|
|
MMM
|
|
|
VVV-Venlo - Feyenoord (zondag 3 november, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 3 november, 14:30 uur Locatie: De Koel, Venlo Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daar winnen we ook vaak.
Op naar de volgende blamage. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
klopt , kunstgras gaat weer drama worden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kop omhoog borst vooruit, en gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe maar verliezen als Jaap er nog zit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ben er bang voor, maar een krappe 2-3 tegen ze zal er wel uit rollen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
3 punten het allerbelangrijkst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En 5-3-2 let maar op , vertrouwen heeft deze ploeg nodig Net als sex eerst gewoon dan kunstjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Altijd mee eens natuurlijk. Perfecte deja vu! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jorgensen een keer zin in kunstgras?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2019 - 19:04 schreef piet de paler het volgende:En 5-3-2 let maar op , vertrouwen heeft deze ploeg nodig Net als sex eerst gewoon dan kunstjes Je moet feyenoord als ploeg 3 systemen aanleren (5-3-2) (4-4-2) (4-3-3) Spelers opstellen die kunnen schakelen en spelen in deze drie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nu met Dick ipv Jaap wordt 't 0-4 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2019 - 10:40 schreef Scout2 het volgende:[..] Je moet feyenoord als ploeg 3 systemen aanleren (5-3-2) (4-4-2) (4-3-3) Spelers opstellen die kunnen schakelen en spelen in deze drie. Mijn idee, maar dan krijg je al gouw te horen dat dat te moeilijk is, zucht... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dick speelt 5-3-2 en/of 4-4-2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee 4-3-3. Heeft hij al gezegd |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Nee Piet, tijdens persconferentie was Dick heel duidelijk er in dat Feyenoord altijd 4-4-3 heeft gespeeld en dat hij dat niet gaat veranderen.
En met Vermeer, Karsdorp, Botteghin, van der Heijden, Haps, Fer, Toornstra, Kökcu, Berghuis, Jorgensen en Larsson/Sinisterra gaat het herstel morgen ingezet worden. Niet gemakkelijk gaat 't worden, en ook nog niet met goed voetbal, maar wél met het John de Wolf mes tussen de tanden gaan we naar een sneaky 0-2.
Komende vijf wedstrijden: VVV, Youg Boys, Groningen, RKC en Glasgow Rangers, gaat zoals Jan Boskamp zojuist nog vertelde op Veronica Inside ons 15 punten opleveren.
En dan is Dick al koning! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Gewoon 4-4-2 beginnen nu, zodat spelers kunnen groeien en vertrouwen op kunnen doen.
Vermeer
Geertruida - fer - senesi - malacia
Sinistera - toornstra - kocku - haps
Berghuis - jorgensen/bannis |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk wel als Nicolai zegt, ik speel niet op kunstgras dat Dick zegt wegwezen naar het 2e |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop dat er wat progressie zit, maar hij traint pas 3 dagen. Hopelijk donderdag ook een overwinning, waar is mijn hoop op gebaseerd.......eigenlijk nergens op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2019 - 11:53 schreef Scout2 het volgende:Gewoon 4-4-2 beginnen nu, zodat spelers kunnen groeien en vertrouwen op kunnen doen. Vermeer Geertruida - fer - senesi - malacia Sinistera - toornstra - kocku - haps Berghuis - jorgensen/bannis Bannis is met oranje op t jeugd wk toch... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch verrassing in het centrum bij Feyenoord. Ie en Van der Heijden staan daar. Senesi op de bank, Botteghin is wel mee maar zit niet bij de selectie. Geblesseerd dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer; Karsdorp, Ié, Van der Heijden, Haps; Fer, Kokcu, Toornstra; Berghuis, Jorgensen, Sinisterra. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen hoop, geen verwachting. Gewoon zien of er al een proces van verandering is ingezet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wacht hopelijk op je excuus als Jan Arie het verschil gaat maken....:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voetballend de beste verdediger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat op zich is al een treurig feit... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst kijken dan oordelen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Arie en Ie, niet goed voor mijn hart als die achterin gaan rommelen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Senesi is aan de bal niet minder. Zeker als je hem het vertrouwen geeft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De buitenlandse jongens coachen te weinig zegt Dick. Sorry maar dat zijn toch ook profvoetballers? Hebben wij dan de enige buitenlandse voetballers die niet hebben leren communiceren met hun medespelers???
Dit soort dingen, kan alleen bij ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tja... Dat weten we niet |
|
|