in plaats van compacter te spelen verkiest hij een systeem met nog grotere ruimtes. En dat ga je dan doen in de Arena, hoe verzin je zoiets ? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tijd voor een grote schoonmaak. Arnesen welkom. Eerste klus is trainer aanstellen! Eentje met ervaring, die rust in de groep kan brengen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan het bijna niet zeggen maar
JAAP MAAKT FEYENOORD ZIELIG!
Oprotten. |
|
|
|
|
Fey1908
|
|
|
Jongens dit moet stoppen. Jaap stam moet eruit!!! En landzaat en v gastel ook weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:38 schreef Arie.Klooster het volgende:Tijd voor een grote schoonmaak. Arnesen welkom. Eerste klus is trainer aanstellen! Eentje met ervaring, die rust in de groep kan brengen... Ff een interim aanstellen tot die tijd. Maak niet wie ,laat de koffiejuf het gaan doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Al mensen onderweg naar het maasgebouw..?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:29 schreef MMM het volgende:Je kan mij heel veel vertellen, ze hebben zeker meer kwaliteit maar hier valt zoveel meer uit te halen. Dit is schandalig, zo erg dit Ik denk dat wij met de grootste uitslag dit jaar uit de Arena weggehoond worden. Dus het slechtste team. Maar ik geloof absoluut niet dat wij individueel de slechtste spelers hebben. En daar is de trainer verantwoordelijk voor. Conditioneel zijn ze ook niet in orde, maar we zijn wel bijna halverwege de competitie. Dan gaat er toch ook het nodige in de training mis? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De spelers geven m vandaag collectief een middelvinger |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lees zojuist dat er inderdaad mensen naar het maasgebouw gaan. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Wat een gezuer jaap dit jaap dat. Denk dat ze zelf eens in de spiegel moeten kijken, stel zoutzakken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja werd ook al gebeld, maar het eten kom5 er aan.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hoezo? Sta je daar alleen met je bbq? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 geeft Jaap na afloop een vriendelijke handdruk. Jaap z'n dag weer goed. |
|
|
|
|
Bakkie2127
|
|
|
Tja gaat een andere trainer werken. Van bronkorst had ook problemen,het jaar Daarna kampioen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:43 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:Wat een gezuer jaap dit jaap dat. Denk dat ze zelf eens in de spiegel moeten kijken, stel zoutzakken Stam als eerste. Volstrekt ongeschikt als trainer. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
de oplossing van jaap TAPIA pffff |
|
|
|
|
Fey1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tuurlijk niet. Er zijn ongetwijfeld harde woorden gevallen. Hij heeft niets, maar er is ongeteijfeld gedonder in de keet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2019 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Komt niet door Jaap maar door de zalfjes die op het veld wandelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeiden ze dat? Tis sowieso wel een logische wissel. Niet eens omdat hij nou de minste was, maar om wat stabiliteit te brengen. En om te voorkomen dat ie dadelijk iemand een rotschop geeft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ze lopen echt alleen maar de bal achterna. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ook niet echt nee, eerder kortsluiting en laat de groep zitten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee dat ook niet.
Eerder iedereen de klere gescholden hebben |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 17:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zeiden ze dat? Tis sowieso wel een logische wissel. Niet eens omdat hij nou de minste was, maar om wat stabiliteit te brengen. En om te voorkomen dat ie dadelijk iemand een rotschop geeft. Het is nooit logisch als Tapia in het veld komt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die Fer,krijg echt braakneigingen |
|
|
|