BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 27 oktober 2019, 16:45 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 27 oktober 2019 - 20:25   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik het niet zozeer aan Fer of Berghuis liggen. Het zit hem met in de snelheid. Denken en handelen is gewin drie versnellingen lager dan bij hun. En als je dan ook nog je mannetje laat lopen of achter je langs laat snijden.... Tja, dan moet je eigenijk nog blij zijn dat zij je met 4 - 0 laten gaan.... Harde constatering, maar Jaapie moet van goede huize komen wij hij nog slagen.
.

Ik denk dat Young Boys hem nog kan redden. Anders is het klaar.
ras
 ras - zondag 27 oktober 2019 - 21:44   quote  deeplink  
Het ligt niet alleen aan Jaap Stam. Het ligt ook aan de spelers en al jaren onder welke trainer dan ook wordt er verloren tegen Ajax. Het is toch een grote schande dat je na 2005 niet meer in Amsterdam hebt gewonnen. Dat ligt aan inzet, vechtlust, mentaliteit, gif en de wil om te winnen. Natuurlijk speelt ook kwaliteit een rol, maar dan komt het praatje weer van Feyenoord heeft geen geld.De "zogenaamde kleinere clubs" in de eredivisie (Heerenveen, FC Twente, Groningen enz.) weten voor weinig geld spelers binnen te halen en als ze in de competitie tegen Feyenoord moeten spelen, winnen ze ook nog. Dat is toch gek. Ik vind het goedkoop om de schuld alleen bij de trainer neer te leggen terwijl de scouting van Feyenoord al die jaren buiten schot blijft. Diezelfde scouting moet je aanpakken en hier het mes inzetten en andere geledingen binnen de club omdat het probleem veel dieper zit. Ook van Geel heeft verkeerd geïnvesteerd na het kampioenschap met het aantrekken van spelers en met Jan de Jong als algemeen directeur liep het ook niet goed. Wat is de rol van Mark Koevermans? Een havenstad als Rotterdam kent zoveel bedrijven en haalt hij wel veel sponsoren binnen? Ik heb ook begrepen dat hij algemeen directeur gaat worden, maar is hij wel de geschikte persoon hiervoor? Wat ik nu net noem zijn allemaal zaken die al veel langer spelen bij Feyenoord en dan kan ik nog wel even doorgaan over de jeugdopleiding en nog meer punten. Ik ben het met Willem van Hanegen eens dat Feyenoord al lang schoon schip had moeten maken. Nogmaals wil ik aangeven dat het probleem dieper ligt dan alleen altijd maar te wijzen naar de trainer Jaap Stam. Onder Gio, Fred Rutten, Mario Been deden die problemen zich ook al voor.
Frstu
 Frstu - zondag 27 oktober 2019 - 21:50   quote  deeplink  
Knikkende knieën.. Dat is het! Niet die onzin over vechtlust en "wil om te winnen".

Er kijken honderdduizenden Feyenoord fans naar je. Terwijl je eigenlijk al weet dat je niet goed genoeg bent. Dat je dit eigenlijk niet kunt winnen. Dat is dan gedoemd om een afgang te worden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 oktober 2019 - 21:54   quote  deeplink  
Ik dacht even dat t aan die belachelijke opstelling lag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2019 door Stylzz --
Frstu
 Frstu - zondag 27 oktober 2019 - 21:57   quote  deeplink  
Je moet spelers hebben die tegen mentale druk kunnen en redelijk kunnen voetballen. Dan pas kun je tegenstand bieden aan ajax. Redelijk voetballen kunnen de meesten wel (behalve Botteghin).
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 oktober 2019 - 22:06   quote  deeplink  
In de 2e helft ben ik tussen 48e en 57e minuut op die Fer gaan letten.
Die dekt gewoon niet af en kijkt alleen maar waar de bal naar toe gaat.
Tapia heeft last van hetzelfde.

En Karsdorp (vooral in het begin) en Haps: waarom zo 'hoog' spelen, en je verdedigende taak laten lopen?
Waar is de onverzettelijke Toornstra gebleven?
Etc Etc.

Jaap blijft maar over niet nagekomen afspraken wauwelen.
Jaap, kerel, dat al 6 wedstrijden roepen betekent dat je geen veranderingsproces in gang kunt brengen.
Trek je conclusies.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 oktober 2019 - 22:18   quote  deeplink  
"Feyenoordfans hebben zondagavond de bus met Feyenoordspelers en staf bestormd. Ze zijn boos omdat hun club dit seizoen slecht presteert.

De bus kwam aan bij trainingscomplex 1908, supporters kwamen met fakkels op de bus af en scandeerden leuzen zoals ‘werken voor je k&nkergeld’. De ME greep in en deelde klappen uit.

Verschillende spelers stapten uit de bus en gingen in gesprek met de fans. Feyenoord-speler Steven Berghuis zei: “Ik ben voor jullie gebleven. Leroy Fer is uit Engeland gekomen, net alsof wij expres verliezen.”

De supporters schreeuwen om Stam, maar de trainer laat zich niet zien. Ook andere spelers als Karsdorp, Bijlow, Jørgensen, Larsson, Vermeer en Botteghin waren erbij. Zij spraken met de supporters die zich om hen heen verzamelden.

Volgens de politie zijn er geen aanhoudingen verricht. “De spelers zijn naar huis, supporters gaan nu ook langzaam weg. De ME is al vertrokken”, zei een politiewoordvoerder rond 21.45 uur."

(Bron: Feyenoord in Beeld)

Stam laat zich niet zien.....
Fart
 Fart - zondag 27 oktober 2019 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2019 - 22:18 schreef FR-Henk het volgende:
Feyenoord-speler Steven Berghuis zei: “Ik ben voor jullie gebleven.
Bullcrap.
De centen zijn bepalend geweest.
En geen concrete interesse (behalve psv) is ook wel een dingetje natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 oktober 2019 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2019 - 22:18 schreef FR-Henk het volgende:

(Bron: Feyenoord in Beeld)

Stam laat zich niet zien.....
Dat is laf
ar
 ar - zondag 27 oktober 2019 - 22:32   quote  deeplink  
Heeft misschien gezien dat de supporters wél compact staan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 oktober 2019 - 22:33   quote  deeplink  
Was net uitgestapt om kauwgom te halen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 oktober 2019 - 22:35   quote  deeplink  
Spelers stappen naar buiten, trainer niet.
Einde Stam. Kan niet anders.
Fart
 Fart - zondag 27 oktober 2019 - 22:38   quote  deeplink  
Had de nederlaag ingecalculeerd vandaag.
Zelfs een flink pak slaag had ik rekening mee gehouden.
Maar ben echt zo teleurgesteld in de manier waarop en de reactie erna.
Ben ff Feyenoord moe.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 oktober 2019 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2019 - 11:21 schreef FR-Henk het volgende:
Mij boeit alleen: geducht weerwerk of willoos slachtoffer.
Wel, het is wel duidelijk geworden.
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 09:19   quote  deeplink  
Kansloos ja, echter een strafschop werd niet gegeven, was op var te zien.
Voor de rest wacht ik wel af.Ik zie Stam niet vertrekken
Als je nu een echte vz ben, had je gisteren de media naar je toe getrokken maar hij was nergens te zien, ook Troost niet.
Dat tekent dit Feyenoord,wel in het pluche maar niet bij de busch ( woordgrapje)
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 11:28   quote  deeplink  
0.24 & 3.15 - Feyenoord recorded 0.24 Expected Goals against Ajax, their lowest tally in the Eredivisie since Opta started collecting xG (2013-14); the last time Feyenoord conceded a higher Expected Goals value in a league game than yesterday (3.15) was in May 2015.
netsurfer
 netsurfer - maandag 28 oktober 2019 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 09:19 schreef piet de paler het volgende:
( woordgrapje)
Speels.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 oktober 2019 - 12:11   quote  deeplink  
Nul schoten op doel
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 13:16   quote  deeplink  
Ik zie geen reactie van Stroband.........wat is zijn functie nu...........juist
Waar blijft hij nu als vertegenwoordiger van de toeschouwers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - maandag 28 oktober 2019 - 17:47   quote  deeplink  
De goal van Feijenoord (bij 2-0 stand) was geen buitenspel van Narsingh, De bal kwam van een ajacied en Sinisterra had ook niet de intentie om de bal naar Narsingh te spelen. Waar is de VAR als je hem nodig hebt?
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 17:48   quote  deeplink  
Vandaag geen enkele grap of sarren dat doet pas echt pijn
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 17:48   quote  deeplink  
Vandaag geen enkele grap of sarren dat doet pas echt pijn
van geil
 van geil - woensdag 30 oktober 2019 - 18:46   quote  deeplink  
Toch nog ergens goed voor geweest dit potje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 27 oktober 2019, 16:45 uur)

0.0099449