|
|
Loetje
|
|
|
Dit is prima mee verdedigt Hakim |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Laat Schuurs maar invallen, Ten Hag. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is natuurlijk ook niet het sterke punt van Promes. Hij heeft wel veel diepgang en rendement. 8 goals en 3 assists tot dusver is gewoon heel goed.
Dusan Tadic niet in vorm maar wel met 7 goals en 11(!!) assists. Toch ook wel weer fenomenaal hoor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 13:39 schreef Eide het volgende:[..] Dat is natuurlijk ook niet het sterke punt van Promes. Hij heeft wel veel diepgang en rendement. 8 goals en 3 assists tot dusver is gewoon heel goed. Dusan Tadic niet in vorm maar wel met 7 goals en 11(!!) assists. Toch ook wel weer fenomenaal hoor. Ja zonder twijfel eens, weet ook dat die het daar niet van moet hebben. Hij is erg belangrijk, zei ik van de week al |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat mist Ajax verschrikkelijk veel kansen en wat speelt Tadic eindelijk weer eens goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Plus Gravenberch wat mij betreft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Eindelijk, de 4-0. Lekker doelpuntje |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die Martinez is toch ook een fenomeen hoor. Wat is dat toch, al die kleine Latijs-Amerikanen kunnen allemaal koppen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Marin liever, vermoed dat er in Lille iets op het midden gaat moeten. Marin en Schuurs |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En iedereen blijft ook terug verdedigen he |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 13:41 schreef Eide het volgende:Die Martinez is toch ook een fenomeen hoor. Wat is dat toch, al die kleine Latijs-Amerikanen kunnen allemaal koppen. Ik vind hem zo goed, he. Het verbaast me altijd die analisten hem niets meer zien dan een controleur die een balletje breed legt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Haha, dan speelt Tadic weer eens goed, wordt hij nu een keer gewisseld. Ten Hag: onnavolgbaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 13:42 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik vind hem zo goed, he. Het verbaast me altijd die analisten hem niets meer zien dan een controleur die een balletje breed legt. Doen Derksen hem bekritiseerde, ik lag 10 minuten in de slappe lach |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 13:43 schreef Eide het volgende:Haha, dan speelt Tadic weer eens goed, wordt hij nu een keer gewisseld. Ten Hag: onnavolgbaar. Mijn gedachte! Bizar eigenlijk |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik zie het totaal niet zitten in Marin. Misschien ben ik wel te kritisch op die jongen, maar ik zie in hem helemaal niets wat Ajax beter maakt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 13:43 schreef Eide het volgende:Haha, dan speelt Tadic weer eens goed, wordt hij nu een keer gewisseld. Ten Hag: onnavolgbaar. Gunt Klaas-Jan ook gewoon een doelpuntje haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch houdt Ajax een behoorlijk tempo vast hoor na rust. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 13:44 schreef Eide het volgende:[..] Ik zie het totaal niet zitten in Marin. Misschien ben ik wel te kritisch op die jongen, maar ik zie in hem helemaal niets wat Ajax beter maakt. Ik heb hem dan bij Standard gezien en de enige momenten dat we hem zagen, was op een verdwaald middenveld waar niemand goed speelde. Wil hem wel eens zien nu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan krijg je Lang, onnavolgbaar, het is echt het juiste woord, Eide |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Speelde een goede pot, Labyad. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voor Labyad zijn doen, zeker. Werkte hard, goed mee terug. Ging wel een en ander mis, maar straalde zoveel meer uit als het hele vorige jaar bij elkaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik kan er niet aan wennen Lang aan de bal te zien. Heb er helemaal niets mee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bloed nu echt dood, maar dit zijn echt dé wissels |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 13:48 schreef Loetje het volgende:[..] Ik heb hem dan bij Standard gezien en de enige momenten dat we hem zagen, was op een verdwaald middenveld waar niemand goed speelde. Wil hem wel eens zien nu Bij z'n vorige invalbeurt waren mensen lovend. Ik zag een Marin die structureel de verkeerde kant opdraaide en geen bal vooruit speelde. Ik zie het totaal niet in hem, niet bij de seizoenstart en niet bij de zeer beperkte invalbeurten tot nu toe. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 13:58 schreef Eide het volgende:[..] Bij z'n vorige invalbeurt waren mensen lovend. Ik zag een Marin die structureel de verkeerde kant opdraaide en geen bal vooruit speelde. Ik zie het totaal niet in hem, niet bij de seizoenstart en niet bij de zeer beperkte invalbeurten tot nu toe. Ik vind het echt nog een beetje te snel en helemaal hoe ik hem zo veel heb zien spelen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kolere man, Ten Hag wisselt echt verkeerd vandaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech had er echt uit gehaald moeten worden en Lang nooit meer brengen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ik eigenlijk ook niet, en snap de wissels ook niet.. maar wanneer krijgt traore nu is de kans.. maar goed 4-0 winnen van utrecht en best een goeiepot kunnen we niks over zeggen, de wissels wel maar dit is tenhag tenvoeten uit |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2019 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt genoten van 70 minuten goed voetbal, erna sloeg nergens op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gewoon heel erg goed. De beste pot misschien wel dit seizoen. Zo verschrikkelijk oppermachtig. Zelden vertoond. Als je die pot met10-0 wint heeft Utrecht ook niks te klagen.
Tweede helft op 70%. Heel erg logisch en ook toen nog gewoon oppermachtig.
Blind voor mij de allerbeste man op het veld. Martinez Ziyech van dr Berk en Tadic daar kort achter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 14:10 schreef remco k het volgende:Ajax gewoon heel erg goed. De beste pot misschien wel dit seizoen. Zo verschrikkelijk oppermachtig. Zelden vertoond. Als je die pot met10-0 wint heeft Utrecht ook niks te klagen. Tweede helft op 70%. Heel erg logisch en ook toen nog gewoon oppermachtig. Blind voor mij de allerbeste man op het veld. Martinez Ziyech van dr Berk en Tadic daar kort achter. Was echt heel erg goed inderdaad, 70 minuten zitten stralen van de schoonheid. Gewoon een hele sterke ploeg op basis van eigen kracht eruit laten zien als een ploeg die niets kan. Zelfs tot de 70e minuut een mooi tempo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 14:43 schreef Loetje het volgende:[..] Was echt heel erg goed inderdaad, 70 minuten zitten stralen van de schoonheid. Gewoon een hele sterke ploeg op basis van eigen kracht eruit laten zien als een ploeg die niets kan. Zelfs tot de 70e minuut een mooi tempo Ik vind het na minuut 70 ook nog meer dan prima. Wedstrijd gewoon doodgemaakt en rustig uitgespeeld. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 14:53 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het na minuut 70 ook nog meer dan prima. Wedstrijd gewoon doodgemaakt en rustig uitgespeeld. Dan zijn we het over die laatste 20 minuten niet eens. Wel dat we niets weggeven, dat was voor mij ook echt alles. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nog iets positiefs, 2e thuiswedstrijd op rij geen enkel schot op goal tegen! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 13:44 schreef Eide het volgende:[..] Ik zie het totaal niet zitten in Marin. Misschien ben ik wel te kritisch op die jongen, maar ik zie in hem helemaal niets wat Ajax beter maakt. Die Marin is gewoon geen Ajax speler,hopeloos gescout |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel apart dat sommige aangesproken worden dat andere te snel afschrijven of spelers een kans moeten geven en dan iemand die alleen maar een echte kans heeft gehad in een zwalkend elftal, maar tegen PSV nog goed speelde meteen helemaal afgeschreven wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 15:43 schreef Loetje het volgende:Wel apart dat sommige aangesproken worden dat andere te snel afschrijven of spelers een kans moeten geven en dan iemand die alleen maar een echte kans heeft gehad in een zwalkend elftal, maar tegen PSV nog goed speelde meteen helemaal afgeschreven wordt. Ik denk ook echt wel dat het een type Ajax speler is. Alleen dat heeft ie bij Ajax nog niet laten zien. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Echt mooi dat Veltman met zijn dochter het veld op liep en dat Ziyech na de wedstrijd zijn shirt overhandigde aan een gehandicapte. Daaraan kun je zien dat de Ajacieden er plezier in hebben! Zo machtig mooi!
Sorry, verder niet kunnen reageren. Beetje veel emotie op dit moment. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik had dat beeld van Ziyech ook gezien. Daar zit niets gespeeld bij. Mooi. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 16:04 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk ook echt wel dat het een type Ajax speler is. Alleen dat heeft ie bij Ajax nog niet laten zien. Maar wat iedereen hier altijd zegt, geef iemand eens 5 potten de kans. In zijn tijd draaide niemand op het midden. Is hij mede schuldig toen, zeker. Maar lag niet alleen aan hem. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voor wie dan? Martinez, Van de Beek en Ziyech ga je niet veranderen natuurlijk. En Marin is niet de nummer 4 achter die drie. Dan komt Alvarez eerst, en misschien Gravenberch (die ook totaal niet heeft overtuigd bij Ajax 1) ook wel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dan moet je dus gaan forceren om de nummer 5 of 6 in de pikorde tijd te geven. Ik zeg: succes op de training, laat daar maar zien dat de trainer niet om je heen kan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 16:48 schreef Eide het volgende:Voor wie dan? Martinez, Van de Beek en Ziyech ga je niet veranderen natuurlijk. En Marin is niet de nummer 4 achter die drie. Dan komt Alvarez eerst, en misschien Gravenberch (die ook totaal niet heeft overtuigd bij Ajax 1) ook wel. Vooralsnog voor niemand, maar zodra hij nodig is of het middenveld gaat ploeteren, ook de kans geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 16:48 schreef Eide het volgende:Voor wie dan? Martinez, Van de Beek en Ziyech ga je niet veranderen natuurlijk. En Marin is niet de nummer 4 achter die drie. Dan komt Alvarez eerst, en misschien Gravenberch (die ook totaal niet heeft overtuigd bij Ajax 1) ook wel. Juist om die reden zou ik nu echt even kiezen voor alvarez op 4 naast Blind. Ook om in ieder geval al 1 speler te laten wennen voor straks tegen Lille. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Echt genoten van een super sterk Ajax. Zelfs Labyad kon mij zeer bekoren. Maar vanaf nu zal er toch echt met het oog op Lille waar gewonnnen moet worden, het team dat daar moet gaan spelen, ook in die samenstelling minuten moeten gaan maken...
Blijkbaar is communicatie tussen beide CV's belangrijk... Dat zou betekenen dat er een centrum Alvarez en Martinez moet komen....
Middenveld: van de Beek; Ziyech en Marin?
Voorin: Promes, Tadic en Labyad. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 15:43 schreef Loetje het volgende:Wel apart dat sommige aangesproken worden dat andere te snel afschrijven of spelers een kans moeten geven en dan iemand die alleen maar een echte kans heeft gehad in een zwalkend elftal, maar tegen PSV nog goed speelde meteen helemaal afgeschreven wordt. Ik heb echt wel een aantal wedstrijden gezien van Marin in Ajax,dan kijk ik naar zijn handelingssnelheid zijn inzicht en techn/vermogen en die heb ik niet voldoende gezien in die wedstrijden vandaar mijn opmerking geen Ajax speler.Voor de breedte prima en ja misschien ontwikkeld hij zich nog qua training en kan hij nog beter worden we zullen het zien ik heb mijn twijfels over hem.Wel positief over Labyad kon echt goed mee komen in het snelle combinatie spel van Ajax. |
|
|
|