|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Tsja was een foutje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Martinez doet het ook prima nu achterin. Maar je brengt wel je voetbal terug op het midden als je Martinez doorschuift |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
waarom geeft Ziyech niet af.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die moet je beter uitspelen! En was een corner |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Schuurs kan echt wel goed voetballen. Als hij iets minder naief wordt, is dat er echt wel een voor de toekomst. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat is de 2e keer dat ze hem zo over rossen. Wat een raar Ajax vanavond |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daar zat het centrale duo er beiden gigantisch naast zeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoe krijgen ze em er niet in. Hoeveel mazzel gaat Ajax hebben vandaag... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Leg dan af Noa! Ik kan oprecht niet wennen aan Lang. Het lukt me gewoon niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gvd lang. Die bal moet je afleggen. Dan sta je 2-0. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Spelertje met het koppie naar beneden he. En nog niet beseffen hoe het in de CL werkt. In de ED krijg je erna nog 12 kansen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Promes nog geen bal goed geraakt vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jezus man, dat is gewoon vrije trap en geel op rand 16 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is er toch met de balbehandeling van Tadic dit jaar aan de hand. Werkt hard, maar het ziet er allemaal zo stumperig uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu speelt Ajax het echt een paar keer slecht uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahahaha. Dit meen je toch niet zeg. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vind dit tot nu toe de minst goede CL-uitwedstrijd van ons. Maar we staan wel(nog) voor en op dat moment scoort promes 0-2.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Bij Lille is het vanaf de 46e minuut alles gericht op snelheid. Daarom dat wij het tot nu toe het toch toch wel moeilijker hebben gekregen.
De kans op 1 - 1 van Lille was toch maar weer het harde bewijs in de 49e minuut. Zoals ik al zei, we moeten vooral op ons hoede blijven.
Slordigheid tot nu toe bij ons blijft zwaar op de loer, sinds de 50e minuut. Hele kleine scheurtjes zijn nu wel ligt aanwezig bij ons, vindt ik.
Maar de eerste kwartier in de 2e helft zijn we toch maar weer goed doorgekomen, ondanks het iets moeilijker krijgen bij ons.
Maar echt geweldig hoor, deze 0 - 2 voorsprong voor ons. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer die Promes he. Speelt zo slecht en scoort gewoon weer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kon nog weleens buitenspel zijn?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2019 - 22:19 schreef Onze Ajax het volgende:Bij Lille is het vanaf de 46e minuut alles gericht op snelheid. Daarom dat wij het tot nu toe het toch toch wel moeilijker hebben gekregen. De kans op 1 - 1 van Lille was toch maar weer het harde bewijs in de 49e minuut. Zoals ik al zei, we moeten vooral op ons hoede blijven. Slordigheid tot nu toe bij ons blijft zwaar op de loer, sinds de 50e minuut. Hele kleine scheurtjes zijn nu wel ligt aanwezig bij ons, vindt ik. Maar de eerste kwartier in de 2e helft zijn we toch maar weer goed doorgekomen, ondanks het iets moeilijker krijgen bij ons. Maar echt geweldig hoor, deze 0 - 2 voorsprong voor ons. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Onwaarschijnlijk hoe goed Promes anticipeert op Ziyech. Die bal van Hakim kan ook niet scherper ook. Geweldig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oppassen voor de ledematen straks. Die konden nog weleens gaan schoppen namelijk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik probeerde het ook.... Kost me een deur..... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2019 - 22:21 schreef Eide het volgende:Onwaarschijnlijk hoe goed Promes anticipeert op Ziyech. Die bal van Hakim kan ook niet scherper ook. Geweldig. Gewoon de ene naar de andere identieke goal. Die ballen achter de verdediging zijn ook bijna niet te verdedigen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik ben nu wel zo bang dat Onana gaat tijdrekken he. Ik zie zo dat we tegen Valencia met Varela moeten starten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hebben al blessures zat en kunnen wel eens langdurige zijn. Hoop oprecht dat Neres gauw terug is. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Lekker hoor, een deur keihard open trappen. Nu volhouden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2019 - 22:23 schreef Hasjkoph het volgende:Ik ben nu wel zo bang dat Onana gaat tijdrekken he. Ik zie zo dat we tegen Valencia met Varela moeten starten. Zou nu totaal onnodig zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ben jij PA ofzo, aangezien we die niet meer zien? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic ook echt matig hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lang valt goed in trouwens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Scherp blijven jongens. Voor die 0-2 zag je ook even een fase van aanzetten vooraf |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon bewust hè die tweede redding. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind dat Schuurs echt een prima port staat te spelen. Hij werd 1 keer fysiek weggezet door die lange spits, maar verder prima.
Onana. Absolute eindbaas. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik hoop niet dat Onana tussen de 80e en 90e minuut een gele kaart gaat krijgen. Zou toch een aderlating voor ons zijn tegen Valencia.
Hij maakte toch twee hele goede reddingen in de 69e minuut vond ik. Daarom dat het gelukkig geen tegendoelpunt was. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Yep, ten opzichte van eerder vandaag, Cillessen had de mazzel dat die op de voet kwam. Maar Onana doet het er gewoon om |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Franse kinderen. Idolaat van Ziyech. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2019 - 22:32 schreef Onze Ajax het volgende:Ik hoop niet dat Onana tussen de 80e en 90e minuut een gele kaart gaat krijgen. Zou toch een aderlating voor ons zijn tegen Valencia. Hij maakte toch twee hele goede reddingen in de 69e minuut vond ik. Daarom dat het gelukkig geen tegendoelpunt was. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ook dit is mooi van Ziyech. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat een mooi moment van Ziyech!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2019 - 22:32 schreef Loetje het volgende:[..] Yep, ten opzichte van eerder vandaag, Cillessen had de mazzel dat die op de voet kwam. Maar Onana doet het er gewoon om Inderdaad. Je ziet die voet er gewoon heel bewust heengaan. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Was toch een mooie actie en gebaar bij Ziyech. Dat zomaar iemand voor hem het veld komt oprennen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2019 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Publiek scandeert zijn naam ook. Mooi man |
|
|
|