|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alles ligt voorlopig in de ijskast ,maar de vvf zijn dan zeker beter als zo'n investeerder. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben benieuwd of dit deze jongens eindelijk genoeg structuur geeft om wel misschien nog belangrijk te worden.
quote:Dylan Vente (20), Achraf El Bouchataoui (20), Jordy Wehrmann (21) en Ian Smeulers (20) keren terug naar Feyenoord, niet om deel uit te gaan maken van de eerste selectie, maar om ingezet te kunnen worden bij het beloftenelftal dat op termijn de Keuken Kampioen Divisie moet bereiken. Voor de vier spelers, allen met ervaring in de eerste of eredivisie, zal dit wellicht als een flinke stap terug gezien worden. https://www.fr12.nl/nieuws/53872-feyenoord-laat-viertal-jeugdspelers-terugkeren.html
In ieder geval vind ik dit wel een positievere insteek dan verpieteren bij clubs die het net niet zijn en blijven ze dichter bij Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op dit moment moeten ze blij zijn dat ze betaald voetbal mogen spelen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2020 - 15:01 schreef CobusIII het volgende:jorgensen was geblesseerd, hoeveel wedstrijden speelde sinistera of narsingh wel niet in de spits? het is toch duidelijk dat er naast jorgensen een tweede of eerste spits aangetrokken had moeten worden. hier had bannis gewoon ingezet moeten worden, ik vind hem vele malen beter dan vente |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2020 - 12:36 schreef pat het volgende:[..] hier had bannis gewoon ingezet moeten worden, ik vind hem vele malen beter dan vente Lood om oud ijzer. Beide hebben dit seizoen niet het niveau voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2020 - 17:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lood om oud ijzer. Beide hebben dit seizoen niet het niveau voor Feyenoord 1. vente zeker niet , wat ze in godsnaam in deze jongen gezien hebben begrijp ik nog steeds niet , is zelfs niet goed genoeg voor rkc |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2020 - 19:12 schreef kenny het volgende:[..] vente zeker niet , wat ze in godsnaam in deze jongen gezien hebben begrijp ik nog steeds niet , is zelfs niet goed genoeg voor rkc Wat er met die jongen is gebeurd is voor mij een raadsel Kenny? Zoals hij bij RKC rondliep was niet normaal zo kansloos. Zo slecht kan hij nooit zijn ,maar het gebeurde wel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2020 - 10:50 schreef CobusIII het volgende:Tussenstand: Senesi-redelijk Fer-onvoldoende Liam-onvoldoende en weg Ie-onvoldoende narsingh-onvoldoende Karsdorp-onvoldoende eerste seizoenshelft, tweede beter op middenveld? Senesi redelijk Fer onvoldoende maar laat enige progressie zien..vraag is of hij blijft Liam onvoldoende veel salaris en weg IE onvoldoende Narsingh onvoldoende karsdorp onvoldoende maakt wel progressie de laatste wedstrijden maar blijft ws niet OZyakuip onvoldoende speelt niet en is veel te duur
Straks Linssen misschien...zou zo in het beleid van van Geel passen.
Conclusie: Advocaat heeft het goed gedaan met het materiaal wat er al was, aankopen en huurlingen vallen over het algemeen erg tegen. Zie geen verbeteringen in het transferbeleid, de rijke Amerikanen zijn niet gekomen en het voetbal is de laatste maanden wel op vooruit gegaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar als Dick nou juist wel Linssen ziet zitten en Arnesen ook. Een winnende trainer krijgt wat mij betreft het vertrouwen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2020 - 16:12 schreef CobusIII het volgende:[..] Senesi redelijk Fer onvoldoende maar laat enige progressie zien..vraag is of hij blijft Liam onvoldoende veel salaris en weg IE onvoldoende Narsingh onvoldoende karsdorp onvoldoende maakt wel progressie de laatste wedstrijden maar blijft ws niet OZyakuip onvoldoende speelt niet en is veel te duur Straks Linssen misschien...zou zo in het beleid van van Geel passen. Conclusie: Advocaat heeft het goed gedaan met het materiaal wat er al was, aankopen en huurlingen vallen over het algemeen erg tegen. Zie geen verbeteringen in het transferbeleid, de rijke Amerikanen zijn niet gekomen en het voetbal is de laatste maanden wel op vooruit gegaan. linssen zou inderdaad een aankoop van v geel kunnen zijn , die probeerde het ook met een dozijn middenmoot spelers die het niet gered hebben , blijkbaar hebben ze er niet van geleerd en gaan ze het opnieuw proberen met linssen , oprotten met die linssen een leuke spelers voor Vitesse maar voor ons komt hij gewoonweg veel te kort |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom niet? Als Dickie dat ook wil vertrouw ik op Dickie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Goed plan voor Utrecht ja |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 2 inhaalwedstrijden die moeten beslissen voor een kampioenschap, tegen tegenstanders die er geen enkel belang bij hebben. Slaat nergens op. En waarom wel een bekerseizoen afmaken en geen competitie. Gewoon alles exit. Jammer, maar helaas. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja precies, hoewel dit beter is als die sukkels die roepen hem uit te spelen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het een prima plan. veel eerlijker voor de eventuele nummer 1. Brengt veel geld in het laatje voor Fox. En er is weer volksvermaak . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Arnesen is zich de tering geschrokken qua scouting, er waren maar 3 scouts in dienst!
De puinhopen van van Geel komen weer naar boven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 april 2020 - 17:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lood om oud ijzer. Beide hebben dit seizoen niet het niveau voor Feyenoord 1. nou deze vergelijking gaat mij te ver, ik vind bannis in 3 of 4 wedstrijden, volgens mij alleen als invaller, vele malen beter dan vente hoor. vente is middelmoot, bannis niet. maar goed dat vind ik |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voorlopig heeft hij die niet genoemd mag worden met WillemII europees voetbal (. Tot nu toe ) behaald |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
de uitgestippelde route van kuyt om advocaat op te volgen pffff wordt je toch gek van er heerst nog steeds de vriendjes politiek in dat maasgebouw , het is werkelijk op niks gebaseerd dat kuyt zo'n goede trainer is of gaat worden , hij bakt er gewoonweg helemaal niks van met zijn elftal o19 laat die kuyt nou gewoon eerst eens een paar lagere clubs gaan trainen om te kijken voor hemzelf en feyenoord of hij het in zich heeft , dat zal hemzelf en feyenoord misschien een hoop ellende schelen feyenoord wil toch weer een topclub worden ?? nou dan moet je gewoon de beste trainer er neer zetten die voorhanden is niet een beginnende trainer die zijn vriendjes in het maasgebouw heeft en alle beginners fouten nog moet gaan maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben wel blij met die Deense scout erbij |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2020 - 10:15 schreef kenny het volgende:feyenoord wil toch weer een topclub worden ?? nou dan moet je gewoon de beste trainer er neer zetten die voorhanden is niet een beginnende trainer die zijn vriendjes in het maasgebouw heeft en alle beginners fouten nog moet gaan maken Moet je wel kijken wie er beschikbaar is, het wil en het ook te betalen is. Ben het met je eens hoor dat het niet perse Kuyt moet zijn hoor. Hij heeft het zeker nog niet laten zien tot nu toe dat hij trainerskwaliteiten heeft tot nu toe, maar je moet voor alles open blijven staan als hij dit volgend seizoen wel goed oppakt en er slechte alternatieven zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
trainer zijn is een ervaringsvak , dat hebben we toch zelf wel ervaren met jaap stam en gio in zijn begin jaren , blijkbaar hebben ze er nog niet van geleerd in het maasgebouw en stoten ze zich liefst 3x aan dezelfde steen het is met kuyt duidelijk vriendjes politiek ipv gericht een goede ervaren trainer er neer zetten er is wat dat betreft weinig verandert vriendjes politiek overheerst zoals ook op varkenoord dat overheerst er heerst duidelijk zoals koeman ook al zei geen topsport klimaat bij ons feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2020 door kenny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2020 - 11:56 schreef kenny het volgende:trainer zijn is een ervaringsvak , dat hebben we toch zelf wel ervaren met jaap stam en gio in zijn begin jaren , blijkbaar hebben ze er nog niet van geleerd in het maasgebouw en stoten ze zich liefst 3x aan dezelfde steen het is met kuyt duidelijk vriendjes politiek ipv gericht een goede ervaren trainer er neer zetten er is wat dat betreft weinig verandert vriendjes politiek overheerst zoals ook op varkenoord dat overheerst er heerst duidelijk zoals koeman ook al zei geen topsport klimaat bij ons feyenoord Arne Slot???? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nadat Advocaat had toegezegd wat hij eerst niet wilde bleef de keus gering. Mede omdat er druk op de ketel stond en legioen met vrienden v. Geel en Gio het werk onmogelijk maakte en er geen gedegen voorbereidingstijd was om te switchen.
Begrijp me niet verkeerd, het was tijd om dit te doen alleen het moment was ongunstig en onstuimig. Ga hier ook niet veel verandering in zien, we hebben voorlopig geluk en houvast aan de ervaring van Advokaat.
Wat als die weg gaat, wie heeft er dan hart voor Feyenoord en ervaring genoeg. Geld is er niet beschikbaar en clubliefde niet meer van waarde bij veel beslissingen. Veel berust op presteren en het verdienmodel, nou dan moet je voorlopig niet in Nederland zijn. Ik zie Kuyt ook nog wel naar Engeland vertrekken en wij moeten maar weer zien wat we na Advokaat in ons maag gesplitst krijgen. Wie wil er en worden we er ook wijzer van.
Wil er nu nog niet over nadenken, zie zo niet 123 een alternatief die me gelukkig maakt en dat is ook nog veel te vroeg in de dynamische wereld van het voetbal. Zo ben je trainer en morgen sta je weer thuis achter het fornuis. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: natuurlijk zijn er uitzonderingen , frank de boer deed het ook gelijk goed maar kan er meer opnoemen waar het fout mee ging kijk bijvoorbeeld naar psv met v bommel en waarom zou je een gok nemen met een onervaren trainer ?? het kost je miljoenen daarbij begrijp ik totaal de keuze op kuyt niet , heeft het gewoonweg slecht gedaan met o19 ,laat hem zijn beginnersfouten nou maken bij een lagere club waar de druk ook minder is enzo kan hij zichzelf ook beter ontwikkelen en of dit dan genoeg is om trainer van feyenoord te worden kan dan ook beter afgewogen worden |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2020 - 12:33 schreef VVout het volgende:Nadat Advocaat had toegezegd wat hij eerst niet wilde bleef de keus gering. Mede omdat er druk op de ketel stond en legioen met vrienden v. Geel en Gio het werk onmogelijk maakte en er geen gedegen voorbereidingstijd was om te switchen. Begrijp me niet verkeerd, het was tijd om dit te doen alleen het moment was ongunstig en onstuimig. Ga hier ook niet veel verandering in zien, we hebben voorlopig geluk en houvast aan de ervaring van Advokaat. Wat als die weg gaat, wie heeft er dan hart voor Feyenoord en ervaring genoeg. Geld is er niet beschikbaar en clubliefde niet meer van waarde bij veel beslissingen. Veel berust op presteren en het verdienmodel, nou dan moet je voorlopig niet in Nederland zijn. Ik zie Kuyt ook nog wel naar Engeland vertrekken en wij moeten maar weer zien wat we na Advokaat in ons maag gesplitst krijgen. Wie wil er en worden we er ook wijzer van. Wil er nu nog niet over nadenken, zie zo niet 123 een alternatief die me gelukkig maakt en dat is ook nog veel te vroeg in de dynamische wereld van het voetbal. Zo ben je trainer en morgen sta je weer thuis achter het fornuis. zijn meer trainers dan kerken , je heb tijd zat om een opvolger te zoeken voor advocaaten dat hoeft geen nederlandse trainer te wezen , ik vertrouw op de kennis van arnesen wat hij nu al doet met de scouting bevalt me wel |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kuyt zou mijns insziens kunnen, maar dan met Advocaat op de achtergrond, zoals indertijd met Gio.
Maar mijn voorkeur gaat eigenlijk wel uit naar een ervaren coach, iemand die autoriteit bezit, niet persé een trainer met zogenaamde revolutionaire ideeen. Iemand die een systeem bedenkt in functie van het spelersmateriaal dat ie heeft, en van daaruit verder bouwt.
Een Advocaat dus eigenlijk ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2020 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien heeft Gertjan wel weer tijd en zin, vond dat ie toentertijd in de steek is gelaten voor gejammer van een luie spelersgroep. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2020 - 14:34 schreef VVout het volgende:Misschien heeft Gertjan wel weer tijd en zin, vond dat ie toentertijd in de steek is gelaten voor gejammer van een luie spelersgroep. klopt helemaal mee eens , is een goede veldtrainer en ook een goede coach en schuwt niet om jeugd een kans te geven , zou het een goede zet vinden om hem aan te stellen na advocaat ook fred rutten zou ik graag terug zien , ook een vakman zoals verbeek , trainers met een visie en die trainen om als team te groeien en invidueel spelers beter te maken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
GertJan heeft nou niet bepaald gepresteerd die jaren daarop. Bovendien vraag ik me af of hij in de clubcultuur past en spelers zijn houding accepteren. Verbeek is totaal anders dan Advocaat. Laatste raakt bij deze selectie een snaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als Gertjan een eerlijke kans krijgt zonder eigenwijze spelers die via vriendjespolitiek dwars gaan leggen geef ik hem een goede kans. Ook Dick is wel een tijdje in onstuimig vaarwater geraakt en pakte het niet best uit, nu pakt het bij Sparta bijv. totaal niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja leuk, en binnen enkele maanden weer krachthonken bouwen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: We hebben een heel complex nu dat 1908 heet, toen dachten ze alleen aan het zweten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De begroting gaat 22,5 miljoen neerwaarts. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 mei 2020 - 18:05 schreef FR-Henk het volgende:GertJan heeft nou niet bepaald gepresteerd die jaren daarop. Bovendien vraag ik me af of hij in de clubcultuur past en spelers zijn houding accepteren. Verbeek is totaal anders dan Advocaat. Laatste raakt bij deze selectie een snaar. verbeek past heel goed bij feyenoord , niet lullen maar poesten mentaliteit past prima in rotterdam |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Verbeek en Rutten hebben allebei hun kans al gehad, en ben ook niet bepaald onder de indruk van hoe ze zich beiden nadien ontwikkeld hebben.
Wie wel? Kan het momenteel niet zeggen. En hoeft ook niet, want Advocaat gaat minstens nog een seizoen door. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zag het gisteren bij VI. Ziet er realistisch en logisch uit. Ligt inmiddels bij de FIFA en de UEFA. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2020 - 18:14 schreef van geil het volgende:Ik zag het gisteren bij VI. Ziet er realistisch en logisch uit. Ligt inmiddels bij de FIFA en de UEFA. Duitsland wilt het seizoen nu afmaken, das al einde plan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De onzin zit 'm in het uitspelen van deze lopende competitie. Competities via jaarkalender (start jan. 2021) hoeft niet overkomelijk te zijn. Halve competitie in 2023, daarna back to normal. Mwah, zie ik niet zo voor me. Najaar 2020 benutten om (bij sein veilig) een verlengde transferperiode en oefenprogramma uit te voeren. En...evt. reddingsplannen neer te zetten voor die clubs die aan beademing zitten. |
|
|
|