|
|
MMM
|
|
|
Fer eruit en Larsson erin?
Ah oke |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop dat de volgende trainer in ziet dat Haps nooit meer spelen mag.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tapia snapt het briefje niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Fer eraf volkomen logisch, zo slecht als die was... maar Larsson?? Gaan we gewoon weer met 5 aanvallende spelers spelen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik kijk vanaf de 2-0 niet meer. De spelers hebben net zo hard schijt aan hun aanhangers! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat zijn geen normale mensen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 18:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Fer eraf volkomen logisch, zo slecht als die was... maar Larsson?? Gaan we gewoon weer met 5 aanvallende spelers spelen? Precies |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekkere aanname Jorgensen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja het is niet te volgen maar om nu af te gaan geven op Tapia die erin komt bij een 4 - 0 achterstand lijkt mij overbodig. Pak die personen die er verantwoordelijk voor zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kortsluiting dus, sluit zich zelf uit van deze malaise. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die kan echt helemaal niks meer. Leg m op de doellijn en hij schiet hem achteruit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heeft ie altijd als ie terugkomt van blessures (wat vaak is). Dan springen al die ballen constant van zijn voet af. Speelt ie handvol wedstrijden achter mekaar, dan wordt het meestal beter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tenminste iemand die de waarheid zegt, mocht het zo zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Het huidige Feyenoord doet me denken aan het Feyenoord aan de vooravond van toen we bijna kapot gingen. Zeven dunnere jaren staan voor de deur.... We zijn weer bij af. Vrienden van Feyenoord II kan opgestart worden.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee emotionele Feyenoorders die hard werken voor een seizoenskaart en daar wel iets voor verwachten. Niet dat ik nu hier vooraan staat, maar begrijp het wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Staat er net 5 seconde in dan krijg je een briefje ,hoe triest is dat? Idd Jaap optieften. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mooi bedachte oplossing hoor. 5 verdedigers met Narsingh als tweede rechtsback. De rest snapt het alleen niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Narsingh eruit en Geertruida erin.
Dit is toch niet te volgen. Weer positiewijzigingen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Er valt geen eer te behalen als je tegen 020 zoon kamikaze tactiek neerzet de rest is niet relevant. Stam verzint dit nou dan krijg je ze om je oren had de trainingscursus moeten volgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zoveel ruimte nu en als amateurs spelen ze het uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig heeft Ajax de tweede helft geen zin meer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jaap zal er wel van maken, iedereen die kijk heeft op voetbal zag dat we de 2 de helft prima speelden, maar vergaten af te drukken. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Had ook 10x rood kunnen zijn! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 18:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja het is niet te volgen maar om nu af te gaan geven op Tapia die erin komt bij een 4 - 0 achterstand lijkt mij overbodig. Pak die personen die er verantwoordelijk voor zijn Fer was volkomen ruk. Alweer. Tapia maakte er meer van.
Over wie zegt dat iets? |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 18:32 schreef van geil het volgende:[..] Jaap zal er wel van maken, iedereen die kijk heeft op voetbal zag dat we de 2 de helft prima speelden, maar vergaten af te drukken. Laatste wedstrijd Jaap?! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ik denk niet dat de directeuren er de ballen voor hebben.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hier zijn geen woorden voor, er stond niets goed en dat is toch de trainer? Klasse verschil los je op met een tactisch plan, dat was er even maar ook de verkeerde. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Dan moeten ze dat toch maar rap gaan doen! Ballen tonen! Dit werkt niet, er moet iets gebeuren! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stam er uit en die assistent trainers nog een groter trap na geven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja is niet eerlijk idd,maar snap hun frustratie wel. Haps krijgt voor inzet een 10 maar wat een bagger speler is dat. Ik zeg tegen mijn vrouwtje bij die vrije trap ,let op de keeper die blijft staan. Ziyech doet moeilijker dan het is bij Vermeer ,andere kant van de paal is altijd een 100% doelpunt. Karsdorp die niet scherp begon ,Berghuis en Jorgensen die zich niet vrijlopen. Senesi Botje en Sinisterra krijgen allemaal een 6 ,de rest mag morgen een veldloop lopen van 10 km met Fer en Jaap voorop. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En Stylzz weg moet, en Landzaat en v Gastel gewoon moeten blijven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 18:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja is niet eerlijk idd,maar snap hun frustratie wel. Haps krijgt voor inzet een 10 maar wat een bagger speler is dat. Ik zeg tegen mijn vrouwtje bij die vrije trap ,let op de keeper die blijft staan. Ziyech doet moeilijker dan het is bij Vermeer ,andere kant van de paal is altijd een 100% doelpunt. Karsdorp die niet scherp begon ,Berghuis en Jorgensen die zich niet vrijlopen. Senesi Botje en Sinisterra krijgen allemaal een 6 ,de rest mag morgen een veldloop lopen van 10 km met Fer en Jaap voorop. Eens met de spelers die een 6 verdienen. Haps is okee, maar speelt zo blind. Maar die Fer. Wat een hooghartig niksig mannetje is dat. Berghuis ook trouwens. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Precies, vandaag was de Klassieker, die nooit een Klassieker werd...,hadden we stiekem wel verwacht...,maar een grote vernedering is ons bespaard gebleven, ook al hoopte men bij de NOS er wel op! Snappen ze bij Feyenoord nu nog steeds niet dat wij, als supporters, strijd willen? Knokken voor elke meter? Jaap zou dat over moeten brengen op de spelersgroep, als geen ander!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 18:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Eens met de spelers die een 6 verdienen. Haps is okee, maar speelt zo blind. Maar die Fer. Wat een hooghartig niksig mannetje is dat. Berghuis ook trouwens. Fer was tegen Porto bij alle mensen een held, en nu opeens een hooghartig niksig mannetje en Berghuis ook. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: voor jou als grote kenner misschien wel Als G. kenner had je de uitslag goed voorspeld |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 18:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Eens met de spelers die een 6 verdienen. Haps is okee, maar speelt zo blind. Maar die Fer. Wat een hooghartig niksig mannetje is dat. Berghuis ook trouwens. Haps okee? Sorry hoor, maar hij had het niet, hij heeft het niet en hij zal het ook nooit krijgen.
Werkt hard en loopt veel, maar dat deed Ben Johnson ook. Toch kon hij voor geen meter voetballen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 19:05 schreef de bluffer het volgende:[..] Fer was tegen Porto bij alle mensen een held, en nu opeens een hooghartig niksig mannetje en Berghuis ook. Tegen Porto was voor iedereen helaas een uitschieter. Niets meer, niets minder. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Er zit nul komma nul zelfvertrouwen in. De koppies staan niet in dezelfde richting. En dat hoort een trainer voor eilat te maken. Ik denk niet dat jaapie dat gaat lukken en dus hoop ik dat hij zijn biezen mag pakken, maar eerst moet er een technisch directeur (ARNESEN) aangesteld worden zodat deze direct een andere trainer kan halen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2019 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 19:15 schreef Arie.Klooster het volgende:Er zit nul komma nul zelfvertrouwen in. De koppies staan niet in dezelfde richting. En dat hoort een trainer voor eilat te maken. Ik denk niet dat jaapie dat gaat lukken en dus hoop ik dat hij zijn biezen mag pakken, maar eerst moet er een technisch directeur (ARNESEN) aangesteld worden zodat deze direct een andere trainer kan halen... Eens! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2019 - 19:15 schreef Arie.Klooster het volgende:Er zit nul komma nul zelfvertrouwen in. De koppies staan niet in dezelfde richting. En dat hoort een trainer voor eilat te maken. Ik denk niet dat jaapie dat gaat lukken en dus hoop ik dat hij zijn biezen mag pakken, maar eerst moet er een technisch directeur (ARNESEN) aangesteld worden zodat deze direct een andere trainer kan halen... En wie gaat dan Jaap Stam betalen, zijn dat dan de mensen hier op de topic die zeggen dat hij weg moet. Zal ze moeten doen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb een tientje en een pakje sportlife blauw |
|
|
|
|
Fey1908
|
|
|
Fer word nu afgezeken en berghuis ook. Niet terrecht!! Kunnen vele mate beter. Maar het hele team voetbal als kip zonder kop. Werken wel hard maar zit helemaal geen lijn in. Een goede trainer en staf moeten lijnen uitzetten en zorgen voor goede sfeer en leuke omgang met het team. Dit wat Stam doet en met lanzaat en v gastel ga dit ergens anders doen. Want bij menig club trappen ze jullie weg. En wij hebben ze nog |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Werken hard ze stonden stil. |
|
|
|