|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ondanks de voorsprong hebben we teveel balverlies en niet gemakkelijk. Daarom dat het nog steeds maar 1 - 0 staat.
Labyad blijf ik ondermaats vinden bij Ajax. Na mijn mening dat zijn medespelers het misschien moeilijker hebben dan als normaal.
De tweede helft moeten we echt uit een heel ander vaatje gaan tappen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel goed eerste kwartier van Heracles. Zette Ajax prima onder druk in de opbouw en dat is meteen het grootste probleem geweest in de eerste helft.
Ajax erna wel kansen zat gehad en uiteindelijk de 1-0 gemaakt uit een aanval die helemaal niet in de wedstrijd past, zo mooi. Erna wel in controle maar in absolute slaapstand tot Labyad ineens heel raar gaat doen en Onana je op slag van rust redt. Daar kwam je héél goed weg op een vervelend moment. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat klopt. Maar hij komt ook niet vrij. Loopt niet op de momenten dat ie dat moet doen en andersom. En tsjaa. Dan helpt die laatste minuut ook niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Moet Van Basten nou weer zijn excuses maken? Je mag ook geen kut meer zeggen he |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Mooi om te zien, dat AZ het heel erg goed doet. Zij zijn lekker bezig qua verdere ontwikkeling. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
KNVB zet Erwin 'Blank' als VAR in tijdens een speelronde waar racisme centraal staat. Raap me op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Denk dat Zaka rijp is voor een wissel |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Labyad had van mij gewisseld mogen worden in de rust. Ook mag hij van mij op de bank blijven, of in de uitverkoop gaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pfoeh, kans hoor. 2x gevaarlijk door snel handelen van Ziyech. Pass van Schuurs was ook prachtig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haha en dan scoort die zo'n goal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo. Hele mooie goal van labyad. Net al een paar goede momenten. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Heracles komt er niet aan te pas. Ajax te traag om veel kansen te creeeren maar te goed voor Heracles om mee te doen in de wedstrijd.
Mooie pass van Blind trouwens, leuk voor Labyad. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2019 - 21:02 schreef Eide het volgende:Heracles komt er niet aan te pas. Ajax te traag om veel kansen te creeeren maar te goed voor Heracles om mee te doen in de wedstrijd. Mooie pass van Blind trouwens, leuk voor Labyad. Zo traag dat het na rust toch al de 4e kans is in een kwartier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Alweer een schitterende goal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Jawel, maar het spettert bepaald niet. Nu gelukkig wel kansen maar het is toch geregeld wandelvoetbal. Nu opeens wel de demarrage. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch geweldig om dat plezier te zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nous was opnieuw heel behoorlijk |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nog een blessure. Lijkt de knie te zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2019 - 21:06 schreef Eide het volgende:[..] Jawel, maar het spettert bepaald niet. Nu gelukkig wel kansen maar het is toch geregeld wandelvoetbal. Nu opeens wel de demarrage. En dan zie je de schoonheid van de goals. Het vloekt allemaal een beetje tegen elkaar inderdaad. Kansen zat, spel niet goed. Maar beter dit als zoals tegen RKC na de break |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zag er redelijk serieus uit. Hopelijk wederom niet ernstig, want langzaamaan worden het er veel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit is toch ook wel structureel, laatste half uur zelden of nooit goed |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ook bij deze 3 - 0 stand zie ik teveel slordigheden bij ons. Ik vind Ajax niet voor de 100 procent spelen, misschien voor 80 procent. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Invalbeurtje voor Noa Lang? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat ga je Marin vertellen bij 3-0 voor in de 80e minuut dan?
3x Frikandel voor Onana 2x Turkse Pizza voor Nous Frietje met voor Perr en Daley Spaghetti voor Nico Kroketten voor Martinez en Donny Kapsalon voor Hakim en Zaka Donuts voor Dusan en een suikerwafel voor Quinsy? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Man of the match? Ziyech of Promes? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2019 - 21:26 schreef Loetje het volgende:Wat ga je Marin vertellen bij 3-0 voor in de 80e minuut dan? 3x Frikandel voor Onana 2x Turkse Pizza voor Nous Frietje met voor Perr en Daley Spaghetti voor Nico Kroketten voor Martinez en Donny Kapsalon voor Hakim en Zaka Donuts voor Dusan en een suikerwafel voor Quinsy? "Doe Hakim maar een beetje na. Succes knul." |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En die uitleg duurt al 3 minuten... Wat dan als die echte instructies moet krijgen, dan begin je alvast in de 3e minuut |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ondanks deze stand wel de 3 punten, maar een goede wedstrijd was het zeker niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toch weer een goal uit een mooie aanval. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut, bij 4 goals verschil moet ik zingen voor Warrior. Nog een erbij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volkomen logisch door de stand toch. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goal Hunterlaar. Haha, gewoon via KJH. :D |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Promes MotM voor mij. Goed ook bij de laatstegoal. Niet zelfzuchtig maar gewoon slim ballen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Goal is toegekend aan Huntelaar |
|
|
|